
אני ממליץ בחום על נקסטק בפתח תקקוה. נותנים שירות חם ואדי, מביאים מוצרים הכי חדשים שיש והמחירים אטרקטיבים.

אני ממליץ בחום על נקסטק בפתח תקקוה. נותנים שירות חם ואדי, מביאים מוצרים הכי חדשים שיש והמחירים אטרקטיבים.

קניתי טלפון סלולרי מסוג Samsumg S10E. המוכרנית היתה נחמדה מאוד ואדיבה. החבילה הגיע תוך יומיים או שלושה.

ביצעתי הזמנה ושילמתי. קיבלתי מייל עם אישור הזמנה וכעבור כ-10 דקות שהזמנה בסטטוס מבוטלת. מנסה לתפוס את בית העסק טלפונית אך ללא הצלחה. שלחתי מייל וגם ללא מענה. אני מקווה מאוד שלא יבצעו חיוב. כרגע אני נמצאת באי וודאות מה גורל ההזמנה. *בקטגוריה של מס' חשבונית/קבלה ציינתי את מספר ההזמנה כי לא קיבלתי את החשבונית.

אני הזמנתי בחנות סטרימר Google Chromecast 3. ההזמנה היתה מוכנה תוך שעה נסעתי וטספתי אותה

אני הזמנתי בחנות את כריים אינדוקציה XIAOMI MIJIA המשלוח נשלח בדאר רשום תוך יומיים, והגיע עלי מהר מאד. אני מאד מרוצה מן השירות, וממליץ החנות הזאת

מעבדה מספר 1 בפ״ת, שירות מהיר ומקצועי עם מחירים טובים מאוד. חייב לפרגן לאביאל על התיקון המהיר והיחס הטוב.

לאחר שירות גרוע שיחה טלפונית בה וידאתי קיומו של המוצר לפני נסיעה למקום ואמרו שיש, הגעתי מאזור חדרה אמרו פתאום שאין

שירות מעולה מחירים הוגנים בהחלט מקום מתוקתק..אביאל היה המוכר והוא בנאדם נוח וחביב. באמת מומלץ

רכשתי טלפון עם 'חבילה מושלמת' בשווי 239 ש"ח (עלות הרחבת החבילה) וכוללת כיסוי אחורי, מגן מסך, אוזניות און-איר חוטיות מסיליקון וערכת טלפונית מקורית ולא פתוחה כמו במחיר הבסיס. בחנות הייתה מוכרת נחמדה שסיעה בהרכבת המגנים ובתפעול הראשוני של המכשיר. אבל, ראשית - איכות הכיסוי, הכיסוי והאוזניות נמוכה מאוד, מאלו שניתן לקנות באינטרנט בעלות נמוכה מהרבה. שנית - לאחר שעזבתי את החנות שמת לב שמגן הזכוכית (כחלק מהחבילה ה'מושלמת') לא תואם לטלפון היות והוא קמור מעט בקצוות, המגן שטוח לחלוטין ונוצר מרווח אוויר על שטח מאוד גדול מהמסך. בחנות לא היו מוכנים להחליף או לבטל את רכישת המגן, טענו שהתריעו בפניי בעת רכישה (מה שממש לא קרה) ואחרי הדבקה אין החלפות. וניסו לעשות הנחה על מגן סיליקון אחר שיעלה לי 100 ש"ח במקום 120 ש"ח, אחרי שדיברתי עם מוכר אחר שאמר לי שהמחיר הוא 100 ש"ח ללא הנחה. על איכות התוספות ניתן להתפשר, אפשר לבדוק במעמד רכישה (אם רוכשים בחנות), אך על בעיית האמינות (פעמיים בביקור) קצת פחות, זאת ועוד שזו איכות המפריעה לשימוש במוצר העיקרי ולא ניתן לדעת על הבעיה עד שלב שבו החנות לא מאפשרת החזרה.

מומלץ מאוד לקנות בנקסטק פ״ת. מחיר זול ומוכר מקצעון שאני לא זוכר את שמו אבל עזר לי להתקין את המצלמה ואת האפליקציה. אחלה שירות יצאתי מרוצה!

הרבה זמן לא נתקלתי בשירות מדהים ומקצועי כמו בחנות הזאת, המוכר עידן דאג להסביר על המכשיר ועל העברת המידע. מומלץ

הגעתי דרך אתר זאפ ותיקנתי כמה טלפונים. שירות טוב ומחיר טוב כדי מאוד להגיע למעבדה הזאת

הגעתי להחליף את הסוללה של האייפון, השירות היה מהיר וטוב. אנשים נחמדים ומקצועיים. תודה רבה

חנות מעולה, שירות מעולה עם הרבה סבלונות ומחירים נוחים. ממליץ מאוד להגיע ולרכוש בנקסטק.

חווית קנייה מצוינת - מוכרים אדיבים ומקצוענים. המחיר נמוך ביחס למתחרים - והאיכות לא נופלת. שירות מצוין ומומלץ בחום.

הגעתי לחנות לקנות מכשיר mi note 10 pro לאחר שחיפשתי אחרי הרבה זמן רכשתי את המכשיר קיבלתי שירות פגז המוכר אביאל דאג למחיר תמיד מחייך ועושר לכל לקוח שנכנס אין ספק שאני יחזור בשנית וימשיך להמליץ לאחרים לקנות בנקסטק

השבוע הייתי בחנות ופגשתי בנועם הוא עזר לי ממש לבחור טלפון אשר יעמוד בול בדרישות שלי ובמחיר הכי טוב שאפשר מצאתי מהיום את החנות מספר אחת עם הצוות מספר אחד במיוחד נועם תודה רבה לכם

הגעתי למקום עם בעלי והילד על מנת לרכוש שלשה מכשירי טלפון חדשים קיבל אותנו המוכר אם חיוך הסביר לנו על המפרט של הדגמים שביקשנו רכשנו שלשה מכשירים גלקסי a70 a71 שירות מצויין ואדיב מחיר הכי זול אחריות מסודרת בנוסף המוכרים נישארו עוד שעה בחנות אחרי הסגירה כדי להעביר לנו את החומר למכשירים החדשים. אין ספק שנחזור בשנית ונמשיך להמליץ עליהם בכבוד רב.

חנות סבבה עם שירות מעולה ומחירים פצצה. לקוח שלהם כבר שנתיים ולא מחליף אותם באף אחד אחר. ממליץ בחום. אביאל מדביק מגן מסך מסיליקון בצורה מושלמת שאף פעם לא ראיתי.

שירות מהיר ומקצועי ביותר של אביאל. בתוך זמן קצר החליף לי מסך וסוללה ודאג להעביר לי נתונים לדיסק או קי. שירות מעולה ממליץ על המעבדה!

הזמנתי מכשיר סלולרי מהאתר , ביקשתי שיצרו איתי קשר לצורך תשלום. החנות לא יוצרים קשר לקבלת תשלום וכשאני מתקשר אומרים לי לחכות ושיתקשרו אלייך. ביטלתי את ההזמנה ואזמין מחנות שרוצה למכור ולתת שירות כמו שצריך.

חייב לפרגן למוכר נועם על השירות המעולה שקיבלתי ממנו! נתן הסבר ברור על המכשיר שרכשתי ודאג להעביר לי את כל המידע מהטלפון הישן למרות שזה לקח קצת זמן. כל הכבוד על הסבלנות אין ספק שאני ממליץ בחום לרכוש בחנות נקסטק

ממליץ מאוד להגיע ולקנות בחנות, שירות טוב יחס טוב ומקצועי. בנוסף דאגו להעביר את הזיכרונות מהטלפון הישן.

חנות מצויינת עם מחירים שפויים ומוכרים נחמדים מאוד. הדבקה של מגן מסך מהירה ומקצועית, ללא ספק ממליץ מאוד על החנות.

שירות מעולה ומקצועי! בעבר קניתי מהם מגן סיליקון ועכשיו החלפתי מכשיר ורכשתי שוב מגן מסך חדש, הדבקה מקצועית ועם אחריות. לא מאכזבים