
חברה לעניין.ממליץ בחום. שרות מהיר ואדיב.!!! לקח חצי יום מהאזמנה וקבר קיבלתי טלפון. ואכי חשוב מחיר פצצה

חזרנו לחנות בפעם השנייה עם השירות הטוב ביותר, שוב יצאנו מרוצים מהטיפול המהיר והיעיל והמחירים המצטיינים, ממליץ בחום

אחלה אנשים טובים באתי לחנות היה לי בעיה קיבלתי שרות והנחה ממליץ בחום לכל מי שגר באזור נשר

קניתי מכשיר מדגם A8 משרת אותי בצורה מאוד טובה, רציתי להמליץ לכולם על החנות, מוכרים רמיניים ומקצועיים וישרים מאוד, רוצו לקנות מהם

קניתי טלפון בטופ מובייל אצל בחור נחמד בשם סטס שעזר לאורך כל הדרך ונתן שרות מקסים תודה רבה

נכנסתי לחנות טופ מובייל וקיבלתי שרות מעולה ואני מציע לכולם להיכנס לחנות הזה ולקבל שרות טוב ומהיר כמו שאני קיבלתי

בתאריך ה 15.10 רכשתי נוט 8 מהחנות בנשר אני רוצה להמליץ המון על השירות המקצועי, על העזרה ובמיוחד לציין את סטס על השירות המסור שעזר לי בכל הקשור להעברת הנתונים מהמכשיר הישן על הסבלנות והאדיבות ממליצה בחום על החנות

רכשתי שני מכשירים וזאת לא פעם הראשונה השרות והמחירים של החברה האלה ברמה מעל כולם אני ממליץ לכם בחום לנסות

יש המון חנויות סלולר אבל פה קיבלתי שרות הכי טוב מכל האזור שלנו קיבלתי גם מחיר מעולה ואני ממליצה בחום זה מכשיר שני תוך שנה וכל דבר שאני צריכה אני אני באה לפה

החנות מומלצת, רכשתי את המכשיר ללא תור, המכשיר מצויין והשרות מעולה. חזרתי כדי לקנות עוד מכשיר.

אני רוצה לציין לטובה את חנות טופ מובייל בנשר קניתי טלפון לילדה וסטס שירת אותנו בצורה מדהימה ומקצועית כל הכבוד ממליצה מאוד

יש המון חנויות בישראל חסר חנויות כאלה עם רמת שרות כזאת נותנים שרות מהלב אנשים מקצוענים ממליץ בחום

קניתי מכשיר גלקסי s5 בנובמבר 2017, לאחר מספר חודשים המסך התחיל להתנתק והסוללה כבר לא הייתה שווה כלום. שמתי בתיקון (במסגרת האחריות) ולאחר מספר שבועות קיבלתי את הפלאפון בחזרה. לאחר מספר חודשים התקלות חזרו בתוספת בעיה בלחצן הכיבוי. שוב שמתי בתיקון במסגרת האחריות, כאשר אספתי את הפלאפון לאחר כשלושה שבועות ראיתי שהמסך עדיין מתנתק. אמרו לי להשאיר לתיקון והשהפלאפון יחזור אלי תוך 5 ימים. מאז עברו 10 ימים והפלאפון עדיין לא אצלי, כאשר לפני כמה ימים הובטח לי שפלאפון יגיע אלי תוך יום יומיים... קניתי פלאפון פגום, ולא אפשרו לי להחליף. הפלאפון היה ברשות טופ מובייל לשם תיקונים לזמן מצטבר של כ2-3 חודשים מתוך 11 החודשים מאז שרכשתי אותו. שירות הלקוחות גרוע. ממליץ לא לקנות פה.

שירות מנצחת עם חיוך. מקצועיות מגוון מוצרים עשיר צוות ידידותי ומיוחד מומלץ מאוד מכל הלב

טופמובייל חנות לפלאפונים מעולה. מחיר הכי זול בשוק ושרות הכי אמין ומהיר . ממליצה מכל הלב.

שירות מעולה, מחירים מצוינים!! קונים רק בטופ מובייל כבר כמה שנים. לא גרים בנשר אבל מגיעים במיוחד, לגמרי שווה. ממליצים בחום.

קיבלתי שירות נהדר מקצועי ולבבי ממליץ בחום אני בטוח אחזור מתי שאצטרך תודה רבה יישר כוח

לרגל החג התחדשנו בסלולרי חדש אנו לקוחות קבועים כאן השרות כאן פשוט מדהים והמחירים מעולים יחס חם לכל לקוח מומלץ מאוד

נתתי מוצר פגום, מסך שבור. ראשית הייחס היה נדיב כפליים, שירות חם ואישי ללא זמן המתנה. טיפול מסור תוך מספר שעות. מציינת שבכל מקום ששאלתי המחיר היה הרבה יותר יקר ובחנות הזאת גם המחיר היה הוגן וגם הטיפול היה ישיר. ממליצה בחום!!!!!

אחלה שירות שבעולם! הזמנתי את המכשיר מהאתר, הגיע לאחר מספר ימים במשלוח עד הבית (תל אביב). המכשיר היה חדש, אך הגיע עם תקלה בייצור שלא ניתן לראות מיידית. התקשרתי לסניף בנשר, ודיברתי עם חן, שהוציא שליח על חשבונו שוב עד הבית שהחזיר את המכשיר התקול לחנות. אחרי שקיבל את המכשיר וראה את התקלה, הוא הוציא שוב שליח עם המכשיר החדש, ואפילו שלח לי מכשיר עם צבע אחר, כמו שביקשתי ממנו! קראתי ביקורות על חנויות אחרות, ובגלל זה לא קניתי מהן את המכשיר, בדיעבד במזל גדול :)

אין על החנות, שירות מעולה אני ממליץ בחום.. לקנות בטופ מובייל ואפילו סתם להתייעץ אחלה אנשים בהצלחה

אחלה שירות שבעולם קניתי פלאפון חדש היה מדהים שירות חם ואדיב בחדרו הכל פיקס בחנות בלי כאב ראש ובלי כלום

חיוב הכרטיס היה ב28.8 עד היום 12.9 לא הגיע אלי המכשיר למרות שהובטח לי שיבררו ויחזרו אליי לא חזרו

שירות טוב ואנשים טובים ומחירים אחלה, ללא ספק ממליץ על המקום לכל מי שרוצה להתחדש או לתקן טלפון המשיכו כך