
שירות מעולה אנשי שירות מומחים וכיף היה להעזר בהם ולקבל מהם תשובות והמלצות ממליץ בחום להיכנס לסניף אילת

שירות מעולה אנשי שירות מומחים וכיף היה להעזר בהם ולקבל מהם תשובות והמלצות ממליץ בחום להיכנס לסניף אילת

הזמנתי דרך האינטרנט מסך מקרן ידני 173x173 באיסוף עצמי מסניף חיפה, זמן האספקה שהם מתחייבים הוא 7 ימים.. לקחת חודש עד שקיבלתי את המוצר.. אחרי 5 שיחות למוקד אספקה שכל פעם אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו הייתי צריך לרדוף אחריהם...הבטיחו גם פיצוי ושוב לא חזרו אליי.. בקיצור תודעת שירות על הפנים כמובן שלא ארכוש מכם שוב ולא אמליץ עליכם למכריי
הלקוח רכש מסך הקרנה ידני סינוס סקרין M178178S , עקב עיכוב באספקה הוצע ללקוח קופון לקניה הבאה, הלקוח אישר וקיבל קופון במייל, שרות עולם הקולנוע והחשמל

מעבר למחיר שלא הוצעה לי שום הנחה בסניף , למרות שהיה לי קופון של פיס , והוצע לי באתר 50 שח מתנה וחמרות זאת באתי לרכוש בסניף . ניסיתי לברר ולרכוש טלויזיה 40 אינץ ומקרר משרדי קטן , ובשניהם היה נראה כאילו עושים לי טובה שמנסים להעניק לי הנחה או משהו , וגם בטלויזיה לא הסכימו להשתמש בקופון פיס שרכשתי לשימוד בטלויזיה. לכן ויתרתי ורכשתי רק את הטלפון שהיה דחוף . מאוד מאכזב
הלקוח ביקש הנחות נוספות על המחירים באתר ובסניף הוסבר שלא ניתן לתת הנחה על המוצרים הנל, הלקוח בחר לרכוש רק טלפון סלולרי , עולם הקולנוע

מיכאל תותח אמיתי ומקצוען. לחנות יש זמינות, מבחר ומחירים טובים. התעניינתי ואף קניתי אצלו טלויזיה 55 אינטש של LG. וכיוון אותי בצורה מהירה, הוגנת, אדיבה ומקצועית. מרוצה מאוד מהקניה.

שירות מעולה ויעיל מרוני, מצא לי בזריזות את המוצרים שאני צריך ובאספקה מידית ואפילו עזר לי להעמיס לאוטו

סניף פצצה החברה יודעים את העבודה מקצוענים אחד אחד מגוון רחב של מותגים ממליץ בחום

אתם חברה אך מכובדת שרות נהדר גם עובדים מצוינים עוד אני אעשי את הקניות בעתיד רק אצלכם תודה רבה

המחיר זול והמבחר אש אבל אני רוצה לדבר על השירות - לאון המלך הזה, באנרגיה טובה ובחינניות מקסימלית! ממליץ מאוד (סניף יגאל אלון תל אביב)

שרות אדיב, מקצועי, מהיר. מלאי מוצרים גדול. מחירים בין הנמוכים בשוק. התרשמתי מאוד. מומלץ להיכנס

אין על עולם הקולנוע אבי נתן לנו שירות מדהים יחס אישי אני קונה רק אצלם מוצרי חשמל

שרות מעולה עזר לי רועי בן ארוש תודה רבה , נהנתי מאוד מהקניה מחירים טובים

שירות מעולה ( סניף פתח תקווה ) . מחירים מצוינים . קנינו את כל המוצרי חשמל ואלקטרוניקה מסניף פתח תקווה . עוזרים בתאומים מול הספקים .

סתיו ותומאס פשוט שרותיים, נתנו לנו מענה להכל במהירות ויעילות . כל הקניות שלי במוצרי חשמל יהיו רק שם בוודאות. מומלץ מאוד

שירות מהיר מקצועי מאוד אמין ויעיל אווירה טובה נהנתי ממש מחווית הקניה אצלכם המוכר היה אדיב ולבבי

נתקלתי במוכר אדיב סבלני ומקצועי שהסביר על הרבה חברות וסוגים למוצר שרציתי לקנות ובסוף שכנע אותי לקנות מוצר איכותי ובאמת נהניתי גם מהמוצר וגם מהמוכר

. חווית קנייה נהדרת, ניכר כי הנציג שולט בידע עבור כל המכשירים בחנות. שירותי ברמות, נעים, כנה. מנסה למצוא את הטוב ביותר עבור הלקוח. אין ספק כי נחזור בזכותו שוב!!!

מקצוענות ללא פשרות! שירות מצוין קולנוע ביתי זה עולם הקולנוע. נ ק ו ד ה .

רכשתי את הטלוויזיה לפני 3 וחצי חודשים, פתאום נהיה מסך כחול שחור וכבר יותר מעשרה ימים אני ממתינה שרק יבואו לקחת אותה למעבדה. בקיצור קניתי טלוויזיה חד פעמית לשלושה חודשים והשירות מזעזע. אנחנו עשרה ימים בלי טלוויזיה עדיין לא לקחו אותה ואחרי שייקחו סוף סוף עוד עשרה ימי עסקים. האחריות מרפדת את עולם הקולנוע יפה מאוד ושוכחים שיש פה לקוחות. ממש מאכזב.
היי הלקוחה רכשה מסך עם אחריות , אנו איננו נותני השירות של המוצר אלא היבואן , לאחר 4 חודשים הוסבר ללקוחה שיש לפנות ליבואן ואף אנחנו פנינו עליו שיצור קשר לתיאום תיקון של המסך, הקריאה נפתחה והנושא בטיפול של היבואן ונותן האחריות, עולם הקולנוע

שירות מקצועי מאוד, אדיב , מנומס , תשובה לכל שאלה. אני מעוניין להמשיך לרכוש מוצרים חדשים בעתיד הקרוב.תודה על השירות הנפלא שקיבלתי מאבי!!!

המוכר היה יעיל, נחמד, מקצועי ואדיב. ענה על כל השאלות והסביר את כל הדברים החשובים

המוכר היה באמת מעולה, קיבלתי מחיר טוב ועזרה מעולה מרז שמח שהגעתי ורכשתי ממנו בלי שום חרטא

נכנסתי לחנות עולם הקולנוע בראשלצ קניתי טלויזיה של סמסונג השרות היה מקצועי ואדיב מומלץ בחום

מוכר אדיב בעל יחס טוב, עזר לנו והסביר, היה נעים לקנות אצלו, שירות רציני וענייני.

עידן האלוף עשה לי חוויות קניה מטורפת יחס אישי וחם הסביר הכל וענה לכל השאלות בחיוך חם אחלה עידן שבעולם אין ספק שבגללך נחזור לקנות שוב.

המלצה חמה מאוד!!!!! על מיכאל האדיב, הסבלני והשירותי שישר הבין מה אני רוצה וצריכה וידע להתאים עבורי הכל. היו כמה אנשים בחנות והוא ממש נתן יחס לכולם . מרוצה מאוד ומודה לו על השירות .רכשתי תנור, מיני בר ומתקן תלייה לטלוויזיה. ובהחלט אחזור לקנות שוב!!!