
ביצעתי הזמנה דרך אתר בשעות הערב. למחרת בבוקר קיבלתי התקשר אליי בחור נחמד כדי לבדוק לחונות הפרטים. ושוב למחרת קיבלתי את הטלפון. שירות היה אדיב ומקצועי

ביצעתי הזמנה דרך אתר בשעות הערב. למחרת בבוקר קיבלתי התקשר אליי בחור נחמד כדי לבדוק לחונות הפרטים. ושוב למחרת קיבלתי את הטלפון. שירות היה אדיב ומקצועי

רכשתי אוזניות Sony XM4 דרך האתר. חווית הרכישה הייתה מאוד נוחה ונעימה, כן אציין לשים לב שיש מוצרים שאין ברירה אלא לקנות עם תוספת תשלום על אחריות יבואן רשמי (הצבע השחור של אוזניות אלה למשל). לאחר ביצוע ההזמנה בה לא צוין שיש להוסיף תשלום על צבע זה או על אחריות, יצרו איתי קשר והסבירו את המצב. נאמר שהנושא יטופל (ציון בדף המוצר שצבע מסוים יעלה יותר בשל האחריות). השירות היה אדיב, מבין ומתחשב. השילוח היה מהיר מאוד והמוצר הגיע אלי תקין, בחבילה סגורה, עם כל חלקיו.

השירות מהמם! אדם מקסים ואני ממש ממש מרוצה. אדיב ושירותי ברמות 🙌🏼 ממליצה מאוד על המקום :)

האמת שהרגשתי כמו קניה בשוק הכרמל... יחס נוראי. כאילו קניתי חולצה ב10 שקלים.... הגעתי לרכוש מכשיר בעלות של 4000! שקלים המוכר כאמור התייחס אלי כמו לאוויר... הוא שאל האם אני רוצה מכשיר ביבוא רשמי ? אמרתי כן. אמר זה עוד 200 ש"ח. אמרתי ברור לי. והוספתי שאני מחליף את האייפון שלי רק בגלל שאני צריך הקלטה ... והמוכר אומר לי "אה כן זה בילת אין במכשיר" הציע עוד ועוד...ולקחתי עוד ועוד... נסעתי הביתה והלכתי למעבדה שתבצע לי העברה של הנתונים לנייד החדש. ואז הטכנאי אומר לי תשמע אין כאן הקלטה בילת-אין...תצטרך לרכוש אפליקציה... ואז הוא מסביר לי שבגלל שזה יבוא מקביל [מה שנקרא פריללי] אין בו הקלטה במכשיר. כף רגלי לא תדרך בחנות הזו גם אם הם יהיו זולים יותר באלפי שקלים.
רק דבר אחד שכח לציין הלקוח - שהוא בא לחנות יום למחרת - ביקש להחליף צבע - לא אמר לעובד שהוא רוצה רשמי רק היה לחוץ וביקש להחליף לצבע שחור - העובד עשה טעות ולא בדק מה רכש במקור וואכן הביא לו יבוא מקביל , שחזר לחנות יומיים אחרי ואמר לנו מה קרה התנצלנו מיד וזיכינו אותו זיכוי מלא ואף הצענו לפצות במגן וכיסוי . טעויות קורות - עדיין לכתוב מילים כאלה ...? התייחסו אליו כמו לאויר.? שוק הכרמל...? למה?

ביצעתי הזמנה מהאתר ולא צלח .. ביום ראשון חייג אלי אדם בחור מקסים מיוזמתו והסביר בשיא הסבלנות וליווה עד סיום הזמנה .. מומלץץץ❤️

קנינו VR של Oculus Quest ותיק באחלה מחיר! השירות מהיר, אדיב ומקצועי. ממליצה בחום🙌🏻

שירות נדיב ומאוד מקצועות. עמית מאוד עזר עם כל השאלות שהיו לי. בטוח אחזור לקנות אצלם!

שירות אדיב אדם הנציג מכירה היה ממש מקסים וסבלני עזר והסביר והשירות היה ממש מהיר

חווית קנייה נעימה מאד, שירות מעולה. הזמנתי בובות פופ, אחרי יומיים מרגע ההזמנה החבילה הגיע כבר. ממליץ בחום!

שירות נפלא!! ההזמנה שלי הגיעה מהר מאוד המחיר הכי טוב שמצאתי אני ממליץ על המוכר הזה 👌

רכשתי מכשיר סמסונג S22 אולטרה באתר רכשתי שחור יום למחרת התקשרו אלי לוודא רכישה וביקשתי לשנות צבע, לא הייתה בעיה לשנות. שירות מעולה, משלוח מהיר (תוך יום מהמרכז לעפולה). ממליץ

להבנתי, המדד האמיתי לאיכות השירות, הוא דווקא כשמתרחשת תקלה. הזמנתי מוצר ממובייל לנד, והמוצר שנשלח אליי, אינו בדיוק המוצר שהזמנתי. זה בסדר גמור, אחרי הכל, כולנו בני אדם. הטיפול שלהם בתקלה זו, היה מרשים בכל קנה מידה! יומיים לאחר מכן נחת אצלי שליח, אסף את המוצר הישן, והביא מיידית את המוצר המדויק! הם יכלו להתווכח, לדחות וכו' וכו'. הם לא עשו זה. הם פשוט לקחו אחריות וטיפלו בעניין לשביעות רצוני המלאה. אין ספק שאעדיף לרכוש מהם בעתיד.

הזמנתי Oculus Quest 2, המוצר הגיע תוך יום במצב מצוין והשירות בטלפון היה אדיב ומקצועי

שירות מעולה ואדיב מוצרים מעולים עם אחריות חוויה חיובית בכל פעם מחדש לקוח קבוע שלהם ומרוצה לגמרי!

הזמנתי סוני 5 לבן משפחה, שוחחתי עם בחור בשם אדם. אדם היה קשוב והסביר בדיוק מה ההבדל בין קונסולה כזו לאחרת וענה על כל השאלות, דאג לי למשלוח כבר ליום שלמחרת. המחיר היה הוגן בנוסף למוצרים שמסביב. לאחר שהמשלוח הגיע, אדם שלח הודעה מהטלפון האישי שלו בכדי לוודא שהכל תקין ושאני מרוצה. תודה רבה !

קיבלתי שירות מדהים אנשים טובים, מסבירים הכל לפני השלמת העסקה. גם לאחר קבלת המכשיר וידוא שהכל בסדר. אחלה שירות.

שירות מהיר ונוח. מיד לאחר ביוצע ההזמנה און ליין התקשרו והמשלוח הגיע תוך יום מומלץ מאוד

רכשתי סוני לילדה אדם עזר לי בנאדם סבלן נחמד אחזור כמובן ללא ספק מעריך תודה לזאפ כמובן

קניתי Xbox s קיבלתי שירות מהיר הצוות אדיב ושירות מצוין. ממליץ בחום. המחיר הכי טוב שמצאתי

מאוד מרוצה מהשירות, בייחוד מהשירות של עמית שטיפל בבקשה שלי ועזר לי ברכישת מכשיר נייד חדש

חויית קניה מעולה. רכשתי טאבלט סמסונג, ההזמנה טופלה על ידי עמית , שיצר איתי קשר מייד לאחר ההזמנה וענה לי על כל השאלות.עוד באותו יום קיבלתי הודעה שהמוצר יצא למשלוח, ולמחרת הגיע אלינו . כייף לקבל שירות טוב ומהיר. תודה רבה

מ ע ו ל ה ! מחירים מצויינים וחווית שירות מקצועית! מומלץ בחום, אגיע שוב!

קניתי כבר מספר מכשירי סלולר ומאוד מרוצה. שירות מצוין, מחיר הוגנים, מהירות הגעת המוצר, ממליץ בחום! אמשיך להזמין ממוביילנד.

מרוצים מאוד מהשירות של אדם. שירות אדיב, מקצועי, מהיר. היה סבלני מאוד ועשה מאמץ גדול לסייע כנדרש. כל הכבוד לאדם! 100 אחוז שירות ואדיבות.אין ספק שנחזור שוב לרכוש בעתיד בחנות זו. ד"ר אילנית ומשה אייזיק

הבטיחו ליצור קשר לאחר יום לאחר הרכישה. לא יוצרים קשר ואין מענה בשירות הלקוחות, גם לא במייל. לא קבלתי את המוצר שקניתי, ואין שום דרך לדעת מתי אקבל.
לקוחה השאירה מספר לא תקין בהזמנה ( בחור בשם קונסטנטין שמדבר רק רוסית ולא הבין על איזה הזמנה מדובר וגם לא ממש הצליח להבין אותנו) מעבר לכך - לא היו פרטי אשראי מלאים בהזמנה ומכיון שהמספר בהזמנה היה לא תקין גם לא ניתן היה לאתר אותה עד שפנתה הלקוחה עצמאית לחנות אחרי יומיים שראתה את המייל שאנחנו מנסים להשיגה ללא הצלחה. ביקשה לבטל את ההזמנה - הוסבר לה שלא בוצע חיוב כי לא היה מס תקין ולא פרטי אשראי מלאים. מעבר לכך - לא ברור על מה היא מתלוננת . איזה סיבה יש לנו לא לטפל בהזמנה שלה..?