
המשלוח הגיע במהירות ע"י עובד מהחנות תוך פחות מעשרים וארבע שעות מרגע הקניה מיד על הבוקר התקשרו אלי ונתנו לי מס' טלפון של השליח וענו לי ביעילות על שאלותי בקיצור שירות לקוחות מצויין פלוס והלואי כולם יהיו כך

המשלוח הגיע במהירות ע"י עובד מהחנות תוך פחות מעשרים וארבע שעות מרגע הקניה מיד על הבוקר התקשרו אלי ונתנו לי מס' טלפון של השליח וענו לי ביעילות על שאלותי בקיצור שירות לקוחות מצויין פלוס והלואי כולם יהיו כך

חיפשנו לרכוש טלפונים אלחוטיים שלא יגרמו להתנגשות עם רשת המחשבים האלחוטית. אפי מאורסל היה מאוד אדיב ומקצועי. הוא ענה לכל שאלותינו ומה שלא ידע, ביקש זמן לבדוק וחזר אלינו במהירות. המחירים ההתחלתיים היו מצויינים בהשוואה לחנויות אחרות ובנוסף הוצעה לנו הנחה כיוון שרשכנו 4 טלפונים אפילו מבלי שנבקש.

היי חברים קניתי פלפון אני מאוד שמח שקניתי שם. בלי לחץ רגוע שקט והכי חשוב בכיף ועם רציתי לקנות שם שוב אז ברור ותודה לשחר..

המוצר שהזמנתי הגיע מהר(תוך 2 ימי עבודה) אך היה שבור.התקשרתי לחנות ובלי שום בעיות שלחו לי ישר באמצעות שליח מכשיר חדש תמורת הפגום.חשוב לציין את העובד שחר שהיה נחמד ואדיב ופתר את הבעיה מהר ונתן שירות מצויין.

קניתי מכשיר טלפון מסוג uniden חוטי. המשלוח היה סופר מהיר. הזמנתי את הטלפון ביום ג' אחרי הצהריים וביום למחרת הוא כבר חיכה לי בדואר. המוכר היה מאוד אדיב ונתן לי את מלוא האינפורמציה הדרושה.נאמר לי גם שבמידה ואני לא אהיה מרוצה מהמכשיר, אני אוכל להחזיר אותו תוך שבועיים מיום הקנייה וינתן לי זיכוי מלא. השירות היה ברמה מאוד, מאוד גבוהה. המכשיר גם מצויין. אני מאוד ממליצה על החנות הזו ואני בטוחה שאשוב לקנות אצלהם.

שירות ואמינות יוצאי דופן! קניתי אוזנית נלוטוס שלא עבדה טוב עם מכשיר הנייד שלי. ללא כל בעיה שחר החליף לי את האוזניה לאחרת זהה חדשה. לאחר שגם זאת לא עבדה טוב- החליף לי (ברצון רב!)שוב-הפעם לדגם אחר. הבעיות המשיכו, ולא היה ברור מה העניין. לאחר כמה ימים שחר התקשר אלי מיוזמתו(!) וסיפר לי שגילה שמכשיר הנייד שלי (LG8300) ידוע כבעייתי מבחינת הסנכרון עם אוזניות הבלוטוס, אך יש דגם שעובד איתו טוב ואת הדגם הזה אין לו בחנות. אך בכדי שאהיה מרוצה- הוא מוכן לקבל את האוזניה בחזרה,לתת לי את שם הדגם המתאים ולהחזיר לי את כספי! אפילו במחיר שאלך ואקנה בחנות אחרת! ברצון אמיתי לעזור וביושר כזה לא ניתקלתי זמן רב!! אני ממליץ בחום על רכישה בטלמטריקס בעיניים עצומות.

שירות אדיב ומהיר, גם בחנות, גם בטלפון וגם באינטרנט. קניתי מהם כבר שלושה טלפונים ותמיד קיבלתי שירות מצויין.

בצעתי את ההזמנה בטלפון - הטיפול היה אדיב ומקצועי. קיבלתי תשובות מקצועיות וסבלניות לשאלותיי. היו באותם ימים עיצומים של הדאר והאדם שטיפל בי הביע חשש מנושא מהירות המשלוח. הציע ושלח את החבילה בשירות שליחים שהיה דייקן ומהיר -ללא תשלום נוסף.

אחת מחנויות האינטרנט היותר טובות - מצוינת, שרות מצוין שלא ראיתי עד כה ואני קונה המון באינטרנט. הזמנתי אוזנית בלוטות ואמרתי שזה די דחוף. שחר (איש המכירות) הגיע אלי עד הבית להביא לי את האוזניה. לאחר כחודש נשבר לי המתלה לאוזן, שחר לא שאל שאלות והביא לי עד הבית שני מתלים שיהיה לי ספייר. אני משבח את החנות הזו ובטוח שאני אקנה שם שוב בעתיד ואמליץ בחום לכל איש.

הגעתי אל החנות לאחר שראיתי את המוצר באתר. קיבלתי שרות מעולה והסבר על הפלאפון המוצר הגיע באריזה מקורית כולל כול האיבזור כמו שמגיע ברשתות הסלולריות עם אחריות של יורוקום. בקיצור אני ממש שבע רצון מהקנייה והשרות.

הזמנתי בערב ראשון, בשני בבוקר המכשיר כבר אצלי.מאחר והדואר שובת היום, הציעו לי במטריקס להשתמש בשירות ups . עלות משלוח -30 שקלים,שאול ממטריקס הציע לי שיספוג שקלים 15,כך ששילמתי רק 15, קיבלתי מענה מהיר אדיב ומקצועי משאול ומכל נציג שענה לכל שאלה ועניין -תענוג!כן ירבו!!

התקשרתי לחנות ב19/3/07 ורציתי לקנות שני טלפונים קווים של פנסוניק מסוג KX-TS600. הם מייד ביצעו את ההזמנה, והביאו לי את הטלפונים לבית כ-3 שעות לאחר מכן(החנות נמצאת באזור ת"א, ואני בירושלים). דגם הטלפון הזה מתאים לעבודה עם אוזניות, ובחנות נותנים גם סט אוזניות מתנה עם כל טלפון שנרכש. אני ביקשתי אוזניות יקרות יותר, אז נתנו לי אותן במקום האוזניות שבמבצע תמורת הפרש המחיר. מעולם לא היה לי פשוט, נעים, ומהיר כל כך לקנות מוצרים דרך האינטרנט. אני ממליצה על החנות בחום!

רציתי לרכוש מדפסת, ושהסתכלתי בזאפ החנות הזו היתה הכי זולה. שלחתי מייל עם מס' שאלות ומיד השיבו לי עם מס' טלפון ופלאפון אישי. כשהתקשרתי ענה לי בחור בשם אפי, מאוד נחמד, אדיב וענה בסבלנות על השאלות שלי ואף הסכים לחלק את התשלום לתשלומים. ואמר שביום ראשון על הבוקר הוא שולח את זה. ביום ראשון בבוקר קיבלתי ממנו טלפון שהוא מביא לי את זה אישית לבית. קיבלתי את המדפסת ביום ראשון בערב. בסה"כ אני ממליצה לקנות בחנות זו, השירות היה מצוייייןןןןן!!!! וזה שווה הרבה!!

קיבלתי יחס אדיב מאוד שעושה חשק לחזור ולקנות בחנות! בתחילהת המכשיר שקיבלתי לא תמך בעברית. חזרתי לחנות ומיד החליפו את המכשיר.

הגעתי לחב' טלמטריקס בעקבות המלצות באתר ZAP,בחנות טיפל בי בחור בשם שחר,חשוב לי להדגיש שהוא היה ממש אדיב וסובלני,ענה לי על כל השאלות, ואפילו הציג את החסרונות של המדפסת.

התעניינתי במספר מדפסות משולבות ולבסוף החלטתי ללכת על ה5440 של Brother. המחיר של טלמטריקס היה בין הזולים שברשימה ולכן החלטתי לקנות מהם את המוצר. לפני ההזמנה התקשרתי לשאול בתוך כמה זמן יסופק המוצר (מיותר לציין שהמשלוח בחינם) ונאמר לי שעוד היום אם אזמין עד 15:00. החלטתי כבר להזמין עוד באותה שיחה וכמו שהובטח לי, המוצר הגיע לביתי עוד באותו ערב, והכול היה תקין. אני מאוד מרוצה ואין ספק שאחזור לקנות שם שוב.

הזמנתי מטען לטלפון סלולרי . המטען הגיע בדיוק במועד שהגיע . המוכר/בעלים דאג באותה הזדמנות לתקן בעיה שהייתה לי בטלפון הסלולרי תוך השקעת זמן ניכר. זו הקניה הרביעית שאני עושה שם ולו רק בשל היחס המדהים ללקוחות של הבעלים וצוותו .אני ממליץ בחום

שרות מעולה, בדקו וחזרו לשאלותי. נמשלוח נעשה בדואר שליחים ויצא באותו היום כפי שהובטח, אולם, דואר שליחים זה סיפור אחר, בכדי לא לסחוב את החבילה שהכילה 3 טלפונים השאירו הודעה בתיבת הדואר בכדי שנבוא ונאסוף בעצמנו למרות שהמפעל שלנו פתוח עד 17:00 ואי אפשר להגיד ש"לא הייתם בבית"

באתר ראיתי שהמחיר היה זול מאד הזול ביותר. התקשרתי לחנות- הוסבר לי כי המחיר רשום בטעות נמוך , אך היו הוגנים ומכרו לי את המוצר במחיר הנקוב. היו אדיבים מאד- הסבירו לי בפירוט על המוצר- בסופו של דבר לקחתי 2 יחידות באותו המחיר הנמוך(שלוחה של טלפון אלחוטי) ואפילו התשלום נפרס לתשלומים!! המוצר היגיע בחבילה למחרת!! ממליץ בחום על החנות!!

לפני הרכישה התקשרתי לשאול שאלות. היו מאוד נחמדים ומקצועיים. הזמנתי טלפון נוקיה היום שלישי ב-4 אחה"צ ואמרתי שזה דחוף. עשו מאמץ מיוחד לשלוח באותו היום ולאחר שעה קיבלתי כבר אישור שזה בדואר. למחרת הגיע. התקשרו לאחר שבוע לשאול אם הכל בסדר. ממליץ בחום!!

באמצעות חיפוש בזאפ התברר לי שטלמטריקס הם הכי זולים. ניתן לקנות ישירות בחנות שלהם והם גם עובדים ביום שישי. אני מרוצה מאוד וחושב לקנות שם סט נוסף.

רכשתי מכשיר סלולרי מדגם סמסונג בחנות זו נענתי באדיבות רבה ע"י שחר קיבלתי שירות מעולה ויוצא דופן המוצר הגיע כבר למחרת בבוקר בדיוק כמו שהובטח ולשביעות רצוני המלאה אני ממליצה בחום לרכוש מוצרים מחנות זו השירות נפלא היחס אדיב ואמין תודה

בצעתי הזמנה טלפונית לפקסמיליה מחודשת במחיר מאוד אטרקטיבי, עם אחריות. הבחור תוך שעה הביא לי את המוצר הביתה (לתל אביב מהחנות בבני ברק), פתח האריזה, התקין ובדק את המוצר - שרות יותר טוב מאשר באמריקה... כן, והמוצר "המחודש" עצמו - יותר חדש מחדש...רק המחיר בהנחה של 20% מחדש-חדש. כל הכבוד, מזמן לא ניתקלתי בנכונות ושירות שכזה!