מפרסם ב-zap מאז 2002

‎וואלה שופס‎ ‏(WallaShops) - עמוד 15

קניון מוצרים (כפר סבא)

2.6 / 5 ממוצע מבוסס על 10 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: הייביז בע"מ
נמצאו 3225 חוות דעת גולשים על וואלה שופס
etai.chazan
etai.chazan
27.01.2022
מוצר שנרכש: מסחטת מיצים BT-3500

קנייה מהירה, נוחה ויעילה. המסחטה הגיעה תוך כמה ימים ועובדת בצורה נהדרת. ממליץ מאוד לקנות

חוות הדעת עזרה לכם?
hemishraiman
hemishraiman
27.01.2022
מוצר שנרכש: Timberland Stormbucks 5552R

בעבר הייתה לי הזמנה כושלת איתם ולהחליף את המוצר (שהובטח באתר כמשהו פשוט לביצוע עד 14 ימי עסקים) הפך לפרויקט שבסופו נכנעתי ונסעתי עד המשרדים שלהם במודיעין ... עכשיו עבר חצי שנה ועשיתי עוד הזמנה מהאתר שלהם ושוב לצערי , החלפה פשוטה של מידת נעל הופכת לפרויקט לא נורמאלי. אני בדיוק ברגע זה בממתינה אחרי שיחה של חצי שעה שבה הובטח לי שהכל ילך חלק מול נציגים שנותנים מידע שגוי אחד אחרי השני. אני פשוט מותש מהשירות שלהם ואין סיכוי שאני יעשה עוד רכישה גם אם המחיר אטרקטיבי יותר והם נותנים 15% הנחה זה פשוט לא שווה את הכאב ראש. בכנות אני לא יודע למה אני מבזבז מהזמן שלי לכתוב את הביקורת הזאת.. אני פשוט לא רוצה שאחרים יחוו את מה שאני חוויתי - לא לקנות בוואלה שופס!

תגובת החנות

היי, עודכנתי כי שוחחו עמך וטיפלו בפנייתך לשביעות רצונך .

חוות הדעת עזרה לכם?
liad
liad
27.01.2022
מוצר שנרכש: קומפוסטר מערבל 70 ליטר

התחייבו לספק את המוצר תוך 14 יום. לאחר שבועיים וחצי ומספר טלפונים התברר שהמוצר אינו במלאי ונאמר שיביאו לי מוצר חלופי. נכון להיום עבר חודש וטרם קיבלתי את המוצר.

תגובת החנות

היי ליעד, שוחחו עמך משרות הלקוחות ופנייתך טופלה לשביעות רצונך .

חוות הדעת עזרה לכם?
Revital
Revital
25.01.2022
מוצר שנרכש: כרטיס טעינה לבבילון

מומלץ לקנות מאתר וואללה שופס, עומדים בזמנים ומחירים סבירים, מבחר גדול, מעדכנים בסטטוס והאתר נגיש ונוח

חוות הדעת עזרה לכם?
מירי וארז
מירי וארז
20.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת כביסה סמסונג WW8ST4540TE

אתר נגיש , מתחייבים למחירים הכי זולים ברשת וגם עומדים בזה !!! מכונת הכביסה מושלמת ... התאהבתי במיוחד בפתח שאפשר להוסיף אם כביסה אם שוכחים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Ira
Ira
17.01.2022
מוצר שנרכש: 100 קפסולות קפה במארזי מיקס טעמים- תואמות נספרסו היישר מבית הקלייה באי

דיל מצויין ומשתלם. רכשתי למקום עבודה. מומלץ מאוד. גם טעים וגם חסכוני. בנוסף מגיע עם מתנה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Almog
Almog
10.01.2022
מוצר שנרכש: שולחן עבודה מתקפל

שירות מזעזע, המוצר לא הגיע לאחר שנשלח פעמיים עקב בעיה במערכת ההתראות שלהם, לא הסכימו לשלוח שוב ללא תשלום להתרחק מהאתר כמו מאש

תגובת החנות

היי אלמוג, טיפלנו בפנייתך לשביעות רצונך . אנו כאן לשרותך.

חוות הדעת עזרה לכם?
Yuval
Yuval
09.01.2022
מוצר שנרכש: מכונת תספורת

מטעים את הצרכן ולאחר ששילמת לא ניתן ליצור קשר איתם. רכשתי מכונת תספורת, נשלחה לי מכונה לזקן שונה לחלוטין, לא המוצר שפורסם בכלל, לא ניתן להשיג אותם בשום אופן. ריכשו במקום אחר.

תגובת החנות

היי יובל, מנהלת בשרות הלקוחות יצרה עמך קשר בנוגע לפנייתך. אנו נדאג שהטיפול יסתיים לשביעות רצונך. אנחנו כאן בשבילך .

חוות הדעת עזרה לכם?
עדי
עדי
06.01.2022
מוצר שנרכש: טוסטר לחיצה Chromex TG500 כרומקס

הזמנה קלה לביצוע, המחיר הטוב ביותר. יש מסלול של 9 שקלים בחודש ומקבלים משלוח חינם, ניתן לבטל בכל מצב.

חוות הדעת עזרה לכם?
עמית
עמית
04.01.2022
מוצר שנרכש: תואמות ו'ג קפה קפסולות 100

שירות גרוע ביותר התחייבו למשלוח עד 7 ימי עסקים, עבר חודש ממועד ההזמנה ועדיין לא קבלתי את המוצר. שירות לקוחות אומרים שיבדקו ופה מסתיים הטיפול שלהם

תגובת החנות

היי, עודכנו כי טופלת לשביעות רצונך, אנו כאן לשרוותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
eli.saig100
eli.saig100
03.01.2022
מוצר שנרכש: מתקן סל מתכוונן מבית rosso

חנות נוראית! רכשתי מתקן סל לחצר. הגיע פגום ופניתי לשירות. למרות עשרות שיחות, השירות אף פעם לא חוזר. חזר אלי הספק ואמר שאין לו חלקי חילוף! למרות שזה חדש באחריות! אבל - אין להם איך לאסוף את המוצר כי צריך ארגז גדול. שלחו אותי לחפש ארגז ברחוב ושאני אארוז. אני מוכן לארוז (למרות הכשל שלהם ולא שלי וחובת האחריות שלהם) אבל ביקשתי שישלחו לי קרטון ולא אצטרך לקנות כזה. גם המוצר פגום, גם לא חוזרים ללקוח, גם מבטיחים שמנהל יחזור וזה לא קורה, גם אין להם חלקי חילוף וגם אני צריך לעבוד בשבילם. וזהו. אין עם מי לדבר. אני קונה כבר למעלה מ- 10 שנים באינטרנט, לפחות 15 או אולי 20 מוצרים בחודש ומעולם לא נתקלתי באטימות כזאת ובשירותיות כל כך ירודה, שלא לדבר על מכירת מוצר עם אחריות שלא ניתן כלל לממשה. לצערי כשחיפשתי בזאפ, לא טרחתי לראות שחוות הדעת של כלל הלקוחות על ואללהשופס כל כך נמוכה בזאפ.

תגובת החנות

היי, עודכנו כי טופלת לשביעות רצונך, אנו כאן לשרוןתך .

חוות הדעת עזרה לכם?
זיסוביץ- רפלקסולוגיה ופרחי באך
זיסוביץ- רפלקסולוגיה ופרחי באך
30.12.2021
מוצר שנרכש: מוצץ bibi

אל תתקרבו להזמין משם גם לא בחצי מחיר. המוצר לא יגיע וחבל לכם על העוגמת נפש

תגובת החנות

היי, טופלת לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
אולגה
אולגה
27.12.2021
מוצר שנרכש: חולצה

קיבלתי שירות נפלא מנציגה בשם לימור שפתרה לי את הבעיה שהייתה לי בשיחה אחת .תודה על המקצועיות והשרות

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
27.12.2021
מוצר שנרכש: שלישיית שולחנות קפה דגם טריו אגוז - שולחנות

היו הרבה בעיות בהזמנה ובסופו של דבר סופק רק שליש מההזמנה. קשה מאוד להשיג אותם. גם כשסוף סוף הם עונים טלפונית הם לא מטפלים בבעיה. עד עכשיו לא קיבלתי את ההזמנה כולה וחוייבתי כבר על הסכום.

תגובת החנות

היי חגית, עודכנתי כי פנייתך טופלה לשביעות רצונך. אנו כאן לשרותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
lezashuneman
lezashuneman
24.12.2021
מוצר שנרכש: בשם wish

היזהרו, לא אמינים , לא להתקרב אליהם. רכשתי 4 בקבוקי בושם. קבלתי מוצר שונה ממה שהזמנתי. שבוע אני מנסה להשיגם טלפונית יומיום משאיר הודעות. אנשי השירות אינם עונים. לחצתי על מכירות והם מיד זמינים. השארתי הודעות, אמרו לי שתוך כמה דקות חוזרים אלי. אין סיפור שלא שמעתי. שוקל תביעה משפטית גם אם לא מדובר על סכומים שבשמים. תשכחו מ 14 יום נסיון.

תגובת החנות

היי, פנייתך טופלה לשביעות רצונך ע"י מנהלת. אנו כאן לשרותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
עמי
עמי
16.12.2021
מוצר שנרכש: מקפיא 6 מגירות ניאון

לא לקנות, שרות לקוחות על הפנים, אני מחכה למוצר 3 שבועות ועדיין לא יודע אם ומתי יגיע

חוות הדעת עזרה לכם?
עזרא
עזרא
15.12.2021
מוצר שנרכש: מחשב נייד אסוס X409

הזמנתי מחשב תוך יום עסקים 1 זה הגיע ... ממש מרוצה ממליץ לכולם... גם המחיר הכי זול שמצאתי באותו מוצר פער של עד 500 שקל

חוות הדעת עזרה לכם?
אורטל לוי
אורטל לוי
13.12.2021
מוצר שנרכש: אבקת חלבון GO סדרת הWHEY

שירות על הפנים, קניתי מהם מוצר אבקת חלבון טעם וניל פתחנו את המוצר, האבקה הייתה בטעם מגעיל מאוד היה מקולקל באתר כתוב שיש אפשרות נסיון של 14 יום, יום אחרי שקבלתי את המוצר לבית התקשרתי לשירות לקוחות של וואלה שופס הסברתי להם שהמוצר לא טעים ויש לו טעם של מקולקל וחמוץ העבירו אותי למחסן ובמחסן טענו שבגלל הקורונה לא ניתן להחליף מוצרי מזון פשוט אכזבה של שירות לא רק שהם לא עמדו מאחורי מה שכתבו באתר (שניתן להחליף עד 14 ימי עסקים) גם 200 שקלים הלכו לפח. אני לא מזמינה מהם שום דבר יותר. פשוט שירות מאכזב. לא ציפתי לתגובה כזאת. במיוחד שאני מזמינה מהם המון דרך האתר.

תגובת החנות

היי אורטל, פנייתך הועברה לבדיקה וטיפול של צוות שרות הלקוחות שלנו, אנו נענה לפנייתך ממש בהקדם. כאן לשרותך .

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
12.12.2021
מוצר שנרכש: אוזניות סוני

שירות נוראי, לא ניתן לקבל את המוצר ואין עם מי לדבר.... הטלפונים באיסוף עצמי לא מחוברים, כנראה שגיאה במספר - קורה, בסדר גמור. הבעיה היא ששירות לקוחות לא עונים גם אחרי שעה. אחרי יום של טלפונים השגתי אותם ואז התחיל האבסורד האמיתי, הקריאו לי אותם טלפונים לא מחוברים של איסוף עצמי ואז כבר נמאס לי וביקשתי לבטל. נאמר לי שניתן לבטל רק אחרי שהמוצר חוזר למחסן. איך חוזר אם לא נותנים לי לאסוף אותו?? חוסכים על שירות ולא מבינים שככה מבריחים לקוחות - על שטויות

חוות הדעת עזרה לכם?
aleh
aleh
08.12.2021
מוצר שנרכש: כיריים אינדוקציה

היזהרו . חווית קניה מזעזעת. אין מענה בשרות לקוחות , רק במכירות... אספקה אלוהים ישמור, אין עם מי לדבר, נראית חנות בקריסה.. חפשו מקום נורמלי לקניה.

תגובת החנות

היי, אנו מתנצלים. אנו מטפלים כעת בפנייתך ונעדכן בהקדם!

חוות הדעת עזרה לכם?
danidin6644
danidin6644
06.12.2021
מוצר שנרכש: פינת אוכל עגולה

מבטיחים שירות מורחב.ובפועל 4ימים אני מנסה לתפוס את שירות הלקוחות ולמרות שהשארתי מספר טלפון. ואין תשובה .תחשבו פעמיים לפני שתזמינו באתר הזה!

תגובת החנות

היי דניאל, אנו בודקים את פנייתך וחוזרים אלייך בהקדם האפשרי!

חוות הדעת עזרה לכם?
nataliasigal
nataliasigal
06.12.2021
מוצר שנרכש: שקי מזון יבש לחתול

שירות מתחת לכל ביקורת: הזמנתי שקי מזון יבש לחתול, אך טעיתי במשקל. מייד, אבל מייד! בהפרש של רבע שעה התקשרתי וביטלתי- יותר נכון, ניסיתי לבטל, אבל סיפור הפך להיות מאורך מעבר לכל ביקורת - יומיים אני רודפת אחריהם, ותשובה שאני מקבלת - " לא נורא, קצת בירוקרטיה". מאוד לא מתאים ומאוד לא מקובל בגדר ספקים שמחפשים לקוחות ולא להפך הזדמן לי לקנות, בפעם הזו, לצערי, יותר, בלי נדר, לעולם ועד - לא

תגובת החנות

היי נטליה, לבקשתך ההזמנה בוטלה והועברה לזיכוי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ran
ran
03.12.2021
מוצר שנרכש: s20 fe 5g

היזהרו על כספכם. הזמנתי סמארטפון של סמסונג ב-12 שלומים ובאחריות היבואן הרשמי. שלחתי טרם הקנייה ובמהלכה שאלות בוואטס אפ וקיבלתי תשובות רשמיות כי מדובר באחריות היבואן הרשמי של סמסונג סאני. חוייבתי בתשלום אחד במקום ב-12. שיטת מצליח, קראו תגובות קודמות בזאפ. התלוננתי אז הם אמרו שביטלו את החיוב האחד ופרסו ל12 תשלומים, החיוב החדש אוטומטית הורד מהחשבון ואני עדיין מחכה לביטול התשלום המקורי בסכום של אלפי שקלים. כשהמכשיר הגיע קיבלתי מכשיר שלא הזמנתי, שיוצר בהודו ולא מאחריות יבואן רשמי עליה שילמתי. כבר 5 ימים אני לא מקבל תגובה מוואלה שופס וזאת למרות שטרם ובמהלך ההזמנה קיבלתי תגובות תוך מספר דקות. אני נאלץ לבזבז זמן , כסף ושלא לדבר על העוגמה והעוול שנגרמים לי בכדי לבטל את העסקה מול חברת האשראי. הדבר יידון בבית המשפט לתביעות קטנות ואמשיך עם הסיפור לתביעה פרטית וייצוגית. אלא עובדות שכן הכל מתועד על ידי. זאפ מוזמנים לקבל צילומי מסך אם אתם רוצים ועליכם לפרסם תגובה זאת לצורך הזהרה של הציבור

תגובת החנות

היי רן, לגבי פריסת התשלומים היתה תקלה והיא טופלה והתשלומים ירדו לפי בחירתך בעת ההזמנה . לגבי היבואן מנהלת תיצור עמך קשר. אנחנו כאן בשבילך .

חוות הדעת עזרה לכם?
סער
סער
03.12.2021
מוצר שנרכש: מצלמה דו כיוונית חיישן

כלקוח של וואלהשופס 15 שנים בערך אני מאוד מאוכזב מהשירותשקיבלתי שהזמנתי מצלמת רכב ב12.11 500שח אחרישבוע התקשרתי לברר למה במעקב אחרי ההזמנה עדיין נמצא בשלבהראשון,הנציגה הפנתה אותי לספק (למרות שוואלהשופס אמורה לתת לי את התשובות ) ניסיתי להתקשר לספק "גרנדטק" ללא הצלחה וב22.11 קיבלתי אתהחבילה ושפתחתי אותה לתדהמתי גיליתי ששלחו לי בכלל מוצר אחר(עלותו150 שקל )כדי לחסוך לעצמי עוד שבועיים של טרטורים החלטתי לגשת לספק ופשוטלהחליף את המוצר שקיבלתי, התקשרתי לספק ואחרי אין סוף ניסיונות להשיג אותו בדקתי מולו האם בכלל המוצר שהזמנתי קיים כדי שלא אגיע לחינם !נאמר לי על ידו שכן ושאני יכול להגיע !שהגעתי נאמר לי שהמוצר שהזמנתי איננו קיים הציע לי מוצר אחר ששובאחרי בדיקה גיליתי שעלות המוצר 199שח מה שהבהיר לי סופית שהספק ניסה לדחוף לי מהפעם הראשונה מוצר זול בגלל שהמצלמה שהזמנתי אזל מהמלאי ! נורא כעסתי שהגעתי סתם, הספק לקח את הכתובתשלי והבטיח לי שמחר בבוקר שולח לי את המוצר שהזמנתי עםשליח! לא קיבלתי את המוצר ולאעודכנתי על ידו או על ידי וואלהשופס מתי המוצר שלי סוף סוף יגיע ? הספק התחיל לסנן אותי בטלפון, או שהוא לא ענה או שהוא מרים את השפופרת ומניח על השולחן ולא עונה!תחושתי הייתה שנעקצתי! אחרי אין סוף טלפונים לוואלהשופס והספק הצלחתי לתפוס הספק והואבשיא הטבעיות אומר לי שהמוצר נשלח בדואררשום !הוא הכחיש את ההבטחה לשליח ונתן לי מספרמעקב של הדוארלאחר בדיקה באתר הדואר המספר שנתן לי לא קייםהיה קיים שוב התקשרתי אליו אמר שיחזור לי אלי תוך 10דקות אחרי מספר שעות חזר אלי ונתן לי מספר אחר שהכנסתי אותו היה רשום לי שהמוצר התקבל בדואר בהרצליה, זאתאומרת שבשעות האלה שהוא לא חזר אלי רק אז הוא שלח לי את המוצר! שבוע אחרי שהייתי אצלו!מאז עברו 3ימים נוספים ועדיין לאקיבלתי את המוצר או הודעה מהדואר אחריבדיקה בגוגל הבנתי שאני לא היחידי שעבר סיפור כזה עם גרנדטק והשאלה איך "וואלה שופס" עובדת עם עסק כזה שיש נגדו כלכך הרבה תלונות ! לא עלה בדעתי שכשאני מזמן דרך וואלהשופס אני אמור לבדוק אתהספקים שהם עובדים איתם ראו הוזהרתם .

תגובת החנות

היי סער, הנך בטיפול מול מנהלת המוקד, אנו נטפל בפנייך עד לשביעות רצונך .

חוות הדעת עזרה לכם?
אלישר
אלישר
02.12.2021
מוצר שנרכש: מארז 3 יח' הימלאיה קרם מזין לעור יבש, עדין בוגר ורגיש 200 מ"ל ליח', מא

הזמנתי כמה פריטים ב21.11 המשלוח היה אמור להגיע הכי מאוחר עד ה30.11, מנסה להשיג את השירות לקוחות שום מספר אינו פעיל שלחתי לפני מספר ימים פניה למייל ואין שום חזרה מצידם. שירות גרוע. לא חושב שאזמין איי פעם משהו מהם שוב.

תגובת החנות

היי אלישר, מנהלת בשרות יוצרת עמך קשר לטיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך. אנחנו כאן בשבילך .

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון