
הזמנתי דרך האתר אייפון 8 מחיר הוגן והכי זול שמצאתי ב200 שקלים פחות מכל אתר אחר.וקניתי גם כיסוי לטבלט קיבלתי שרות אישי מבחור מקסים בשם גל מומלץ בחום .

הזמנתי דרך האתר אייפון 8 מחיר הוגן והכי זול שמצאתי ב200 שקלים פחות מכל אתר אחר.וקניתי גם כיסוי לטבלט קיבלתי שרות אישי מבחור מקסים בשם גל מומלץ בחום .

קבלתי שרות מגל, שרות מהיר ומאוד מאוד אדיב. גל ענה על לא מעט שאלות, בסבלנות ובחיוך תודה גל!

חווית שירות נפלאה. גל המקסים עזר לי ולביתי אחרי קנייה של אייפון חדש, היה סבלני מאוד ואף הסכים להישאר מעבר לשעת הסגירה על מנת לפתור בעיות שצצו בהגדרות החשבון. מאחל שכל נותני השירות יהיו כאלה.

שירות טוב ומהיר ממליצה בחום👌👌 הזמנתי את המכשיר ולמחרת קיבלתי תודה רבה המון הצלחה תמשיכו לשרת מכל הלב😍

שירות טוב ואמין. קבלתי את הטלפון על ידי שליח למחרת הקניה. בני מסביר היטב על המוצרים והתחושה היא שהוא עושה הכל עבור הלקוח.

שירות יוצא מן הכלל ממליץ מאוד מאוד חם ואדיב וסבלני תודה תודה תודה תודה תודה

הלכתי לקנות טלפון note 9 של סמסונג הבחור טיפל בי חבל על הזמן אחרי שבוע היה לי בעיה בתוכנה חזרתי לחנות והסברתי לו מה הבעיה והבן אדם לא היסס פעמים והחליף לי במקום לחדש בן אדם נחמד מאוד נותן שרות מכל הלב ולא נותן לצאת בלי חיוך ושביעות רצון

אני לקוח שלהם כבר כמה שנים טובות. לאחרונה נזקקתי להחלפת מסך, אשר למרות קושי טכני, ירין ביצע זאת במקצועיות.

קניתי אייפון חדש שלאחר בדיקה נודע לי כי הוא מחודש. הנייד התקלקל וסים פרי טענו כי שלחו לייבואן שטען כי אין אחריות.לאחר בדיקה עם היבואן המכשיר כלל לא הגיע אליהם. ראו הוזהרתם.
שלום לכולם הלקוחה רכשה מכשיר חדש ביבוא מקביל. הלקוחה הגיעה עם המכשיר לחנות בטענה שהמיקרופון לא עובד כמקובל אנחנו מוציאים טופס תיקון מסודר ובו מפרטים את התקלה ושולחים ליבואן כאן יצויין שהמכשיר נשלח ליבואן המקביל הלקוחה כנראה בדקה מול היבואן הרשמי ולכן אמרו לה שהמכשיר לא הגיע אליהם. כי הוא באחריות מקבילה לסיכום: המכשיר נפתח ונבדק ונמצא שהמסך נשבר והוחלף במעבדה חיצונית בנוסף נמצאו סימני מים וקורוזיה בשום מעבדה בעולם וגם לא ביבואן הרשמי לא מקבלים אחריות למכשיר שנכנס למים. יש הוכחות ויש תמונות שמוכיחות הכל מי שרוצה מוזמן להגיע לחנות ולראות ויתרשם בעצמו. התגובה כאן של הלקוחה היא נטו מעשה סחיטה ואנחנו לא נכנעים לסחטנות נמשיך לתת שירות מעולה לאלפי לקוחותינו המרוצים

תודה רבה לדניאל התותח שהחליף לי מסך תוך 10דק ובזכותו לא איחרתי לפגישה שהיתה לי. בקיצור אנשים נחמדים מקצוענים שיודעים את העבודה!

חייב לציין שהגעתי במיוחד מירושלים אחרי ההמלצות הרבות שקבלתי על החנות! השירות היה מדהים והמוכר דניאל היה מאוד מקצועי. ממליץ בחום להגיע לחנות!!!

לבני היקר המון תודה ומעריך מאוד את עזרתך עם הפעלת הטלפון החדש של סבתא שלי ועל סבלנותך הרבה. כמובן שנחזור לקנות שוב ונמליץ על החנות!!

קבלתי את המחיר הזול ביותר, השירות היה מצויין!!! בחנות יש מגוון גדול של מכשירים ואביזרים

נתנו לי שירות מצויין ושהייתי צריך לשים מכשיר בתיקון נתנו לי אייפון כמכשיר חליפי. שירות ברמה גבוהה

המוצר הגיע מהר מאוד בתאום עם שליח נחמד. התקינו לי מגן זכוכית בלי בועות בצורה מאוד מקצועית היתה לי חווית קניה מעולה

הגעתי לחנות בעקבות הפרסום והמחיר הנמוך שהגעתי קבלתי את המוצר במחיר שפורסם ולא ניסו לדחוף לי כל מיני קישקושים. מאוד אהבתי את היחס שלהם והשירות. חנות מומלצת מאוד

אמון והגינות זה במקום ראשון קבלתי את המחיר שרשום באתר בלי משחקים השירות היה מהיר ומקצועי

אחלה חנות עם שירות מעולה! אחרי שבצעתי את ההזמנה תוך זמן קצר חזרו מהחנותאלי ונתנו לי הסבר מדויק לגבי ההזמנה וזמני ההספקה. המכשיר הגיע אחרי 2 ימי עסקים עם שליח. מאוד מרוצה

המוכר היה מדויק , סובלני, חייכן והכי חשוב המחיר שהיה הכי אטרקטיבי. המון תודה ובהצלחה בהמשך הדרך

הסיפור הוא כזה הגעתי לחנות לתקן את המסך המחיר היה זול ותיקון היה מהיר. בלי משחקים הם פשוט מקצוענים!

אני חייבת לציין שמאוד נהנתי לקנות בחנות הזאת. אני אישה מבוגרת מהדור הישן שעוד יש לי מכשיר מתקפל של פעם. הגעתי לחנות כדי לקנות מכשיר חדש ומתקדם. עובד בחנות בשם בני לא מיהר למכור לי את הדגמים החדשים אלה התאים לי מכשיר לצרכים שלי. בסופו של דבר עלות המכשיר היתה 650שח עם מסך גדול והסוללה חזקה. אין ספק שאמינות זה שם המשחק בסים פרי. כמובן שאני ממליצה להגיע אליהם!!!

טוב אז חווית הרכישה שלי היא כזאת מרגע הבירור ועד שהמוצר הגיע אלי הביתה הכל היה פשוט וקל אני מאוד ממליץ על החנות השליח הגיע תוך 2 ימים לאחר שבדק שאני בבית לפני שמגיע. מאוד מומלץ!!!