
הזמנתי סוללה דרך האתר והיא לא תאמה לצרכים שלי. גודי התקשרה אלי וכיוונה אותי לסוללה הנכונה וזולה יותר. בהפשר שנשאר רכשתי מהם שקיות לשואב אבק. המוצרים הגיעו למחרת !!! משלוח סופר מהיר, תודה

הזמנתי סוללה דרך האתר והיא לא תאמה לצרכים שלי. גודי התקשרה אלי וכיוונה אותי לסוללה הנכונה וזולה יותר. בהפשר שנשאר רכשתי מהם שקיות לשואב אבק. המוצרים הגיעו למחרת !!! משלוח סופר מהיר, תודה

הסוללה הגיע באיחור, אבל זה עוד זניח לעומת איכות הסוללה. הטענתי כמו שצריך (12 שעות) אך הסוללה, כעבור חצי שעה של שיחה, התרוקנה מ100 לכמעט 0 אחוז. התלוננתי ושלחו לי סוללה חדשה (כעת באריזה סגורה, לא כמו מקודם.. שלכשעצמו עניין מוזר.... כנרא הם מנסים את מזלם בפעם הראשונה קודם...) וגם איתה אותו הסיפור. שורה תחתונה- לא חוזר לשם!!

מחירים מצויינים, והמשלוח מהיר מאוד. תוך יומיים מביצוע ההזמנה הסוללה כבר הגיעה אלי בדואר. שירות הלקוחות מעולה - לאחר כשבוע של שימוש הסוללה פתאום הפסיקה להטען. יצרתי קשר דרך האתר שלהם, ותוך מספר שעות קיבלתי טלפון שנועד לוודא את הפרטים שלי לצרכי משלוח סוללה חדשה, בלי צורך להחזיר את הקודמת או להגיע לחנות לצרכי בדיקה. ושוב, תוך יומיים הסוללה הנוספת (והתקינה) כבר היתה אצלי.

שלחנו תמונות דרך הרשת. הסתבר שחלק מהתמונות ששלחנו יצאו רבועיות ולכן לא ניתן להדפיס ל מלבן בלי לעוות. התקשרו מאלקטרו כהן לדווח על הבעיה וכשביקשתי לבטל את העיסקה הם הסכימו. כך צריך להתנהג שירות לקוחות

אני מאוד מרוצה מהשרות והאמינות והמחירים של אלקטרו כהן. יש שם אדם נחמד מאוד בשם הנרי שנותן יחס אישי מצוין ומחירים טובים. כבר קניתי שם הרבה בעבר ואני מתכוון להמשיך ולקנות שם עוד הרבה.

די קשה להתמצא באתר ולמצוא את המוצר שאתה רוצה, אבל לאחר שנמצא המוצר, ההזמנה פשוטה כמו בכל אתר והמוצר הגיע בזמן ובאופן תקין. אין תלונות.

מגוון מוצרים רחב באתר הספק במחירים נאותים. שירות מהיר, משלוח מהיר, אריזה נאותה ושירות מעקב ועדכון יעיל למייל של הקונה. קניה פשוטה וזמן תגובה מיידי.

שירות מצויין. הזמנתי אמנם רק מנורת שולחן אבל קיבלתי מהצוות יחס מצויין,וראוי לציין זאת. התקשרו אליי לעדכן שהמצב החיצוני של המנורה קצת משופשף ואם אני רוצה לקבל בתמורה מנורת לילה או נורה נוספת,ביקשתי נורה ואכן קיבלתי. בפועל לא מורגש בכלל השפשוף אבל החנות דאגה שלא ארגיש שדפקו אותי. משלוח סופר מהיר,הגיע למחרת היום שדיברתי איתם.. מומלץ מומלץ מומלץ.

הזמנתי את הסוללה באתר. רכשתי את אותה סוללה כבר בעבר מאלקטרוכהן והיא מצויינת. הסוללה הגיעה למחרת ההזמנה. השרות של אלקטרו כהן מצויין. רכשתי בחנות הזאת מספר פעמים ותמיד הייתי מרוצה.

הזמנתי אצל אלקטרוכהן פילטר בריטה. בתמונה הופיעה קופסה של שני פילטרים, המחיר היה אטרקטיבי אז הזמנתי 3 יחידות. להפתעתי הגיעו 3 פילטרים ולא 3 קופסאות של 2 פילטרים, כלומר קיבלתי חצי ממה שציפיתי לקבל. התקשרתי אליהם, הועברתי לדבר עם הנרי שראה את התמונה באתר שלו וניסה להסביר לי ש"מדובר בתמונה להמחשה בלבד"... לאחר התעקשות על זה שמדובר בהטעיה כי אם מראים קופסה, צריך למכור קופסה ולא חצי מתכולתה, הוא הציע שאני אשלח את הפילטרים חזרה תמורת זיכוי. לאחר שהבהרתי שאם ישאירו שם את התמונה המטעה אפרסם את החוויה בביקורת שלילית עליהם, הוצע לי החזר של 50% מהמחיר (עבור זה שקיבלתי 50% מהכמות שציפיתי לה) והובטח שהתמונה תשונה. הזיכוי הגיע והתמונה באתר שלהם אכן שונתה לתמונה של פילטר בודד. בשורה תחתונה, אני מוריד את הכובע. הם לא הטעו בכוונה, אני לא טעיתי בכוונה, אבל בכל זאת הנרי הבין שלקוח מרוצה שווה יותר מ-50 שקל ועמד במילתו. אני בטוח שהם לא שמו את התמונה במטרה להונות את הלקוחות והיות שהם קיימו את הבטחותיהם אני יודע שיש על מי לסמוך ושהם שם כדי לתת שירות ולא כדי לעשוק או לדפוק את הצרכן.

תהליך הקניה היה מאוד מהיר ופשוט, נרשמתי באתר וביצעתי את הקניה בכרטיס אשראי. המוצר הגיע בזמן שיא - תוך יומיים בדואר רשום. המוצר עובד מצויין.

אז ככה. אתם רואים שהח"ד ארוכה, אך אני ממליץ לכם לקרוא אותה עד הסוף בכדי שלא יקרה לכם מה שקרה לי. נכנסתי לאתר בכדי לרכוש סוללה מקורית למצלמה. [האמת קצת חששתי כי ראיתי כאן שמישהו הזמין מקורי וקיבל תואם] ובסיום ההזמנה מופיע הודעה: שגיאה פנה למנהל. כשהתקשרתי הם הסבירו לי שצריך להרשם לאתר. במהלך ההרשמה ראיתי שחייבים לתת מס' נייח, ובנייד אין אפשרות לשים את החברות החדשות. רשמתי להם כפי שהורו לי, לרשום בהערות את הנייד שלי, ולא רשמתי את שמי האמיתי כפי שאני נוהג באתרים, רק את השם דקל כמו בזאפ. לשבח החנות יצויין שהם נותנים ללא תוספת מחיר משלוח עד הבית ולא צריך ללכת לסניף הדואר, וגם המשלוח יותר מהיר. אבל היות והם לא התייחסו להערה שלי ששם רשמתי את הסלולרי, הדוור לא קיבל מענה בנייח שאינו פעיל ברוב שעות היום והייתי צריך ללכת לדואר. אך..... היות ואלקטרו כהן השתמשו בפרטי ההרשמה לאתר ולא בפרטי האשראי, המשלוח הגיע על שם דקל ללא תעודת זהות ולא יכולתי לקבל את החבילה. רק לאחר כחצי שעה של המתנה עד שהחנות ישלחו להם פקס אימות עם שמי האמיתי, קבלתי את החבילה. לשבח החנות יאמר שהם התיחסו יפה ותוך כמה דקות הם שלחו את הפקס. וגם החשש מהסוללה הלא מקורית התבדתה כשראיתי את המותג של canon על האריזה. שורה תחתונה: שירות טלפוני טוב, ומשלוח אקספרס, והוראות לשימוש באתר אלקטרו כהן, מפורטות.....

הזמנתי סוללות נטענות GP AAA ReCyko 850mAh. ההזמנה הגיעה מהר מאוד, אבל על הסוללות שהגיעו רשום 800mAh. כשהתקשרתי לבירור בטלפון הצלחתי להשיג את החנות רק אחרי יומיים ( לפניה במייל לא קיבלתי תגובה ). בטלפון קיבלתי תשובות מתחמקות כאלה כמו: "ככה היצרן רושם, כך את הטלפון שלו ותבדוק איתו ". אני לא אוהב הפתעות וסיפורים, אם על החבילה רשום משהו שונה ראוי לציין זאת. או אם נפלה טעות במשלוח על החנות לפתור את הבעיה ולא להמציא תירוצים ללקוח.

החנות מוכרת זיוף של הסוללה המקורית וטעונת שהסוללה היא מקורית!!! הקיבולת שלה יותר נמוכה מהמקורית ואני מקווה שהיא לא תהרוס לי את המצלמה!!! ניתן בקלות להבדיל בין סוללה מקורית למזויפת: * משקל הסוללה המקורית הוא 56 גרם, המזויפת שוקלת פחות, הסוללה שנרכשה שוקלת 39 גרם בלבד!!! (זה אומר שיש פחות חומר ליטיום בתוכה שקובע את הקיבולת) * האריזה היא שונה, המדבקות מודבקות עקום וכל הכיתובים בסינית(ניתן לחפש באינטרנת ולמצוא תמונות השווה בין מקורית לזיוף) חבל מאוד שלא ידעתי את כל הדברים האלה מראש, כמו שאומרים: אין ארוחות חינם - רצתי לחנות שבה המחיר היה הכי זול שהחריזה את המוצר כי מקורי ואכלתי אותה... נ.ב. הם מוכרים גם סוללה חלופית בחצי מחיר, אולי הייתי צריך לקנות אותה (לפחות אז אולי לא הייתי מתאכזב כי הייתי ידוע מה אני קונה...)

רכשתי כרטיסי זכרון של סאן דיסק. ההזמנה היתה קלה ומהירה. תוך שלושה ימים המוצרים הגיעו, ארוזים היטב ובצורה מכובדת. והכל בדואר רשום.

הזמנתי את המוצר ביום שני בתשע בערב, יום רביעי כבר הגיע הגיע לדואר. שירות מהיר ויעיל!! אין מה להוסיף מעבר לכל הכבוד!!

חנות זולה, מהזולות ביותר במוצר זה ואחרים שבדקתי. מענה טלפוני לשאלות לגבי המוצרים - בסדר גמור. הפרטים הגיעו בדואר בזמן. בקופסאות קרטון קצת מצ'וקמקות אבל מה זה משנה? וכאמור הם היו הכי זולים.

הזמנתי את המוצר ביום ראשון וכבר ביום שני בצהריים הוא חיכה לי בתיבת הדואר בתוך מעטפה ככה לא סיבך אותי בדואר.. החסרון היחיד הוא שהאתר מחייב לתת מספר טלפון דבר אשר לא קיים אצל כולם! אני בטוח יקנה ממכם עוד אתם עשר ממליץ לכולם !!

הסוללה שהגיעה היתה חדשה אך פגומה. מיידית נשלחה לי סוללה חדשה ואפילו לא נדרשתי להחזיר את הקודמת. שירות יוצא מן הכלל

קניתי סוללה חדשה לטלפון הנייד המשלוח הגיע באיחור קל לא כתוב בשום מקום באתר שהסוללה היא לא מקורית אך מתוצרת סין - אבל זה מה שקיבלתי באסה

הזמנתי סוללה. התחייבו למשלוח תוך שבוע. הגיע לאחר יומיים. הסוללה לא הייתה תקינה. הודעתי במייל שזה המצב. השיבו לי במייל באופן מידי שסוללה חדשה תישלח מיד. הסוללה הגיע לאחר יום. תקינה הפעם. השרות היה מצויין. תשובות למיילים הגיעו במיידי. הכל פשוט ולעניין. אין ספק שאחזור לקנות אצלם.

המוצר נשלח בדואר רשום. המוצר הגיע בזמן אך בנק הדואר לא שלח אלי את ההתראות. דבר הדואר הוחזר לחנות אך לבקשתי הם שלחו אליי את המוצר שוב והפעם על חשבונם.

ההזמנה באתר נתקעה והשלמתי את ההזמנה טלפונית באמצעות נציגה אדיבה של החנות. ההזמנה הגיע במהירות כפי שהובטח, אלא שבמקום סוללה למצלמה קבלתי 2 סוללות לטלפון. יצרתי קשר עם החנות, והם קיבלו אחריות על הטעות שנעשתה ועשו מאמצים גדולים מצידם לבדוק חלופות משלוח מהירות, ולבסוף נשלחה הסוללה המבוקשת ע"י שליח אקספרס. הופתעתי מהשירות המצויין ומההשתדלות הרבה של החנות לספק לי את המוצר במהירות.