
תענוג לקנות מפרדיו. ההזמנה הגיע מהר והכל היה תקין ולא היו בעיות. גם עדכנו אותי בכל שלב של ההזמנה.

תענוג לקנות מפרדיו. ההזמנה הגיע מהר והכל היה תקין ולא היו בעיות. גם עדכנו אותי בכל שלב של ההזמנה.

מחיר נמוך, איכות גבוהה... קיבלתי את המוצר מהר מאוד ובמחיר הכי טוב שמצאתי שירות מעולה

תהליך קנייה פשוט. זמן הספקה קצר. מענה טלפוני (אם יש צורך) מהיר. אחזור לקנות שוב.

הכל היה טוב, הזמנתי בקלות רבה וקיבלתי את הדיו בדיוק לפי ההזמנה ובזמן, מאוד מרוצה

הזמנתי , באינטרנט , שוחחתי בטלפון ,ובאמת יחס טוב , וקיבלתי מענה מיידי. חנות מצוינת

השירות היה יעיל, מהיר ומקצועי. המשלוח הגיע תוך פחות מיממה באופן שלם ותקין. המחירים הכי טובים וזולים שנתקלתי בזמן החיפוש.

1. אספקה מהירה ***** 2. רצוי להוסיף קוד לאיסוף בנקודת האיסוף *** במקרה מצאתי שם את שמי בין החבילות וכך איתרתי בעצמי את החבילה. רפי

אם אני מגיב פה שני דבר או שהשירות הוא סופר טוב או ממשך הפוך.. כי למצוא זמן לתגובות היום זה לא קורה הרבה.. בקיצור משלוח מהיר מאוד!! השירות שלהם יוצא דופן.. הנציג שלהם היו לו הרבה זמן לדבר איתי ( אחרי קניה ) שזה משהו לא צפוי מנציג שירות בישראל :) בקיצור ממליץ

מזמינים באופן קבוע , תמיד מגיע מהר ומדוייק, המחירים הכי טובים שיש בשוק. תודה על שירות מעולה! נמשיך לרכוש בעתיד.

חוויה חוץ-גופנית. שירות מהיר ומסודר. ראש הדיו השחור מתאים אבל אמור להיות הרבה יותר גדול. לא ידעתי שיש אופציה.

השירות מצויין, עזרו לנו עם מספר שאלות, המוצר היה זול יותר ב 270 שח ממה שהציעו לנו בחנות אחרת

אתר ידידותי למשתמש,שיחת טלפון מיד לאחר קבלת ההזמנה במוקד החברה כדי לודא שלא עשיתי טעות כפי שאולי יכול היה להשתמע מתוכנה והגעה לנקודת האיסוף שנבחרה על ידי תוך 3 ימים.מה עוד יכול לקוח לבחור כדי לקבל את הזמנתו במהירות,באחריות ובשלמות.

השירות היה מעולה. הזמנה קלה ופשוטה דרך האתר. הדיו הגיע יום למחרת ואיפשר לי לעשות שימוש במדפסת במהירות.

בחרתי לרכוש מהאתר לאחר השוואת מחירים באתר ZAP. המחיר של FREEDIO היה המחיר הטוב ביותר על שרציתי (מדפסת). הרכישה באתר היתה קלה ומהירה, והשירות היה מיידי. המדפסת הגיעה אליי כעבור יומיים בלבד, והגיעה במצב תקין.

רכשתי 4 ראשי דיו למדפסת מקוריים. ההזמנה המבוקשת הגיע במהירות . היה מנה ענה מהיר בטלפון לכל שאלה ובקשה.

הכל היה ענייני , המוצר הגיע בזמן , במחיר שוק טוב. השירות היה מהיר , איכותי ומקצועי ממליץ בחום

היה קל להזמין, המשלוח הגיע מהר מאוד. מרוצה מהשירות. תודה. אמליץ לחברים נוספים ואחזור לקנות שוב

ממש קיבלתי שרות ברמה גבוה ביותר. מוצר גם ממש טוב. שווה לקנות פינות פרידיו. תודה רבה

אחלה חנות, שלחו את המדפסת מיד לאחר ההזמנה, תוך יומיים היתה אצלי. גם התקשרו לבדוק אם יש צורך בעוד דיו. אני ממש מרוצה.

הכל קורה מהר ואיכותי הראוטר שהסמנתי עובד מצוין, בדיוק כפי שמתואר. ההזמנה נוחה מאוד באתר

שירות מעולה ומהיר מאוד, הגיע עם שליח לסניף הקרוב, המוצר בדיוק כמו שמתואר בהזמנה שרכשנו

שירות מהיר. הכל במייל. ללא עלויות נסתרות. מחיר מצוין. המדפסת הגיעה למחרת לביתי באמצעות שליח.

שירות נהדר, משלוח מהיר - המדפסת הגיע עם שליח עד הבית תוך יומיים. מדפסת לגמרי טובה מאוד

הזמנתי מדפסת לכתובת בלב תל אביב (כלומר ממש לא ישוב מרוחק…) בגלל ההתחייבות שלהם באתר למשלוח מהיר - לדבריהם תוך 3 ימי עסקים ואף פחות לאזור גוש דן. החנות לא עומדת בהתחייבות לזמנים, וצריך לרדוף אחרי הנציגים שלהם, שלא מספקים תשובות אלא רק מריחות שחלקן סותרות (לדוגמה: נציג אחד מסביר שהמשלוח הוא פנימי של פרי דיו ולכן אין מספר מעקב, ולעומת זאת נציג אחר טוען שהוא יצור קשר עם חברת השליחויות החיצונית לבירור מצב החבילה ויעדכן, אך כמובן שלא חוזר). למרות שעבר שבוע על אף התחייבות למשלוח תוך 3 ימי עסקים, הנציגים לא מספקים שום מידע בנוגע למשלוח או צפי לאספקה, ומבטיחים הבטחות שלא מתקיימות (״יגיע אליך היום או בראשון״, ״נחזור אליך מאוחר יותר היום״). כלל לא ברור לי האם המדפסת שהזמנתי אכן תגיע, אך כך או כך אני ממליץ לרוכשים להמנע מלהסתמך על ההתחייבות של החברה לזמני האספקה. ממליץ בחום על החנות למי שרוצה לרדוף אחרי חברה שלוקחת את הכסף בכיף, אבל קצת יותר מתקשה לספק את הסחורה או אפילו תשובות על שאלות בסיסיות על מצב ההזמנה
שלום רב, ראשית צר לנו על הרגשת הלקוח, אבל נציין כי סופק ללקוח ביום העסקים השלישי (לא כולל שישי שבת). ההזמנה נשלחה מאיתנו כבר באותו יום שהלקוח הזמין. הלקוח הזמין מדפסת A3 - טיפה גדולה לחברות המשלוחים :) - ולכן לא סופק תוך 24 שעות בתל אביב. לגבי הטענה של הלקוח לגבי בקשה למספר מעקב, אנחנו בודקים מול חברות השילוח ועושים כל שצריך כדי שיגיע הכי מהר שאפשר. אם ניתן ללקוח מספר חבילה, ונפנה אותו לדבר עם חברות השילוח, הרי שפה אנחנו לא עושים את העבודה שלנו, בשביל זה אנחנו פה! מיותר לציין כי בכל משלוח נשלח SMS עם פרטי מעקב וקישור. נלמד ונשפר את השירות שלנו :) בברכה, צוות פרידיו.

חווית הקניה יעילה ונעימה, המחיר בהחלט סביר, המשלוח היה מהיר ואיכות המוצרים טובה. תודה על השירות