
קנינו דרך הטלפון מקרר קיבלנו שרות אמין מקצועי בכל רגע נתון . דאגו לנו שאם המקרר לא יגיע בזמן נקבל מקרר חלופי . מרוצים מאוד מהמוצר ומהשרות ממליצים על החנות ועל הנציג שליוה אותנו אביחי מאוד !

קנינו דרך הטלפון מקרר קיבלנו שרות אמין מקצועי בכל רגע נתון . דאגו לנו שאם המקרר לא יגיע בזמן נקבל מקרר חלופי . מרוצים מאוד מהמוצר ומהשרות ממליצים על החנות ועל הנציג שליוה אותנו אביחי מאוד !

חווית קנייה מושלמת. מהרגע שנכנסנו לחנות ליאור קיבל אותנו יפה והסביר לנו על תנור משולב כל מה שהיינו צריכים להבין ולדעת. בבוקר למחרת כבר חזר אלינו עם תשובות,ביצענו הזמנה וליאור ארגן לנו הובלה זריזה במיוחד. חנות לא רק עם מוצרים איכותיים גם צוות איכותי הפך את הקנייה למוצלחת ומהנה. אני בטוחה שנחזור לרכוש

ביום ראשון 8 באוגוסט הזמנתי באתר מכונת תספורת וביום שני 9 באוגוסט המכשיר כבר הגיע לחנות שבחרתי כנקודת איסוף. אספקה יותר מהירה ממהירה!

מחירים מעולים ויחס אישי. הגעתי לסניף ראשון לציון (רח׳ פלוטקין) אחרי סיבוב במספר רשתות אחרות. בניגוד לאחרות, נועם מסניף ראשון ליווה את הנקייה באופן צמוד, הסביר והמליץ. ודאג למחיר תחרותי לכל מוצר! חווית שירות מעולה.

שירות מצוין, גם בעת הרכישה, גם בהתקנות, זמינות גבוהה מאוד מהחנות בכפר סבא. ממליצה בחום

קניתי רדיו SANGEAN בהזמנה טלפונית. נציג החברה היה מנומס ויעיל. בחרתי איסוף המכשיר בנקודת איסוף קרובה למקום מגורי. לאחר מספר ימים , משלא הודיעו על הגעת המוצר לנקודת איסוף טילפנתי ל"חשמל נטו" הם עשו ברור קצר והסתבר שבנקודת איסוף מסרבים לקבל את המוצר בגלל "שהוא גדול מדי". בלי להסס נציג "חשמל נטו" הציע ועשה- משלוח על ידי שליח לביתי על חשבון החברה. שרות למופת

שרות טוב הוגן ואדיב אין תלונות לקח למכונת הכביסה משולבת מייבש 7 ימים בדיוק לקבל את המוצר

הגענו לסניף כפר סבא כחצי שעה לפני הסגירה, קיבל אותנו איש מכירות בשם דניאל, הסביר לנו על כמה מוצרים חשמל שרצינו, בדק מלאי ואפילו דאג למחיר תחרותי ביותר. ביקשנו לקבל את המוצרים בהקדם האפשרי כי בדיוק נכנסו לדירה חדשה, כבר למחרת בבוקר קיבלנו טלפון מהמובילים וסיפקו את המוצרים. חוויה יוצאת דופן עבורנו במיוחד אחרי שביקרנו אצל המתחרים.

המוצר הגיע במהירות, ביקשתי לשנות ליעד איסוף ונציג ענה לי במהירות והפנה אותי לנקודת איסוף שם חיכה לי המוצר תודה על השירות המעולה

רציתי לשתף בחווית קנייה מעולה שהייתה לנו אצל שחר מסניף כפר סבא היום. זה התחיל בבוקר בשיחה טלפונית ששחר דאג שיביאו לנו מקלדת גיימינג תוך כמה שעות מהמחסן לסניף שלו. החוויה המשיכה בצהריים כשהגענו במיוחד לסניף כפר סבא וקיבלנו שרות מדהים שבטוח יחזיר אותנו לקנות אצלו שוב. תודה על אנשי מכירות כמו שחר שיודעים לתת שירות מעולה. זכיתם שהוא אצלכם בסניף.

רכשתי בזאפ ב13/7 כיריים אינדוקציה של סימנס ללא עלות ההובלה עד 7 ימי אספקה כרשום באתר . הבוקר 14/7 המוצר אצלי בבית ! מדהים !! שירות ומחיר מעולים . חווית קניה מעוררת הערצה

הזמנתי עם התחייבות שיגיע תוך שבעה ימי עסקים, הגיע לי אחרי שני ימי עסקים בלבד!!!

רציתי לקנות מאוורר מיוחד "סמארטי פאן 3" (שאינו מפורסם בזאפ), נכנסתי לאתר של חשמל נטו, השארתי פרטים כדי שיחזרו אליי. לאחר מספר דקות חזר אליי נציג מכירה בשם עמיר פינטו, ביקשתי לוודא כי המאוורר אכן קיים במלאי, עמיר אמר שהוא צריך לברר את זה, ושיחזור אלייבהקדם האפשרי. לאחר כרבע שעה הוא חזר אליי ובישר לי כי המאוורר אכן נמצא במלאי. באותו מעמד ביצעתי את ההזמנה בטלפון. ביקשתי משלוח זול של 9 ש"ח עד לנקודת איסוף הקרובה לביתי, ואכן כך סוכם. לאחר כשעה התקשרה אליי נציגת החברה וטענה שאי אפשר לשלוח את המאוורר במשלוח זול עד לנקודת האיסוף מפאת גודלו. היא הציעה משלוח עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום !!! אני מאוד הופתעתי כששמעתי זאת. שירות כזה אמין ומהיר עדיין לא קיבלתי! ממליץ בחום על חשמל נטו! תודה רבה לכם!

המוצר הגיע תוך יום לצפון !!! שירות מדהים ומחיר מעולה... פעם שלישית שקונים מהם ותמיד מרוצים

קניתי טלויזיה יום רביעי הגיעה יום ראשון ללא שישי ושבת זה יום וחצי מרגע הקניה! היה חסר שלט וחוברת הסברה התקשרתי ענו בצורה נעימה אדיבה ורגועה ולמחרת כבר הודיעו לי מהמשלוחים שהשלט בדרך הגיע אחרי יומים!!!! שאפו ענק ולזה קוראים אחלה שירות

הזמנתי nest mini הגיעה עם תקע אמריקאי🙁 לא ניתן להשתמש בלי מעביר👎 תקע אירופאי עובד גם בארץ.

הזמנתי מקרר שארפ. ענה לי זיו מהחנות בצורה נעימה והיה מאוד אדיב אלי. לבקשתי היא תיאם עם היבואן כך שתוך יום!!! הגיע המקרר. לאחר שקיבלתי את המקרר היתה לי תחושה שהוא לא עובד ויצרתי עם זיו קשר שהבטיח לתת עזרה במידה ויידרש (המקרר נמצא תקין הוא פשוט שקט מאוד) כל הכבוד על השירות

ב"ה הזמנתי ערכת מסחטת מיצים קשים למעבד מזון מבית MAGIMIX מג'ימיקס דגם VITAMIN KIT, במשלוח רגיל, היא הגיעה תוך יום, והמחיר הכי נמוך שקיים. תודות לחשמל נטו...

החבר'ה האלו מקצועיים מאוד ושירותיים . אחלה אתר ומחירים שווים . אמינות מעל הכל. אני מבסוט מהם גם ברכישה השנייה

שירות מהיר ומדהים. קיבלנו את ההזמנה (הזמנו סאונדבר), תוך יומיים, אחרי שקיבלתי 3 פעמים הודעת סמס מחברת משלוחים, בתאום מראש. פשוט תענוג! חברה אמינה ושירותית! ממליצה בחום!

שירות מעולה שכמעט ולא תמצאו במקומות אחרים: שואב שקניתי ואחרי זמן התקלקל בלי בילבול מוח שלחו לי שואב חדש, אין דברים כאלה יישר כוח

שירות אדיב מהיר ומקצועי. השארתי פרטים באתר, חזרו אלי תוך מס' דקות. צלצלתי שוב, ענו לי מייד, שוב באדיבות ומקצועיות. הרכישה הסתיימה ב 12:15. למחרת ב 9:00 המוצר המתין לאיסוף בנקודת PickUp שבחרתי. בצהריים המוצר כבר היה אצלי בבית! בתור אחד שרוכש "אונליין" כ 20 שנה אני יכול לסכם - חווית רכישה מדהימה! חנות מומלצת ! תודה לכם

רכשתי -תהליך הזמנה קל- למחרת קיבלתי סמס- שמוצר בדרך וקיבלתי אחרי יומיים בבוקר בסביבות שעה 10.00

חיפשנו דגם מסוים במספר חנויות ולא היה עד שהגענו לחשמל נטו. שירות מעולה, מהיר ומקצועי.

. אני קניתי את המוצר בחודש נובמבר 2020, בתחילת מאי השנה הקומקום התחיל לקצר ולנזול אני פניתי לחשמל נטו בשאלה האם יש אחריות למוצר והם ענו שנותנת האחריות היא אלקטרה, ואני אמסור להם את המוצר לתיקון. אני מסרתי את המוצר לתיקון ב3.5 לנקודת איסוף בנתניה . בתאריך ה16.5 התקשר אלי נציג של חברת אלקטרה שאמר שהם לא נותנים אחריות למוצר, והוא יחזיר את המוצר ביום שלישי ה18.5 לנקודת האיסוף בנתניה ושאני אפנה לחשמל נטו לקבלת מענה. פניתי לחשמל נטו והם אמרו שחלה טעות, ונותנת האחריות היא חברת "הנקודה החמה" ולא אלקטרה כפי שאמרו לי בהתחלה וצריך למסור את המוצר למעבדה של הנקודה החמה, הם אמרו שהם ינסו לטפל בזה כמה שיותר מהר. בתאריך ה18.5 פניתי לנקודת האיסוף בנתניה לשאול האם המוצר חזר, הם ענו שלא. דיברתי שוב עם נציג של חשמל נטו והוא אמר שהמוצר יגיע עד סוף השבוע, סוף השבוע עבר והמוצר טרם הגיע. ביום ראשון ה23. שוב דיברתי עם חשמל נטו הם אמרו שהמוצר יגיע לנקודת האיסוף מחר כלומר ביום שני ה24.5 ושליח מטעמם יאסוף את זה למעבדה של הנקודה החמה לטפל בזה כמה שיותר מהר , התקשרתי שוב לנקודת האיסוף בנתניה ושוב אמרו שהמוצר לא הגיע בכלל, שאלתי שוב! בפעם השלישית את הנציגה של חשמל נטו מה קורה עם המוצר? היא אמרה שהיא מדברת עם מנהל המעבדה והוא בודק עם זה. בקיצור כל פעם מורחים אותי בסיפור אחר. אני מסרתי את המוצר לתיקון ב3.5 לפי נותנת האחרות אליו הפנתה אותי חשמל נטו, היום ה25 לחודש ואין לי מושג בכלל מתי המוצר יחזור לנקודת האיסוף בנתניה, שלא לדבר על זה שגם שהמוצר יחזור הוא יחזור לא תקין! ומשם צריך לקחת אותו למעבדה של הנקודת החמה שהיא נותנת האחריות. מתי אני אקבל את המכשיר שלי בחזרה תקין? וואלה בכלל לא נראה באופק קודם כל צריך שזה יגיע לנקודה בנתניה (כל פעם אומרים לי משהו אחר , בהתחלה שזה יגיע ביום שלישי ה18, אחר כך שזה יגיע עד סוף השבוע, אחר כך שזה יגיע ביום שני ה24 ועכשיו הם בודקים עם המנהל מעבדה איפה המוצר שלי) ואחר כך צריך בכלל לקחת אותו למעבדה של "הנקודה החמה" שסביר להניח שאני אאלץ להמתין גם שם עד שיתקנו את זה.
שלום רב, הלקוח רכש את הקומקום בשנת 2020. הקומקום של הלקוח התקלקל לאחר כחצי שנה של שימוש. הלקוח פנה אלינו לבירור נותן השירות, לאחר שאיבד את תעודת האחריות של המוצר. הלקוח הופנה ל"אלקטרה" כדי לתקן את הקומקום, לאחר כמה ימים "אלקטרה" עדכנו את הלקוח שלא הם נותנים את השירות למוצר הנ"ל אלא היבואן "הנקודה החמה". הובטח ללקוח ע"י "אלקטרה" שהקומקום יחזור אליו ביומיים הקרובים. "אלקטרה" לא עמדה בהתחייבותה להחזיר את הקומקום לנקודת האיסוף, ולאחר מכן הלקוח יצר עמנו קשר. לקחנו על אחריותנו את הטעות והצענו ללקוח ש"חשמל נטו" תטפל בכל נושא התיקון. בנוסף הוצע ללקוח קומקום (חדש) חלופי עד שיחזור הקומקום מהתיקון, והלקוח סירב. "חשמל נטו" עשתה כל שביכולתה כדי לרצות את הלקוח ולשרתו בצורה הטובה ביותר. צר לנו, שהלקוח לא היה שבע רצון. "חשמל נטו" חרטה על דגלה את מתן שירות הלקוחות.