מפרסם ב-zap מאז 2005

‎פוטו נגבה‎ ‏(PhotoNegba) - עמוד 15

חנות צילום ופיתוח תמונות משנת 1975 (רמת גן)

5 / 5 ממוצע מבוסס על 61 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: פוטו נגבה בע"מ
נמצאו 831 חוות דעת גולשים על פוטו נגבה
Aviad
Aviad
06.11.2019
מוצר שנרכש: Flip 5

שירות מעולה ומהיר ממליץ בחום לקנות מהם מוצר מדהים ושווה כל שקל והמחיר שלהם מעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
Karin
Karin
06.11.2019
מוצר שנרכש: קורקינט

קיבלנו מוצר מעולה ואיכותי, אחרי זמן קצר כ 3 ימים מההזמנה למרות שגרים בפריפריה. וגם היה משלוח עד הבית על חשבון החנות. מרוצה מאוד וממליצה לכולם

חוות הדעת עזרה לכם?
יוסף
יוסף
23.10.2019
מוצר שנרכש: חצובה FANCIER WT-3560

עונים לטלפון מהר. שירות מהיר. שולחים מהר. מוודאים שהגיע. מניסיון רב שנים גם בחנות השירות מצוין.

חוות הדעת עזרה לכם?
Shiri
Shiri
12.10.2019
מוצר שנרכש: פיתוח מיידי Fuji Instax Mini 9 ודפי צילום

מענה טלפוני מהיר ומדויק לשאלות. מחיר זול למוצר ומשלוח זריז שתואם מראש והיה אדיב ומדויק

חוות הדעת עזרה לכם?
sharonlawoffice
sharonlawoffice
07.10.2019
מוצר שנרכש: ???

שירות מהיר ומעולה. מזמינים מקבלים משתמשים - ממש נוח ויעיל. אחזור לרכוש אצלכם בודאות. תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
נפתלי
נפתלי
06.10.2019
מוצר שנרכש: שלט חלופי למזגן תדיראן

קניתי דרך האתר של פוטו נגבה, שלט חלופי למזגן תדיראן. המוצר נשלח כבר למחרת. בהתאם ללוז הרגיל של דואר ישראל השלט הגיע, ארוז כמו שצריך ובהתאם לתיאור. לעת עתה הוא עובד כמו שצריך.

חוות הדעת עזרה לכם?
gilklemp
gilklemp
02.10.2019
מוצר שנרכש: חגורת הגברה BLUETOOTH אלחוטית S718

שירות מעולה ונעים. לפני ההזמנה באתר התקשרתי לחנות לברר שיש מלאי, ענו בסבלנות והחבילה הגיעה במהירות.

חוות הדעת עזרה לכם?
עפר
עפר
30.09.2019
מוצר שנרכש: מצלמת Canon sx720

הגענו לחנות כי רצינו סיוע וייעוץ למצלמה קומפקטית של CANON לטיול אחרי הצבא. בחנות ממש לא נותנים שירות - לא יודעים להסביר ההבדל בין דגמי המצלמות השונות ושולחים אותנו לעמדת מחשב לבדוק לבד ההבדלים (בשביל זה לא היינו צריכים להגיע לחנות ...). כשניסינו לבדוק על מותגים אחרים לא רצו להשיב כלל. בנוסף, מחיר גבוה (למדנו בדיעבד)

תגובת החנות

היי עפר, המוכר הסביר לכם את ההבדל באיכות המצלמה ובמסך מגע שאלו ההבדלים המשמעותיים היחידים בין 2 המצלמות ששאלתם עליהן, בנוסף הוא הציע לכם שיסתכל יחד איתכם על שאר ההבדלים במחשב. אנחנו מוכרים למעלה מ5000 מוצרים ומתוכם מאות דגמים של מצלמות, הצוות שלנו לא יכול להכיר את כולן לעומק בעל פה. המצלמה נמכרת אצלנו במחיר הכי זול בארץ גם באחריות יבואן רשמי וגם ביבוא מקביל אז לא ברור לנו איך המחיר גבוה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Tamir
Tamir
22.09.2019
מוצר שנרכש: מסך ירוק

תיקתקו את ההזמנה והמשלוח, בהחלט אקנה שוב 😉 המוצר נראה נוח ואיכותי אך טרם בדקתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ברני
ברני
16.09.2019
מוצר שנרכש: BOYA BY-M1 Lavalier Microphone

קניתי מיקרופון דש של BOYA. בחרתי בכוונה לקנות מפוטו נגבה מכיוון שאני מכיר את החנות כבר שנים (מהימים שגרתי ברמת גן) והם מאוד אמינים ומקצועיים. כרגיל, המוצר הגיע תוך זמן קצר וללא שום עיכובים או בעיות, במצב מושלם. בהחלט אקנה מהם בעתיד ואמליץ עליהם כאחת החנויות הכי טובות בZAP.

חוות הדעת עזרה לכם?
סקובי
סקובי
12.09.2019
מוצר שנרכש: מטען סוללות PG כולל 4 סוללות hAm0072 AA

החבילה התקבלה מהר יותר מהצפוי ללא טלפונים מיותרים למה לא היגיע לא היו בעיות עם החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
Aya
Aya
08.09.2019
מוצר שנרכש: מצלמה fuji instax mini

מצלמה איכותית, שירות מעולה ומשלוח מהיר. סרט הצילום יקר (89 ש"ח ל20 תמונות) אבל בהחלט שווה.

חוות הדעת עזרה לכם?
hellydud
hellydud
07.09.2019
מוצר שנרכש: Fuji mini 9

אחלה שירות מאד מהיר עוד באותו יום אפילו שהזמנתי בערב התקשרו לברר צבעים ולמחרת המשלוח כבר הגיע אלי

חוות הדעת עזרה לכם?
idanshw
idanshw
06.09.2019
מוצר שנרכש: ערכת fly more מאויק 2

מחיר מעולה המשלוח הגיע תוך 2 ימי עסקים עם שליח עד משלוח מהיר מומלץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
assaf
assaf
04.09.2019
מוצר שנרכש: מצלמה Fujifilm FinePix XP120 שמעוני צבע כחול

מאוד נחמדים, התקשרתי להתייעץ לגבי 2 דגמים ובסוף עשיתי הזמנה. הגיע יחסית זריז ואני מאוד מרוצה מהמצלמה. ביקשתי בקשה אישית מהמוכר שיעשה לפני שהוא שולח אליי את המצלמה והוא הסכים. לא קניה ראשונה שם וכנראה גם לא אחרונה.

חוות הדעת עזרה לכם?
קרן
קרן
04.09.2019
מוצר שנרכש: Fuji Instax Mini 8

זו הפעם השנייה שאני רוכשת מהחנות, וחווית הקניה נעימה, השירות אדיב, מהיר ומקצועי. בהחלט אשוב לרכוש מהם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Anton
Anton
02.09.2019
מוצר שנרכש: הדפסת קנבס

מקום נחמד להדפיס בו תמונות, אך לא נותנת מענה הולם לצלם המקצועי. ביום שישי הגעתי לחנות זו על מנת להדפיס כמה תמונות על גבי קנבס. העדפתי לשלם קצת (קצת הרבה) יותר על מנת לשלוח להדפסה ביום שישי מאשר לחכות שבית דפוס יפתח ביום ראשון. בשיחה עם הנציג נמסר לו שמדובר על תמונות מקצועיות שמודפסות לטובת מתנה וביקשתי מהנציג שיארזו אותן למתנה והוא אף שאל איזו אריזה (שקופה או אטומה) והתשובה שקיבל היא ״אריזה אטומה״. הנציג אמר שאין בעיה וזה יהיה מוכן עד יום ראשון. ביום ראשון לא התקבלה שום הודעה/טלפון שהכל מוכר. ביום שני (היום) התקשרתי לחנות לוודא ונאמר לי ״כן זה מוכן. לא נהוג אצלינו לידע את הלקוח על כך, כי הצפי נמסר מראש״. סבבה, זורם. היות והייתי בעבודה, ביקשתי שיאספו את זה עבורי. כאשר ראיתי את זה בערב - הופתעתי לרעה. 1. אני שילמתי על 2 קנבסים מחיר שבו יכלתי להדפיס 3 קנבסים בבית דפוס, ואני מקבל את הקנבס עם חותמת של פוטו נגבה!!! סליחה? אני משלם כסף על מוצר - אין לכם שום זכות שבעולם לשים עליו את החותמת שלכם כדי לשווק את עצמכם. בתור צלם, במידה ומשלמים לי כסף על עבודה, אני לא שם את החותמת שלי עליה. 2. התמונות לא נארזו כמו שביקשתי (ואמרתי מראש שאם צריך אני מוכן לשלם על אריזה). לא נראה לי שבחנות הדפסות תמונות לא תהיה אריזה ל2 קנבסים קטנים כמו שהדפסתי. איכות ההדפסה לא בשמיים ובהחלט לא שווה את המחיר. חבל מאוד שאתם לא מציינים את זה באתר שלכם. במידה וזה לא היה משהו דחוף - הייתי מחזיר את זה לחנות.

תגובת החנות

היי אנטון, לאחר שיחה טלפונית בינינו אני רוצה לחדד כמה דברים, ראשית כל אני מצטער, באמת קרה אצלנו קצר בתקשורת ולא עטפו לך את המוצר כמו שביקשת, חשוב לי לציין שזה מקרה מבודד, אנחנו עוטפים מאות עבודות ומוצרים בשבוע ומציעים ללקוחות עטיפה גם כשהם לא ביקשו. ברגע שאנחנו מקבלים את ההזמנה אנחנו מודיעים ישר מתי העבודה תהיה מוכנה, זה חוסך טלפון שבור וככה יודעים בדיוק מתי אפשר לבוא לאסוף את ההזמנה, אם אמרנו שההזמנה תהיה מוכנה ביום ראשון אז ברור שלא יתקשרו אלייך בשביל להודיע שהיא מוכנה. הקנבסים שאנחנו מדפיסים מגיעים עם חותמת קטנה שלנו בחלק האחורי של הקנבס שפונה אל הקיר בדיוק כמו שאתה קונה מוצר והוא מגיע עם הלוגו של היצרן, אם מישהו לא מעוניין בזה אפשר לבקש וזה לא יופיע. אנחנו מדפיסים את הקנבסים במדפסת Epson SC-P8000 חדישה עם דיו אפסון מקורי באיכות הכי גבוהה שיש, האיכות תלויה גם כמובן בקבצים שמתקבלים, אנחנו מודיעים במידה ויש בעיה עם האיכות ואנחנו גם דואגים לעשות תיקון לתמונות שצריכות את זה לפני ההדפסה. אפשר גם פשוט ליצור איתנו קשר כשקורה משהו כזה ותאמין לי שהיינו מוציאים אותך מרוצה, זה מאוד קל היום לרוץ ולכתוב ביקורת בלי לתת לנו בכלל הזדמנות לעזור לך, אנחנו משרתים לקוחות למעלה מ40 שנה ותמיד נותנים מענה לכל פנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
אלה קזנצב
אלה קזנצב
02.09.2019
מוצר שנרכש: דיסקים- 36ל תיק

נהנתי מאוד מהקניה באתר פוטו נגבה. משלוח הגיע מהר מאוד. המוצר במצב מצויין. האתר ממולץ מאוד לקנות בו.

חוות הדעת עזרה לכם?
tamar
tamar
01.09.2019
מוצר שנרכש: fuji instax mini 9

תמונות האתר ודגם המוצר תואמות למוצר שינוע מהיר (לצפון ) בטוח נשוב לרכוש בפוטו נגבה

חוות הדעת עזרה לכם?
צביקה
צביקה
29.08.2019
מוצר שנרכש: Tello

חברה אמינה שמספקת את הסחורה בזמן .רחפן מסוג tello הגיע כפי שהובטח ,ואני בהחלט מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
ori
ori
28.08.2019
מוצר שנרכש: מצלמה ‏פיתוח מיידי Fuji Instax Mini 9 פוג'י

חיפשתי מצלמת פולורואיד מסויימת - instax mini 9, ולמרות שהיו מקומות זולים יותר (בשקל אחד...), כאן המוצר היה במלאי בחנות uזה היה קרוב יחסית למרכז תל אביב (30 דק באוטובוס, קו 61). הגעתי לשם בשעות הצהרים המאוחרות ולמרות שהיה קצת עומס בחנות, בפחות מדקה התפנתה אלי אחת המוכרות שהיתה אדיבה ונחמדה, סיפקה לי את המוצר, ואפילו נתנה לי נייר אריזה וקישוט שאוכל לעטוף בעצמי בגלל שמיהרתי. סהכ חווית קניה נעימה (פיזית, בחנות עצמה).

חוות הדעת עזרה לכם?
קונה
קונה
28.08.2019
מוצר שנרכש: מסגרות זכוכית לתמונות

מצאת בחנות מסגרות שהתקשתי למצוא בחנויות אחרות. שירות מעולה. המוצר הגיע אלי בפחות מ-24 שעות. מומלץ

חוות הדעת עזרה לכם?
נעם
נעם
24.08.2019
מוצר שנרכש: דיו למדפסת HP

מחיר הוגן, ההזמנה בוצעה בערב ונשלחה למחרת בדואר רשום והגיע בתוך מסגרת הזמן המובטחת. מינימום זמן ומקסימום שירות. תענוג.

חוות הדעת עזרה לכם?
shaharbar2
shaharbar2
22.08.2019
מוצר שנרכש: Nikon d850

שירות טלפוני ואינטרנטי מעולה, עזרו מאוד בשאלות הצליחו לגרום למשלוח שלי להגיע תוך מספר שעות בבוקר למחרת בזה שזירזו ובדקו מול יבואן והכל חווית קניה נהדרת

חוות הדעת עזרה לכם?
איל
איל
21.08.2019
מוצר שנרכש: סרט צילום (20 תמונות) למצלמות מיני Fuji Instax mini 8/9

ביצעתי רכישה במוצאי שבת של פילם לפולארויד. המחיר של הערכה סביר בהחלט כמעט שווה ערך לרכישה בחו"ל. ביקשתי משלוח מהיר, המשלוח היה אצלי ביום ראשון בשעה 11 בבוקר.

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון