
הזמנתי דרך האתר בסט אלקטריק . מסך סמסונג 55 קיבלתי מחיר מצויין הכי זול בזאפ כל הכבוד ממליץ

הזמנתי דרך האתר בסט אלקטריק . מסך סמסונג 55 קיבלתי מחיר מצויין הכי זול בזאפ כל הכבוד ממליץ

הגעתי לסניף של בסט אלקטריק והתעניינתי במייבש כביסה . קיבלתי המלצה על מייבש של אלקטרו לוקס קיבלתי שירות והסבר מיקצועי.

הזמנתי דרך האתר מיקרוגל של סמסונג . ביקשתי איסוף עצמי לאותו יום אחרי שעתיים הגעתי לסניף המיקרו היה מוכן עם חשבונית וקבלה. מרוצה מאד

הזמנתי באתר בסט אלקטריק . ביקשתי לבוא לאסוף מסניף באותו יום . הכעתי לחנות בפת הוציאו לי לרכב . מרוצה מאד

חנות ברמה גבוהה .. הייתי לחוצ לקנות תנור ולקבלו לפני שבת ועמדו לי בהבטחה תודה רבה

הזמנתי מכונת כביסה מתוצרת בוש . באתר בסט אלקטריק ביקשתי שישתדלו לספק מהר מכיוון שהמכונה שלי התקלקלה. קיבלתי את המכונה תוך יומיים . מרוצה מאד וממליץ .

הזמנתי 3 מזגני טורנדו ב 6.5.21 הזמנה מס 7960127 קיבלתי אותם רק ב 1.6.21 למרות שהובטח לי תוך מספר ימים וזאת לאחר הרבה תלונות והודעות לשחר מהחברה. מתאריך 6.5.21 ועד היום אני מבקשת גם במייל, בוואטסאפ וגם בשיחות טלפוניות לשלוח אלי את חשבונית שהיא גם תעודת האחריות ושחר מבסט אלקטריק מבטיח לשלוח ולא מקיים. זה מעורר הרבה סימני שאלה. השירות מתחת לכל ביקורת.

אני ממליץ בחום על האתר של בסט אלקטריק שירות מעולה .עומְדִים במילה .הכי חשוב הגונים.

שירות מעולה חנות רמה גבוהה אספקה במקום תשלומים נוחים בהחלט אחזור אליהם וגם אגיד לחבריי

שירות מעולה. ביקשתי אספקה תוך 24 שעות והם עמדו במשימה בכבוד. הגיעו עד הבית בלי תוספת תשלום. מבצע מצויין על טלויזיה שאני ממש מרוצה ממנה.

באתי לחנות לאחר חיפוש רב על בדיקת מלאי לקנות שני מסכים של סמסונג.. קיבלתי במקום במחיר הכי טוב שאפשר ויבואן רשמי

הזמנתי כיריים של מדיאה, נאמר שאינם במלאי ושיגיעי עוד שבועיים, אחרי שבועיים נאמר לי עוד שבוע, אחרי שבוע נאמר לי שזה בהתחלת שבוע הבא, כעת הם לא עונים לי חוזרים להודעות שאני משאיר. בנתיים לא קיבלתי מוצר.

הגעתי לסניף של בסט אלקטריק בפתח תקווה. התעניינתי במסך של גיימינג . קיבלתי שירות אדיב וסבלני ממליץ מאד

קניתי באתר בסט אלקטריק. בעקבות המלצות שקיבלתי רכשתי מסך סמסונג 55 ובאמת לא התאכזבתי קיבלתי אותו תוך 3 ימים מרוצה מאד

אחלה שירות אחלה אנשים שירות מעולה עובדים עם כל החברות כיף תמיד לחזור ולקבל כזה יחס ישירות טוב

אתר שיש בו הכל!! חייב לציין לטובה את ניר על השירות החם שקיבלתי ממנו !!! מומלץ

חנות שכיף לחזור כל פעם לקנות בה אנשים טובים שירות טוב מחירים פגז ! !

טל, רכשתי tv סמסונג 65 אינץ וקבלתי שרות יוצא דופן אדיבות וזאת לאחר שקבלתי את הtv מוקדם מהצפוי כולל התקנה לקיר פשוט חווית קניה.

לאחר בקר שוק שעשיתי במספר אתרים באינטרנט הזמנתי מקרר של שרפ באתר בסט אלקטרוני קיבלתי שירות מיקצועי ואדיב מרוצה מאד מהרכישה

לאחר חיפוש רב בכל הרשת מצאתי אתר אמין שיודע לתת שירות מעל הכל ומחיר ללא תחרות

הזמנתי טלוויזיה סמסונג יבואן מקביל, נאמר לי שזמן אספקה של 10 ימים. כעבור שבועיים שלא קיבלתי את הטלוויזיה התקשרתי לראות מה הסטטוס, ואז נאמר לי שאין במלאי ואני יכול לקנות את היבואן המורשה ב250 שקל יותר. מאכזב לגלות שחיכיתי סתם שבועיים ולא יצרו איתי קשר כדי לעדכן שאין במלאי. לזכותם יאמר שלא חייבו את הכרטיס

שירות גרוע מאוד !!! אין סדר... לא ממליץ. זמן משלוח יותר מחודש ולא קיבלתי את מה שהזמנתי.

הזמנתי מכונת כביסה באתר של החברה במוצ״ש. ביום ראשון התקשר אליי נציג של החברה ואמר שאין במלאי מכונת כביסה שבחרתי (לא היה על זה שום הודעה באתר) והציע לי לקנות מכונת כביסה אחרת - הסכמתי . מאותו רגע עברו כבר חמישה ימים ואין שום התקדמות . התקשרתי כמה פעמים אליהם - הם לא עונים השארתי פנייה באתר - אין תגובה .הרוצה לבטל הזמנה ולא יודע איך. שירות מזעזע . ממליץ לא לקנות מחנות זו.

התקשרתי להזמין גריל נינג'ה מאתר בסט אלקטריק ביקשתי לבוא לקחת את המכשיר מהחנות וכך היה מוצר חיכה לי מרוצה מאוד

הזמנתי טלויזיה סמסונג דרך האתר ולאחר יום התקשרו והציעו שדרוג ליבואן רשמי במקום עקיף תמורת תוספת 400 ש"ח וסרבתי. לאחר כשבוע גיליתי שחוייבתי על השדרוג. ביקשתי החזר, אכן התנצלו ואמרו שהיתה אי הבנה ואקבל החזר אך לאחר עוד שבוע וחצי לא היה החזר ועדיין לא הגיע המכשיר. בברור נוסף לאחר 3 שבועות מההזמנה נאמר לי שהמוצר לא במלאי ויזכו אותי. הפעם כבר לא חיכיתי לזיכוי דרכם, למזלי זוכיתי דרך פניתי לחברת האשראי. יאמר לזכות שחר מהחנות שהיה אדיב וחזר אלי בטלפון אך כלל ההתנהלות היתה לקויה מאוד.