
התלבטתי לגבי מכונת שטיפה בלחץ, לאחר שכבר היה לי את הדגם של קרשר k2 והיה מאוד מרוצה, רציתי לעלות שלב. פה נכנס מאור לתמונה - עזר לי מאוד בלעמוד על ההבדל בין הדגמים, מאור היה מאוד סבלני לגבי כל השטויות והחפירות שלי (נתונים טכנים, מה הפידבקים מלקוחות אחרים, ארץ יצור ועוד שאלות) לסיכום עדיין אין לי מספיק נסיון כדי לחוות דעתי על המוצר, אבל לפחות על השרות אני יכול להמליץ בלב שלם 5☆













