
שירות מהיר ויעיל. לא האמנתי שכל כך מהר הגיעה אליי המכונה. גם קשר אישי, וגם איכפתיות קיבלתי את המכונה תוך 3 ימי עסקים.

שירות מהיר ויעיל. לא האמנתי שכל כך מהר הגיעה אליי המכונה. גם קשר אישי, וגם איכפתיות קיבלתי את המכונה תוך 3 ימי עסקים.

רמה גבוהה של שירות. בעיקר הזמינות של מנהל השירות/חנות שהיה זמין מאוד בווצאפ והסביר לי הכל. כדי לענות לצרכי ולעמוד ב7 ימי עסקים משלוח לדרום הארץ בהסכמתי שלחו לי דגם משופר זמין במלאי ישר עד הבית. ממליץ

שלום לכולם. קניתי מחנות זו עקב המלצות טובות בזאפ. לצערי החוויה שלי היתה קצת שונה. הזמנתי מייבש כביסת ב 6 לדצמבר בבוקר. עד ה8 לדצמבר, לא יצרו איתי קשר, וההזמנה היתה במצב ''חדשה - בבדיקת מלאי''. ביומיים האלה, אנחנו התקשרנו אליהם המון פעמים, מכמה טלפונים, השארנו הודעות, כתבנו מיילים, אין קול ואין עונה. בכלל, בחנות לא עונים, השיחות מועברות למוקד השארת הודעות, ושם אפילו אם משאירים 10 הודעות לא חוזרים אלינו. מאוד מתסכל. סה''כ רק רציתי לדעת בבירור שיש להם את המוצר במלאי ושאני לא סתם מחכה... רק ב8 לדצמבר, כאמור, אמרו לי שיש את המייבש במלאי, וסוף סוף הוציאו לי קבלה. ואח''כ התקשרנו לדעת מתי זה מגיע וכו, כי היה כתוב 7 ימי עסקים, אבל שוב, אין מענה... בסוף, הצלחתי לתפוס אותם בטלפון ב18 לחודש, והמייבש הגיע ב 20 לדצמבר, כלומר הרבה מעבר ל-7 ימי עסקים. אם זה היה מוצר קטן ולא חיוני הייתי שותקת. אבל זה מייבש כביסה, באמצע חורף, וציינתי להם במוקד שאנחנו 15 אנשים בבית, ושיזרזו את העיניינים. הכי גרוע מבחינתי היה החוסר תגובה, והעובדה שאין עם מי לדבר, כי פשוט לא עונים לטלפונים... אם לפחות היו עונים לשיחות, מתנצלים על האיחור, זה היה שונה בעיניי, והייתי מוכנה לקבל. אבל לצערי זה לא קרה...
אנו רוצים קודם כל לפתוח בהתנצלות כלפי הלקוחה על כך שלא היה מענה טלפוני ולא היה חזרה טלפונית דבר זה נבע מעומס לא רגיל שנגרר עקב הבלאק פריידי שהיה 10 ימים קודם לכן הביא איתו עומס עבודה כביר וגדול מהרגיל. אך היינו רוצים גם לדייק בנוגע לזמני האספקה,בהזמנה של הלקוחה היה כתוב בפירוש שזמן האספקה הוא בין 7 ל 14 ימי עסקים,המוצר סופק אחרי 10 ימי עסקים משמע עמדנו בזמני האספקה כפי שהתחייבנו בעת ההזמנה נמשיך לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר לכלל לקוחותינו

קיבלתי שרות מצוין, מחיר מהימן, זמן אספקה מהיר, ועזרה בתיאום עם חברת ההתקנה. מומלץ בחום!

שירות מהיר יעיל ואדיב, קיבלתי המלצות למוצר הנכון לי במחיר הזול ביותר. השליח היה נחמד ושירותי.

שרות מהיר ואדיב. קניתי מכונת כביסה בוש. שקטה מאוד. השרות להתקנה הגיע יום אחרי שקיבלתי את המכונה.

שירות מעולה, זמני אספקה מהירים. אמינות. המליצו על מוצר מעולה בפחות מחיר ממה שתכננו. מומלץ!!!

ממליץ בחום על החנות, שירות איכפתי ואישי. הייתה לי תקלה במדיח, ונועם מהחנות ליווה אותי בהתקשרות מול היבואן (פיזית העלה את היבואן על הקו) ודאג שישלחו לי מדיח חדש. בוודאות אזמין מהם שוב בעתיד.

המחיר הכי זול שמצאתי. שירות מדהים מהרגע הראשון ועד לשליח שהביא את המכונה והיה נעים שירותי ואדיב. פשוט מעולים.

מחיר אטרקטיבי ושירות נהדר. ממש יחס אישי ומקצועי. המון תודה על השירות המהיר. עלו והצליחו

מפרסמים דגמים שאינם במלאי כדי למכור דגם אחר. לא אומרים שזה יבוא מקביל ומזלזלים בחשיבות.

לאחר סקר שוק שערכתי הגעתי לאלקטריק סייל בבני ברק שם המחירים היו הכי אטרקטיביים. מעבר למחיר, השירות והטיפול שקיבלתי מנועם היו ברמה גבוהה והכי חשוב האמינות!! נועם הוא מקצוען סבלני והכי חשוב אמין, טיפל בי כאילו אני אח שלו. כמובן שהמוצרים שהזמנתי: מדיח כלים תנור וכיריים הגיעו ביום שקבענו ללא שום תקלות. ממליץ בחום! נועם המשך כך אתה תותח! יצאתי מרוצה מאוד!

הזמנתי מייבש כביסה מידאה והסברתי שאני צריך אותו בדחיפות , למרות שיש זמן הספקה של 5 ימי עבודה תוך 3 ימים המייבש היה אצלי , אין מילים להודות על השירות האדיב והמשלוח המהיר. מרוצה מאוד מהמייבש , אין ספק שאקנה שוב אצלכם . תודה רון

בתאריך 22.11.2020 הזמנתי מייבש כביסה באתר החברה (הזמנה מס' 8475) עבור בתי. למרות שהזנתי מס' טלפון ופרטי דוא"ל לא קיבלתי שום אישור על כך שההזמנה נקלטה. הדרך היחידה לראות שקיימת הזמנה הייתה להיכנס לקישור להזמנה שלמזלי שמרתי בעת רישום הפרטים. אחרת לא קיימת אפשרות (פשוטה) להגיע לחשבון לקוח. משעברו יומיים (מתוך 7 ימי עסקים המובטחים לאספקה) ולא התקבלה כל אינדיקציה לכך שההזמנה בטיפול, ניסיתי להתקשר למרכז ההזמנות הארצי ולאחר המתנה ממושכת על הקו תוך האזנה להודעה מוקלטת שהיחה חשובה להם וכו', התייאשתי וניתקתי. כשהתחברתי שוב להזמנה דרך אתר החברה, גיליתי שרשום בסטטוס כי ההזמנה בוטלה מבלי להתקשר ללקוח ובפירוט היה רשום שהמייבש חסר אצל הספק ולכן כרטיס האשראי לא חויב. מכעיס שמפרסמים מוצר שאינו במלאי, שלא מודיעים באופן יזום על קליטת ההזמנה, אך יותר מזה בעיקר שלא מודיעים באופן יזום על ביטול הההזמנה ואני צריך לבזבז זמן בניסיונות לברר מה קורה. לסיכום: מבחינתי - האתר הזה מחוק ולעולם לא ארכוש מהם שום דבר !!
שלום רב הלקוח עשה הזמנה באתר למוצר שאינו קיים במלאי (כתוב עליו המוצר אזל באופן זמני) באופן ברור וגם לאחר שיחה אמרנו לו אז זה הוא ביקש מאתנו בכל זאת לבודק כי את המוצר הזה הוא רוצה, כיבדנו את בקשתו וניסינו להשיג מהמספק ללא הצלחה בידיעה מראש. משום מה הוא טוען שלא קיבל אישור להזמנה, הזמנה נשלחת באופן אוטומטי ברגע שמבצעים הזמנה וכתוב בברור שההזמנה נשלחה לבדיקת מלאי אצל הספק וההזמנה אינה מחויבת, מאחר והלקוח לא ענה לטלפונים במשך יומיים הוא קיבל מאתנו מייל שהמוצר שהזמין ולא היה אותו במלאי מבעוד מועד לא צפוי להגיע ולכן לא יחויב בכרטיס האשראי שלו. איננו מבינים למה הוא בחר להתלונן למרות שידע הכל מראש אנו נותנים ונמשיך לתת את השרות הטוב ביותר לעשרות אלפי לקוחותינו ברחבי הארץ

שירות מעולה! ממליצים בחום לרכוש רק דרכם! לאחר נסיונות רכישה רבים מול חנויות אחרות ואכזבה והתשה הגענו אליהם..שירות מהיר זמין ויעיל ומחירים מצוינים.

שירות מעולה! מהשיחה והמעקב עם נועם ועד השירות של דוד המוביל. פצצה. אנשים מקסימים ואדיבים. תודה!

הזמנו מיבש שרות אישי היתה בעיה בכרטיס אשראי שלא באשמתנו והם היו ממש איכפתיום יצרו קשר ודאגו שהמוצר יגיע השליח היה נחמד צלצל לפני תיאם עידכן לפני שבא שרות מצוין מומלץ בחום רב

קניתי מכונת כביסה, הגיעה אלי תוך יום עסקים 1. אחלה שירות ע"י בחור בשם נועם, גם אחרי התשלום נשאר בקשר עד שהמכונה הותקנה, נבדקה ועבדה יופי. ממש אחלה חברה!

חויית שירות ברמה מאוד גבוהה של הספק המשלוח הגיע מהר ותאמו מראש את ההגעה של המייבש

קנינו תנור אפייה של סמסונג. התלבטנו מאוד וקיבלנו ייעוץ אדיב ומקצועי מבחור בשם נועם. המוצר הגיע בתוך מס' ימים במשלוח הביתה. היו הכי זולים בארץ עם התנור הספציפי הזה. מומלץ.

קניתי מייבש בתקופת הקורונה, כל הנוגעים בדבר היו מאוד יעילים. המובילים/מתקינים היו אדיבים והשאירו סביבה נקייה אחריהם.

ממליץ בחום !!! רכשתי מקרר LG ומדיח כלים BOSCH דרך נועם מהמכירות והחוויה הייתה מעבר לכל ציפייה, החל מהמלצה לגבי יתרונות וחסרונות של כל מכשיר, הבירור שקבלתי חשבונית בזמן והבדיקה שקבלתי את המוצר והתאום עם טכנאי לחיבור המים. נועם הסב את תשומת ליבי להבדלים בהפעלת שעון שבת, יצירת קוביות קרח, ותיאר לי בדייקנות את ההבדלים בין המודלים השונים. כמובן שחזרתי אליו בטלפון האישי שנתן לי ורכשתי גם טלוויזיה LG. הפרסום באתר היה קצת גבוה מהמחיר הכי זול, אבל ללא כל בעיה הוא השווה את המחירים והשירות היה אדיב, מקצועי ומלא אחריות. זמן ההספקה היה 7 ימים והוא דאג שיתאמו איתי מבעוד מועד הובלה והתקנה ללא עלות. כמו שאומרים "חבל על הזמן".

קניתי מכונת כביסה Electrolux בהמלצת המוכר נעם, המחיר שהוא נתן לי היה הנמוך ביותר שמצאתי. וכן ההמלצה שלו היתה מקצועית. המשלוח הגיע תוך 3 ימים וגם כן היה מוצלח. ממליץ בחום לקנות דרכם.

שירות מעולה! התקשרתי לגבי מכונת כביסה מסויימת. הנציג שאל מה הצרכים וכו', והמליץ על מכונה אחרת, טובה יותר, באותו המחיר. לאורך כל הדרך היה מקצועי, נתן מידע ברור והסביר על הכול. והכי חשוב- עשה שמיניות באוויר כדי שהמכונה תגיע כבר למחרת!

שלום רציתי להגיד שלמרות הסגר השירות היה ברמה גבוהה ביותר המוצר שהוזמן (מייבש כביסה) הגיע תוך יומיים בלבד עם שליח עד הבית שכמובן פינה את המייבש היישן , בנוסף המחיר היה מצויין ורמה טכנית של הבנת החומר מנציג שירות זה לא דבר שמה בכך . ממליץ בחום רב !!!