
ביצעתי הזמנה לטלפון סלולאר NOTE 10 עם משלוח מהיר לבית הלקוח , אחרי 10 ימים אני רואה שהזמנה לא הגיע , מתקשר לבסט סל ואז אורים שאין להם במלאי ויקח להם עוד כמה ימים ,משקרים שניסו להשיג אותי מאוד מאכזב אם אין במלאי אז למה ניתן לבצע הזמנה ואם אין במלאי למה לא מתקשרים אליי ורק אחרי 10 ימים אני צריך לבדוק
שלום רב לצערנו ההזמנה של הלקוח נפלה בין הכיסאות ומרכז ההזמנות שלנו לא חזרו אל הלקוח לעדכון מצב ההזמנה . הלקוח קיבל מאיתנו התנצלות באופן אישי על המקרה שאכן יצאנו בו לא בסדר. נשמח לתת ללקוח היקר שירות מתקן וחוויה אחרת ממה שנגרמה לו בעתיד . שוב מתנצלים על החוויה ונשמח לתקן אותה בעתיד הקרוב ! בהצלחה ללקוח היקר .























