
הזמנתי בושם במחיר מדהים רוברטו קוולי פרדיסו הגיע תוך חמישה ימים ללא עלות משלוח מקוסמטיק קלאב

הזמנתי בושם במחיר מדהים רוברטו קוולי פרדיסו הגיע תוך חמישה ימים ללא עלות משלוח מקוסמטיק קלאב

רכשתי בושם לגבר מהאתר "קוסמטיק קלאב", חווית ההזמנה היתה קלילה ופשוטה לא מצריכה יתר מאמץ מעבר לזה השירות היה יעיל ואדיב, קיבלתי את הבושם עטוף באריזת מתנה כפי שציינתי בהערות ההזמנה. ממליצה בחום 😊 כרמית ושלומי

לא חשבתי שיש שירות כזה בארץ!! הבושם הגיע תוך 3 ימים ארוז כמו שצריך ואפילו עם מתנה נוספת. לגמרי אמשיך להזמין מהם. תודה רבה!!

ההזמנה שלי הגיעה תוך יומיים בהתראה קצרה לרגל יום הולדת של בת זוגתי, יחס חם ונעים ..ממליץ..אמשיך לקנות משם

בס"ד אין דברים כאלה... זה כבר פעם שניה שאני מזמין מהם ,פשוט להמליץ לכווווווווווווולם.!!!!!!!!!! פשוט נפלא. זמן הספקה-מושלם מקוריות מוצר-מושלם מחיר-מצווה לקנות... מומלץ,מומלץ,מומלץ

חווית קנייה מהטובות שהיו לי, שירות אדיב ונעים, מוצר מקורי לחלוטין, אספתי את המוצר ממש שעה לאחר שהזמנתי

קניתי באתר הזה פעם ראשונה וכנראה גם פעם אחרונה.אומנם השירות היה טוב ומהיר אבל הבושם שקיבלנו פשוט לא טוב...זה בושם שבעלי משתמש בו כבר שנים ופעם ראשונה ש5 דקות אחרי השימוש הריח מתנדף לחלוטין...הזול יצא יקר מאד...
הבושם מגיע היבואן הרשמי של דיור בארץ, יש על המוצר גם את תו היבואן כך שהמוצר מקורי לחלוטין, הלקוחה לא יצרה עמנו קשר מאז הרכישה, כך שאנו מודעים לבעיה רק עכשיו דרך חוות הדעת, יש ללקוחה אופציה לשלוח את הבושם לבדיקה אצל היבואן דרכינו, או לחלופין ליצור קשר ישירות עם שירות הלקוחות של היבואן, חבל שהלקוחה לא יצרה עמנו קשר והדבר הראשון שבחרה לעשות זה להכפיש את שמנו, ללא כל בסיס לטענות המופרכות שלה, קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יח׳ מהמוצר הנ״ל בכל שבוע ומעולם לא נתקלנו בבעיה מסוג זה.

99% מהקניות שלי הן אינטרנטיות. עברתי הרבה מוכרים. יכול לאמר בפה מלא, אין חווית קנייה טובה יותר מאצל קוסמטיק קלאב. לא בשירות, לא באיכות, ולא במחיר. מומלץ!

תודה לדן על השירות האדיב היחס החם והסבלנות מחיר מעולה, בושם מקורי, חווית קניה נעימה מאוד מרוצה. אין ספק שאקנה שוב.

ממליצה בחום, שירות נהדר, משלוח סופר מהיר, הבשמים הגיעו לנקודת איסוף ארבעה ימים לאחר ההזמנה.

משלוח מהיר מאוד, הגיע תוך יומיים בלבד. מוצר מקורי, עטוף היטב הגיע בתוספת 2 דוגמיות של מותגי טיפוח יוקרתיים. תודה רבה, בהחלט אקנה שוב.

חווית קנייה בין הטובות שהיו לי כאשר שוחחתי איתם בטלפון לפני ההזמנה ביקשתי שההזמנה תגיע כמה שיותר מהר החבילה הגיעה תוך פחות מ24 שעות! גם שביקשתי את זה לא ציפיתי לכזאת מהירות מעבר לזה שבכל פעם שהתקשרתי הנציג שוחח איתי בסבלנות ונתן הרגשת ביטחון עוד לפני שפתחתי את החבילה כבר מבחינתי הייתי מרוצה תודה רבה

תודה רבה לדני ולצוות קוסמטיק קלאב על שירות הטוב והמהיר, המוצרים הכי איכותיים במחיר הכי משתלם!

רכשתי מהם כרגיל במחיר ללא תחרות המשלוח הגיע תוך פחות מיום עסקים יחס אישי וטוב ברמה של חול אם היה אפשר לדרג 10 כך היה

רכשתי בושם אופוריה 100 מל במחיר הנמוך ביותר - 167 שח . המוצר הגיע תוך יומים לנקודת האיסוף שבחרתי ארוז היטב תודה

הבושם הגיע אחרי יומיים ארוז באריזה מתנה בכול שאלה שהיתה לי ענו באדיבות ובסובלנות מחירים זולים ממש מומלץ

שירות אדיב ומקצועי ! ממליץ בחום לכל מי שרוצה בשמי יוקרה במחיר לכל כיס.. תודה !

אני מופתע לטובה על השרות היעיל האדיב והמקצועי - הרגשתי חו"ל - כן ירבו כמוכם

הזמנתי 2 בשמים שאני משתמשת בהם למעלה מעשור. זו הפעם היחידה בה ריח הבושם, גם לאחר 10 התזות, לא נשאר על הגוף. ניסיתי לפנות לחנות. המנהל הבהיר שהיבואן מסר שהכל תקין עם הבשמים, וזאת ללא בדיקת המוצר. נאמר לי שהחזר לא אוכל לקבל מכיוון שהמוצר פתוח, ושאם אני רוצה שיבדקו עלי לפנות בעצמי אל היבואן ולשלוח את הבשמים. בקיצור-לא מאמינים לא ולא מעוניינים למצוא לי פיתרון. כמובן ששילמתי על משלוח כדי לקבל את הבשמים. התחושה היא שאין עם מי לדבר. כסף הם קיבלו ברגע. להתייחס ברצינות ולפתור לי את הבעיה לא.
שירי היקרה, כמו שהוסבר לך בשיחת הטלפון לא אנו מייצרים את הבשמים,כל הבשמים מגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל,שני היבואנים מסרו להנהלת האתר בשיחה כי כל המוצרים עוברים בקרת תקינות ואיכות לפני שיוצאים למכירה ואם הלקוחה בכל זאת מעוניינת לבצע בדיקה למוצרים היא מוזמנת לפנות אל היבואנים ישירות. קוסמטיק קלאב מוכרת עשרות יחידות מהבשמים האלו בכל שבוע ומעולם לא הייתה שום תלונה מאף לקוח, הלקוחה פנתה אל הנהלת האתר לאחר כמעט שבועיים ממועד הרכישה, וכאשר נמסרה לה התשובה שקיבלנו מהיבואנים, איימה שאם לא תקבל החזר כספי תעשה שיימינג לחנות. הלקוחה רכשה שני בשמים שמגיעים מהיבואנים הרשמיים בישראל, מדברייה של הלקוחה ניתן להסיק כי שני היבואנים מוכרים בשמים שריחם לא נשאר על הגוף לאורך זמן, נשמח שהלקוחה תוכיח את טענותייה בבדיקה אצל שני היבואנים כמו שהוצע לה. חשוב לציין שמבחינת החוק בארץ באף חנות אין החזרה על מוצרים פתוחים שנעשה בהם שימוש. כך שתשובת קוסמטיק קלאב ללקוחה לגיטימית ואינה יוצאת דופן. צר לנו שלקוחות חושבים שיקבלו את מבוקשם בעזרת שיימינג ופגיעה בשמם הטוב של בתי עסק ללא שום הוכחה לטענותיהם.

הזמנתי בושם של Abercrombie and fitch מדגם fierce. הבושם שקיבלתי הגיע מאוד מהר, אך לדאבוני הרב לא תאם את הבושם הקודם שהיה לי הן מבחינת הריח (הכי חשוב) והן מבחינת פרמטרים נוספים בבקבוק (שפריצר ברמה זולה שמשמיע צלילי חריקה, עיצוב עדין של גלים בתוך הבקבוק שלא הופיע בבושם שקיבלתי). החזרתי את הבושם וקיבלתי זיכוי (פחות 40 שח דמי משלוח הייתי צריך לתאם פגישה בנפרד ולהגיע עצמאית). המוכר טען שאם אני סובר שהבושם אינו תקין הוא יוכל להחליף אותו ולבדוק את הדבר מול היבואן...בהתחשב בזה שזה לא נראה לי פגם העדפתי שלא לעשות זאת...רכשתי את אותו הבושם לאחר מכן מחנות אחרת והוא הגיע בדיוק כמו הבושם המקורי שהיה ברשותי לפני כן...תעשו את החושבים שלכם...
שלום אלמוג , כדי להסיר ספק חשוב לנו לציין כי חברת קוסמטיק קלאב מוכרת אך ורק מוצרים מקוריים דבר שכמובן ניתן גם להוכיח. טענת הלקוח הייתה שהשפריצר של הבושם שרכש ''תקול'' וזו הסיבה היחידה שקיבל אישר להחזיר מוצר שנפתח, לאחר שלא הסכים שנחליף לו את הבושם לאחד אחר עם שפריצר ''תקין''. הלקוח כעס שלא מקבל זיכוי מלא על הקנייה ושהוא צריך לשלם על עלות המשלוח שיצא אליו, וחבל שפועל מתוך נקמנות ומנסה לפגוע בשמנו הטוב, וזאת לאחר שקיבל החזר כספי למרות שמבחינת החוק בית העסק אינו מחוייב לכך. חשוב לנו לציין כי הבושם שהלקוח החזיר נמצא תקין מכל הבחינות וכבר יומיים לאחר שהחזיר אותו הבושם נמכר ללקוח אחר כמוצר בקטגוריה של ''יד שניה'' במחיר מוזל, וכמובן שאותו לקוח מרוצה מכל הבחינות.

הזמנתי בושם בשם תום פורד שלוש ימים הגיע אלי לבית קבלתי גם קרם ידיים מתנה אחלה של שירות עושה חשק להזמין עוד בשמים

המקום המושלם לקניית בשמים ! זולים, אמינים, יעילים, שירותיים. חוויית קנייה מושלמת. תודה רבה לצוות.

מאוד מרוצה ממחיר ומשירות ,אחרי יום אחד שהזמנתי מוצר כבר קיבלתי אותו . .אמליץ גם לחברות שלי..

הי, אני הזמנתי באתר את הבושם modern muse אתמול 9.7 הצהריים וקיבלתי אותו בשיא המהירות היום בצהריים. אחלה מחיר ואחלה שירות ואפילו הוסיפו פינוק קטן. ממליצה בשמחה!!