
2 דקות אחרי ההזמנה באתר אני מקבל טלפון, הניסיון שלי עם מקומות אחרים זה שהמוצר לא במלאי ומנסים לשכנע לקנות משהו אחר, בטלפון מעדכנים שההזמנה יצאה לדרך ועוד כמה פרטים חשובים. בהמשך גם התקשרו לברר שהספק תאם את אספקת המוצר ואחרי ההספקה התקשרו שוב לוודא שקיבלתי את המוצר והכל בסדר.























