
לפני 4 ימים רכשתי מעצב שיער של דייסון במחיר טוב 1,995 ש״ח דרך מבט אלקטריק. יום לאחר אישור הרכישה התקשרו אלי מהחנות ואמרו לי שאין להם במלאי ולא יודעים מתי יוכלו לספק את המוצר. אמרתי להם שאני צריך לחשוב על זה ואני אחזור אליהם. ***זהירות*** למחרת קיבלתי מייל שההזמנה שלי בוטלה אז מתוך סקרנות נכנסתי לאתר ולתדהמתי גיליתי שהמוצר זמין לרכישה באתר במחיר של 2,490 ש״ח!! התקשרתי לחנות ורק אחרי יומיים הצלחתי לדבר עם נציג שאמר שיבדוק ויחזור אליי מה פשר העניין, הוא לא חזר אליי ולמחרת התקשרתי שוב. הנציג (נראה לי הבעלים) אמר לי שאין ביכולתו לספק את המוצר יותר וביטל את אפשרות הרכישה של העמוד שאני הכרתי אבל להפתעתי הוא פתח עמוד חדש שמציע למכירה את אותו המוצר במחיר של 2,490 ש״ח. בקיצור! הבעלים של החנות שם לב שהוא כנראה שם מחיר לא נכון, במקום לעמוד מאחורי זה הוא התחיל להמציא סיפורים על חוסר במלאי והתחיל לעשות מניפולציות באתר שלו כדי לטשטש את זה! בנוסף לביקורת פה אני פותח עכשיו גם תלונה במועצה לצרכנות. יכול מאוד להיות שהחוויה שלכם תהיה טובה יותר, אבל חשוב שתכירו גם את הצד השני של החנות הזאת ומה יקרה לכם כשדברים לא יסתדרו לבעל החנות!
אסף שלום, ראשית כפי שהוסבר לך לא חוייבת בגין ההזמנה. עוד נאמר לך במהלך השיחה בנעימות כי לאחר בדיקה מול היבואן הרשמי - בנזכ, המוצר חסר זמנית ועתיד לחזור בקרוב. טענותיך כי ביטלנו את הזמנתך אינן עולות בקנה אחד עם האמת וסותרות את העובדות, את ההזמנה ביקשת לבטל בשל זמן האספקה. גם אם תסכים לשלם 5,000 ש"ח העובדה כי המוצר חסר כרגע לא תשתנה. נעדיף לא לתהייחס לשאר הככפשות. צוות האתר ימשיך לשרת במסירות ונאמנות ועל כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים. מאחלים לך בהצלחה. צוות מבט אלקטריק.























