
קיבלנו שירות מעולה, הסבר ממש טוב על כל הדגמים שהתעניינו בהם, הייתה נדיבות והתחשבו בנו.

קיבלנו שירות מעולה, הסבר ממש טוב על כל הדגמים שהתעניינו בהם, הייתה נדיבות והתחשבו בנו.

תודעת שירות מצויינת - כמו באמריקה :) לקח קצת זמן לדואר ישראל להעביר את המוצר, התקשרתי לחנות לוודא, מיד אמר שישלח שוב, סיכמנו לחכות יומיים באותו יום המוצר הגיע.

מרגע ההזמנה הכול דפק מצוין, מיד קבלתי אשור הזמנה, כעבור שעה הודיעו לי שההזמנה, ההזמנה הגיעה לביתי תוך ארבעה ימים.

למרות שאני לא מחובבי סלקום!! השירות והיחס של גאדג'ט-טים מעולה! החבילה הגיע תוך פחות מ72 שעות"אחלה"

שלום ברצוני לציין את עמדת הסניף שלכם בקניון סביונים את הבחור ספיר לוי על העזרה הידע והבקיאות בפתירת בעיות בנייד שהגעתי עליו ובזכות קניתי כיסוי לטלפון בחור אדיב ונחמד. תודה לצוות הנפלא

היה מאד נחמד בלי שום טריקים הגיע אלי הביתה תוך 3 ימי עבודה קל ומהיר

הגעתי לקנות מכשיר כשר לבן שלי למרות שאנחנו לא דתיים חרדים, רציתי למנוע מהבן שלי אפשרות כניסה לאתרים וסרטונים לא טובים וזה בדיוק מה שגדג'ט טים הציע, נתן לנו שרות מעולה גם לאחר הקניה כשרצינו לשוחח עם שרות לקוחות של החברה הכשרה מנהל החנות עשה איתנו וועידה והסביר בדיוק את הצורך שלנו, חווית קניה מעולה ושרות מעולה, תודה רבה.

קצר וקולע. הזמנתי כיסוי לטלפון סלולארי בלילה, ולמחרת מצאתי אותו עטוף היטב, מונח בתיבת הדואר שלי. מה עוד יש להגיד?

הזמנתי 2 מגיני מסך, שאחד מהם הגיע שבור. התקשרתי ומיד שלחו חדש. מרוצה מאד מהשירות

המוצר מעמד לרכב מגנט Neatogo נרכש השנה (24.01.18), הגיע בזמן. חוויות הקניה הייתה חיובית, אולם חנות נמדדת גם בשירות שהיא נותנת. למוצר שנה אחריות. פחות מתשעה חודשים לאחר הרכישה (11.10.18) יצרתי קשר עם החנות כיוון שהוא הפסיק לתפקד (ציר לא עומד בכובד המכשיר, משטח הואקום נמס לגמרי). נופנפתי במגוון תרוצים "הואקום לא באחריות" (ביקשתי לראות אסמכתא, לא ידעו מה להגיד לי) "תשעה חודשים זה הרבה זמן" (אבל זה עדיין פחות משנה) "היבואן יחזור אליך" (לא קרה). חבל. חנות עם מחירים טובים, אך הם הפסידו לקוחה.

שירות היה אדיב והיחס מצויין. הזמנתי טלפון דרך האתר וההזמנה נשלחה במהירות. קיבלתי את המוצר תוך פחות משבוע. אני מרוצה מאוד מהשירות. ממליצה בחום!

הטלפון של חמתי (LGK10 למבוגרים) שבק חיים. הייתי צריך בשבילה בדחיפות טלפון חדש. קיים דגם כזה במעט מאוד חנויות (נכון לעכשיו ב-3 בלבד) התקשרתי לגאדג'ט טים היום יום ג' ב-17:30. ענה לי ספיר. עשיתי את ההזמנה באתר ובדקתי טלפונית איתו שהתקבלה. ביקשתי משלוח דחוף (מיהוד להוד השרון) בשעה 18:30 צלצל שליח בדלת והביא לי את הטלפון (עלות המשלוח 100 ש"ח) מעולם לא "נתקלתי" בשרות כזה. שאפו

הזמנתי מגן מסך לפאלאפון.למחורת המוצר נשלח בדואר ותוך שבעה ימים הגיע אליי לשביעות רצוני.שירות מעולה

הגעתי לחנות לאחר שראיתי באתר מגן מסך קיבלתי שירות מצויין עם שדרוג למגן מסך זאג במחיר מעולה ורכשתי גם כיסוי או טר בוקס אא

טיפל בי בחור בשם ליאור. הוא היה אדיב, סבלני וסופר מקצועי. ממולץ בחום ! !

הגיע למחרת בדואר בדיוק מה שהייתי צריך! עובד מצוין אין מה להוסיף יותר על זה

קל ופשוט הזמנתי באתר. קיבלתי מייל מיידי עם פרטי ההזמנה. תוך 3 ימים הפריט חיכה לי בדואר

האתר מאוד ידידותי ויש בו את כל הפרטים על כל מוצר, ההזמנה טופלה ונשלחה באותו יום, קיבלתי במייל מס' חבילה למעקב בדואר, כך שהמוצרים היו בידי תוך מספר ימים והם תואמים להזמנה.

הזמנתי מגני מסך לאייפון. הם הגיעו אחרי 3 ימים אבל שבורים (קורה...). שלחתי מייל, תוך שעה קיבלתי מייל חזרה שמתנצלים על אי הנוחות ושולחים לי שוב. יום למחרת זה הגיע בדואר 24. חנות נהדרת, שירות מהיר ומצוין ובטוח אזמין מכאן בעתיד.

ראיתי את המחיר של האייפון באתר הגעתי המכשיר היה במלאי העבירו לי את הנתונים ללא עלות נוספת המכשיר היה מיבואן רשמי בלי משחקים ובלי תוספות חנות אמינה תודה לליאור על השירות

קנית אוזניות של אירפודס מקוריות יבואן רשמי מאוד מרוצה מהשרות של ספיר אחזור לרכישות נוספות

ההזמנה הגיעה, ומגן המסך לא תואם לגמרי את המסך. קניתי מגן לXiaomi Redmi Note 4x והוא לא מכסה את כל המסך, אפילו לא קרוב.
התקשרנו ללקוח הצענו החלפה מיידית ללא תשלום , בשיחה איתו הסכים לקבל .

שלחו לי מגן מסך שלא עבד כמו שצריך. אומנם קניתי את ההכי זול שמצאתי, אז אולי ציפיתי ליותר מידי.... בכל מקרה, התקשרתי להתלונן, והם מייד שלחו חלופי שהגיע תוך יים. ראיתי שזה אותו מוצר ואז אמרתי שאני רוצה להחזיר וחבל על הזמן, שיזכו אותי. הם מייד הסכימו ויזכו אותי, ואמרו לי שאני יכול להישאר עם זה לא צריך להחזיר. אז 4 כוכבים כי בכל זאת המוצר לא היה מוצלח, אבל השירות היה א-א.

רכשתי סמארטפון מסוג LG G6, המוכר היה אדיב מאוד, מקצועי ואמין. עזר בהחלפת הסים ממיקרו לננו על המקום (הנפיק לא חתך את הישן). המחיר של המכשיר כולל אחריות של היבואן הרשמי (במקומות אחרים המחיר זול יותר אבל אם תרצה להוסיף לאחריות של יבואן רשמי תיאלץ להוסיף עוד כסף). בקיצור, יצאתי מרוצה ואני גם אחזור.

קל היה לאתר את המוצר שרציתי. הספציפיקציות היו ברורות. המחיר משלוח היו סבירים בהחלט. היתה אינדיקציה ברורה לאימות ביצוע הרכישה. המוצר נשלח תוך זמן קצר וקיבלתי הודעה על הטיפול והמשלוח. המוצר הגיע בדואר מהר מאוד. המוצר ברמה טובה, וארוז טוב. הייתי שמח אם יותר עסקים היו עובדים באופן חלק ושקוף שכזה.