
הזמנתי דרך האתר, כעבור כמה שעות התקשרו אלי להודיע שהזמנתי התקבלה. למחרת היום אספתי את השואב אבק מהחנות. שרות מהיר, אמין ובמחיר מצויין

הזמנתי דרך האתר, כעבור כמה שעות התקשרו אלי להודיע שהזמנתי התקבלה. למחרת היום אספתי את השואב אבק מהחנות. שרות מהיר, אמין ובמחיר מצויין

אדיבים, חיוביים, מקצועיים. נחמדים מאוד, המשלוח הגיע לפחות יומיים לפני הזמן. קנייה חלקה מקצועית ופשוטה.

הזמנתי דרך האתר השרות היה מהיר נוח וזול המשלוח יצא יום למחרת מומלץ מאוד מאוד

אין לא במלאי את הטלפון שהזמנתי - וכרגיל בחנויות של זאפ אחרי ההזמנה מתקשרים אלי ומנסים להציע לי מוצר חלופי במחיר יותר יקר

בתאריך 1.5.2020 רכשתי שני טלפונים. שרות מעולה , מהיר ומקצועי ללא ספק אחזור שוב תודה רבה

מחיר מתאים לכל כיס המוכר נועם שירותי ומחוייך כלפי הלקוחות בחנות ממליץ בחום מקצוענים !!!

רכשתי שני מכשירי שיאומי נוט 8 החבר'ה היו נחמדים ואדיבים. קצת התבאסתי שלא היו את המכשירים ביבוא מקביל שהם קצת יותר זולים אבל לא נורא, כי האחריות מורחבת לבסוף רכשתי שניים של היבואן הרשמי ואני בסה"כ מרוצה... גם ניתנה לבסוף הנחה קטנה גם על המכשירים וגם על המגן מסך (פיצוי על שלא היו המכשירים הזולים יותר)

המוצר הגיע אחרי יותר משבוע (היה כתוב 2-4 ימים), והגרוע יותר שלא הגיע לבית שלי (הוא אפילו לא התקשר למספר הטלפון שהשארתי) והוא הביא את המוצר למישהי אחרת עם אותו שם בכפר. הבת הזאת ראתה את מספר הטלפון על המשלוח, התקשרה לי, והלכתי לקחת אותו ממנה. השליח פה לא לקח שום אחריות להביא את המוצר לאן שצריך. דבר שני, אני ביקשתי לשלם בתשלומים, אך הם לקחו את כל הסכום בתשלום אחד! המוצר עצמו בסדר, אך השירות לא מספק. גם כאשר התקשרתי לחנות כדי לשאול על המשלוח הוא ענה לי בצורה לא יפה.

קניתי בחנות אוזניות של JBL, המוכר בחנות היה אדיב לקח ממני הזמנה טלפונית וסיפק את המוצר ישר לאוטו ( בגלל הקורונה ) לאחר שלושה שבועות היתה תקלה במוצר, ולמרות שהמוצר מקורי והיה צריך להיות מטופל ע"י היבואן, מנהל החנות לקח על עצמו את הטיפול ונתן לי במקום סט חדש מקצועיים ואדיבים

שירות מעולה עונים מהר בטלפון בחור נחמד עם שירות נדיר ענה לי ועזר לי להזמין באתר s9 תוך כמה שעות זה היה מוכן כמובן אחרי שהמוכר הפך תעולם להשיג לי את הצבע שרציתי ובאתי לאסוף ממומלץ בחום חנות נדירה

קבלתי שירות מעולה, מהיר ואיכותי. בתוך יום אחד כבר ההזמנה נשלחה אלי. מודה על השירות המעולה.

שירות מעולה ומהיר.הזמנתי בדיוק לפני החג השני אמרו לי שיגיע בשבוע אחרי בגלל החג ובסוף כבר בראשון היה אצלי

שירות הכי טוב שיכול להיות המחיר הכי זול בארץ הזמנתי ובאותו יום קיבלתי את המוצר מענה לכל שאלה הכל פצצה

לקח המון המון זמן עד שחזרתם אלי.....לפחות היה צריך להודיע זמו מוערך להתקשרות טלפונית שלכם אלי. המתנתי יומיים , התקשרתי 4 פעמים והתשובה היתה שיחזרו אלי....

עשיתי רכישה עם אישור טלפוני. לאחר 10 ימים לא קיבלתי שיחת טלפון חזרה והמכשירים נגמרו.

שירות מאוד מהיר ויעיל. תוך יום וחצי קיבלתי מוצרים שהזמנתי. מוצרים באיכות טובה. נציגים דל החברה אדיבים ומנומסים.

קניתי סמרטפון, קיבלתי שרות אדיב, מקצועי ומהיר, אספקה מהירה לפי המובטח ובהתאם להזמנה. יפה מאד!

שירות מהיר ואדיב. קיבלתי מידע מלא ומדויק על האפשרויות השונות לתוספות במכשיר. הטיפול בהזמנה היה ממש מהיר והמשלוח הגיע אפילו באותו יום!

הם קיבלתם כסף אבל לא עשיתם הזמנה. עכשיו אני צריך להתקשר לבנק למחוק את התשלום

שירות אדיב, עוזרים ותומכים ממליץ בחום רב. רכשתי אוזניות של גלקסי והם עזרו בכל מה שאפשר

רציתי להזמין פלאפון, התקשרתי קודם כדי לוודא שיש את המכשיר, ובנוסף לוודא את המחיר שהיה שונה ממה שפורסם בזאפ בהפרש של 100 שקלים (בזאפ היה כתוב שהמשלוח חינם אבל בפועל המשלוח היה תוספת של 50 שקלים, ובנוסף מחיר המכשיר היה 50 ש"ח יותר ממה שצוין בזאפ). בטלפון ענה לי נציג חסר עניין שהפנה אותי לאתר על כל שאלה ("יש את המכשיר?" "תבדקי באתר" "תזמיני באתר") בסוף הזמנתי באתר כפי שהתבקשתי בשעה 12 בצהרים. רק ב20:00 בערב התקשרו לעדכן אותי שבעצם אין את המכשיר. הפסדתי יום עסקים, אני נאלצת להזמין במקום אחר. חוויית קניה מאכזבת מאוד מאוד.

שירות מדהים, אחלה אנשים עשיית מאמצים אנשים טובים דאגה ללקוח אדיבות ונכונים לבוא לקראת הלקוח

השבוע רכשתי מכשיר Huawei p30 pro מחנות זו. השירות ניתן לי ע"י אביאל. אני חייב לציין שקיבלתי שירות נדיר במחוזותינו. שירות מקצועי ביותר, אמין, מהיר. הזמנתי את הטלפון ביום ראשון בשעה 14.00 למחרת בשעה 10.00 השליח הגיע עם המכשיר. אביאל היה מאוד שירותי, סובלני, ענה לכל השאלות שלי באופן ברור ומלא. מומלץ בחום, מחירים מאוד אטרקטיביים.

חזרו אלי מהר, היו אדיבים מאוד, נתנו לי הצעה על מחשב חלופי לאחר שהדגם שרציתי לא נמצא ואפילו עשו לי הנחה משמעותית כדי לעזור לי, מרוצה מאוד

הקניה הייתה פשוטה ויעילה, אחלה שירות, מחיר מעולה המשלוח יצא עוד באותו היום מאד מרוצה, ממליץ בחום!