
שירות מעל ומעבר! איזה כיף ללכת לחנות ולדעת שבאמת איכפת להם! עושים הכל כדי שתצא מרוצה. יש מיליון חנויות, אבל אי אפשר להשוות את היחס החם ותכלס המחיר הכי טוב שמצאתי באזור

שירות מעל ומעבר! איזה כיף ללכת לחנות ולדעת שבאמת איכפת להם! עושים הכל כדי שתצא מרוצה. יש מיליון חנויות, אבל אי אפשר להשוות את היחס החם ותכלס המחיר הכי טוב שמצאתי באזור

אחלה שירות, הזמנתי עכבר אלחוטי, כבר למחרת זה הגיע במשלוח, קיבלתי תזכורות יום-יומיות לאסוף אותו, המוצר עובד מצוין

חבר'ה מדהימים אחד אחד. אני עובד לא רחוק משם, תמיד כשהייתי צריך משהו היו קשובים ומסבירי פנים. קניתי אצלם הרבה מאוד מכשירים יקרים בשנים האחרונות ולאחרונה היה לי בעיה עם עכבר יקר, התבאסתי והשארתי אותו שינסו לעלות על הבעיה. למרות שמצאו שהכל תקין, וגם לאחר שהסכמתי וכבר הייתי בדרך החוצה עם העכבר שלי. הביאו לי מוצר חדש עם חיוך ורצון להוציא אותי הכי מאושר שאפשר. מקצוענים, אחזור בקרוב.

השירות הכי טוב, מקצועי ואמין כבר שנים שאני מתקנת וקונה רק בסלפי. ממליצה ואמשיך להמליץ 🙏

מקצועיים מאוד אחלה שירות! הזמנתי S21 ultra הגיע בצורה מושלמת, ענו לי על כל השאלות

אחרי הזמנה ראשונה מוצלחת מסלפי פשוט המשכתי והזמנתי עוד מוצרים בשביל לקוחות שלי. החוויה הטובה כל פעם משתחזרת אז מבחינתי אני לקוח חוזר בשקט.

מעולה מעולה, מוצר טוב שירות מהיר, הגיע יום אחרי, מחיר טוב - למעשה הכי טוב שראיתי בארץ

שירות מעולה ומהיר, המוצרים הגיעו תוך יום וחצי אלינו, נראים ומתפקדים מעולה, עדיין אין לנו הרבה התנסות אבל בשלב זה אנחנו מרוצים מאוד. תודה רבה!🙏

היחס טוב והמשלוח הגיע נורא מהר ממליץ ביותר הצילו אותי עם המהירות והמוצר טוב ואיכותי

תיקון מסך פיקסל 8, סופר מהיר, סופר מקצועי, מחיר סופר הוגן. בעבר גם תיקנתי אצלם מסך של פיקסל 4, תיון מקצועי, מחזיק עד היום.

שירות מצויין! תיקנו לי מדבקת מסך שהודבקה לא טוב ע״י חנות אחרת, ממליצה מאוד על סלפי!

רכשתי מהחנות מאקבוק אייר, כשפתחתי אותו מסתבר שהייתה שם שריטה, לא מאשים את החנות. כשהתקשרתי אליהם בשביל לברר על החזרה קיבלתי יחס מזלזל וצעקני ודרשו שאגיע לחנות להראות את השריטה. לאחר שהגעתי לחנות עם אבא שלי, המוכר טען שעשיתי את השריטה בעצמי, קרא לאבא שלי סמרטוט, קרא לי זיין שכל, אמר לנו ״סתמו את הפה״, ואמר לעובד שלו ״לכבות את המצלמות״ למרות שלא באנו באווירה תוקפנית אלא רק רצינו לברר מה צריך לעשות בשביל להחליף את הלפטופ, רק כאשר נכנסו לקוחות לחנות, המוכר נרגע והסביר לנו שהוא רק משווק ושאנחנו צריכים לפנות ליבואן הראשי. אני לא בא בטענה על זה שלא החליפו את המאק (למרות שעברו ימים בודדים מהקנייה) אלא התלונה שלי היא על היחס המזלזל, הבריוני והמאיים על לקוחות שלך.
שלום רב לקהל הגולשים : הלקוח הגיע לחנות לרכוש מחשב נייד של אפל חדש סגור בקופסא של יבואן רשמי! הלקוח יצר קשר עמנו בטענה שיש שריטה במסך ונאמר לו להגיע לחנות . לאחר מכן יצר עמנו קשר שוב כדי לשאול מה אפשר לעשות ונאמר לו בשנית להגיע לחנות לבדיקה . למחרת שיחתנו הלקוח הגיע לחנות מלווה בבת זוגתו ואביו בדרישה שצוות החנות יחליף לו את המחשב/יזכה את הקנייה נאמר להם שהחלפה לא תתבצע מפאת העובדה שאין ביכולתנו לעשות זאת. אב הלקוח והלקוח החלו להתלהם בדרישה שהנציג יחליף/יזכה אותם ושיח מאוד לא נעים מצידם שכלל גידופים שלא נצטט כאן . בעקבות כך הנציג נכנע לרגשותיו הפגועים והגיב לדבריהם,דבר שכחברה אנו מגנים ונעשתה עימו שיחת אזהרה , בזמן שהלקוח ואביו גררו באמצעות פרובוקציות את הנציג להגיב לדבריהם , בת זוגתו של הלקוח צילמה בחשאי את האינטרקציה וכאשר בטעות תפסה במצלמה את אב הלקוח מקלל את הנציג ,מיהרה לכבות את ההקלטה. למרות הדברים הלא נעימים והאווירה הלא נעימה בלשון המעטה בחנות תוך כדי התלהמות הלקוחות ,צוות החנות התקשר לסוכן מכירות של אפל על מנת לתת מענה ללקוח . נאמר להם שמפאת הזמן שעבר מהמכירה ועד הפניה יש בעייתיות במה שהלקוח מלין,וציין שאפל היא חברה שעושה בדיקות יסודיות ואין סיכוי שהלקוח קיבל את המחשב עם שריטה במסך, על כל זאת הוסיף שהוא לעולם לא נתקל בטענה כזאת בעבר למרות שעובד בחברה כבר 8 שנים. בן היקר , תמיד קל לספר חצאי אמת, במיוחד כאלה שגוררים סימפתיה ואהדה אך למזלינו אנחנו יכולים להגיב ולשפוך אור על החלקים שהושמטו. למרות כל אי הנעימות שיצרתם בחנות מקווים שהצלחתם להסתדר עם המקבוק בברכה , מחלקת האונליין

באמת שאין דברים כאלה. לקחתי דייסון לתיקון, היה נקי ומוכן אחרי 10 דקות. מקצועיים והגנים, כל הכבוד.

שירות אדיב ומקצועי שילוח מהיר ומוצרים טובים אחזור לקנות בשנית , גם לאחר שלא הצליחו להשיג אותי בנייד שלחו לי מייל לבירור על ההזמנה

חנות מומלצת מאוד , החליפו לי שקע טעינה לפני כשנה וחצי וכשהגעתי היום ניקו לי אותו יסודית ללא תשלום! הרוויחו לקוח נאמן

מחיר טוב שירות מהיר יוצאים לרכב שזה קריטי אחלה צוות ממליץ בחום מחכה לחזור ולרכוש שוב

הזמנתי מצלמת רשת לבית, קיבלתי בדיוק מה שרציתי באחלה מחיר וכשבאתי לאסוף את המוצר הוא כבר היה מוכן למסירה. לקח להם שניה אחת למצוא אותו, ממש תענוג.

מגוון מעולה של מוצרים מהמותגים איכותיים במחירים טובים, כמעט קניתי דברים חוץ ממה שבאתי בשבילו והכי אני מרוצה מהשירות המהיר והמקצועי!

מחיר ללא תחרות ושירות מצטיין, זמינות ומבחר מוצרים עשיר אין סיבה לא לחסוך בעלויות ולקנות בסלפי

היה מעולה! שירות מעולה ומהיר! מוצר חדש מקורי וארוז כמו שצריך. לאחר פתיחת האוזניות, (AirPods Pro 2 ), כבל הטעינה לא עבד, אחרי כמה ימים הגעתי חזרה לחנות, בדקו את הכבל במקום וקיבלתי כבל חדש מקורי בלי שום בעיה! ממליץ מאוד!

קניתי אצלם טלפון, הם מקצועיים ומאוד שירותיים. תענוג ממש, וכ כה היו גם כשחזרתי לאביזרים. ממליץ מאוד

משלוח ממש מהיר, יצרו איתי קשר מההתחלה שהכל יגיע כמה שיותר מהר ללא בעיות. שירות ממש טוב ונחמד ממליצה לקנות מחירים זולים והאיכות באמת מעולה.

חנות מצויינת מענה מהיר יש תשובה טובה לכל שאלה ובירור חנות מומלצת ביותר גם באתר וגם בפיזית

לא להתקרב לחנות דרך זאפ הזמנתי את הטלפון,על הפרמטרים כתוב ds= dual sim ,וביקשתי צבע ירוק.קיבלתי אותו היום והוא שחור ועם סים אחד e sim דיברתי עם בעל החנות ="הוא יבדוק",או לחזיר את הטלפון בסניף שלו)אני מחיפה) ואז סגר את הטלפון
שלום רב לקהל הגולשים. הלקוח הזמין דרך האתר אונליין מספר הזמנה : (26009) S22 ULTRA בצבע ירוק וקיבל בצבע ירוק ולא שחור כפי שציין פה בביקורת. הצבע של המוצר בירוק בדגם זה הוא כהה ולכן חשב שקיבל שחור. הוסבר ללקוח שמכשירי סמסונג בדור קודם אך חדשים מגיעים עם סים פיזית וE-SIM ולא דואל סים פיזית לאחר שיחה עם הצוות בחנות נאמר לו שניתן להחזיר את המכשיר במידה והוא מרגיש שלא היינו מספק שקופים במעמד המכירה. לאחר בדיקה של מנהל הסניף מול הקלטת השיחות נציגנו לעולם לא ניתק ללקוח את הטלפון - ההפך הוא הנכון .. הכל הוסבר ללקוח בצורה סבלנית עד לשביעות רצונו המלאה. אנו מצרים מאוד על תחושותייך ושואפים תמיד להשתפר אך במקרה זה איננו רואים מקום לשינוי לא בתקנון ולא בצורת האתר. מאחלים לך הצלחה ברכישות אונליין עתידיות. בכבוד רב. מחלקת האונליין

הזמנה קלה דרך זאפ מאד ידידותי , מהר מאד קיבלתי הודעות בגין הקניה והמשלוח סופר זריז , תודה