
הצוות היה אחלה, נחמדים מאוד, גם בשירות הטלפוני לפני הקנייה, וגם כשהגענו לחנות בזמן הקנייה ובהובלה ובהעמסה לרכב אחרי הקנייה. צוות לעניין, אין כמוכם🙏😍 שתהיה שנה טובה, ורק בשורות טובות💚🌷🌿

הצוות היה אחלה, נחמדים מאוד, גם בשירות הטלפוני לפני הקנייה, וגם כשהגענו לחנות בזמן הקנייה ובהובלה ובהעמסה לרכב אחרי הקנייה. צוות לעניין, אין כמוכם🙏😍 שתהיה שנה טובה, ורק בשורות טובות💚🌷🌿

רוצה לציין לשבח את ג'קי ורוני קיבלתי הכוונה מדוייקת למוצר שחיפשתי בתקציב שחיפשתי מוצר מנצח מחיר מנצח אחריות יבואן רישמי זמינות מיידית במלאי אליפות יישר כח תודה לכם

בנאדם נעים ושירותי ממש ניסה והצליח לרצות אותנו מכל הלב פתח את הטלויזיה ובראה לנו שהכל טוב עם חיוך גדול

ממש צוות של אלופים!�!! חוויית קניה יוצאת דופן,עזרה אמיתית כנה ומקצועית. מצאו לי פריט בדיוק כפי שחיפשתי.

אלוף עולם!!! המון המול תודה על השירות המהמם שלך :) עזרת לנו למצוא בדיוק את מה שחיפשנו

להלן העובדות: 14/9/2024 הוזמן מקרר משרדי רטרו שחור MIDEA HS-121LN HEM6357 - אגב, קיבלתי אישור על ההזמנה, אך לא חשבונית מס-קבלה. המקרר סופק ביום ה' ה- 19/9/2024 בשעות הצהריים. לאחר פתיחת האריזה הסתבר שהקלקר שבור ובפינת דלת המקרר יש מכה/עיקום יום א' 22/9/2024 ניסיון ליצור קשר עם שירות הלקוחות של 'עולם הקולנוע בוואצאפ' - מפנים לח.י. 074-7551788 לאחר העברת כל המסמכים המבוקשים לח.י. כולל צילומים של המוצר הפגום - ח.י. מתנערים ואומרים שהם לא מספקים את המקררים של מידאה. ניסיון ליצור קשר טלפוני עם 'עולם הקולנוע' *2579 - לאחר 10 דקות המתנה מודיעים שמוקד עמוס והשיחה מתנתקת. ניסיון להשאיר מס' טלפון לחזרה - לא חוזרים. ניסיון להתקשר שוב אל שירות הלקוחות באותו המספר - מודיעים שהמוקד אינו פעיל כעת - למרות שהשעה היא 10:33 ושעות המענה הטלפוני הן בימים א'-ה' מ- 9:30 בבוקר עד 15:00. עכשיו תחליטו אתם אם לרכוש מהם מוצרים.
הלקוח רכש מוצר בתאריך 14.9.2024 אחרי מספר נסיונות שכרטיס האשראי לא עבר ההזמנה נסלקה בסוף, המוצר סופק ישירות על ידי היבואן המילטון ללקווח בתאריך 19.9.2024 בעת האספקה חתמו על המוצר כי הוא תקין , בתריך 22.9.2024 אחרי 3 ימים שהמוצר אצל הלקוח הוא פנה שהמוצר שבור ! יש לציין שלקוח פנה בווצאפ שזמין גם בשעות הערב והחליט לפנות אחרי 3 ימים כאשר המוצר סופק לבנק הדם בי"ח קפלן (ליד המיון) ככל הנראה מקום עבודתו של הלקוח, אין אנו יודעים מה קרה מסגרת 3 הימים האלה, לאחר בדיקה מול החברת שילוח התברר שהלקוח חתם שהמוצר נבדק ולכן הופנה לחברת המשלוחים לבדיקה, צר לנו על תחושת הלקוח אבל הוא פנה אלינו רק לאחר 3 ימים מקבלה וכשהמוצר שבור ולא תקלה אחרת אין אנו ידועים מה נעשה במוצר במסגרת ה3 ימים האלה, שרות עולם הקולנוע והחשמל

קניתי מוצר לאחר שביררתי שהוא במלאי, התקשרו אלי שהוא הגיע לסניף, ואז חיכיתי שבוע והתחלתי לרדוף אחריהם, השרות שקיבלתי היה גרוע ביותר, בסניף אישרו לי שהוא הגיע, אבל בשירות הלקוחות התקשרו עם איזה סיפור שלא הבנתי, בקיצור החזירו לי אמנם מיד את הכסף אבל את המוצר שהיה אז מבוקש בשוק כנראה מכרו למישהו אחר.
הלקוח לויפר מביתר עילית הזמין בתאריך 26/08/2024 שואב אבק שוטף אלחוטי עומד Dreame H14 דרימי הכרטיס אשראי של הלקוח סורב ולכן לא בוצעה הזמנה, לאחר יומיים פנה הלקוח בשנית ומסר כרטיס אשראי זמן האספקה הינו עד 7 ימי עסקים, בתאריך 1.9.2024 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה מכיוון שהמוצר עדיין לא בסניף ההזמנה הועברה לביטול ולזיכוי מלא עולם הקולנוע והחשמל

קיבלתי שירות מצוין ומכל הלב ועם חיוך. המוכרת שלצערי אני לא יודעת שמה (אם זה השם המופיע ב sms אז שמה נוף), הייתה מקסימה ותקתקנית. לפני שהתפנתה אלינו היא עזרה ללקוחה לסחוב את מכשיר נינג'ה גריל לרכב וממש התפעלתי מתודעת השירות שלה. כל הכבוד 🙂

מוכרים אדיבים מקצועיים לא בזבנו דקה מיותרת ,הכל בחיוך ,אחזור לחנות שוב ואמליץ עליה , כל הכבוד !!!

הזמנתי באתר (ושילמתי בתשלום 1) מחשב נייד ב-30/8/24, עם איסוף עצמי בסניף ת"א. הייתי אמורה לקבל SMS תוך 7 ימי עסקים שהמוצר הגיע בסניף ושאפשר לבוא לאסוף אותו. לא קיבלתי כלום אז התקשרתי לסניף. בסניף לא ידעו דבר וגם לא היו מסוגלים לטפל בהזמנה באתר. ב-15/9/24, התקשרתי לשירות הלקוחות (זמן המתנה 9 דק') : "מעבירים לבדיקה, נחזור אליך היום או מחר". אף אחד לא יצר קשר, אני שוב מתקשרת ב-16/9/24 (8 דקות המתנה) : מכיוון שלא זכור לי שם הנציג של אתמול, חוזרים להתחלה : "מעבירים לבדיקה, נחזור אליך היום או מחר". כמובן שלא חזרו אלי... התקשרתי שוב ב-17/9/24 כדי לשמוע שיש עיכוב של שבוע נוסף. למה לא צלצלתם כדי לעכן ? - "מצטערת" ביטלתי את ההזמנה, נראה כמה זמן יקח להחזיר את הכסף... בקיצור, לא עומדים בלוחות הזמנים, לא סיפקו את המכשיר, שירות הלקוחות מזלזל בלקוח,... לא ממליצה בכלל !!!
הלקוחה עשתה הזמנה בתאריך 30.8.2024 עם איסוף מסניף יגאל אלון, בתאריך 16.9.2024 פנתה הלקוחה שלא קיבלה את המוצר , התברר שהמוצר אשר מופיע בסניף הינו תקול ולא ניתן למכירה עקב כך הוצע ללקוח מוצר יקר יותר ללא תוספת תשלום, הלקוחה בחרה לבטל את ההזמנה, ההזמנה בוטלה וזוכתה, שרות עולם הקולנוע והחשמל

שרות מקצועי אדיב מאין כמוהו המוכר מאוד סובלני ודואג להסביר כל דבר ששואלים אותו . ממש חווית קניה נעימה אחזור לרכוש שוב בשמחה

היחס של המוכר, הדיבור , התשובות קצת הכעיסו פשוט חוסר כבוד וחיסכון בתשובות הגיוניות ופשוטות
צר לנו על תחושת הלקוח , אנו שמחים שבחר בסוף לרכוש אצלנו, שרות עולם הקולנוע והחשמל

המוכר איש נעים הליכות קיבל אותי בחיוך ומכר לי מכונת קרח חלופית במקום המכונה שפורסמה אך לא היתה במלאי

בוקר טוב פעם ראשונה שאני רוכש בעולם הקלנוע התרשמתי לטובה מהמקום ומהנציג שנתן לי שרות הבחור מדהים וסבלני שלא ניתקלתי בזה ברכישות קודומות שלי ברשתתות אחרות בעקבות השרות של הנציג והסבלנות שלו אחזור בשימחה לקנות בסניף

שירות מעולה, חבל רק שלא עדכנו אותי שהמכשיר עם כבל ולא אלחוטי כמו רוב המכשירים של בראון..

מקום גדול ומרווח, צוות אדיב ומקצועי , מתן שירות ברמה גבוהה ואיכותית. ממליץ לבצע אצלם קנייה

בחור מאוד נחמד ומקצועי ביותר שמח כל פעם לחזור לחנות יש תחושה של בית המוצרים באיכות גבוהה עם אחריות

קבלנו שירות מצוין המוכרים היו סובלנים והסבירו לנו על המוצרים בפירוט תוך המלצה של עלות מול תועלת תודה רבה

שירות מצויין לבחירת מוצר אפילו עזרה עד לאוטו מאוד מרוצים מהיחס המקצוענות והמבצעים קנינו תנור בילד אין נהדר ,תודה רבה למוכר שלומי

שירות מעולה של מיכאל מסביר ומייעץ בסבלנות מירבית סבר פנים נעים. הצעות שניתנו ע״פ התקציב שלנו

מיכאל מקצועי ואדיב. עם סבלנות. התאים לי בדיוק את המוצר שהייתי צריך, בתקציב שרציתי. ממליץ בחום.

קבלתי הסברים ברורים מתומר וגם המלצות שלו היו לעניין. התאים לי את הטלוויזיה לצרכים ואילוצים שלי. שרות מעולה . תודה

עמי המהמם עזר לי מאוד !! נתקלנו בבעיה וכדי לא לאכזב אותי מיד מצא פתרון ראיתי שהוא עושה הכל כדי לעזור ועוד לפני כן בטלפון כבר הביע רצון לסייע ולעזור! כל הכבוד על השירות!!!

קשוב נדיב סבלני מקצועי ישר כוח ממליץ בחום מוכר בהתאם לצרכים הלקוח מתחשב ביכולת הכלכלי

אני לקוח חוזר לסניף עולם הקולנוע באר שבע מחירים משתלמים וצות מעולה שנותן שירות מכול הלב