
דבר ראשון הבובת פופ שהזמנתי הגיעה בלי פגמים בכלל (הכי חשוב!!) והשירות היה בסדר לגמרייי

דבר ראשון הבובת פופ שהזמנתי הגיעה בלי פגמים בכלל (הכי חשוב!!) והשירות היה בסדר לגמרייי

שירות נעים והגון. הטלפון הגיע באריזה אטומה מאד נוח שהאחריות היא לא של (החנות כמו בהרבה חנויות אחרות) אלא של פרטנר עם כמה סניפים

שירות מעולה, גם התקשרו אחרי ההזמנה לוודא פרטים וגם בדקו שהכל מגיע בזמן עם המשלוח, ממליץ בחום

חברה לא להתקרב, כן הם נחמדים כל עוד לא בצעת את העסקה ומציעים לך עוד ועוד אביזרים ואחריות, והבטחות, (תיקון עד הבית!!!) ברגע שנפלת על מוצר דפוק תמצא אנשים אחרים, שלא לוקחים שום אחריות ולא מנסים לעזור, רק חושבים לסיים את השיחה ושתלך עם הכסף שלך לפח, קניתי אייפון פרו מקס, התקשו לי כדי להוסיף 300 שח כדי לקבל שירות תיקון עד הבית, קבלתי את האייפון יחסית מהר, אך הייתה בעיה בטעינה ממש משימוש ראשון, ומשם סרט אימה ובזבוז זמן .... לא משנה איך ינסו להגיב לסיפור שלי, חבר׳ה פשוט תתרחקו אני עושה הרבה קניות אונליין ולא פגשתי משהו ברמה הזאת, פשוט תלכו על חנות אחרת
למה לא לספר את הסיפור כמו שהוא באמת....? לקוח רכש אייפון 13 פרומקס 256 יבואן רשמי אייקון גרופ - אפל ישראל - לאחר 10 ימים צלצל לחנות סיפר שיש לו בעיה בשקע טעינה - אמר שרק החל את הפעלת המכשיר באותו היום -בדקנו באתר של אפל - המכשיר אוקטב 9 ימים קודם - הפננו אותו לאייקון גרופ - אלה אמרו לו שאחריות עד בית הלקוח אינה כוללת נזק לקוח ( שקע טעינה לא כלול באחריות במידה ונשבר או נגרם לו נזק פיזי) - פנה אלינו שוב וטען כי הוא דורש שנחליף לו למכשיר חדש - הובהר לו שלא כך עובדת אחריות יבואן.הכי קל זה להיכנס לזאפ ולרשום חוות דעת שלילית על החנות שלא קשורה בכלל לעניין - מה אנחנו קשורים...? אם המכשיר היה תקול מלכתחילה - למה פנה אחרי 10 ימים?

לא הכרתי את הרשת לפני הזמנה זו. התרשמתי מהאמינות ומהיעלות. בביקור בחנות התרשמתי גם מהמגוון המוצג ומיעילות הנציגים.

ממליץ מאוד על מוביילנד 👍 הזמנתי אונליין במחיר שלא מצאתי באתרים אחרים. תוך פחות משעה מרגע ההזמנה אונליין חזרו אליי טלפונית בכדיי לתאם את המשלוח. השירות היה אדיב ונעים. המשלוח הגיע סגור היטב ובדיוק בשעה שנקבעה :)

זו פעם שניה שאני קונה שם. אדם המוכר נחמד מהיר מקצועי ועוזר ככל יכולתו. גם עשה לי הנחה ככל שיכל וחילק לתשלומים. יישר כוח!

רציתי מאד לציין את השירות והסבלנות של המוכר . לאחר שאמרתי לו שאין לי מוסג בטלפונים הוא החליף לי את מהסים מהישן לחדש סידר לי אפשרות לטביעת אצבע ויצאתי מהחנות עם מכשיר מתפקד הסביר לי איך ממשיכים הלאה

שירות מעולה ומהיר. מספר דקות אחרי הרכישה קיבלתי טלפון מהחברה עם עדכון פרטים. מכשיר הגיע יום למחרת עם שליח של ups

שירות מעולה, אדיבות, זריזות ואמינות לאחר שבדקנו באינטרנט על מסלסל שיער מצאנו אצלו ויכולנו לבוא ולקחת. היה מענה טלפוני כפי שהובטח וקיבלנו תשובה לכל שאלה

שירות טוב ומעולה ומהיר היחס טוב זמינים בווצאפ לכל מענה לשאלה תודה רבה על הכל

קניתי טלוויזיה שלמתי תוספת על משלוח מהיר התקשר נציג והתחיל לאיים שאני חייב להוסיף כסף בשביל לקנות מיבואן רשמי אחרת אקבל טלווזייה מקולקלת והם לא אחליפו אותה וגם צריך לחקות שבועיים אבל שלמתי כסף על משלוח מהיר - נאמר לי שייש הבדל בין משלוח מהיר לבין זמן הספקה ))) ממש לא ממליץ להתקרב לחנות !!!!
לקוח עשה הזמנה בלי פרטי אשראי ב11 וחצי בלילה, למחרת בבוקר צלצל לחנות - (אף אחד הרי לא באמת מאמין שאמרו לו שיקבל טלויזיה מקולקלת , נכון..??) הנציג הסביר לו שבייבוא מקביל צריך להגיע פיזית למעבדה במידה ויש תקלה מכיון שמדובר בייבוא פרטי ולעומת זאת ביבואן רשמי המילטון האחריות כוללת טכנאי עד בית הלקוח . לגבי המשלוח - הלקוח גר מעבר לקו הירוק - בחר באופציית משלוח -"מהיום להיום- תל אביב -הרצליה" נאמר לו שלאזור בוא הוא מתגורר זמן האספקה הוא עד 5 ימי עסקים . אף אחד לא "איים עליו" כהגדרתו - להיפך , מי שדיבר לא יפה וצעק זה הוא ולא הנציג ( כמובן שהשיחה מוקלטת) מוביילנד תמשיך לתת שירות נפלא לכל הלקוחות כפי שאנחנו עושים מזה 8 שנים.

קניתי מהם טאבלט בהמלצה של חבר, מבסוט מאוד מהשירות מהצוות ובעיקר מעמית, מעולים גם במחיר וגם בשירות

קיבלתי יחס ושירות מהיר ומקצועי מאיציק . הוא התאים לי את הנייד שאני צריכה ע"פ המאפיינים שאמרתי לו. וכל זאת במהירות ובאדיבות רבה

תודה רבה לכם על יחס נעים ושרותי מאיציק. תודה רבה על השירות המהיר והמקצועי. והמליר הכי שווה באזור.

קניתי מהם פעם שניה. שרות מצויין ומחיר הכי זול. הם עזרו בסבלנות להעביר תוכן ממכשיר ישן לחדש.

מרוצה מאוד מהאוזניות שקניתי, שירות מצוין והמחיר הכי טוב שמצאתי להן. אין עוד מה להוסיף.

שירות מצוין !! יחס אישי לכל לקוח ומחירים הכי טובים שיש . ממליצה בחום לקנות אצלם ❤️

לאחר בירורים וסקר שוק מקיף הגעתי לסניף בהרצליה וקיבלתי שירות מקצועי אדיב ומהיר בנוסף למחיר תחרותי

ממליץ בחום , שירות מעולה זריז ואמין תך יומיים מוצר אצלי בבית מאוד אחראים .

חיפשתי בכמה אתרים, המחיר הזול ביותר היה במובייל לנד, דיברתי איתם בטלפון ועמית עזר לי מאוד. תוך יומיים השליח היה אצלנו כבר עם הפלאפון החדש. תודה רבה 😊

קניתי בחנות מספר מכשירים לעצמי וגם למשפחה, תמיד השירות מעולה ואדיב והמחיר מצויין. ממליץ בחום!

בחור בשם אדם נתן לי שירות, היה סבלני ומקצועי, המוצר הגיע כבר למחרת. ממליצה בחום.

נתחיל בזה שהייתי מעוניין בקניית מוצר בכמה אלפי שקלים לכן התחלתי לעשות חקר שוק והשוואת מחירים נחשפתי לשתי מועמדים מתאימים לקניה מובילנד ועוד אתר מוביל מאוד עם ״מוניטין״ כביכול. לצערי הרב בהתחלה בחרתי באתר עם ה״מוניטין״ כי אחרי הכל בחרתי במוצר יחסית יקר לכן העדפתי ללכת על בטוח בגלל שהאמנתי שיש שירות לקוחות שיבוא לקראתי ושיארתי לעצמי שלא יהיה מקום לטעויות. מה שקרה? זה בדיוק ההפך! הם התחייבו לאספקה מהירה של עד 5 ימי עסקים מה שלא קרה. הם מכרו לי מוצר שלא זמין במלאי וגרמו לי להמתין 7 ימים על כלום. השירות לקוחות שלהם היה מתחת לכל ביקורת אבל למזלי לאחר שדרשתי מהם את הזיכוי החלטתי לנסות ללכת על האופציה השניה וזה מובילנד. ואני כלכך מצטער!!!!! שלא בחרתי בהם על ההתחלה השירות שלהם היה סופר אדיב!!! המוצר הגיע תוך 2 ימים!! ולגבי המחיר? לא היה תחרות בכלל אחרי חקר שוק סופר מעמיק! בקיצור.. אם אתם מתלבטים כמוני לכו ישר על מובילנד מבטיח שלא תתאכזבו !

רכשתי את המוצר דרך האתר. השירות היה אחלה. המוצר הגיע מהר. התקשרו לבדוק שהכל תקין.