
הזמנתי מקרר ומייבש כביסה דרך האתר מקרר של בוש ומייבש של מידאה שניהם עובדים מעולה אבל בעיקר הייתי רוצה לציין את השירות שנתן לי אבנר נעים , תיאום ההובלה ותיאום עם אחד הסניפים שנוכל לאסוף את המייבש מיידי השרות הזה לא מובן מאליו - תודה

הזמנתי מקרר ומייבש כביסה דרך האתר מקרר של בוש ומייבש של מידאה שניהם עובדים מעולה אבל בעיקר הייתי רוצה לציין את השירות שנתן לי אבנר נעים , תיאום ההובלה ותיאום עם אחד הסניפים שנוכל לאסוף את המייבש מיידי השרות הזה לא מובן מאליו - תודה

שירות מושלם! יוסי עזר לנו בהכל, היה זמין כל הזמן ונתן שירות מכל הלב. המון תודה

סמי נציג השירות חזר אלי מייד. השירות שנתן היה מקצועי, נעים, ענייני ומהיר. בשנים האחרונות היו לי כמה קניות של מכשירי חשמל בטרקלין חשמל ותמיד היחס והשרות מצוינים. ממליצה בחום אם לקנות מכשיר חשמלי- לקנות בטרקלין חשמל

שרות מעולה, מהיר, מחיר הוגן, אספקה מהירה. ממליץ בחום, הזמנתי מספר פעמים ,תמיד מוצלח. אדיבים.

שרות אדיב ומקצועי, ענו בסבלנות ובחברות על כל שאלה, ידעו לפרט בנושא הטכני ולהסביר מהם בדיוק ההבדלים בין כל דגם ודגם, בקיצור מקצוענים אמיתיים

רכשתי טלויזיה LG ,דרך יוסי בן דוד מנהל תחום דיגיטל אינטרנט ומידע,אדם מקסים,משכמו ומעלה,בעל סבלנות רבה ,יודש להסביר ולענות על שאלות

לא לבזבז כסף! קנינו מייבש כביסה בחנות ולא באינטרנט כדי "שיהיה למוצר אמא ואבא עם אחריות והכל..." המכונה לא עובדת והשירות טכנאים הוזמן כבר 3 פעמים מאז שקנינו לפני 4 חודשים. כל פעם השירות תיקונים ביטלו ברגע האחרון וקבעו מחדש וכל פעם נתנו סיבה מונפצת אחרת למה המכשיר לא מייבש. כל הפניות לחנות לא נענו... אל תבזבזו כסף ואל תיקנו בטרקלין חשמל. עדיף לקנות דרך האינטרנט וככה לפחות לחסוך כסף...
שלום רב, הלקוח מלין על שירות האחריות למוצר שניתן על ידי היבואן ולא על ידי רשת טרקלין חשמל. בעקבות פניית הלקוח בנוגע לחוסר שביעות רצונו מהשירות, פנינו ליבואן המוצר בבקשה למתן הבהרות, מהם נמסר כי מספר טכנאים שנשלחו לבית הלקוח בדקו את טענותיו ומצאו כי המוצר תקין ופועל על פי מאפייני היצרן, כמו כן נמסר לנו כי היבואן הוצע ללקוח לקבל הדרכה נכונה לשימוש במכשיר, והכל למען שביעות רצונו. ככל שהלקוח לא יהיה שבע רצון מהמשך הטיפול הניתן על ידי היבואן, נפעל במרץ לטובתו אל מול הגורמים המתאימים. בברכה צוות שירות הלקוחות, טרקלין חשמל

שלום רב היום בצעתי עסקה של רכישת טלויזיה דרך הטלפון מבחור הכי נחמד שפגשתי בכל מערכות הקניות שלי באתרים השונים [ואני קונה הרבה] שם הבחור נעים אבנר . פשוט הבחור עדכן אותי כמה פעמים דרך הטלפון ודאג להבהיר לי את המבצע הקיים של הטלויזיה . פשוט בחור נעים דיבור ,סבלות לכל השאלות ששאלתי ,רגוע ואפילו חייכן אפילו שלא ראיתי אותו אבל חשתי את חיוכו. אדיבות בצורה יוצאת מהכלל. ממש נהניתי לקנות אצלכם דרך הבחור נעים אבנר יישר כח ותמשיך בדרכך הזאת.

אימי ואני הזמנו 2 מעבדי מזון שביקשנו שיישלחו ל-2 מקומות שונים בארץ, השירות שקיבלנו היה אדיב, מקצועי ומאוד מהיר!! שירות שבין היתר כלל בתוכו יחס אישי עד לרגע בו קיבלנו את המכשיר לפתח ביתינו תודה רבה, ממליצות בחום!

שוחחתי עם נציג המכירה הטלפוני אבנר שהתקשר לאחר שהשארתי פרטים. היה מאוד אדיב וסייע במכירה. הסתייע גם במנהל המכירות לבדוק פרטים נוספים אודות המוצר והעסקה ובסופו של תהליך העסקה נחתמה והושלמה. סה"כ השרות של החנות אדיב, מקצועי וטוב. ביצעתי רכישה נוספת מול אותו נציג *** אבנר נעים*** במועד אחר. חצי שעה מאוחר יותר התקשרו לתאם אספקה, ולאחר מכן התקנה. אבנר התקשר לוודא כי הכל סודר. גם השרות וגם המחיר - מאוד מאוד מרוצה!

המוצר סופק לי באיחור ניכר למרות שבדף המכירה צוין שזמן האספקה הוא 7 ימי עסקים. הגרוע יותר הוא שהמוצר הגיע ללא קבלה שבה רשום מה קניתי ומתי, פעם ראשונה שאני נתקל בסטנדרט נמוך כזה. לאחר 2 פניות שלי עדיין לא המציאו לי קבלה אלא רק חשבונית מס. במצב דברים זה אין לי אפשרות לממש אחריות במקרה הצורך, כי גם אין לי תעודת אחריות חתומה. אני לא ידוע מה הסטטוס של המוצר שסופק לי, אבל בדף המכירה צוין שיש עליו 3 שנים אחריות, ומן הסתם מדובר במוצר חדש, לפי מחירו, ולא צוין אחרת.

תודה רבה על חווית קניה מוצלחת תודה לעמירה ואבי על שרות מצויין ישר כוח והמשך עשיה מוצלחת

שרות מדהים של אבנר דאגו לכל הפרטים הקטנים ולמשלוח כאשר נתקעתי בלי מקרר אין על טרקלין

שלום רב, שמי רותי נווה, ובעבר רכשתי עם בעלי לשעבר ישראל גלעד מרבית המוצרים החשמליים בביתי. זו אינה הרכישה הראשונה שלי בטרקלין חשמל. אולם בשתי הרכישות האחרונות זכיתי ליחס מיוחד, אישי ואדיב מצד בחור בשם סמי. השבוע הזמנתי 3 מגהצי אדים וביקשתי מסמי אם אפשר שיגיע עד לשבת כדי שאוכל להעניק לבנים שלי מתנה לחג. הסברתי לסמי שהבנים שלי מגיעים מהמרכז פעם בחודש וחשוב לי מאוד שיגיעו המוצרים. סמי הבטיח שיעשה מאמצים רבים שאוכל לקבל בהקדם. להפתעתי סמי התקשר היום ואמר שהמוצרים יגיעו. מאחר והייתי בעבודה ואני חולת אפילפסיה ואין לי רישיון נהיגה התנדב סמי להביא את המוצרים בעצמו ולהסיע אותי הביתה. יחס כזה מעולם לא קיבלתי. אני רוצה להודות לסמי מעומק ליבי על היחס המדהים והאישי ומאחלת לטרקלין עובדים כמוהו. תודה

התקשרתי יום לפני ערב החג כי המקרר שלי שבק חיים. ענה לי בחור בשם אבנר. ביקשתי ממנו שיעזור לי ואם אפשר שידאג לי גם למקרר טוב וגם להובלה באותו יום. המקרר הנבחר הוא של שארפ דגם 2255. הגיע באותו יום!!!! המובילים היו אדיבים והשירות באמת ללא מילים המקרר שקט ובנוי מצויין ממליצה בחום!!!

קנינו 4 מוצרים מהחנות, המתינו לנו כמעט חצי שנה עד שנעבור לדירה, ברגע שעברנו תיאמנו אספקה ולאחר יום הגיעו כל המוצרים, שירות מהיר ומצויין!

קיבלתי שירות אדיב, מהיר ויעיל. המחיר שהוצע לי זול משמעותית בהשוואה למקומות אחרים שבדקתי. נעשה מאמץ לספק את המוצר בהקדם האפשרי. קיבלתי את כל המידע לגבי אחריות והרחבת אחריות. סה"כ חווית קניה מהנה.

הסמנתי מאבנר מטרקלין חשמל. טיפל בי יפה. קיבלתי מחיר מעולה. והכל היה מצויין. הייתי צריך חשבונית כי לא קיבלתי עם השליח והוא שלח לי אחרי כמה דקות במייל ובדואר גם קיבלתי לאחר כמה זמן.

קניתי לבת שלי מכשיר בייביליס מחליק ומסלסל שיער שהתברר, לאחר החיוב, שאינו במלאי. המוכר הבטיח להתקשר כשזה יגיע, מקסימום שבוע, לדבריו... מאז בלתי אפשרי כמעט להשיג אותם. כשמצליחים סוף סוף, והשיחה לא מתנתקת באורח פלא, היחס שקיבלנו היה מזלזל. כעת הבטיחו לזכות אותי ומיד ניתקו את השיחה! רציתי לבקש אסמכתא לזיכוי ולוודא את סיום העניין. מאד לא מכבד!!
שלום רב, מבירור מקיף שנערך בעקבות פניית הלקוח עולה כי הזמנת המוצר התבצעה תוך שהובהר ללקוח שאינו קיים במלאי, והלקוח הסכים להמתין וביצע את ההזמנה. מספר ימים לאחר מכן חזר בו הלקוח וביקש טלפונית לבטל את ההזמנה. בהתאם לבקשתו בוטלה ההזמנה ללא גביית דמי ביטול ולשביעות רצונו. טרקלין חשמל

שלום רב, חווית הקנייה שלי חיובית ביותר,ומשאירה אותי לקוחה נאמנה לחברה, החל מייעוץ מקצועי ואמין מחיר הוגן ובהמשך אספקה ושרות ללא דופי. מה שהכי חשוב לי זה לסמוך על המוצר שאני רוכשת ולכן חשוב לי הייעוץ המקצועי ואף פעם לא התאכזבתי

שרות מעולה ומקצועי טיפל בנו בחור בשם סמי בצורה מקצועית נתן הסברים מלאים לכל מוצר ועזר לנו לקבל את ההחלטה הנכונה ברכישת המקרר הנכון בקיצור חוויית קניה מהנה מאד. תודה לך סמי !

קניתי דרך האתר תנור ומקרר. קיבלתי מאבנר היקר את השירות האדיבות והמחיר הטובים ביותר שיש!!!

שוחחתי טלפונית עם מר אבנר נעים לגבי מוצר זה יש לציין שקיבלתי שרות מקצועי מאד בעל ידע ושליטה למוצר זה בנוסף אבנר היה סובלני ואדיב בסיום העיסקה כבר התקשרו לתאם איתי מועד התקנה למחר בצוהריים שהיתי מופתע מזה. אבנר דאג שאוכל לאסוף את המוצר תוך רבע שעה מסניף טרקלין שקרוב לביתי אין ספק שאת הקניות הבאות אבצע שוב דרכו יש משפט שאומר ״ זה זכות לתת שרות ״ תודה על הכל

חווית קניה נהנה שרות מהיר מקצועי ואדיב ישר כוח מומלץ.בחום לקנות בטתר זה 💜💙💚💛❤ תודה רבה..

ווואאאאווו איזה שירות מצוין ואדיב! באמת כל הכבוד לטרקלין חשמל באינטרנט במיוחד לנותן השירות המדהים סתיו ! אני רוצה להודות לו על השירות המקצועי והאדיב שהוענק לי על ידו ברכישת המסך lg oled, חווית הקנייה אשר חוויתי ע"י סתיו הייתה מלווה ביחס חם ואישי ובהמון סבלנות ואכפתיות כלפי. בנוסף נענתי בתשובות מעמיקות ומקצועיות לכל שאלה אשר הוא נשאל לגבי המוצר, וכלקוח זה לא מובן מאליו כלל! ומתוך חווית השירות והקנייה אשר ניתנה לי ע"י מוכר מקצועי ואדיב שכזה אני אמשיך לרכוש שוב בעתיד ללא צל של ספק! סתיו היקר שוב המון תודה ויישר כח! ושיהיה חג שמח ושנה טובה לסתיו ולכל משפחת טרקלין חשמל! אחלה שירות! וגם המשלוח היה מהיר! תוך 2 ימים המוצר הגיע אליי!!