
קבלתי מוצר חלופי יותר טוב במחיר נמוך ובשלושה תשלומים ללא ריבית לאחר שמה שהזמנתי לא היה במלאי. טיפול מהיר אדיב ואמין. ממליץ מאוד. חווית קניה שעושה חשק לעוד.

קבלתי מוצר חלופי יותר טוב במחיר נמוך ובשלושה תשלומים ללא ריבית לאחר שמה שהזמנתי לא היה במלאי. טיפול מהיר אדיב ואמין. ממליץ מאוד. חווית קניה שעושה חשק לעוד.

חנות בישראל בה השירות אירופאי אמין ונעים – פשוט לא יאומן אני חושב, כל שאכתוב רק אמעיט בערכם, של האנשים היקרים העובדים בחנות זו ונותנים שרות מעולם אחר. אבל מאידך, אם לא אכתוב כלום, אז לא תדעו ... אולי גוזמא? ... ממש לא. אז כך היה: 1. התעניינתי בשני מכשירים סלולאריים נוקיה והיה חשוב לי, לקבל אחריות של יורוקום. 2. בין כל האתרים שהתעניינתי בזאפ. הגעתי גם לאתר ואחר לחנות של אורסל. 3. לטלפון ענה במהירות ובנדיבות, אדם מקסים שהציג עצמו בשם "אפי". 4. למרות הנודניקיות שלי והשאלות מה... ענה לכל שאלותיי, בסבלנות וסובלנות רבה. שאלות שלא ידע להשיב (לא היו הרבה), הבטיח לבדוק בחברת יורוקום ולחזור אליי עם תשובה. כך עשה ודייק בפרטי הפרטים. 5. הזמנתי את הטלפונים וציינתי שאבוא לאסוף בעצמי, "אפי" אמר שהוא מקווה שתוך יומיים המכשירים יהיו בחנות. זאת לאחר שבדק שוב ביורוקום שאכן יש במלאי. 6. למחרת התקשר אפי והודיע לי שהמכשירים אצלו בחנות וכשאמצא זמן מתאים אוכל לבוא לקחתם. 7. קבענו לשעה 18:00. הגעתי מהדרום (לא במיוחד), ונתקעתי בפקקים. הבחור המקסים הזה, חיכה לי עד השעה 19:30 בחנות, למרות שהחנות הייתה סגורה ומעבר לשעות הקבלה. כשאנחנו בטלפון משוחחים מידיי פעם והוא מרגיע אותי, סע לאט, אני ממתין. 8. כשהגעתי סוף סוף, חיכה לי (כמו חייל - של פעם) התיישב והראה לי את המכשירים, אחד אחד ובדקנו יחד בקפדנות את המכשירים ואף צילם לי את הקופסאות כדי שיהיה לי מסמך עם המספר הסידורי - IMEI וגם בדק והראה לי שהפונקציות בטלפון אכן עובדות. באותה הזדמנות התעניינתי לטלפון בייתי, אבל לאאא הוא לא ניסה לדחוף לי טלפון ולסגור את החנות, אלא שאל מה הצרכים, ומה חשוב לי יותר ומה פחות חשוב ורק אז הציע לי דגם (לבסוף לא קניתי אבל זה לא מנע ממנו לחייך באדיבות ולהציע לי לבדוק בחנויות נוספות ולשקול זאת). 9. חלקכם הקוראים חושבים איזה פראייר. או בסלנג "בטח איזה חנון". אז זהו שממש ממש לאאאא. תודעת שרות זה שם המשחק אם אפשר לקרוא לזה משחק?, אולי אורח או אורחות חיים. 10. לימים, כשהזדקקתי לשרות, הרמתי טלפון אליו, שוב לא הפתיע וענה באותה אדיבות, דאג לאיסוף המכשיר מהבית שלי בבאר שבע והחזרתו אליי הביתה. כשהצעתי לו כסף עבור המשלוח ענה: "שילמתה כשקניתה ממני?, עכשיו זה השרות ואת המשלוח אנו סופגים. באשר לתקלה אנו מצטערים" (אגב כנראה שאקבל מכשיר חדששש באריזה). 11. אז אני שואל. זה לא שווה את הכמה שקלים יותר? (אם בכלל) מאשר לקנות בחנויות אחרות שדוחפים לך בישראליות טיפוסית, ו- ONCE שילמתה "חפש ת'חברים שלך". 12. חוות הדעת שלי היא ביטוי מזערי להערכה רבה – יישר כוח והמון תודות לצוות אורסל ובמיוחד ל- "אפי".

החנות קרובה לביתנו, אז קנינו שם. המוכר היה אדיב ומקצועי. המחיר טוב והשירות עד כה מעולה. הייתי קונה שם שוב.

קנינו את המכשיר לפני כשבועיים וחצי. הקניה נעשתה בחנות עצמה. אפי הוא איש מכירות מעולה, אמין מאד ונתן לנו שירות סוג א' עם תשובות מלאות לכל שאלותינו ויחס יוצא מן הכלל. זוהי כבר קניה שניה (וטובה) בחנות.

למרות שהיו חנויות עם מחיר זול יותר למוצר, החלטתי לקנות בה מאחר והיא היתה מסומנת כ"קנייה בטוחה", ולא התאכזבתי. הזמנתי ביום שישי דרך אתר החנות (שלא דורש רישום), וכבר ביום ראשון חזרו אליי מהחנות ואימתו איתי את ההזמנה. יום אחרי חזרו אליי מהחנות והציעו לי משלוח ישיר לבית בתמורה ל-20 שקלים מאחר והמוצר יחסית כבד. הסכמתי, וכבר ביום שלישי המוצר היה אצלי בבית.

אדם נחמד מאד מאד אני יעדיף לשלם עוד כמה שקלים ולקנות אצלו אמין מאד, חזר אלי פעמים לעדכן אןתי שזה נשלח ולברר אם צריך משהו נוסף, המשלוח יצא ממנו למחרת היום שהזמנתי וב"ה הגיע בזמן, אם אפשר לקבוע ע"פ הקניה הזו אני ממליץ בחום על החנות

החלטתי לכתוב חוות דעת דווקא בגלל צורת ההתמודדות של החנות עם בעיה שנוצרה בהזמנה - היה מדובר במתנה ועמידה בזמן הייתה חשובה מאוד אך בגלל עיקוב אצל היבואן המדפסת הגיע לחנות מאוחר מהצפוי. למרות זאת, ע"מ לעמוד בזמן, החנות ביוזמתה ועל חשבונה הוציא משלוח מיוחד דרך UPS (במקום משלוח רגיל) והתקשרו אלי כמה פעמים כדי לתאם ולוודא שהכל בסדר. אפילו חשבו על הפרטים הקטנים כמו לשים חשבונית במעטפה סגורה ונפרדת על שמי כדי שלא תגיע בטעות לאדם שעבורו הזמנתי את המתנה. בשורה תחתונה מאור מרוצה מהשירות.

שירות מצויין מאוד מהיר ע"י בעל החברה שהביא בעצמו. בשמחה ארכוש שם שוב ובהחלט תהיה להם עדיפות גם אם הם לא יהיו הזולים ביותר.

שרות לקוחות מצוין היתקשרו אלי למחרת האזמנה והציעו לי מיכלי דיו נוספים במחיר מבצע וניר הדפסה. ממש תענוג. מהירות משלוח: יום אחרי ההזמנה המוצר היה אצלי בבית מחובר למחשב ועובד.ללא עלויות משלוח. לא להאמין שיש שירות כזה בישראל. ממליץ בחום.

שוחחתי בטלפון עם הסוכן ונתקלתי ביחס אדיב. הוא הנחה אותי כיצד להגיע וגם בחנות היה נעים. השירות היה אדיב ומהיר.

ההזמנה התקבלה במלואה בצורה מדוייקת, תוך 3 ימים (הרבה פחות מהזמן בו הם מתחייבים). החיוב נעשה ביום המשלוח ולא ברגע קבלת ההזמנה. שאלתי טלפונית מספר שאלות על המוצר וקיבלתי תשובות מקצועיות ואדיבות.

שירות מקצועי, אמין, מלווה באדיבות רבה, בסבלנות ובהושטת הסיוע הדרוש במהירות וביעילות.המחיר היה סביר ביותר וההדרכה להפעלתו היתה עניינית ויעילה.

לאחר שיחה עם החנות ובירור אם המוצר במלאי - הגעתי אליהם וקיבלתי הסבר ממצה על המכשיר. מאוד התלהבתי מהמוצר. המחיר היה סביר ביותר והשירות טוב מאוד. מיד רכשתי.

בית העסק משרה מהימנות ואמינות המוכר ירון היה מסביר פנים ומקצוען. חיפשתי מכשיר סלולרי NOKIA 6230i חדש!! ואכן ההרגשה היא שיש גב ואחריות למוצר.

שרות מהיר יעיל ומקצועי. שש שעות בלבד מרגע ההזמנה עד שהטלפון הסלולרי שהזמנתי היה במשרדי. אין ספק שזן היתה אחת מחויות הקניה היעילות ביותר. תודה מיוחדת לאפי

קניתי בחנות שני פלפונים 6100. השירות היה אדיב ורמת המהימנות גבוהה. באחד הפלפונים התגלתה בעיה לאחר כחודש וחצי. חזרתי לחנות וקיבלתי תמורתו פלפון אחר כך שיצאתי מרוצה. לא בטוח שבמקום אחר היו פועלים בצורה דומה. שווה רק בגלל האמינות והמהימנות. סה"כ חווית הקניה שלי היתה טובה. מומלץ למי שרוצה לקנות במקום המספק אחריות אמיתית ועומד מאחריה.

ברצוני לציין את השירות הנפלא שזכיתי לקבל מאורסל. ירון, נציג החנות, התעקש לבדוק את המוצר ולראות שהכל בסדר לפני שהוא מוסר לי אותו, ענה בסבלנות מדהימה על כל שאלה והיה מאוד איכפתי. אני אמשיך לקנות באורסל!

השרות אדיב ומקצועי. הופנתי לחנייה חינם.חוסך המון זמן במרכז העמוס. רציתי לרכוש טלפון אחר אולם המוכר הסביר לי שהתדר יפריע למודם האלחוטי ורכשתי את מה שהמליצו לי כל הכבוד

אז ככה-חווית קנייה נעימה ביותר,לאחר שראיתי מחיר זהה במס' חנויות-התקשרתי שאלתי אם יש להם משו נוסף להציע,ואכן צ'יפרו גם בחבילת דפי A4.בהמשך,להפתעתי-אפי מ"אורסל" הגיע עד אלי למודיעין כבר יום למחרת(!)- למרות שהכתובת היתה בי-ם,והמשלוח היה צריך להגיע בדואר בכלל,לאחר מספר ימים... כל הכבוד.

בדקתי אתרים שונים ומצאתי כי באתר של אורסל יש מעל 30 המלצות טובות של קונים ולכן החלטתי לפנות אליהם ולרכוש טלפון אלחוטי.שוחחתי עם מר שאול וירון השיחה היתה נעימה מאוד. הזמנתי טלפון אלחוטי של היצרןuniden דגם dct958 il c במחיר הכי זול בארץ. על היחס הטוב והאמינות מגיע להם תודה רבה וכל הכבוד, תמשיכו כך יישר כח דהן חנניה

הגעתי לחנות ,איש המכירות הסב את תשומת ליבי שישנם פקחים באזור ושיש להם חנייה בחינם, השירות היה אדיב וממצה,הגעתי לאחר שביצעתי סקר שוק וקיבלתי אינפורמציה משלימה מאיש המכירות. המחיר היה 340 ש"ח והיום ראיתי שהמחיר עלה ל370 ש"ח !!! מדובר בחנות גדולה עם מבחר רב של טלפונים במלאי

בשיחה קצרה קבלתי הסבר הגעה כולל כניסה חינם לחניון מאחורי החנות. למרות שהמלאי היה גדול חיכו לי שתי יחידות בצד כמו שהובטח. כל התהליך היה מקומי ומיידי. תודה!

ביצעתי הזמנה ביום ד' בשעת ערב מאוחרת והייתי צריך את המוצר בדחיפות, בתוספת תשלום מיוחדת וסבירה קיבלתי את המוצר ביום ו' בבוקר, כאשר למחרת ההזמנה קיבלתי טלפון מאפי לאישור ואימות ההזמנה. אפי גילה מקצועיות ואדיבות רבה. ברצוני להודות לאפי ואורסל על הטיפול, ולהמליץ על חנות זאת. תודה.

שירות איכותי ומהיר. יצרו טלפון קשרי תוך פחות מ- 24 שעות וכך גם סיפקו את המוצר (תוך פחות מ- 24 שעות הוא היה אצלי). עושים רושם של אנשים טובים שעושים את עבודתכם בצורה איכותית. ממליץ מאוד!

השירות בחנות היה אדיב ומהיר, לאחר שבירר איתי המוכר איזה טלפון אני צריכה המליץ לי על הדגם הזה, המחיר תחרותי והשירות אדיב ביותר, לא לחצו עלי לקנות כמו שעושים בכל מקום. נחמדים מאוד שם