
אחלה קנייה באחלה מחיר - חבל שבחנויות זה פי 2 במחיר, מקווה שימשיכו לשווק במחיר הזה

אחלה קנייה באחלה מחיר - חבל שבחנויות זה פי 2 במחיר, מקווה שימשיכו לשווק במחיר הזה

הזמנתי חליפת ספורט ואחרי זה ראיתי שעשו לי חיוב 3 פעמים.. התקשרתי אמרו שיעשו זיכוי עוד כמה ימים אני צריך לקבל את המשלוח ואף אחד לא עשה זיכוי ולא חזר אליי... פשוט בושה תתרחקו כמו מאש
היי ארתור, שירות הלקוח שוחח עמך ופנייתך בטיפול .

תהליך קניה פשוט ונוח. המוצר הגיע במהרה וכפי שתואר. מרוצה מתהליך ההזמנה והרכישה וגם מהמוצר!

האתר מאוד נוח, מסודר לי נושאים, מציג בצורה יפה את המוצרים, ויש הסבר מדויק על המוצר, דרכי הרכישה, מחירים אטרקטיבים והרכישה היתה מאוד פשוטה. הגיע המוצר כמובטח, העדכונים היו בהתאם

אתר מעולה, המוצר הגיע תוך כמה ימים לנקודת איסוף. מוצר מעולה עם ריח מדהים. קניתי גם עם קופון אז המוצר עם המשלוח יצא כמעט בחינם. תודה רבה לכם!!

שירות לקוחות על הפנים, לא להתקרב. הזמנתי מהם ספת נוער מהחנות אור דיזיין, המוביל טוען שהגיע אלינו והתקשר 14 פעמים למרות שלא התקבלה אצלי אפילו שיחה אחת, הוא גם לא דפק בדלת למרות שזה בית פרטי ואין עוד דירות בכתובת הזו. רדפתי אחריהם יותר משבוע כדי לבטל את העסקה ובסוף הם הסכימו לבטל בניכוי מחיר ההובלה למרות שלא יצרו איתנו קשר בככל.

קיבלתי שירות מצויין, מהיר ויעיל. ממליצה לקנות בוואלה שופס מאוד, חוויית שירות מעולה החל מההזמנה ועד הגעת המוצר.

אתר מצויין! ממליץ בחום! המוצר טוב! אחלה טרמפולינה ממליץ לכולם לקנות! הילדים נהנים לקפוץ עליה

קניתי טלוויזיה של סמסונג 65 אינטש בסייבר מאנדיי 2021. בהנחה של 300 ש"ח ממחיר השוק. כולל הובלה והתקנה. הטלוויזיה הגיעה תוך כמה ימים. חווית הקניה הייתה בטוחה ומהירה. שרות מצוין.

רכשתי מהם אייפד פרו לאחר שנאמר לי שהמוצר מיבואן רשמי ובעל אחריות רשמית. כשהגיע , קיבלתי אייפד של יבואן מקביל עם אחריות של יבואן מקביל. ( מטען לא תואם לישראל כלל) מאוד מרתיח!! כל נציג אומר דבר אחר וחוסר אחריות כלפי הלקוח. מתווכחים איתי שקיבלתי מוצר של יבואן רשמי DCS כאשר הספק הוא מובייל בי די. ממתינים זמן רב על הקו כדי ליצור קשר עם שירות לקוחות ומנהל. בושה שאין התאמה בין מה שכתוב באתר ומה שנציגי מכירות אומרים למציאות בפועל ולמוצרים. טעות לרכוש מהם.
היי רן, אנו מתנצלים על אכזבתך. אחראית תחזור אלייך בהקדם לטיפול בפנייתך עד לשביעות רצונך .

הזמנו את שידת איפור מראה דגם DANIEL דרך האתר. האיסוף התבצע ממחסן ביבנה. כשפתחנו את החבילה בבית גילינו לצערנו שה"מגירות" אינם מגירות כלל. מדובר בתאי אחסון מבד שאינם מצויינים בשום מקום (נכון להיום) בתיאור מוצר. כמו כן אין תמונות של התאים מחוץ לשולחן. כשגילינו זאת יצרנו קשר עם שירות הלקוחות על מנת להחזיר את הפריט. לאחר 3 ימים של בשיח עם שירות הלקוחות נודע לנו כי איסוף הפריט יעלה 80 שקל על ידי שליח או שאנחנו חייבים להחזיר למחסן שלהם ברמת גן למרות שאספנו את הפריט מיבנה. הבדל של שעה נסיעה לעומת יבנה עבורנו. נאלצנו להישאר עם המוצר מאחר וכך או כך אנחנו מתכננים לקנות פריט דומה אך אנחנו מרגישים מרומים. ביקשנו משירות הלקוחות שיעדכנו את תיאור הפריט ויוסיפו תמונות מתאימות כדי שלקוחות עתידיים ידעו מה הם קונים. לא אקנה יותר מוואלה שופס.
היי, הבנתי כי שוחחו עמך ופנייתך טופלה. אנו כאן לשרותך .

מוצרים זולים מאוד למחירים ללא תחרות, אתר נפלא ויש מלאאא הנחות. בנוגע למוצר שקניתי, הגיע בדיוק מה שאציתי

הייתה לי בעיה עם המשלוח, אבל בסופו של דבר בתיה משירות הלקוחות טיפלה בי מקצה לקצה ודאגה שהמשלוח יגיע ואהיה מרוצה. עשתה מעל ומעבר בשביל שלא אתאכזב ובזכותה 4 כוכבים במקום 1 :)

איו מצב לקבל שרות יותר טוב משרות הלקוחות של וולאה שופ עי בתיה מספר אחד היתה לצידי לאורך כל הרכישה תודה לך מכל הלב תודה תודה

קניתי מייבש כביסה של אלקטרולוקס אין תחרות למחיר ואין תחרות לשירות! הגיע כבר ביום למחר!

קיבלתי מהספק מדפסת לא נכונה, בעזרתה של בתיה היקרה, הכל הוחלף וטופל לשביעות רצוני המלאה.תודה רבה על שירות טוב

שירות מצויין, זמן אספקה מהיר והאתר מאוד ידידותי. רוב הפעמים יש מבצעים מאוד משתלמים ובנוסף שוברים מתנה.

הנציגה הייתה אדיבה ומקצועית. סייעה בכל דבר ואף הציעה את החברות במועדון - דבר אשר הוריד מעלות הרכישה ובנוסף העניק לי כסף חודשי לקניה.

היה מבצע במחיר מצויין, למוצר מדהים, היה ממש קל להזמין, הגיע מהר - בקיצור חווית קניה מצויינת

הזמנתי מסך טלויזיה. המסך לא היה במלאי, ולכן הציעו לי מסך אחר, איכותי יותר, באותו מחיר. שרות מצוין.

קניתי טבליות למדיח בלי לצאת מהבית באפליקיה של וואלה שופס. מארז טבליות כפול ומשתלם. תהליך ההזמנה היה מהיר ונוח. ההזמנה הגיע מהר מאד. מושלם.

קניתי נינג'ה גריל מוואלה שופס בעיסקה מאוד משתלמת(קיבלתי בנוסף שובר על סך 300 ש"ח לרכישה חוזרת). אני מאוד מרוצה מהמכשיר.משתמש בו פעמים רבות והטעם נהדר.

שלום לכולם, חווית הקניה הייתה בטוחה ומהירה. אחזור לקנות שוב באתר ! מחירים אטרקטיבים, מועדון הפלוס שווה

חייבו אותי פעמיים על כיריים חשמליות, קיבלתי 2 מוצרים הביתה. מכאן התחיל סיפור שלם שבו אני כלקוחה, צריכה לשאת את כל האחריות! 1. שילמתי על משלוח בחזרה לספק - מילא. 2. התעסקות מול ups. הנציגה פתחה משלוח על השם שלי, המוצר לא הגיע בסוף לספק בגלל טעות בכתובת. הוא חזר אלי בחזרה הביתה, עכשיו לך תתעסק באמצע יום עבודה במשלוח שחזר, שילמת עליו ואתה בכלל לא רוצה לקבל אותו. שלא נדבר על זה שעדיין לא ראיתי את הכסף שלי בחזרה בטענה שעד "שהמוצר לא מגיע לספק אני לא יכולה לקבל את הכסף". וואלה היקרים - אתם אתר ענק, תפתחו מרכז הפצה, תתחילו לקחת אחריות על המוצרים, מה זה השכונה הזאת???? למה אני כלקוחה צריכה להתעסק בהזמנה ובשילוח בחזרה? איזה חווית לקוח עקומה ועגומה. שירות איטי, יומיים כדי לברר את העניין ועדיין לא קיבלתי תשובה. הוצאתם את המיץ. בחיים לא אקנה מכם שוב. תודה ולהתראות!!!!!!!!!!

קניתי מארז של 6 יחידות סימילאק וקיבלתי אותם במהירות שיא. תוך יומיים זה היה אצלי. מה גם שקיבלתי את הסימילאק ארוז בצורה מושלמת. השירות לקוחות עזר לי לזרז את ההזמנה. תודה רבה לכם על מחיר מושלם ועל זה שההזמנה הגיעה מאוד מהר.