
אחלה חנות שרות מעולה מחירים הוגנים ומעל לכל אמינות ושקיפות ממליץ בחום לכל מי שמחפש קנייה בראש שקט במחיר טוב ושרות לקוחות ממעלה ראשונה

אחלה חנות שרות מעולה מחירים הוגנים ומעל לכל אמינות ושקיפות ממליץ בחום לכל מי שמחפש קנייה בראש שקט במחיר טוב ושרות לקוחות ממעלה ראשונה

שירות מצויין.מקצועי.אדיבים מאוד הטלפון הגיע פחות מ24 שעות עד לפתח ביתי.תודה על שירות מעולה.ממליצה בחום

שירות מהיר, אדיב ונעים !!! המחיר הזול ביותר שמצאתי. אליהו איש מכירות נעים מאוד. הסביר באהבה ונועם. חווית קניה מעולה. אחזור לרכוש ואמליץ לחבריי !!! תודה רבה על הכל.

שרות יוצא מכלל. מענה מהיר, יעיל ועם אכפתיות אמיתית! גם כשהיתה בעיה שלא באשמתם, עזרו ממש- החליפו מכשיר בלי שאלות.

שירות מעולה, צוות מקצועי ומחירים הוגנים מאוד. קנינו אייפון 8 ממליצה בחום על החנות הזאת גם בגלל המחיר ובמיוחד בגלל השירות והיחס החם שקיבלתי

רכשתי מכשיר סלולרי , השירות היה מצויין , מענה מהיר, משלוח מהיר, ופינוק של כיסוי אחורי.

הגעתי לחנות לאחר שהמחיר היה תחרותי מאוד. בחנות פתחנו את קופסת המכשיר הארוז בניילון יחד וכיסוי המסך המובנה מהיצרן התקלף. אליהו פשוט שם בצד ופתח איתי עוד מכשיר חדש ארוז (כשהפעם הכיסוי המובנה נשאר כמו שצריך) אין מילים על כזאת רמב של שירות. וזה הדבר החשוב ביותר בעת רכישה. לכו לקנות! הכי ממליץ שיש - לא רק מחיר טוב, גם שירות אדיר.

המוכר היה גבר רצח וממש נחמד. הביא לי את הפלייסטיישן במצב מצוין אפילו מוקדם מהצפוי במחיר קרוב מאוד למקורי למרות הביקוש הדל. תודה רבה. ממליץ מאוד על החנות גם אם אתם קונים משהו שלא קשור לטלפונים

שירות מעולה, צוות מקצועי ומחירים הוגנים מאוד. קנינו אייפון 11, תוך שעה איתרו את הצבע שרצינו, שלא היה ניתן להשיג בשום חנות אחרת.

רכישה בטוחה, ליווי מקצועי ואכפתי של הלקוח, משלוח מהיר מהמצופה, אדיבות ומענה לכל פניה - זה מה שתקבלו בחנות הזו. תודה מיוחדת לאליהו, על סבלנות, שעזר לי בכל ההתלבטויות שלי והסביר את ההבדלים החשובים בין סוגי האחריות וספקים שונים.

פניתי אליהם בהתעניינות על טלפון , קיבלתי שירות מהיר ומקצועי במחיר הכי זול שמצאתי. רכשתי אייפון 8 שחור, מרוצה מאוד

רכשתי טלפון בחנות בר"ג. שירות אדיב ומקצועי, יחס אישי ואליהו מנהל החנות עזר מאד וגם נתן הנחה. ממליץ בחום

קניית גלקסי 20fe. מחיר מצויין, טל המוכר היה נעים ואינטיליגנטי, יצא מגדרו לפתור בעיות ובסופו של דבר העלה רעיון מקורי שחסך לי הרבה כסף. אין ספק שזו תהפוך להיות חנות הבית שלי למוצרי אלקטרוניקה

הזמנתי טלפון סלולרי, הובטח לי שתוך כמה ימים יגיע ולהפתעתי הגיע כבר יום אחרי!. שרות נעים בשיחה ויחס אדיב.

שירות מצויין. מענה טלפוני אדיב ונעים. פעם שניה שקונה. שירותיים, נחמדים, המחירים טובים. בקיצור, חווית קניה משתלמת

הגעתי לחנות במקרה דרך האינטרנט קניתי אייפון 12 פרו לילדה. בעל החנות הינו אדם ישר מקצועי אדיב ומתחשב. בנוסף קבלתי מחיר מצוין. ממליץ בחום על החנות הזאת גם בגלל המחיר ובמיוחד בגלל השירות והיחס החם שקיבלתי תודה תודה תודה

מקום של אלופים! קבלת שירות מדהימה! הכל נעשה בצורה חלקה, מהירה ואמינה. חווית שירות מהגבוהות שנתקלתי.

שירות מעולה, אליהו המוכר היה סבלני וקשוב וסייע לי בכל מה שהייתי צריך, מחירים מעולים, מענה מהיר ואדיב דרך הווטסאפ. ממליץ בחום.

שירות מצויין אמינות ברמה גבוהה הגיעו אליי תוך פחות מ24 שעות מחירים מצויינים פעם רביעית שקונה שם ! ממליץ בחום

התקשרתי תקוע! הילדה שלי לא יכלה להתחבר לזום וללימודים והבחור שענה לי פשוט היה מלאך, לא ניצל את המצב שלי, היה הוגן ברמת המחיר והמאמץ לשירות כאן היה ממש מעבר למצופה. אין לי מילים, בעצם יש לי מילה, תודה!

מומלץ בחום!!! - יחס נפלא, מחיר מעולה בקיצור המקום לקנות בו! חיפשתי טלפון חדש ולא ידעתי מה לקנות, קיבלתי יעוץ מקצועי, והמליצו לי על Samsung S20 FE במחיר מצויין. אני מאד מאד מרוצה.

שירות מעולה ומהיר, שמחו לעזור לי עם כל שאלה שהייתה, ובנוסף לזה המחיר מצויין !

תודה על השירות הנהדר של גל, נתן שירות טוב, מהיר והכי חשוב מקצועי מאוד! !

מצוין, הזמנתי דרכם נייד , המחיר היה מצוין השירות מעולה המשלוח בזמן - ממליץ בחום

גל מוכר אדיב, שירותי ומקצועי. חזר אלי טלפונית והסביר שהמוצר המדוייק שהזמנתי לא זמין כרגע ועזר לי למצוא חלופה שתתאים לי גם פונקציונאלית וגם כלכלית. תודה רבה.