
שירות לקוחות מצוין, יחס אישי, מזיזים דברים במהירות, להזמין מהם תנור אפיה זה קל כמו להזמין פיצה. במיוחד אופיר הנציג מכירות - חפשו אותו כדאי לכם :).

שירות לקוחות מצוין, יחס אישי, מזיזים דברים במהירות, להזמין מהם תנור אפיה זה קל כמו להזמין פיצה. במיוחד אופיר הנציג מכירות - חפשו אותו כדאי לכם :).

מרוצה מאוד מהכל !!! מחירים מצויינים! שירות מצויין ! מענה מהיר! משלוח מהיום למחר! ממליצה בחום

קיבלתי ממאיר שרות אדיב, מקצועי, תקשורת ישירה דרך הווטסאפ ומחירים מאוד אטרקטיבבים. המוצרים הגיעו אלי תוך יומיים מיום ההזמנה

מדיח נרכש ב19/1/22. נאמר לנו כי יגיע בתחילת השבוע הקרוב, הגיע רק ב-31/1/22. לקח עד ה-7/2 עד שהגיע מתקין (שלא דרך החנות), ואז התברר כי המדיח קיבל מכה חזקה והתעקם. בדקנו בעזרת המתקין שהמדיח עובד וביקשנו שיחליפו בהקדם או שיפצו על המדיח. הודיעו כי אין באפשרותם להחליף את המדיח הנ"ל מאחר ואינו קיים במלאי . כמו כן, לא מוכנים אפילו לפצות אלא רק לבוא לקחת בחזרה וזאת אחרי ששילמנו 100 ש"ח תוספת על ההובלה . דיברו בצורה לא יפה, מספר שיחות טלפון לא עזרו. חוויה לא נעימה, מתכוונים גם לפנות לרשות להגנת הצרכן בנדון.

אחרי 10 שנים בארץ (ומצרפת!) לא קיבלתי שירות כל כך טוב. תודה במיוחד לאופיר ומני להמלצות, עזרה, שירות, עדינות וסבלנות. היה גם אי הבנה קטנה והם טיפלו בזה במהירות שלא ראיתי קודם. תודה רבה מכל הלב!!!

לפני רכישת תנור בנוי, התקשרתי לקראת סוף יום העבודה על מנת לברר מספר פרטים על המוצר והשירות. ענה לי מאיר, שסיפק את כל המידע שביקשתי בסבלנות ובאדיבות, ואף הציע לבצע את ההזמנה טלפונית על מנת לזרז את תהליך האספקה. למחרת בבקר התנור כבר הגיע לבייתי, והמוביל פינה את התנור הישן. תודה על השירות המהיר, המקצועי והאדיב.

אופיר ידע להמליץ באופן מאוד מקצועי וגרם לי לתת בו אמון רב. המכשיר נרכש בטלפון אתמול בצהריים וכפי שהובטח כבר סופק הותקן והופעל. אחלה שירות.

לפני יומיים קנינו מכונת כביסה של בוש ויום למחרת המכונה היגיע הביתה קיבלנו שירות מעולה מנציג בשם אופיר נציג היה מאוד סובלני ומקצועי

כל הכבוד למאיר על טיפול מכל הלב לכל אורך הדרך , לא תקלות טיפל ביעילות ואדיבות

אופיר העניק לנו חווית קנייה מהנה ומקצועית, היה קשוב לצרכים שלנו ולרצון שלנו והשכיל להמליץ לנו בדיוק מה שחיפשתי ורציתי. תוך הפגנת מקצועיות ואדיבות.

קיבלנו מאופיר שירות מצויין ומעל הציפייה!! עם המחירים הכי טובים ורמת איכות גבוה ! בטוחים שנחזור תודה אופיר האלוף 👑

קיבלתי ייעוץ וליווי מקצועי מאופיר המקסים היה זה קליק מיידי אשר הבין את הצרכים וכיוון אותי לדגם הרצוי מקצוען ולעניים, מחיר הוגן מאד , האספקה הגיע אחרי יום שירות מדהים

מוצר שקניתי בחנות אחרת לא הגיע, והתקשרתי מלא עצבים לדיגיטל אלקטריק לחפש מוצר חליפי (בגלל שלל הביקורות הטובות). ענה לי אופיר, איש מקסים, נעים, שירותי וסופר מקצועי. הוא עזר לי למצוא מוצר שמצא חן בעיני, במחיר טוב, ואפילו דאג שזה יגיע מייד למחרת. אני סופר מבסוט מאופיר, מהחנות, מהשירות מהמחיר. תענוג.

שירות ברמה הכי גבוהה שאפשר לקבל מהמוכר המקסים מאיר ועד למוביל הזמנו מקרר וקיבלנו אותו יום למחרת!!! לא מקבלים שירות כזה בגל מקום ! ישר כוח!

חיפשתי מדיח במחיר אטרקטיבי שיהיה גם אינטגרלי מלא וגם צר! מסתבר שאין כל כך הרבה כאלה בחברות השונות. דרך זאפ יצרתי קשר עם אופיר מאתר דיגיטל אלטריק שנתן מענה מעולה, הציע לי מדיח יותר טובה בהפרש מינימלי במחיר ודאג לי למשלוח מהיר. אתמול רכשתי את המדיח והוא הגיע כבר היום!!! תודה לאופיר על המענה המהיר והרצון לעזור!

הזמנתי תנור אפיה AEG דרך האתר,באותו יום קבלתי טלפוןמאחד הובדים[שכחתי את שמו] והציע לי דגם משופר בתוספת סימלית,הסקמתי.יומיים אחרי זה התנור היה אצלי.חוויה של קניה שלא היתה לי בעבר.פשוט תענוג,ודובדבן על הקצפת ברכות מכולם,מהסוכן עד המוביל.תודה רבה

מעבר למחיר שאני מניח שכל אחד עושה את הבדיקות שלו מזמן לא קיבלתי שירות כזה. יובל היה מקצועי ושירותי- כל הכבוד! בהחלט אחזור לרכוש מהחנות.

ממליץ, דיברתי עם מאיר שדאג להכל... והכי חשוב זה שהמדיח הגיע עד לבית אחרי יום אחד!

קניתי מכונת כביסה Bosch WAN2007KPL והזמנתי משלוח אקספרס. כמובן מייד התקשרתי לוודא שההזמנה שלי בטיפול, והיא באמת הייתה. לאחר כשעה התקשרו אלי ואמרו שאין את WAN2007KPL ושודרגתי ל WAN2008KPL בתוספת של 100 ש"ח. לאחר שהמשלוח תואם ליום ראשון ( ההזמנה נעשתה ברביעי בצהריים ) התקשרו בערב מהחנות ואמרו שיגיע בחמישי :) . לאחר שהמכונה הגיע ראיתי שאין הוראות בעברית ובקשתי מהחנות לשלוח לי, והם שלחו לי די מהר. אחלה חנות ממליץ!

מומלץ בחום! את כל מכשירי החשמל לבית רכשתי רק בחנות זו! אין מה לחפש במקום אחר. יחס אישי, המון, כמה חפרנו ושאלנו הכל היה בחיוך עם המון סבלנות. מחירים ללא תחרות!

קיבלנו חוויה חיובית, מאיר נתן שירות מעולה לא פעם ראשונה! אין תלונות וממליצה בחום עדי

זו הפעם הראשונה שאני כותבת חוות דעת בזאפ אבל מגיע לחנות הזו הרבה יותר מזה. ביצענו רכישה של מדיח כלים שמצריך התאמות מיוחדות במטבח. מאיר ייעץ והיה זמין, אכפתי ומקצועי ברמה שלצערי אין הרבה בארץ. לאורך כל תהליך הרכישה ולאחריו מאיר היה איתנו בקשר רציף על מנת לבדוק ולדאוג שהכל יהיה לשביעות רצוננו ושיתאים לנו. הלוואי וכל נותני השירות היו ברמה הזו ולנו אין ספק שנשוב לרכוש בחנות זו ונמליץ בפה מלא לכל מי שיחפש מקום אמין, זמין ומקצועי! תודה רבה למאיר!!

בתאריך 23/1/22 הזמנתי מדיח כלים ולאחר מספר ימים המכשיר הגיע . נראה על פניו שהמכשיר הגיע מתצוגה . פניתי לנציג המכירות אורי ואני חייב לציין שגם במעמד הקניה וגם במעמד הגשת התלונה טופלתי בצורה אדיבה , עניינית , עם גישה חיובית , ובמהירות תגובה שאיני מכיר . המכשיר יוחלף ועל כך תודה אבל יותר מכך מגיעה התודה ומלוא ההערכה לנציג המכירות אורי . שרות 10 . כן יירבו . תודה רבה .

רכשנו תנור AEG. דיברנו עם מאיר שנתן לנו שירות מעולה וגם בא לקראתנו במחיר. קיבלנו התנור תוך 3 ימים. התנור עובד מעולה. אנו מרוצים מאוד וממליצים לרכוש דרך דיגיטל אלקטריק. . תודה על השירות המעולה עזרתם לנו מאוד. מאיה ורביב

חנות נהדרת ! דיברנו עם מאיר והוא מקצוען ובין הבודדים שבאמת מבין על כל הדגמים, נתן לנו הסבר מפורט על הדגמים שרצינו לקנות וגם מחיר מעולה ! מומלץ ביותר תודה מאיר !