
מספר 1 שירות אדיב מחיר הכי זול כיף גדול תודה רבה בחיים לא מאכזב תודה

מספר 1 שירות אדיב מחיר הכי זול כיף גדול תודה רבה בחיים לא מאכזב תודה

אל תקנו את הדגם הזה ואל תקנו בחנות הזו. קניתי טלוויזיה סמסונג 43 , ישר כשחיברתי ושמעתי את הסאונד הירוד ביקשתי להחזיר את המוצר. התקשרתי לחנות והם לא הסכימו.
שלום רב, המוצר הותקן בבית הלקוח באופן עצמאי / שרות ההתקנות של חברת סמליין היבואן הרשמי של מסכי סמסונג SAMSUNG בישראל. לעניות דעתו של הלקוח המוצר הגיע עם "שמע ירוד" (אינדיוידואלי). לנו אין את הסמכות והכלים לקבוע באם תופעת ה "שמע ירוד" לטענתו, ובאם המוצר תקול/תקין והאם הטלויזיה מגיעה באופן הזה. הוסבר ללקוח כי עליו לתאם מול שרות הלקוחות של חברת סמליין שהם הסמכות לנושא החזרת/החלפת/ תיקון המוצר. https://www.samline.co.il/support/ אנו משרתים אלפי לקוחות מידי שנה ונותנים להם את השרות הראוי ביותר ואף מעבר לכך. אנו ממליצים ללקוח לפנות שוב לשרות הלקוחות של חברת סמליין על מנת לקבל את הפתרון המיטבי. במידה והלקוח אינו מקבל שרות הולם / לקוי ולא לשביעות רצונו אנו כאן לכל עזרה. סופ"ש מקסים

חייב חייב להגיד לכם שבחנות החשמל סופר אלקטריק ברחוב המרכבה בחולון יש בחור מדהים בשם שלומי.בן אדם מקצועי אדיב סימפטי ותמיד זמין לכל שאלה.אני ואשתי קנינו אצלו מקרר הייסנס שהוא המליץ לנו ואנו פשוט מרוצים עד הגג..זאת לא הפעם הראשונה שאנו קונים אצלו אבל הרגשתי חובה לציין את שלומי שהוא פשוט תותח.

השרות החדש בסופר אלקטריק חוויה אמיתית קניתי מסך LG ושלוש שעות אחריי בעודי כותב מסיימים להתקין לי ממליץ בחום

ממליץ בחום הזמנתי מסך של סמסונג אחרי 5שעות קיבלתי כולל התקנה באותו היום תודה רבה

יותר מ30 שעות עברו עד שהודיעו לי שהמקרר לא במלאי והציעו לי חלופי. המקרר לא הוסר מהאתר ועדיין זמין לרכישה.
שלום רב, ראשית אנו מתנצלים, חזרנו ללקוח תוך 2 ימי עסקים מיום ההזמנה, בעקבות ימי המכירות המטורפים של ה BLACK נובמבר המוצר אזל לנו במלאי. המוצר הוסר מהאתר מיידית לאחר בדיקה מול היבואן לגבי מלאי. הוצע ללקוח דגם חלופי יקר יותר, ללא תוספת תשלום, אך הלקוח סירב. מתנצלים שוב, צוות סופר אלקטריק

אני רוכש משי לכל המשפחה כולל לילדים, יחס ושרות מעולה . שי זמין כל הזמן נח קליל מקצועי . קונה רק ממנו שנים .

אני ממליץ הגעתי לחולון לבחור מסך עזר לי בחור בשם אילאי מקצוען נתן הסברים לכל מה שרציתי תגשו אליו ממליץ בחום אילאי הבחור עם הקרחת

חווית קנייה אמיתית שירות מעולה קיבלנו את המסך באותו היום אלופים אין לי מילים תודה

חויית קנייה מעולה. הגענו לקנות טלוויזיה וכיריים, ונתקלנו במוכרים אדיבים ומקצועיים. הכירו את כל הפרטים הטכניים וההבדלים בין הדגמים השונים. ויצאנו עם הבחירות שהכי התאימו לנו במחיר הכי זול שמצאנו ברשת.

שירות מעל הכל חברה טובים שירות מצויין אנשים מקסימים מחירים זולים ממליצה בחום אף פעם לא מאכזבים תודה ההזמנה

המוצרים הטובים ביותר, שירות מעולה ומהיר והכי חשוב מחירים טובים ונוחים. רכשנו הכל מסניף חולון

הזמנתי טלוויזיה, הגיע שבורה, דיווחתי והשליח הגיע באותו היום, תוך 3 שעות עם טלוויזיה חדשה ולקח את הישנה

חברה מצויינים מקצוענים שלומי וארי תודה רבה לכם על ההמלצות ממליץ עד השמים הזמנתי היום וקיבלתי היום

שירות גרוע, אין עם מי לדבר. משלוח טלוויזיה לא הגיע אחרי חודש מהזמנה. פניות חוזרות ונשנות לשירות לקוחות וחברת השילוח לא זוכות למענה. לא להתקרב
שלום רב, אכן המוצר חסק במלאי הלקוח עודכן עוד במועד ההזמנה כי יסופק לו לאחר החגים + מעודכן באתר משלוח עד 14 ימי עסקים מתנצלים מראש, חד שמח ושנה טובה

הזמנתי מסך סמסונג 65 אינץ, סופק לאחר שבוע.לאחר שראיתי שזמני ההתקנה ארוכים מהרגיל וההתקנה שהייתי מעוניינת בה היתה מורכבת (על זרוע מפרקית), הזמנתי מתקין על חשבוני, אתמול כשפתחתנו את הקופסא והוצאנו את המסך, התגלה שבר גדול בחלק העליון ושריטות על כל המסך. מאז סאגה שלמה של התכחשות וסירוב לתת שירות, השיא היה הבוקר , שיחה עם נציג בשם אריק שפשוט לא צריך לתת שירות. שירות גרוע ומבזה אין ספק ששם לא אקנה יותר
שלום רב, לצערנו מקרה זה אינו המקרה הראשון ובטח לא האחרון ולכן נרחיב .... לכל לקוח נמסר טלפונית / במעמד הרכישה פרוטנלית בחנויות הרשת (לאו דווקא מסכי סמסונג ולאו דווקא בחנויות סופר אלקטריק) כי אין להתקין את הטלויזיה באופן עצמאי !!!! אחרת אין אחריות !!!!! בנוסף, על גבי קרטון המוצר מוצהר במדבקות גדולות וברורות מכל צידי האריזה ובאותיות קידוש לבנה כי אין לפתוח את האריזה ואין להתקין את הטלויזייה ללא הזמנת מתקין מטעמה של חברת סמסונג. במידה והלקוח/ה בוחר/ת להתקין את הטלויזיה באופן עצמאי, היבואן/ חברת סמסונג מסירה מעליה את האחריות. הלקוח.ה בחר/ה לפתוח את האריזה ולהתקין את הטלויזיה באופן עצמאי. לאחר הפתיחה של האריזה לטענתה גילתה כי המוצר שבור / שרוט וכו... . אין לנו כל דרך לאמת את גירסתה. ולכן מודגש ונדגיש שוב כי "אין לפתוח את האריזה!!!" אנו משרתים נאמנה אלפי לקוחות מידי שנה, ולא מתנערים לרגע מלקיחת אחריות היכן שטעינו ואף מעבר לכך. הבהרנו ללקוחה טלפונית מבעוד מועד שאנו עושים ונעשה גם לאחר החג את מרב המאצמים מול חברת סמסונג ישראל להחליך את הטלויזיה. אנו מאוד מופתעים ומאוכזבים מתגובתה הנ"ל... שיהיה לכולנו חג שמח ושנה טובה

שירות אדיב ומקצועי מאוד! במשך תקופה לא קצרה חקרתי וחיפשתי את המקרר המתאים לי ביותר לקראת מעבר לבית חדש. אין ספק שסופר אלקטריק מציבים רף גבוה מאוד ובעלי תודעת שירות מדהימה. החל מיצירת קשר ראשוני, בייעוץ סבלני וסובלני, במעמד הרכישה, בעדכונים שוטפים בסטטוס אספקה ובליווי קשוב עד היום. כבר במעמד סקר השוק הראשוני (שרק אותו תכננתי לעשות מלכתחילה) הבנתי שאני בידיים הכי טובות שיש. בייעוץ והכוונה מקצועי וממוקד מאוד, רכשתי לבסוף מקרר מדגם Sharp SJ-GP75D-BK5. * ייעוץ מקצועי מהשורה הראשונה. * בדיקות איכות מוצר טרם מסירה ללקוח. * תודעת שירות וליווי קשוב ואכפתי ללקוח. מוכרח לציין לשבח במיוחד את נציג המכירות שליו שנתן שירות מדהים מקצה לקצה ודאג להכל מא' ועד ת' גם לאחר קבלת המוצר. אנו חיים בעידן בו תודעת מתן שירות הלקוחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כל גוף/חברה המכבדים את עצמם ואת לקוחותיהם, במיוחד בישראל ולצד התפתחות פלטפורמות הרשתות החברתיות. השירות, הליווי האישי והמעטפת של סופר אלקטריק חוצים את כל גבולות תודעת מתן שירות הלקוחות עם רמת אנושיות, אכפתיות ושירותיות ייחודית ויוצאת דופן בה עוד לא נתקלתי בשום מקום אחר. אני מאוד שמח ומרוצה מהבחירה בסופר אלקטריק. מומלץ בחום!!!

חוויתי חווית לקוח מעולה! ושירות מקצועי. חייבת לשבח את מארק ואיליי הסופר מקסימים ואדיבים.רכשתי קניה מרוכזת של מקרר, מכונת כביסה, מייבש כביסה, מדיח, מקפיא, תנור בילד אין וכיריים. וקיבלתי מחיר סופר הוגן ושירות מכל הלב. ממליצה בחום.

תודה רבה לסופר אלקטריק על השרות באמת היה אדיב ומקצועי מומלץ מאד אספקה מהירה והתקנה מידית כל הכבוד

שירות מקצועי ידע ונסיון רב של שלומי עזרו לנו לקבל החלטות במספר של מוצרים כמובן שקיבלנו את המחיר הטוב ביותר וזאת בהשוואה למספר רשות שביקרנו .. שאפו גדול מומלץ מאוד לבקר בסניף חולון.

קנינו מוצרי חשמל במקום אחד, שירות ברמה גבוה, איכותי ומקצועי,.. ידעו להמליץ על המוצרים הנכונים והמדוייקים עבורנו !!! אין ספק שמוצרי חשמל נקנה שוב מאצלכם !!! תודה רבה ❤

יחס אישי שירות מצויין אמין ומקצועי ביותר לא מחליף אותם באף חנות אחרת מומלץ מאוד

רכשתי 2 מזגנים בחנות שירות מעולה של אנשי מכירות ובהם מרק בסניף חולון הגעה בזמן הנקוב ומתקינים מקצועיים ונשלחו מטעמם בקיצור ממליץ בחום

יחס אישי מקצועי ואמין. מחירים נוחים. תודה רבה לשלומי על השירות והאדיבות מומלץ מאד לקנייה