
רכשתי טאבלט סמסונג 10.1" יבואן רשמי ( סאני ). חוויית רכישה מושלמת ! האספקה הייתה מיידית במקום , תוך התחשבות רבה של איתי עזורי בתנאי התשלום . חיוך ואדיבות . מרוצה מאוד ! בוודאי אשוב ואקנה בחנות ב"ה

רכשתי טאבלט סמסונג 10.1" יבואן רשמי ( סאני ). חוויית רכישה מושלמת ! האספקה הייתה מיידית במקום , תוך התחשבות רבה של איתי עזורי בתנאי התשלום . חיוך ואדיבות . מרוצה מאוד ! בוודאי אשוב ואקנה בחנות ב"ה

ממליץ בחום. מחיר ללא תחרות. לאחר שקניתי את הטלויזיה 55 התקשרו והציעו לי לשדרג לאחריות יבואן כולל התקנה במחיר חסר תחרות. כמובן שלקחתי את ההצעה. שווה

הזמנתי טלויזיית סמסונג, קיבלתי שירות מעולה מאיתי ולאון. כבר למחרת קיבלתי את ההזמנה והם ישר דאגו להתקנה באותו היום. מחיר מצוין! ממליץ בחום.

היה אחלה שירות מקצועי אדיב, משלוח עד הבית ומחיר הוגן לאחר סקר והשוות מחירים ממליץ בחום

קניתי כיריים גז מסוג מידאה מאחר שבאתר זאפ המחיר של החנות עזורי היה הזול ביותר.

הכל עבר חלק ובצורה מהירה, הזמנה הגיעה תוך יומיים! מומלץ. גם התקשרו מהסניף לוודא שזה הגיע,

יצא לי לאחרונה לרכוש כמה פעמים באזורי, אין שום טענות, שירות מהיר וטוב, מלבד העובדה שפעמיים שוכנעתי לשדרוג המוצר (לפי בדיקה שלי בצדק).

התנהלות למופת. מייד אחרי שהזמנתי האינטרנט יצרו איתי קשר טלפוני לסגירת ההזמנה. התייחסות אדיבה. אח"כ דאגו למשלוח בזמן והודיעו ועדכנו במייל. כל הכבוד

הזמנתי דרך זאפ לאחר מענה מהיר ויעיל כולל שיחת טלפון להבהרת פרטים, אחריות ועוד. הגיע עם שליח במהירות הבזק. שירות נעים ואדיב ביותר, מומלץ! אבחן בהחלט רכישות נוספות בעתיד

אחלה חווית שירות, מאוד מהירה באתי לרכוש טלוויזיה חדשה וקיבלתי שירות מעולה ומהיר מאוד מרוצה

הזמנתי טלוויזיה LG OLED55B8Y 4K 55 לאחר הזמנה חזר אלי נציג והתברר שחנות לא יכולה לעמוד בהתחייבות שלה הספקה תוך 7 ימים נציג המליץ לבטל עסקה או להוסיף כסף לדגם אחר ואז התברר שהכסף ששילמתי לפני 10 דקות אוכל לקבל רק בעוד 14 יום. כמו כן, קיבלתי מייל מחנות שהוסבר לי שזה יבואן מקביל למרות שכתוב באתר יבואן רשמי! אני קונה הרבה באינטרנט-מה שקרה מתחת לכל ביקורת

רכשתי טלוויזיה דרך האתר, התקשרו אלי והסבירו לי באדיבות על ההבדלים בין יבואן רשמי ולא. הטלווזיה לא סופקה לאחר 7 ימי עסקים, שהתקשרתי לחנות הם ידעו לתת שרות טוב ולפצות ועמדו מאחורי הקניה. יש על מי לסמוך.

שירות טלפוני טוב ומתן מענה לכל שאלה שהתעוררה ואפילו לבוא לקראתי במחיר. בחנות עצמה שעשיתי איסוף- המתנה קצרה ויעילה

הזמנתי את המוצר בטל',כי רציתי מיבואן רשמי. בעוד כמה ימים באתי ולקחתי את המוצר. המחיר היה יותר זול אפילו שזה מיבואן רשמי, מבחינתי חווית הרכישה הייתה טובה וכנראה שאחזור לקנות מבית העסק (במידה והמחירים שלו יישארו תחרותיים).

הזמנתי כיריים בשעה 11 הענות הייתה מהירה אספתי הכיריים בשעה 12 מפני שאני גר קרוב המוכר היה אדיב וקשוב.

לאון מעזורי התעקש שיחליפו לי מכשיר דייסון שחדל לעבוד. כל הכבוד! שרות מעולה! תודה ! וגם לשרות של דייסון

הזמנתי את המוצר דרך האתר ביום ראשון עם משלוח דרך נקודות הפצה. באותו יום קיבלתי טלפון שאני יכול לבוא ביום שלישי בבוקר לאסוף את המוצר בעצמי כי זה ייקח פחות זמן ותחנות החלוקה אינן בסביבת כתובת מגורי. הגעתי ליד החנות עם הרכב והתקשרתי ויצא בחור עם המוצר והניח אותו בתוך הרכב כך שרק קיבלתי ונסעתי. מבחינתי חווית הרכישה היתה טובה וכנראה שאחזור לקנות מבית העסק (במידה והמחירים שלו יישארו תחרותיים).

הזמנתי שואב אבק דייסון מיבואן מקביל, כאשר זמן האספקה המוצהר הינו 7 ימי עסקים. לאחר שחלפו 7 ימי העסקים ולא קיבלתי את המוצר, פניתי במייל אך לא קיבלתי מענה. רק לאחר ששלחתי מייל נוסף כעבור כיומיים, קיבלתי תשובה כי הסוללה מעוכבת במכס, וכי זמן האספקה המשוער אינו ידוע ויכול לקחת אף 7 ימים נוספים!! כשנשאלו מדוע הם מפרסמים אספקה תוך 7 ימי עסקים למרות שהמכשיר לא נמצא בארץ, נעניתי כי השואב נמצא במלאי של היבואן ושמכרו לי מוצר שנמצא במלאי (תוך התעלמות מכך שהסוללה שהיא חלק בלתי נפרד מהשואב לא נמצאת בארץ). הוצעו לי 3 חלופות: להמשיך לחכות עד לאספקה, לשדרג בתוספת תשלום לדגם מיבואן אחר שנמצא במלאי, או לבטל את ההזמנה. לבסוף הוחלט לבטל את ההזמנה. התאכזבתי מהשירות, וקיבלתי תחושה שצריך לרדוף אחריהם כדי לקבל תשובות ועדכונים, שראוי היה שיצוינו עוד במעמד הרכישה (לא ניתן להתחייב לאספקה תוך 7 ימי עסקים למוצר שלא כל חלקיו נמצאים בארץ).

יופי של שירות. אנשים נעימים עם אורך רוח. המוצר הגיע מהר ובמצב טוב. אפילו השליח היה חביב. אגב מגהץ מפלצת שאין דברים כאלו. מומלץ

יופי של שירות. הזמנה פשוטה. השארתי הודעה בשבת וחזרו אלי בראשון בבוקר. המשלוח הגיע למחרת.

אחלה שירות, יעיל ומהיר ונטול בעיות. לא הכרתי את הרשת לפני כן וביום שאחרי מאוד טבעי ופשוט להמליץ עליה

שירות מצויין, משלוח מהיר מחיר זול מאוד הסבירו איך להזמין התקנה ללא עלות מהיבואן ומה לעשות בשביל האחריות

אציין לטובה שהמענה הטלפוני הוא מהיר. מלבד זאת התבאסתי (בלשון המעטה) מהשירות בחנות. הזמנתי לפני כשבוע וקצת מיקסר תוך המחשבה שיגיע תוך 3 ימים כפי שמצויין ומוסכם באתר. עברו 3 ימים והתקשרתי לבדוק מה קורה- בתגובה, אמרו לי "אנחנו בני אדם, יש טעויות, נתקשר ליבואן ונבדוק מה קורה". החנות לא הצליחה להשיג את היבואן וכעבור יום הבן זוג שלי התקשר והם אמרו לו שהם אמרו לי בטלפון וכך הסכמנו שהמוצר יגיע תוך 7 ימים (לא נכון!!!). התקשרתי אליהם למחרת להבין למה הם אמרו את זה- אמרו שהיבואן מורח אותם. לא לוקחים אחריות על הספקים שלהם, לא מוודאים שההזמנה מגיעה בזמן ולבסוף הוחלט לבטל את ההזמנה (החלטה הדדית- אמרו שהם לא מסוגלים להבטיח שאקבל פיצוי/שההזמנה תגיע בזמן). "הפיצוי" שהציעו לי היה דיל שהציעו לי בשיחת הטלפון הראשונה (כשביצעתי את ההזמנה) והיא לקנות מהם (לא מיבואן מקביל) מיקסר בעלות של 100 ש"ח יותר ווויתרתי. הפעם הציגו לי את אותו דיל בדיוק כך שהוא אמור לעלות 250 ש"ח יותר והם יתנו לי את זה במאה יותר. גרם לי להרגיש שהם לא אמינים ואין על מי לסמוך. מאוד מבאס.

חנות מקסימה עם מחירים מעולים שירות מעל ומעבר עשו הכל כדי שאקבל את הטלויזיה ביום למחרת. מענה טלפוני מידי זו הדרך שלי לפרגן בחזרה. איתי תודה על הכל