
שבוע אחרי שקניתי מכשיר ניווט 7" בחנות, הכניסה USB נתכלכלה – המחשב הפסיק להתחבר עם המכשיר. הבאתי המכשיר לתיקון ותוך 10 ימים שמתי "מחר מחרתיים". ביום ה-11 הגעתי למעבדה לקחת את המכשיר ועוד הציעו לי לשלם התיקון בגלל שכביכול אני הוא שגרם לתקלה בהכנסת כבל הפוך או הפלת המכשיר! בסוף הם וויתרו אל התשלום, אבל כשבדקתי את המכשיר, התברר שהוא עדיין לא מתחבר למחשב ואין לי כבר כוח להתחיל את הסיבוב החדש – מעדיף לא להתקרב לחנות הזאת יתר
הלקוח הזמין וקיבל את המוצר באותו היום,ובמעמד הקנייה הדליק אותו ובדק אותו במשך כ 20 דקות לשביעות רצונו.בנוסף לכך אף הותקנה לו תוכנה אותה הביא איתו ללא עלות התקנה. כעבור מס ימים הגיע הלקוח והביא את המכשיר כאשר כניסת הUSB ניזוקה נזק פיזי ברור, עקב הכנסת הקבל בצורה עקומה או הפוכה והפעלת לחץ רב. הלקוח הסכים שאכן מדובר בנזק פיזי,וההוכחה היא שהסכים לביצוע תיקון ולא דרש החלפת המוצר בחדש כפי שמתבקש במצב של מוצר פגום אחרי שבוע כטענתו. כמובן, שמלכתחילה הוסכם שהלקוח ישא בעלות הנזק ,שהסתכמה בקרוב ל100 שח. זמן התיקון כלל משלוח למעבדה המורשית, ומשלוח חזרה אלינו,וארך בדיוק 4 ימי עבודה שזהו זמן סביר לכל הדעות.מה שעיכב את המסירה ללקוח זו העובדה שהיה מתקשר בשעות הערב המאוחרות(אחרי8) ומבקש לבוא לאסוף,דבר שאינו אפשרי. לבסוף כשכן הגיע לקחת את המכשיר,סרב לשלם את עלות התיקון המוסכמת,והחל לדבר ולהתנהג בצורה שאינה הולמת,ןלכן וויתרנו על עלות התיקון והעדפנו דרכי שלום. יש לציין שהמכשיר נבדק בנוכחות הלקוח,הלקוח ראה שהוא תקין, ושהחלק שניזוק הוחלף. מאז לא קיבלנו שום פנייה מהלקוח לגבי בעייה במכשיר,ואם יש כזו הוא מוזמן להגיע למעבדה המורשית ולממש את האחריות לתיקון.






















