מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ארליך‎ ‏(Erlich) - עמוד 14

מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)

- / 5
בעלים: ארליך מעבדות בע"מ
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על ארליך
חיים ירושלים
חיים ירושלים
27.08.2015
מוצר שנרכש: עדשה af 18/200

רכשתי עדשה דרך האתר ובטעות הזמנתי דגם לא נכון. החלפה ללא בעיה ומשלוח ב UPS על חשבונם מיד ! יחס אדיב ויעיל !

חוות הדעת עזרה לכם?
ללוש גורן
ללוש גורן
06.08.2015
מוצר שנרכש: מצלמה d700

היינו היום בחנות אחלה שירות , מקצועיים ומחיר טוב מאוד נהנינו מהיחס האישי וההסברים על כל שאלה ששאלנו. תודה רבה ובהחלט נחזור (המוכר פינטו אחלה מוכר ....) נהנינו מאוד תודה

חוות הדעת עזרה לכם?
jo
jo
23.07.2015
מוצר שנרכש: בלסטר light blaster

הכול בסדר תמשיכו כך ותעזרו גם טלפונית ככה צריך והתחלה של משהו טוב 56 57 יופי יןפי

חוות הדעת עזרה לכם?
Doron
Doron
20.06.2015
מוצר שנרכש: מצלמה D5300

היינו בחנות, קיבלנו שירות מצויין ומקצועי! המוכר שעזר לנו, שמו פינטו, היה מקצועי מאוד, סובלני עם הרבה חיוך ובעל ידע רב. נחזור שוב לארליך :)

חוות הדעת עזרה לכם?
ליאב
ליאב
09.06.2015
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 6D

שירות ברמה גבוהה. מאוד מקצועיים ואדיבים. מחירים טובים וכחנות מובילה יש להם הטבות והרצאות שמועברים ללא תשלום באמת מקום מעולה לכל ציוד צילום

חוות הדעת עזרה לכם?
Limor
Limor
09.06.2015
מוצר שנרכש: תיק למצלמה dslr video pack 259 aw

שלום הגעתי ל - ארליך ברחוב הסוללים, ת"א בכדי להתעניין ברכישת תיק גב לציוד הצילום שברשותי. שירת אותי מישהו ששם משפחתו הוא פינטו (את שמו הפרטי לא קלטתי). שירות אדיב, חיוך שלא מש מפניו (לא הפסיק לחייך גם ללקוח שהיה לפניי וגם ללקוחות שהגיעו אחריי). מכיוון שתכננתי בכל מקרה לרכוש בכל מקרה, לא עמדתי בפיתוי ורכשתי את התיק מבלי לעשות סקר מחירים, כפי שתכננתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ירון
ירון
07.04.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 300mm f4 il-usm

השרות מקצועי, אדיב ומהיר. היעוץ שקבלתי למוצרים נוספים היה אמין. הכל היה ברור והמשלוח הגיע מהר. מעכשיו אני אקנה רק בארליך.

חוות הדעת עזרה לכם?
kobiamrani
kobiamrani
04.04.2015
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i

החנות נראת מקצועית , המוכר נתן לי שירות היה מאוד אדיב וסבלני . הראה בקיאות וידע על המוצרים שהתעיינתי . בנוסף ישנה חניה פרטית צמודה לחנות כך שהגישה מאוד נוחה .

חוות הדעת עזרה לכם?
benkol
benkol
31.03.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה Sony E 55-210mm f/4.5-6.3 OSS

קיבלתי את העדשה תוך ימים בודדים אבל היא הייתה בצבע שונה מזה שבתמונה שבאתר. התקשרתי בשביל לברר לגבי אפשרות החלפה, אמרו שאין להם במלאי אבל ישמחו לבטל את העסקה, וויתרתי. אמ;לק: התמונה באתר לא מדוייקת אבל המשלוח מהיר והשירות אדיב. מומלץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
Maayan
Maayan
10.03.2015
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i

שירות מקצועי ועדיב. קיבלתי המון הסברים ועזרו מאוד להחליט. מבחר גדול של מוצרים בחנות. מחירים מצויינים. חנות נוחה ועם חנייה

חוות הדעת עזרה לכם?
סיגלית
סיגלית
04.03.2015
מוצר שנרכש: מצלמה EOS 700D/ Rebel T5i

אני לקוחה ותיקה של ארליך, וגם הפעם בחרתי לרכוש אצלם את מצלמת הריפלקס החדשה שלי. נהנתי משרות מהיר אדיב ויעיל, קיבלתי תשובות מפורטות לכל השאלות ששאלתי, עם המון סבלנות וחיוך. נהנתי מהחניה הצמודה , אין לי ספק שגם את הרכישה הבאה שלי אעשה שם. המון תודה, סיגלית אבישר

חוות הדעת עזרה לכם?
Avichai
Avichai
23.02.2015
מוצר שנרכש: תאורה ואביזר halogen light

החנות הכי טובה בארץ נקודה. אקנה אצלם שוב בהחלט מחיר הוגן, שירות מקצועי מאוד ואפילו יש חנייה ללקוחות !! תודה רבה !

חוות הדעת עזרה לכם?
אביעד
אביעד
21.02.2015
מוצר שנרכש: מצלמה D5300

בחנות יש מלאי עצום של כל ציוד הצילום הצוות היה אדיב סבלני ומקצועי קיבלתי הסבר מפורט על המצלמה, המלצות לרכישת ציוד בהמשך ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
נדב
נדב
17.02.2015
מוצר שנרכש: ראש וידאו MVH500AH

כבר יצא לי לקנות בארליך מספר פעמים בשווי כולל של מעל 20 אלף ש״ח,סה״כ החנות מקצועית,השירות טוב והמעבדה טובה. בחודש נובמבר חיפשתי לרכוש ראש וידאו ונתקלתי בפרסום שלהם על ראש מדגם MVH500AH שנמצא במבצע מיוחד לרגל ה Black Friday ומוצע ב660 ש״ח במקום 800 ש״ח,הגעתי לחנות ורכשתי את הראש המדובר ואני מרוצה ממנו. הדבר היחיד שגרם לי מעט להתאכזב הוא שלאחר כ3 שבועות נתקלתי בפרסום נוסף שלהם על מבצעי חנוכה וגם הראש שקניתי היה שם במחיר נמוך יותר של 580 ש״ח,כעת מסתבר לי שגם כיום (נכון לכתיבת שורות אלו) הראש מוצע למכירה בעלות של 580 ש״ח. אמנם שילמתי מחיר נמוך יותר מהמחיר המקורי של המוצר אבל ידוע שמבצעי Black Friday נחשבים לאטרקטיבים במיוחד עבור תקופה קצרה מאוד ולכן אכזב אותי לגלות שדווקא לאחר שהמבצע הזה נגמר המחיר גם במבצעי חנוכה וגם כעת (נכון לכתיבת שורות אלו) נמוך יותר מהמחיר ״המיוחד״ של Black Friday.

חוות הדעת עזרה לכם?
noaoffer
noaoffer
04.02.2015
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה Cannon / Tamron

חווית קנייה ממש נעימה, שירות מעולה ומהיר. קנינו שתי עדשות ועוד אביזרים נלווים, המוכרים בחנות היו מקצועיים מאוד ועזרו לנו עם הבחירה והקנייה.

חוות הדעת עזרה לכם?
ravit
ravit
02.02.2015
מוצר שנרכש: עזרי צילום 860

הקניה היתה ספונטנית ולא איסוף מידע מקדים ועם זאת קיבלתי שירות אדיב, הרבה סבלנות בכל הסבר , שירות מקצועי, נעים ואדיב, קניה ראשונה אצלכם אך בהחלט נתן פתח לעוד

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
21.01.2015
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Polina
Polina
10.12.2014
מוצר שנרכש: מצלמה 6d

נהינתי משירות מקצועי מאוד ויחס מעובדי החנות. הכל בחיוך ובסבלנות רבה. ייתרון גדול בפריסה לעד כ10 תשלומים ללא ריבית. בחנות מגוון רחב מאוד של מוצרים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Einat
Einat
04.12.2014
מוצר שנרכש: עדשה 11-16 11-16

הי חברים, אני מאזור הקריות ועדיין בחרתי לרכוש בארליך, השירות מהיר, מקצועי ומגוון המוצרים ענק, השוואתי באתרים בינלאומיים כולל ebuy ואלי אקספרס, המחיר פצצה !!! ממליצה בחום. שבוע לאחר מכן רכשתי תיק לצילום במחיר מעולה, הגיע אליי למחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
haim yafim
haim yafim
01.12.2014
מוצר שנרכש: מקליט סאונד H5

חיפשתי מקליט סאונד ואביזרים נלווים ושוב מצאתי שבארליך המחירים הכי זולים הגעתי לחנות ושוב טיפלו בי במהירות ביעילות ובאדיבות עם פרוט על המוצר הסברים ועצה טובה אחרי שקניתי כבר המון דברים בארליך אני יכול לכתוב בבטיחות שהחנות צילום הכי טובה והכי אמינה ובהחלט אחזור לשם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
עמי
עמי
29.11.2014
מוצר שנרכש: Camera 6D

שרות מקצועי מהיר נוח ונעים. אפשר לחוש כי מולך ישנו איש מקצוע אשר באמת יודע את שצריך. נמרוד ארונוב טיפל בקנייתי אשר נעשתה בצורה מקצועית מאוד. הקפדה על הפרטים חשובה לי ביותר. תודה רבה ונתראה בעתיד!!! עמי

חוות הדעת עזרה לכם?
asaf
asaf
13.11.2014
מוצר שנרכש: מצלמה d810

הגעתי לארליך לרכוש מצלמת d810 ואחריות . השירות היה נהדר! נונתי השירות הסבירו לי על המצלמה ועל כל האפשריות הטמונות בה. קל ופשוט מחירים מעולים ושירות אליפות ממליץ בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
גיא
גיא
01.11.2014
מוצר שנרכש: מצלמה f250

מכשיר מצלמה היה בתקיון וחזר עם שריטות. שוחחתי עם מנהלת "רגינה" אשר טענה שאם יש לי בעיה אני יכול חלתבוע אותם בבית משפט. אני עם מצלמות סמסוג ומעבדות ארלך סיימתי פשוט שירות מזעזע בהמשך לתגובתכם אתם ממשיכים בקו של שירות לקוי ושקר אני הבאתי באופן אישי את המצלמה לתיקון ללא שום שליח דיברתי בצורה יפה מאוד כאשר לא הסכמתי עם רגינה וביקשתי מנהל מעליה היא טענה שהיא המנהלת רגינה טענה שאם מבחינתה אני לא מסכים אז תלך ותתבע אלו התשובות שלכם - בושה

תגובת החנות

המצלמה נשלחה לחנות ע"י הלקוח באמצעות שליח והגיעה במצב של פגמים רבים חיצונית (שריטות ומעיכות ) ועדשה שאינה תקינה. כאשר הוסבר ללקוח כי מצלמתו הגיעה כך לחנות התחיל לגדף ולשלח את מילותיו ללא רסן בנציגת המעבדה ( בשום מקרה לא הציגה עצמה כמנהלת ). צר לנו, אך המקרה אינו מעיד על הכלל וכמעבדת שירות רשמית של חברת סמסונג העולמית אנו מתקנים מצלמות מכל רחבי הארץ בין אם שנקנו אצלנו בחנות ובין אם לאו. כמו כן, המעבדה הנה נקודת שירות רשמית של חברת mack international ושכך מעניקה שירות ללא רבב ברמה בינלאומית ללקוחות מהארץ ומחו"ל. החברה בכלל והמעבדה בפרט תמשיך להוביל באמינות ובשירות לקוחות.

חוות הדעת עזרה לכם?
ארז
ארז
23.10.2014
מוצר שנרכש: מצלמה 700D

הגעתי לחנות לקנות מצלמה, המוכר היה מאד אדיב, הסביר באריכות על המצלמה ועל הפונקציות שלה ואף נתן טיפים לקניית אביזרים

חוות הדעת עזרה לכם?
סרגיי
סרגיי
12.10.2014
מוצר שנרכש: מצלמה רפלקס DSLR Canon EOS 5D Mark III

רכשתי מצלמה ישירות בחנות שרות מצויין אדיב ומקצועי ביותר מצלמה מדהימה ! אני מאוד מרוצה ממנה. לפני קניתי בארליך שתי עדשות 50mm F1.2 ו 24-105mm F/4

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון