
היה קושי ברכישה ישירה מהאתר. פניה טלפונית נענתה באדיבות וטופלה ביעילות. המוצר הגיע לאחר 4 מים בדאר רשום כמובטח.

היה קושי ברכישה ישירה מהאתר. פניה טלפונית נענתה באדיבות וטופלה ביעילות. המוצר הגיע לאחר 4 מים בדאר רשום כמובטח.

קניה חוזרת בחנות אחרי ברור מקיף בנושא מטענים וסוללות,מחיר הכי נמוך בשוק ,סחורה טובה,שרות בשמחה,הגיע בזמן ועם אכפתיות והתחשבות של הנרי והצוות.ברכה והצלחה בכל אשר תעשו.

משלוח בדואר רשום שהגיע מהר מאוד (כמו דואר 24). קיבלתי את מספר המעקב של הדואר רשום לאחר פחות מ- 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. אני ממליץ לכולם לקנות מהחנות הזאת ואני בעצמי ימשיך לקנות בה. אחלה הנרי!!!

בוצעו מספר נסיונות לביצוע הזמנה באתר שכשלו מבחינה טכנית נשלח מייל לחנות לחזור אלי לביצוע הזמנה (ביום רביעי), לא בוצעה אלי חזרה עד ליום ראשון. בשיחה אליהם נמסר שניתן להזמין באתר רק בדפדפן אקספלורר (ברצינות??? אפילו ביטוח לאומי השתדרגו...), ולא ניתן לעשות הזמנה טלפונית. בנשני נסיונות ביצוע רכישה נוספים בדפדפן אקספלורר עדיין היתה את אותה תקלה בהזמנת המוצר. בקיצור - אל תבזבזו את הזמן.

קצר ויעיל. כך צריך להיות. אמינות מצויינת ומשלוח כפי המובטח. ללא שטויות "מכירה". אמשיך לפנות לאתר בכל עניין שקשור לחשמל ואלקטרטניקה.

הזמנתי כבל מסוים. התקשרו לשאול להסביר כי לא בטוח שהכבל יתאים לגרסאות חדשות והציעו להחליף. החלפתי למוצר זול יותר. שלחו כבל נוסף ללא חיוב. סחטיין על השירות והאמינות. בטח כשסך כל ההזמנה היה 35 ש"ח בלבד. תודה. תודה. תודה. כן ירבו כמוכם (אגב הכבלים הגיעו וכולם עובדים היטב)

קיניתי סוללה לגלקסי s3, באתר כתוב שהיא של סמסונג אך היגיעה סוללה של חברה אחרת ולא מוכררת, הסוללה גרועה ביותר נגמרת בשניה ולא עובדת טוב. בקיצור אמינות על הפרצוף, לא מומלץ לקנות!!!

אתר ידידותי , הגיע מהר בדואר רשום! פחות משלושה ימי עסקים ממליצה בחום. מענה מהיר לטלפון והסבר נעים ומזמין

אני מאוד מרוצה מהשירות, היה קל להזמין וקיבלתי את האוזניות מהר והם נתנו לי שירות מצוין! הגיע ארוז טוב ושמור. ממליצה על החנות הזאת!

נכנסתי לחנות על מנת לפתח תמונה (בגודל 15X21). זכיתי ליחס מנוכר, תודעת שירות נמוכה וחוסר אדיבות משווע. בעבור פיתוח התמונה נדרשתי לשלם 15 ש"ח !!!! מחיר לא הגיוני בכל אמת מידה. כמובן שסירבתי לשלם מחיר זה (ואולי בזכות היחס הדוחה שזכיתי לו, לא "נפלתי" בפח ולא שילמתי עת העלות המוגזמת הזו). את התמונה פיתחתי בחנות צילום אחרת (ברוך השם לא חסרות חנויות) בעלות של 3 ש"ח בלבד !!!! עשו את החשבון והסיקו מסקנות.

שלום, חיפשתי מנורה אולטרא סגול בנרות. מצאתי באלקרטו כהן השירות היה מהיר אדיב ויעיל , מחיר טוב והעיקר שהגיע מהר כי בעוד יומיים מסיבת סיום בגן של אשתי הייתם 10 תודה מכל הלב

הזמנתי מהם שני מגני מסך זכוכית לגלקסי 3. שניהם נשלחו אלי מאוד מהר. המגן מסך עצמו מעולה ובמחיר זול מאוד! (24 ש"ח בלבד) ראיתי שהם מאוד טובים והזמנתי מהם עוד 3 מגני מסך ואוזניות. מומלץ מאוד לקנות משם..

הזמנתי מחנות זו לאחר המלצה שקבלתי מחברה. הזמנתי 2 בטריות לטלפון אלחוטי, ההזמנה קלה מאד ופשוטה לביצוע, המשלוח הגיע בזמן. ממליצה על החנות ובעתיד אמשיך לקנות מחנות זו מוצרים שונים.

קנייה טלפונית הזמנתי 2 שקיות -לא היו 2 שקיות הובטח לי משלוח מיד לכשיגיעו שקיות נוספות תוך מספר ימים עדיין לא קבלתי את המשלוח

הדפסה מהירה, למחרת שליחת התמונות; השקעה בשיפור התמונות, שיצאו באיכות גבוהה. שירות יעיל ואדיב. מחירים הוגנים, גם של הדפסת התמונות וגם מוצרים שונים שאני נוהג לקנות שם.

זו הפעם השלישית שאני רוכש מהחנות ואני מאמין שארכוש גם בעתיד. הפעם גם יצא לי להתנסות משירות הלקוחות של החנות- המוצר נפגם במשלוח והעניין נפתר בקלות. שלחתי מייל אל החנות עם תמונת הפגם וקיבלתי טלפון שהמוצר נשלח בשנית. המוצר אכן הגיע שלם לאחר 3 ימים בצרוף דמי משלוח במזומן לצורך החזרת המוצר הפגום. משלוח מהיר שירות טוב מחיר טוב = לקוח מרוצה.

שלחו שנאי שונה ממה שסוכם, לא עבד. לאחר שהחזרתי שלחו שנאי מסוג שונה שלא התאים בכלל. מסרבים לתת זיכוי. זהירות, לא לקנות.

קניתי בעבר באלקטרו כהן וזכרתי אותם לטובה. הפעם קניתי סוללה מקורית של נוקיה ובגלל בלבול אצלם היא נשלחה לכתובתי הישנה בעבר. הם שלחו שוב לכתובת החדשה ואחרי זמן ארוך יחסית קיבלתי את הסוללה. הסוללה שקיבלתי לא הייתה תקינה. מיד כשדיווחתי להם שלחו לי סוללה חדשה - הפעם טובה שהגיעה בתוך 3 ימים וללא תוספת תשלום. בשורה התחתונה הם קנו אותי כלקוח שלהם באמינות ובשירות שלהם. אני אמשיך לקנות אצלם וממליץ מאוד למי שרוצה שירות אמין. רק כשיש פאשלות מתגלה באמת האמון ומוסר השירות. בארץ לצערי זה נדיר . לאלקטרו כהן מגיע על זה 5 כוכבים !

לאחר קושי בהזמנה דרך האתר נענתי בטלפון ע"י צוות המוכרים האדיב שהשלימו עבורי את הקניה במהירות, המוצר הגיע בסופר מהירות (פחות משבוע !!) מחיר מעולה 31 ש"ח כששאר החנויות מוכרות בין 40 ל 70 !!!! מקווה שהם הרויחו עלי משהו כי רק המשלוח כלה להם 11.5 (לפי המודפס על האריזה) שירות נהדר משלוח סופר מהיר מחיר מושלם ותודה לזאפ שקישרה ביננו.

ב 21/9 רכשתי סוללה מקורית לגלאקסי 2. הסוללה לא הגיעה. התקשרתי אחרי שבועיים. אמרו ששלחו אבל ישלחו שוב. הסוללה שהגיעה גרמה לטלפון להתחמם מאד ולהתקע לעיתים תכופות. במקביל, הסוללה התנפחה קלות. כעבור שבוע זרקתי אותה לפח המיחזור לסיכום, לא קונה שם יותר 4/12/14 המשך לחוות הדעת: בעקבות חוות-הדעת התקשר אלי הנרי מ"אלקטרו כהן". אמר שהיתה אי-הבנה מצערת. שאילו הייתי פונה אליהם שוב, היו פותרים את הבעיה לשביעות רצוני. הוא החזיר לי את עלות הסוללה 54 ש"ח ע"י זיכוי כרטיס האשראי. לסיכום, הענין נפתר לשביעות רצוני.

טלפונית עם החנות . אדיבות, ענייני, קבלתי הצעות נוספות ענייניות ( מקורי \ חליפי ), הזנמה יעילה ומהירה ביום 22,10,2014 ד' , קבלתי ארוז היטב, ועם דף הסבר, היום א' 26,10,2014 עם הדואר לירושלים. יופי של שרות !

הזמנתי במוצאי השבת, התקשרו למחרת לוודא, ביום רביעי קיבלתי הודעה מבית הדואר הקרוב למקום מגורי, להגיע לאיסוף המשלוח. מאוד מרוצה .....להלן תוספת לחוות דעת שכתבתי לפני כחודש וחצי: הסוללה לגלקסי 2 שבקה חיים, כלומר מתה לגמרי. ניגשתי לחנות בחולון וזו הוחלפה ללא מילים. הטענתי את הסוללה ה"חדשה". אבל נראה לי כי גורלה יהיה כגורלה של הסוללה הקודמת. חבל..

הגיע פחות מ-48 שעות אחרי ההזמנה. למחרת ההזמנה שלחתי מייל לדעת האם שלחו וקיבלתי מספר מעקב ויחס אישי וחם. שירות מעולה. תמיד. אני "קונה מתמיד"