
ההזמנה היתה פשוטה, אחרי יומיים המוצר הגיע לסניף לאיסוף עצמי, כל התהליך היה חלק לגמרי

ההזמנה היתה פשוטה, אחרי יומיים המוצר הגיע לסניף לאיסוף עצמי, כל התהליך היה חלק לגמרי

הזמנתי טלפון קיבלתי אותו בזמן מרוצה בסך הכל ,גם מהנוחות באתר וגם ממהירות המשלוח ,תודה

שלטם רב השרות בקניון אבנת עי רן מנהל החנות גרוע בלשון המעטה אדם רגזן כעסן פתייל קצר לצורך דיוק משדר ליץ ללקוחות ולעובדים( כל מהצד נראה לגבי העובדים ) הצרשמותי שאינו מתאים כלל לתת שרות לחקוחות ובטח לא לאפל כשיש בעיה כי אז התגובה שלו מועצמת פי כמה אינו סובל ששואלים פתאם מתפרץ ומגיב די די די אין חי סבלנות לא אמכור לך אם עש בעיה כזו שאת אומרת על מוצר אז באח שמוצר נוסף כמו מצלמות לא אמכור הכל נאמר כי הגעתי לבדוק בטריה שלא נאענה לי יום וחצי בבית עש דרך בתנהגותית להגיב מוכר בקניון על רגזנטתו אבל אישית התקלתי אתמול 14/8/22 מעבר לזה טל ואופק שעובדים שם שרותיים עם רצון לעזור ולא כלי שהוא מתנהג חבל שכךפוגע בשם של באג תשקלו מה לעשות זה השם שלכם כשלקוחות מרוצים ובטח שלא מקוצים כך רן מעז לחשוב שזה בית שלו לראי ״״ שנכנסנו סלעחה זו חנות לחקוחטת עם שרות מכבד מינימום
נורית שלום בהמשך להתכתבות בנינו ובירור הנושא, הוסבר לך כי ככל הנראה חיברת את המוצר בחיבור הלא נכון ולאחר בדיקה של מנהל סניף הוא הסביר לך את הנושא, חיבר כראוי והמוצר תקין לחלוטין. לצערי לא קיבלת את תשובתו גם לאחר התייעצות עם השירות שלנו וביקשת להחזיר מוצר שהופעל - תקין וללא שום בעיה ולכן נענית בסירוב. בברכה אייל, באג מולטיסיסט

מוצר מדוייק. ואספקה בחלון הזמן שהובטח. כל הכבוד על השירות, ממליץ בחם על קניה בבאג

במשלוח לסניף היה די מהיר, לא היה בעיו. במשלוח והמוצר הגיע שלם בלי פגמים וזהו

הזמנה היתה קלה דרך האתר נותנים שירות מהיר , אדיב ועם חיוך 🌝 מומלץ מאוד

מאוד ממליץ, השירות שקיבלתי הסניף היה מאוד נחמד, וגם לא לקח הרבה זמן לאסוף את החבילה.

קניתי מחשב מק סטודיו שלצערי הגיע עם תקלה אך זה בטיפול מול היבואן (אני מבין שזה תקלה בייצור ולא קשור אליכם) במהלך הרכישה הגעתי אל אלדר שהיה מאוד סבלני, שירותי ואדיב. ביקשתי לסדר משהו בחשבונית והוא גם דאג לחזור אלי ולעדכן שתוקן. לאחר מכן חייגתי ודיברתי עם בת-אל שעזרה לי עם משהו נוסף שקשור לחשבונית. השירות היה מצויין, יעיל ומהיר. הייתי ממליץ לכל אחד לקנות אצלכם.

מאוד מאוכזב מהמשלוח של באג. הזמנתי לפני למעלה משבוע ללוקר במרכז הארץ. המוצר קטנטן (אוזניות) ואני באמת לא מבין למה לוקח למעלה משבוע לקבל אותו, ועוד ללוקר במיקום מרכזי.
שלום רב הרשה לנו להתנצל על העיכוב, היית בעיה עם מערכת לוקרים. אתה צפוי לקבל את המשלוח עד הערב. תודה על ההבנה. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

הזמנה קלה יעילה מוצר הגיע מהר ותואם את מה שצפיתי.ממליץ להתנסות ולהנות כמו שאני בול

הבטריות שקיבלתי עם המוצר היו ריקות ו לא פעילות בזבזתי שעה על הטלפון עם תמיכץ באג ו תמיכת החב3ה של מכשיר הטלפון הנייח שקניתי רק לעזור לי בהוראות הפעלה ו אף אחד לא טיפל לי בבעיה עד שהחלפתי הבטריות בעצמי ו אז הכל הסתדר, סך הכל מה שרציתי היה תפעול בסיסי לטלפון כמו שעה דיבורית צלצול... במדריך משתמש הדברים שהיו כתובים לא היו מתאימים למה שקורה במכשיר ו אחרי שעה בטלפונים עם בקשה בסיסית שהיא להגדיר שעה התברר שהבטריוץ שסופקו בקרטון המוצר לא עובדות החלפתי ו אז הכל הסתדר לי

ישר נגשים לעניין ושירותיים שנותן לך חשק לחזור ולרכוש שוב ואף להביא בשאר המוצרים הקיימים, מהיר יעיל ונעים!

סה״כ ההזמנה הגיעה מאוד מהר אבל אחד מראשי הדיו שהזמנתי - התוקף שמודפס עליו הוא לנובמבר 2022 (חודשיים מהיום) חבל שהם לא בודקים את זה!

הזמנתי מצלמה imulab ec2 דרך האתר שלהם, המצלמה לא מתחברת לרכזת, נאלצתי לשלוח לבדיקת מעבדה למחרת, במעבדה לא עשו דבר והחזירו בטענה שהמוצר תקין. אף אחד לא התקשר ולא עדכן אותי שהמצלמה חזרה, בסניף מסירים מעצמם כל אחריות, כאילו הם לא קשורים בכלל! בשירות לקוחות נתנו שרות מזעזע ומתנשא, מסרבים לזכות אותי ושוב דורשים לנסוע לחנות, לבזבז את זמני היקר ולשלוח שוב למעבדה. פניתי למועצה לצרכנות, צעד הבא יהיה תביעה משפטית. לא להתקרב לרשת הזאת!!!
נאזרי שלום רב בהמשך לפנייתך, המצלמה אכש נשלחה למעבדה ונבדקה באופן מקיף - נמצאה תקינה בדוח המעבדה נכתבו הוראות - נבדק ע''פ הגדרות יצרן-תקין. יש להתחברת לרשת 2.4 נא ליצור קשר עם תמיכה טנית במידה ועדיין לא מסתדר אתה מוזמן ליצור קשר עם התמיכה שלנו ונשמח לסייע. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות באג מולטיסיסטם.

משחק מעולה, הילדים שלי מאוד אוהבים. מחיר טוב, חצי מהמחיר בחנות, הגיע לסניף תוך 3 ימים.

הזמנתי באתר ובאותו היום ההזמנה כבר הייתה מוכנה והמתינה לאיסוף בחנות באג בביג ב"ש השירות היה מעולה

ההזמנה היתה קלה. לא ניתן היה לעשות איסוף עצמי אלא רק משלוח לבוקס. בסוף השליח התקשר אלי והביא לי את החבילה ללא הודעה מוקדמת. למה לא ניתן לקחת באיסוף עצמי מהסניף ? אלא רק לשלם 15 ש"ח דמי משלוח ? תעלומה
שלום רב תודה על פנייתך. כמובן שניתן לבחור באפשרות איסוף עצמי מסניף כאשר מבצעים הזמנת אינטרנט. תודה והמשך יום נפלא. צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

טיפול מהיר ומדויק במחיר הוגן. עדכון רציף בסטטוס השילוח ושירות לקוחות קשוב. מה צריך יותר?

אחלה חנות (רשת) הזמנתי באינטרנט - הבוט שירות לקוחות שלהם מושלם - לא צריך לחכות לנציג. בכל מוצרי gbl חובה לקנות דרכם - היבואנים הרשמיים.

שלום, אומרים עלי שאני ביקורתי מדי, אך הפעם חובה נעימה לי להביע את הערכתי לניר מסניף שבעת הכוכבים על השירות המקצועי שהעניק לי היום בזמן רכישת מחשב וציוד היקפי נלווה והכנתו הקפדנית. בימי פוסט קורונה בהם חוויית השירות נפגעה קשה, ועובדים טובים עוזבים בחיפוש אחר שיפור תנאי עבודתם, אדם כמו ניר מהווה לא רק נכס שחשוב לשמר אלא דוגמה אישית לכל מערך של שירות ומכירות. בתקווה שתשקלו אולי לתגמל ולטפח אותו למען שמירת טאלנט כה איכותי בחברה שלכם... שאפו לניר ולכם!! בכבוד והערכה אבי בן הר

מהיר וטוב בנוסף מתנה ואדיבות מחיר נמוך יחסית לשוק, הודעה שההזמנה מוענה תוך יומיים ומוצרים מקוריים

רכשתי טלפון סלולרי, גלקסי a73 חוויות הרכישה היתה מעולה בזכות צוות החנות ובעיקר תומר. תומר היה אדיב, מנומס, סבלני ומקצועי משלב הרכישה ועד הסיוע (הרב) בהעברת הנתונים מהטלפון הישן לחדש. זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות זו וללא ספק שבזכות השירות שקיבלתי, לא הפעם האחרונה

אני מאוד מרותה מההזמנה דלי האוזניות פשוט מושלמות לגיימינג וטובות גם למוזיקה ושלא נדבר על המשלוח שהגיע תוך יומיים

קניתי קונסולת משחקים nintendo switch במבצע, המוכר היה אדיב וזריז תוך דקה יצאתי מהחנות עם המכשיר. לפני שעזבתי המוכר ציין ששבועיים ממעמד הרכישה יש הנחה של 20% על משחקי נינטנדו, אמרתי תודה ויצאתי. שבוע אחרי הגעתי במוצ"ש לחנות (כתוב באתר שהחנות נפתחת ב 18:30, שהגעתי ב 20:30 היא היתה עדיין סגורה והמוכר נלחם עם המנעול רבע שעה לנסות לפתוח את הדלת, מסתבר שהחנות נפתחת פרק זמן לאחר צאת שבת ולא ב 18:30 כמו שרשום, נקודה רעה אחת). לפני היה בחור שרצה להחזיר פריט, המתנתי אחריו לפחות שעה (כי המוכר לא הצליח לזכות אותו). בזמן ההמתנה שאלתי אם ההנחה שהבטיחו לי כוללת גם אביזרים של נינטנדו, אמרו לי שכנראה שכן אבל עד גובה 15%, אז המתנתי. רציתי לקנות joy con, אחרי שהתבשלתי שעה הבחור בדק וראה שאין הנחה לאביזרים. שאלתי אם יש הנחה על משחק של מכונית שמתממשקת עם הקונסולה, גם כאן לא היה הנחה. מסתבר שההנחה היא רק על כרטיסי המשחק שנמכרים בבאג במחירים גבוהים משמעותית מחניויות אחרות, להנחה כזאת מי צריך אויבים....חחח. ככה הלכו לי שעה וחצי מהחיים על כלום, אחלה דרך לסיים את השבוע.
שלום ארז בהמשך לשיחתנו הטלפונית, הוסבר לך כי הייתה אי הבנה מצד הנציג לגבי המוצר הספציפי או היית מעוניין לרכוש (joy con). אתה כמובן מוזמן להגיע ולקבל את המחיר לאחר ההנחה. תודה על ההבנה. בברכה אייל, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

שרות מעולה מומלץ ביותר מוצרים באיכות מעולה שרות האונליין מצויין גם הכל הגיע לשביעות רצוננו ומהר תמשיכו להיות נדיבים אדיבים ומקצועיים כל הכבוד שרות 10