
קניה יעילה ומהירה, המשלוח הכי מהיר שנתקלתי בישראל! הכל היה מהיר ויעיל ללא תחרות.

קניה יעילה ומהירה, המשלוח הכי מהיר שנתקלתי בישראל! הכל היה מהיר ויעיל ללא תחרות.

מוצר Plantronics Voyager 5200 כמתואר, מחיר מצוין ושילוח מהיר (הגיע תוך יומיים אלי למשרד). מומלץ. תודה!

מחיר מצוין הכי טוב בשוק. מענה מהיר לכל שאלה. מלאי גדול בלי בעיות אספקה. לסיכום אחלה קניה אחזור שוב

השירות היה מהיר, יעיל ומקצועי. אוזניות מעולות במחיר הוגן. אשמח לקנות מוצרים נוספים אצלכם. תודה.

לפני שרכשתי צמיד כושר וידאתי שהוא תומך בעברית מול החנות, הבטיחו לי שכן. הגיע השעון - והוא אינו תומך בעברית. עכשיו אני צריכה לממן על חשבוני משלוח לחנות להחזיר את המוצר כי המוכר היה עצלן מידי לוודא מה יש לו בחנות לפני שהוא שולח אליי, אפילו שביקשתי ממנו במפורש. זה בקיצור - שירות גרוע.
הלקוחה התקשרה להזמין צמיד דופק והתעניינה אם הוא תומך עברית. כמו מאות היחידות שמכרנו בעבר מכל הדגמים של הצמיד, גם הדגם הנל תומך עברית ולא חזרה יחידה אחת עם טענה מסוג זה. הלקוחה לא הצליחה להתקין עברית אצלה בצמיד מסיבה לא מובנת. ביקשנו מהלקוחה לשלוח את הצמיד חזרה אלינו בשביל בדיקה והתקנה למה שצריך, המשלוח חזרה ללקוח כמובן יהיה על חשבוננו עם משלוח מהיר עד בית הלקוח. הבקשה לשלוח את השעון אלינו היא בקשה רגילה וכל בית עסק בתחום האלקטרוניקה דורש לשלוח את המוצר אליו לבדיקה לפני החלפה. הלקוחה לא קיבלה בהבנה את הבקשה ובחרה להשאיר חוות דעת שלילית. אנו מצרים על חווית הקניה הלא טובה, ותמיד מנסים להשתפר ! חנות ALL In Cell, תמשיך לשרת נאמנה את כלל לקוחותיה ולתת את השירות המעולה שאנו נותנים. בברכה ALL In Cell

האתר מעודכן למלאי החנות לאותו הרגע ההזמנה נעשתה בשניות, המענה הטלפוני היה מהיר ביותר, לסיכום חווית קניה נעימה.

ביום שישי החלטתי שאני רוצה לקנות לאותו היום למתנת יום הולדת קורא ספרים אלקטרוני. התקשרתי לטלפון שאתר ונאמר לי שיש במלאי אך החנות באותו יום שישי סגורה...הסברתי לו שאני רוצה לאותו יום והוא הסכים לקפוץ לחנות ולשים לי את המכשיר במכולת לייד כדי אוכל לבוא ולקחת (!) תודה!

למרות תקלה אנושית בהזמנה, בה נשלח מוצר אחד במקום שניים, המוצר השני יצא מידית לאחר שדיברתי עם החנות והגיע למחרת עם שליח עד הבית!

חוויית קניה טובה - מחיר טוב, הזמנה נוחה באתר, המוצר הגיע בזמן ובמצב מצויין. תודה!

בסוף חודש אוגוסט 2021 רכשתי שעון גרמין 645 בחנות. לאחר כחודשיים וחצי לערך שמתי את השעון לתיקון בשל לחות שהייתה בצג השעון. הובטח לי כי תהליך התיקון מבוצע דרך היבואן הרשמי וייקח לערך 2-3 שבועות. עד היום לא קיבלתי את השעון חזרה מתיקון (חודשיים בדיוק). בשיחות חוזרות עם נציגי החנות מעבר להתנצל לא עושים שום דבר פעיל. גם שעון חלופי הובא לי רק לאחר חודש וחצי וזה גם רק לאחר שביקשתי והזכרתי. לצערי גם השעון החלופי היה ברמה שלא ניתן לשימוש. בשיחה טלפונית עם בעלי החנות קיבלתי יחס מזלזל ורק תלונות על איך שאני לא מבין למה חודשיים תיקון (השעון סה"כ בן 4.5 חודשים!!!, מתוכם חודשיים בתיקון) זה זמן סביר. ביקשתי החזר על השעון או לפחות שעון חדש חלופי. בעל החנות אמר שדבר זה לא יקרה כי מדובר במצב הגיוני שהוא נתקל בו ביום יום.
ALL In Cell - לוקחת אחריות מלאה על העיכוב בתיקון. בכל תקלה בשעונים החכמים הנמכרים בחנות, הלקוח זכאי לשעון חליפי לשימוש עד סיום התקלה, שירות ייחודי ל ALL In Cell. גם הלקוח הנל קיבל שעון גרמין FORERUNNER 235 לשימוש. השעון היה תקין שכן הוא חזר מלקוח אחר. במידה והיה נאמר לנו שהשעון החליפי לא תקין היינו מחליפים ללקוח בשעון חליפי אחר. לצערנו למדנו על כך רק בחוות הדעת של הלקוח, שבחר לא לפנות אלינו ולבקש שעון אחר. באמת שנעשה כל ניסיון להחזיר את השעון מוקדם יותר מהתיקון אך לצערנו בעכבות המגיפה העולמית שמשתוללת בנוסף לגל החמישי של האומיקרון, המוצר התעכב משמעותית במשלוח למעבדה בחול, זמן התיקון התארך משמעותית גם כן. התנצלנו, הבטחנו לפצות אך לצערנו כל זה לא התקבל בהבנה אצל הלקוח. אנחנו רוצים לעמוד על כמה אי דיוקים שנכתבו בחוות הדעת: 1. כל השעונים מתוקנים במעבדה רשמית של GARMIN. 2. הלקוח קיבל יחס מכבד לכל אורך הטיפול. לכל אורך הטיפול נציגי החנות זכו לאיומים בתביעה או פרסום חוות דעת שלילית. 3. השעון הוחלף בחדש ! אנחנו מצרים על העיכוב ועל חווית הקניה, אנחנו תמיד מנסים להתשפר ! תודה !

מצויינים. עזרו לי בכל דבר, הביאו לי את המוצר לאוטו וגם פינקו בסוף במשהו... תודה

חנות מעולה עבור קניה דרך האתר ומשלוח עד הבית. היו נחמדים בטלפון והמשלוח הגיע יחסית מהר (3 ימי עסקים).

קניתי קינדל חדש. המחיר מעולה והוא הגיע תוך יום אחד בלבד אלי הביתה. אחרי שקראתי בו קצת, ראיתי שחלק מהמילים מופיעות קצת מוזר. דיפדפתי קדימה ואחורה והבנתי שלקינדל יש בעיה שיש אזורים דהויים על המסך כשקוראים מזווית. גם כשמעבירים עמוד קדימה או אחורה, המילים שמופיעות באותו מקום בדף דהויות, וזה מפריע לי לקרוא. רק כדי לוודא שזה לא רק אני מדמיין, גם השוויתי לקינדל הקודם (שבו כל המילים חדות תמיד) וגם ביקשתי מחברים שיסתכלו על הקינדל החדש ויגידו לי אם חלק מהמילים נראות שונה, וקיבלתי אישור אובייקטיבי שאכן אנשים אחרים בבירור רואים את זה. התקשרתי לall in cell ואמרו לי שיקחו את הקינדל למעבדה ויחליפו לי במקרה הצורך. כשהגעתי, הבחור אמר לי בפשטות "המוצר עובד, אני לא רואה את הבעיה". הבאתי את הקינדל הקודם לצורך השוואה, זה לא עניין אותו - הוא אמר שכל דור של קינדל עומד בפני עצמו ואין סיבה להשוות. ניסיתי להסביר שזה מזווית מסויימת, והוא התעקש שהוא לא רואה את הבעיה ושהוא לא רוצה לשלוח את זה למעבדה ולא להחליף לי. בנוסף התעקש שאני לא צריך לקרוא איך שאני קורא אלא רק בדיוק מול הספר ולא בזווית. הוא ביקש שאם אני כותב ביקורת שלילית אז לציין מפורשות לטובת כולם שאמרתי ש"המסך אולי לא מקולקל ברמה של 0% או 50%, אולי זה 98%, אבל זה מפריע לי לקרוא עם מילים דהויות". מהצד שלו הוא אומר שהמוצר עובד פיקס ואין סיבה לשלוח אותו למעבדה והוסיף שהוא נותן שירות מעולה אבל כאן אין מקום לעשות שום דבר. אני חושב שההתעקשות לא לשלוח את המוצר למעבדה, לא להחליף, לא להכיר בבעיה שלי ולהגיד שמוצר שבגדול עובד (והוא בהחלט עובד) אבל עם פגם קטן זה פשוט לא מספיק בשביל לקבל שירות - לא החלפה, לא תיקון - זה סימן רע מאד בשבילי. אני אישית לא הולך לקנות בחנות הזו שוב כי אני יודע שאם במוצר תהיה בעיה קטנה אז פשוט יתעלמו ממני.
לכל לקוחות ALL In Cell - שירות זה במעלה הראשונה אצלנו, אין דבר חשוב במערך שלנו יותר משירות הלקוחות. המקרה הספציפי הנ"ל, הוא הפרה של כל הגיון בריא. הלקוח התקשר אלינו עם תקלה בקינדל שלו, נאמר ללקוח להביא את המוצר לחנות לבדיקה, ובמידת הצורך ישלח המוצר למעבדה למימוש אחריות. כאשר הגיע הלקוח לחנות, נבדק המוצר ולא זוהתה שום תקלה. למען הדיוק, הלקוח טוען, שכשמשתמשים במוצר בזוית של 60* מעלות ומטה הטייה, אז יש נקודה דהויה במקצת על הלוח שלו. טענה מוזרה והזויה. בנוסף, ציין הלקוח שהמוצר תקין ב98% ורק שקוראים בזווית המאוד מיוחדת שבה הלקוח קורא, רואים את התקלה. מכרנו מאות יחידות מהקינדל, ומעולם לא נתקלנו בבעיה כפי שתיאר הלקוח. מעבר לכך שבבדיקה בחנות לא נראתה שום תקלה !!! הוצע ללקוח לשלוח את המוצר למעבדה, ועידכנו אותו שבמידה ולא תמצא תקלה, עלות הבדיקה היא 150שח. הלקוח סירב בתוקף וציין שהוא לא מוכן לשלם את עלות הבדיקה במידה וימצא המוצר תקין ובחר לא לשלוח את המוצר למעבדה. לצערנו יצא הלקוח לא מרוצה מחווית הקנייה שלו ובחר להכפיש אותנו על לא עוול בכפנו. תודה ALL In Cell - שירות אצלנו זה קודם כל !!!

רכשתי לוח ציור אלקטרוני של WACOM השירות היה מעולה ואדיב. החבילה הגיעה למחרת עם שירות שליח עד הבית על חשבון המוכר, למרות שלא ביקשתי/שילמתי. אך לצערי המוצר לא תקין. חלק אחד הגיע מקולקל ולאחר ההתקנה התברר שיש בעיות נוספות בלוח.
חברת ALL In Cell, מעניקה ללקוחותייה שירות ברמה גבוהה ! גם הלקוחה הנוכחית נהנתה משירות ברמה הגבוהה שאנחנו יודעים לתת, שכן היא רשמה זאת בחוות הדעת. המוצר נשלח אליה במשלוח מהיר עם בלדר עד הבית ללא תוספת תשלום, כמחווה למבצעי סוף שנה. המוצרים מגיעים ללקוח אטומים (SEALED), חדשים מהיצרן, ללא דופי. לצערנו, ללקוחה הגיעה מוצר תקול. חברת ALL In Cell, היא אינה היצרנית של המוצרים אלא רק משווקת. החנות שלנו לא שולטת על מוצרים פגומים שיוצאים מפס הייצור, דבר שקורה בכל מותג. ALL In Cell רק יכולה להעניק החלפה מהירה על המוצר, דבר שניתן ללקוח ללא דיחוי. הלקוחה קיבלה מענה מהיר, ושירות עם חיוך לאורך כל התהליך. נשמח להמשיך ולתת שירות ברמה הגבוהה שאנחנו יודעים. אנחנו מודים לכלל לקוחותינו על התמיכה הנהדרת שלהם בנו. ALL In Cell - כי שירות זה קודם כל !!!

חפשתי שעון כושר הגעתי דרך האינטרנט וקיבלתי שירות מעולה, תשובות מהירות לשאלות ומשלוח מהיר, תודה

החבליה הגיע בזמן הנקוב בהזמנה, נרשמתי למשלוח בדואר רשום וקיבלתי שליח עד הבית! תכולת החבילה תאמה בדיוק להזמנה,בס"ה מאד שבע רצון.

חנות אמינה וזה הכי חשוב החליפו לי את האוזניות בקלות ובזריזות ללא כל וויכוח מומלץ להתעסק עם אנשים כאלה.

חוויית קנייה מהנה ביותר, שירות אדיב וסבלני. נסעתי במיוחד פיזית לחנות כדי לרכוש עכבר שרציתי והיה במחיר נמוך יותר משמעותית מהמתחרים. בנוסף למחיר הטוב, זכיתי בקבלת פנים נעימה. בהחלט ארכוש מוצרים שוב.

שירות מהיר ויעיל - ההזמנה בוצעה בחמישי וכבר בראשון המוצר הגיע עם שליח עד הבית. ממליץ בחום ובהחלט ארכוש מהם שוב בעתיד!

רכשתי עכבר אלחוטי באתר, למחרת יצרתי עם החנות קשר טלפוני והגעתי לאסוף את המוצר ללא עיכובים. שירות אדיב, מכירים נוחים, אחלה של חנות!

שירות נעים ואדיב של יובל! מקצועי וזריז. שוחחנו בבוקר ותוך כמה שעות אספתי את המוצר.

תתגדמנה המילים ותקצר היריעה להביע לכם תודה והערכה- על שירות מקצועי ואמין, שירות מסור ומיטבי יחס נעים הליכות ומכבד. בהחלט אחזור שוב ושוב! לא מובן מאליו השירות האדיב והסבלני ללקוח תבורכו 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

שירות מהיר ואמין מעכשיו לעכשיו, מוצר התקבל כמצופה ואף עם בונוס נחמד של חבילת הרחבה. ממליץ בחום על המקום, שירות ואמינות זה מעל הכל!

הית חווית קניה מצוינת. מחיר זול. שרות מהיר. עוד לא השתמשתי בלוח הגרפי שקניתי. כך שלא ניסיתי השרות שלאחר הרכישה. אך ממליצה בחום על המקום

קניתי מסך, ובזמן הרכישה הדגשתי, שאני מעוניין בדגם הספציפי הזה, אחרי שכבר נכוותי עם חנות אחרת. ואם אין אותו שיגידו לי, ושלא יחליטו בשבילי. אחרי ארבעה ימים, הגיע מסך אחר לגמרי.
הלקוח צודק !!! אכן הייתה טעות אנוש והלקוח קיבל מסך מדגם שונה, כמובן שאף אחד לא החליט במכוון לשלוח מסך שונה ,כטענתו התנצלנו בפני הלקוח ולאחר שקיבל זיכוי, נשלח אליו שליח לאסוף את המסך. ALL IN CELL לוקחת אחריות מלאה על הטעות בהזמנה ומתנצלת. שירות מעל הכל !!! ALL IN CELL