
רכשתי מקרר סמסונג 4 דלתות. ויש לי מקרר 2 דלתות ישן. אני גר בדירת קרקע . המוביל החליט שצריך לפרק דלתות לשני המקררים כדי להכניס ולהוציא אותם וביקש 60 שח על כל דלת, למרות שיש דלת אחורית בחצר ברוחב של 1.5 מטר וניתן להוביל אותם על עגלה בצד הבית (9 מ' בלבד). את המקרר הישן טענתי שניתן להוציא מהדלת הקדמית ללא פירוק דלתות רק צריך לפרק א הידיות ואני אעשה זאת הוא כמובן סירב וניכר שהוא בא ל "עשות קופה". ניסיתי להשיג את נציג החנות כדי שיתערבו - בכל פעם הגעתי למוקד ! המוביל סירב לחכות למענה וחזר עם המקרר. כשנוצר קשר עם מנהל החנות (ניר) שלחתי לו סרטים של המסלול והוא צעק עלי ודיבר לא יפה והצדיק את המוביל וציין שזו הובלת של היבואן ולכן היא לא באחריותו!! למחרת ביקשתי שישלחו מוביל אחר, ניר תיאם זאת עם היבואן ואכן מוביל חדש הגיע, ראה את המסלול אמר שאין בעיה בכלל. והוביל את המקרר תוך שלוש דקות פנימה על עגלה. את המקרר הישן אני הוצאתי מהדלת הקדמית לאחר פירוק הידיות . ביקשתי באתר שישלחו חשבונית , אחרי 5 ימים לא נשלחה אבל קיבלתי הודעה שהם שמחו לתת לי שירות . התקשרתי שוב לכל הטלפונים שבאתר וכל פעם הגעתי למוקד - לא ניתן להשיגם בטלפון. אחרי פתיחת בקשה נוספת באתר, ניר חזר אלי וצעק כהרגלו ואמר שאם אני לא מרוצה שלא אקנה מהם יותר. על היחס המחפיר , זמינות לשירות וחוסר האחריות - זאת אעשה !























