
קיבלתי שירות טןב מאוד אני מרוצה זה היה קניה ממש טובה מיקי בו אדם מדהים

קיבלתי שירות טןב מאוד אני מרוצה זה היה קניה ממש טובה מיקי בו אדם מדהים

חיפשתי הרבה זמן צבע שחור ולא היה בשום חנות עד שחייגתי אליהם לפני שהגעתי ווידאתי שיש את הצבע שאני רוצה וכשהגעתי הוא היה זמן במלאי סוף סוף תודה רבה אחלה אנשים

תודה על שירות איכותי ומהיר הדבקת מגן מסך באופן מקצועי ביותר ללא ספק מצאתי את החנות שלי לשנים הבאות

קונה אצלהם פעם שניה חזרתי אליהם כי נתנו לי שירות טוב בפעם הקודמת והחלטתי לעשות חוות דעת טובה כי גם הפעם קיבלתי שירות מעולה! ממליץ

ממש לא אהבתי את השירות, אני לא ממליץ ללכת לסניף הזה.יחס מגעיל מאוד ללקוחות. מיכאל , מהנדס אזרחי, חיפה

הזמנתי מהם אוזניות במשלוח מהיר שנקרא מהיום למחר והופתעתי כשקיבלתי את ההזמנה שלי ממש באותו היום שהזמנתי אותם תודה רבה אני שמחה מאוד

מיקי בחור אדיב ונחמד אני ממש אוהבת את השירות שלו אני ממליצה מאוד על החנות אנשים צעירים ונחמדים מאוד

חוזרת אליהם פעם שניה אחרי שקניתי לנכד שלי פלאפון חזרתי לקנות אחד בשבילי אנשים מקסימים נתנו שירות מעולה

הזמנתי טלפון עם משלוח עד הבית, המשלוח לא הגיע פעמיים. סיכמתי שאקח מהחנות בעצמי אבל כשהתקשרתי לתאם הגעה הטלפון כבר לא היה בחנות. לא הייתה שום לקיחת אחריות מצד החנות ושום רצון לעזור

קיבלתי שירות טוב ממיקי בן אדם מאוד נחמד שעזר לי בכל מה שביקשתי וחיבר לי את האוזניות תודה רבה

קניתי לילד מתנה טלפון ססמונג 15 שהגעתי הביתה גם ההורין שלי קנו טלפון מתמה לילד לא פתחתי את המוצר כלן החזרתי לחנות קיבלץי תמורנה מלאה במזומן תודה

התקשרתי לברר צבע של המכשיר לפני שהגעתי אחרי שהייתי בכמה חנויות שהטריחו אותי לבוא סתם כשלא היה,הגעתי לחנות הקניה הייתה מאוד זריזה תוך 15 דק הייתי בחוץ,אחלה שירות ממליץ

חייבת לציין שהחווית קניה הייתה מאוד נעימה וכיפית אנשים נחמדים וטובים הכל הלך חלק ומהיר תודה רבה

בדקתי לגבי מלאי של המכשיר לאחר שהתקשרתי לכמה חנויות ולא היה להם,הגעתי לחנות היה את הצבע שרציתי הדביקו לי את המגן מסך והכיסוי ממש טוב במחיר זול

קניתי שעון של מותג פיליפ לורנזו שעון יפה מחיר מצויין השירות היה ממש טוב ממייק תודה

לאחר רכישה של מוצרהתחרטתי על הקניה לא פתחתי את המוצר לכן החזרתי אותו וקיבחתי זיכוי

קיבלתי המלצה מחבר שקנה אצלהם פלאפון הגעתי לחנות ורכשתי שם איירפודס נתנו שירות טוב אחלה גברים

יצאתי מהחנות תוך 5 דק עם המוצר שרציתי נתנו אחלה שירות חוזר לשם כבר פעם שניה

רכשתי מכשיר של גוגל פיקסל 8 פרו השירוץ היה אדיב מקצועי כיף חרכוש במקום עם כזה ייחס אדיב

הזמנתי באתר איירפודס התקשרו למחורת לאמת איתי את הפרטים המוצר הגיע לאחר יומיים למרות שהמשלוח הוא עד 7 ימי עסקים דבר ששימח אותי מאוד,וקיבלתי אחריות של DCS 12 חודשים בדיוק כמו שמפורסם אתר תודה רבה

חנות של אנשים טובים אמרתי למוכר שאני ממהר תוך 10 דק הייתי בחוץ עם האוזניות תודה חברים

שירות מאוד טוב החלטתי להגיע אליהם אחרי שבדקתי בכמה מקומות והם היו עם המחיר הכי טוב סך הכל חווית קניה טובה

עזרו לי והסבירו לי על המוצר לפני הרכישה ודאגו שתהיה לי חווית קניה מצויינת ממליצה

קניתי אוזניות איירפודס 2 פרו לחבר שלי במתנה חיום הילדת והוא לא רצה אותם חזרץי לחנות באותו יום וקיבלתי כסף חזרה בלי בעיות

הזמנתי מכונת קפה של נספרסו באתר האינטרנט שלהם התקשרו אלי לאמת את הפרטים שלי דבר שמאוד אהבתי מראה על אחריות מצד החנות מאוד ממליצה הנציג היה מאוד נחמד ושירותי