
מנהל המכירות היה סבלני, אדיב ומקצועי, גם לאור ההתלבטויות הרבות שלנו. המוצר סופק לנו כבר למחרת. מחיר טוב, שירות מצוין. כמו שצריך.

מנהל המכירות היה סבלני, אדיב ומקצועי, גם לאור ההתלבטויות הרבות שלנו. המוצר סופק לנו כבר למחרת. מחיר טוב, שירות מצוין. כמו שצריך.

הגעתי בגלל המחיר. לאחר הקנייה ברור לי שמדובר בשירות שלא כל אחד נותן. מענה מיידי בכל פעם, הסבר מפורט על המכונה, שינוי במקום האספקה בליווי צמוד שלהם מול היבואן, ספגו עליהם עלות משלוח גבוהה יותר בגלל מקום האספקה, ולבסוף גם עזרה בהעמסה במקום שהיה צריך. וכמובן אדיבות רבה ביותר. בפעם הבאה אתקשר ישר אליהם. ותודה למני.

תודה רבה ליוסף על שירות מעולה. קניתי מכונת סחיטת פירות קשים, המכונה הפסיקה לעבוד בפעם השנייה. אחרי ששלחתי למעבדה, והשביתו את המכונה, טופ סטור שדרגו לי את המכונה למכונה יותר חזקה עם הנחה... כל הכבוד... ממליץ בחום. תודה רבה, שתצליחו בע"ה

יוסף המנהל רק רצינו לברך 'יוסף השם עליכם ועל בניכם ברוכים אתם להשם' רב תודות וכל טוב בהצלחה!!!

שירות מצויין ואדיב, קיבלנו את המוצר אחרי יומיים בלבד במשלוח עד הבית בחינם ובתשלומים נוחים, המוצר הגיע כפי שתואר, תודה רבה

שירות אישי כל כך שנזכרתי שאפשר גם ככה, הקשבה, ייעוץ, טיפול. מיד אחרי הקניה בעל החנות התקשר לשאול משהו, אני חושבת על הצבע המבוקש, ואז שאלתי אם יש במקרה מטחנת תבלינים, הוא השיג לי והזמין במיוחד במחיר מצוין שלא קיים כמוהו ברשת! הכל הגיע יחד ומעולה.

לפני הרכישה סופק הסבר נרחב ומקצועי לרכישת הדגם המתאים ביותר לצרכים. חשבונית נשלחה באופן אוטומאטי למייל. המכונה נרכשה בשעה 11:30 ובשעה 15:00 באותו היום כבר הייתה בבית. שירות מקצועי ומהיר במחיר מעולה

מרגע הקניה ועד קבלת המוצר השירות היה מצויין ואדיב. לאחר קבלת המוצר נציג חברת השירות של בוש, הגיע ללא כבל החשמל. בשירות יכלו לתאם שירות נוסף רק למס' ימים לאחר מכן. יצרתי קשר עם החנות וסיפרתי להם, למרות שזה לא מתפקיד החנות אלא מחברת השירות, נציג החנות הגיע אלי עם הכבל למחרת. שירות מצויין!! מומלץ בחום

הזמנתי ביום שני אחה"ץ וקובלתי את התנור למחרת בצהריים. השירות היה יעיל מהיר ואדיב. מומלץ.

לאחר שראיתי בזאפ התקשרתי לחנות ענה לי בחור נחמד שנתן לי מחיר אטרקטיבי קניתי בשיחה טלפונית . המשלוח הגיע דרך חברת משלוחים העלו את מייבש הכביסה והניחו במקום פשוט שירות נפלא ויחס הוגן

הזמנתי בלנדר מהם. כשאמרתי להם שיש בעיה, הוא בא לבית שלי להחליף את המכשיר. שירות מעולה, מומלץ.

שירות טובה מהרה ואנושי. ענו מהר לשיחת טלפון ולמיילים. מוצר עובד מעולה. מחיר טוב מאוד תודה רבה

חווית קניה טובה מאוד, משלוח הגיע ממש תוך יומיים עד למקום עבודתי, צורת תשלום נוחה מאוד ושירות חם ומהיר ביותר. ממליץ.

שירות אדיב וסימפטי. למרות שטעו במחיר כלפי מטה, לקחו אחריות ונתנו את המחיר הנמוך! :)

רכשתי את המיקסר בוש מתצוגה ובערב פסח. לצערי הוא לא עבד למרות שהיה נראה מעולה. באותו יום בערב הגיע אחד מבעלי העסק והחליף לנו למכשיר משודרג יותר. שפשפנו את העניים לראות שזה קורא במדינת ישראל... כל הכבודדדדדד. אין לנו מילים.

ממליץ בחום, שירות מצויין וסופר מהיר. הסיר מעולה ושלחו מתנה בנוסף. יחס טוב מאוד וחווית קנייה מהנה

רכשתי מיקסר של חברת BOSCH מתצוגה, המוצר הגיע סגור לחלוטין, איכות המוצר מאוד גבוהה, השירות שקיבלתי מיוסף מעל למצופה, שירות מהיר ויעיל, נתן מענה לכל שאלה ובקשה, קיבלתי את המוצר תוך יום אחד בלבד עם שליח עד הבית, ממליצה בהחלט לרכוש מוצרים מחנות זו.

הזמנתי סיר לחץ של tefal ובטופ סטור היה הכי זול, קיבלתי תוך כמה ימים, יחס אדיב מקצועי ואכפתי, ממליצה בחום.

שירות טוב מצוין יחס אישי 👍👍👍 ממליץ לקנות מהאתר👍👍👍👍 חנות אמינה מאוד ממליץ ממליץ לקנות מהחנות

מרוצה מאוד מאופן ההתייחסות והטיפול המסור , ההיענות המהירה והתשובות לכל השאלות שלי , מעריך מאוד את היושר והמקצועיות שגילה הצוות כשלא היה להם את המידע שביקשתי עשו כל מאמץ כולל פנייה ליבואן והשיגו עבורי את המידע. המוצר סופק במהירות ובהתאם ללו"ז שתואם אתי. חנות אמינה שנותנת חוויית קניה נעימה ובטוחה.

הזמנתי דרך מני 3 מוצרים (מקרר מדיח ותנור ) כל הקשר היה אישי עם מני בטלפון לשביעות רצוני המלאה , למרות שמעולם לא פגשתי אותו ! איש מקסים ואמין מאוד

רכשתי לפני שבועיים מייבש כביסה מתצוגה מכיוון שנאמר לי שהמוצר הינו מוצר חדש לגמרי שייתכן שיהיו עליו שריטות קלות מכיוון שהיה בתצוגה. המחיר ששילמתי והוא גם מופיע בהזמנה שקיבלתי הוא 1800 ש״ח כולל משלוח. כאשר הגיע אלי המוביל בשעה 21:00 הוא ביקש שאשלם לו על ההובלה למרות שהצגתי לו את ההזמנה שבה מצויין בפירוש ששילמתי עבור ההובלה. לאחר כשעה הוא הצליח לתפוס את בעל החנות שהתקשר אלי וביקש ממני לשלם לו 100 ש״ח והוא יוריד את זה מההזמנה. אכן הוא חייב אותי במאה ש״ח פחות אבל נראה לי שניסו עלי את שיטת מצליח שרק גרמה לי ולמוביל אי נעימות. אם זה היה נגמר כאן הייתי נמנע מהתגובה אבל להפתעתי המוצר שקיבלתי אינו תקין, מרעיש כמו טרקטור והופך את החדר לסאונה כשהוא עובד. התקשרתי לחנות והם הפנו אותי לחברה שנותנת שרות, התקשרתי לחברה אבל הם ביקשו שאשלח להם בפקס (אנחנו ב 2017...) את החשבונית שלצערי לא קיבלתי עדיין. הצעתי לשלוח את תעודת המשלוח סרוקה במייל אבל אין עם מי לדבר. רק חשבונית ורק פקס... חזרתי לחנות והם שלחו לי את החשבונית סוף סוף, נכון לעכשיו אני תקוע עם מוצר לא תקין ואמור לקבל שירות מחברה שלא מוכנה לשרת מי שלא מחזיק בידיו פקס בשנת 2017.
שלום רב. לגבי התקלה במוצר: בכל מוצרי החשמל היבואנים הם אלו שנותנים את האחריות, לכל יבואן יש בדרך כלל הסכמים עם חברות המספקות שירות / מעבדות שירות אליהם מפנים את הלקוח במקרה של תקלה, כך במקרה הזה כשהלקוח הודיע לנו שיש תקלה הפנינו אותו לחברה שמספקת את השירות. אין לנו שליטה על איכות הטיפול ודרכי ההתקשרות שנבחרו ע"י החברה, במקרה הזה הם דורשים את החשבונית בפקס, ברגע שיובל הודיע שיש לו תקלה והחשבונית עדיין לא הגיעה אליו (נשלחת בדואר ע"י הנהלת חשבונות) שלחנו אליו ישירות במייל את החשבונית ובנוסף שלחנו בפקס את החשבונית לחברת השירות. יובל לא פנה אלינו לאחר מכן ואנחנו הבנו שהנושא טופל עד שקבלנו את חוות הדעת בזאפ, בכל אופן התקשרנו היום אל חברת השירות, שלחנו את הפקס ותיאמנו עבורו הגעת טכנאי. לגבי החיוב: אנחנו לא מנסים את שיטת מצליח, בעקבות שינוי ברגע האחרון בחברת ההובלות, המוביל הנוכחי רצה לקבל את תמורת ההובלה ישירות, ועל מנת שלא לעכב את המשלוח בוצע חיוב נמוך בעלות המוצר על מנת שהלקוח ישלם למוביל, לצערנו קרתה אי הבנה ולא התקשרו ללקוח להודיע לו על כך ועמו הסליחה.

חנות אינטרנטית מצוינת!! מחירים מעולים. שירות לקוחות זמין ונגיש בכל היום- טלפון. דואל הכל!!! ישר כח

באתי בגלל שהיה הכי זול.. זה היה מתצוגה. חשוב לציין. לא הסכימו לעשות עוד קצת הנחה. המשלוח הגיע בזמן. אחלה שירות במייל