
החברה ממש טובה לא עזבו אותי עד שקיבלתי את המוצר וכמובן עמדו במילה ביקשתי שהמדיח יגיע לפני ראש השנה והוא היגיע למרות שהזמן היה ממש קצר וגם לאחר שהמדיח הגיע נציגה של החברה התקשרה לבדוק שהמוביל היה בסדר ושאני מקבל הדרכה מהחברה כל הכבוד מזמן לא פגשתי חברה עם שרות כזה שרק ישארו ככה























