
לאחר ביצוע הזמנה וקבלת המוצר, ראיתי שיש בו פגם. ניסיתי ליצור קשר כמה פעמים עם החנות לפי פרטי הקשר שנתנו ולא היה מענה (לא עונים בטלפון, במייל ובאתר).

לאחר ביצוע הזמנה וקבלת המוצר, ראיתי שיש בו פגם. ניסיתי ליצור קשר כמה פעמים עם החנות לפי פרטי הקשר שנתנו ולא היה מענה (לא עונים בטלפון, במייל ובאתר).

לא להתקרב! הזמנתי מוצר לאחר שבוע שלא ניתן ליצור איתם קשר לברר מועד אספקה , התקשרו להגיד שאין את במוצר במלאי ולהוסיף כסף למוצר אחר. הוספתי כסף וככה עברו עוד שבועיים שלי שקיבלתי שום מוצר והם לא עונים בטלפון/ מייל/ פנייה באתר, עד שלבסוף ביטלתי עסקה דרך כרטיס אשראי.

יום לאחר שהזמנתי התקשרו שאין את הדגם ועלי להוסיף כסף לדגם יקר יןתר - תרגיל מוכר

כמו שכולם ציינו, גם אני הזמנתי טלוויזיה במחיר מפתה, קיבלתי אישור על ההזמנה, 3 ימים לאחר שאני מחכה למשלוח מץקשר אליי נציג ומודיע לי שאין את המצר במלאי ומציע לי מסך של פוג'יקום, שדרך אגב לפני שביצעתי את הרכישה באתר, התקשרתי לברר אם ניתן להגיע לסניף ולראות את המסך פיזית ואולי גם לאסוף אותו, הנציג ענה שאין אותו בסניפים אלא רק במשלוח והציע לי מסך של פוג'יקום שנמצא בסניפים, בקיצור, נראה לי שהבנתם, לא ממליץ לעשות עסקה עם מקום שבאופן שיטתי מפתה לקוחות כשאין לו את המוצר! דרך אגב, באתר שלהם עדיין יש 14 דגמים של המסך שרציתי ובאותו גודל
עופר שלום, חייגת לחנות לגבי התעיינות במסך 43', כשנאמר לך שאספקה הינה עד 7 ימי עסקים, ביקשת ללכת לראות פיזית המסך בסניף הקרוב אליך, לא ברור לנו מדוע בחרת להעלות חוות דעת שלילית אבל זה שלך. מאחלים לך חג שמח!

בד"כ לא קונה בסכומים כאלה באינטרנט בגלל כל מיני סיפורים החוויה פה הייתה מצויינת החל בשרות ועד זמן אספקת המקרר אקנה מכם שוב.

השרות היה מעולה קיבלתי את המסך מהר מאוד היחס מעולה הסברים עם סבלנות בקיצור חווית קניה מעולה

התקבל אישור הזמנה ואחרי 3 ימים הגיעה הודעה ש"ההזמנה בוטלה". אי אפשר להשיג אותם בטלפון כלל ואין מענה לאימיילים. לא ברור האם חויב האשראי או לא ואין כרגע דרך לברר...
שלום וברכה, שוחחנו בטלפון והוכחנו לך שחייגנו 3 פעמים ולא עניץ, מעבר לכך לא השארת פרטי תשלום אלא ביקשת לשחם טלפונות כך שלא ברור על איזה חיוב אתה מדבר.

הזמנתי מקרר, למחרת בבוקר מישהו התקשר אליי לתאם את ההזמנה ואמר לי שזה יגיע תוך 7 ימי עסקים. ביום השביעי לימי העסקים שעברו, התקשרתי לברר מה קורה עם ההזמנה, נזכרו להודיע לי שאין את הדגם הזה במלאי והציעו לי דגם קצת יותר טוב באותו מחיר. אחרי 7 ימי עסקים נוספים הודיעו לי שבגלל שאני מחוץ לקו הירוק, זה 14 ימי עסקים. בקיצור קיבלתי את המקרר אחרי סביבות החודש שלא היה לי מקרר, אני יצרתי קשר איתם, הם לעולם לא יצרו קשר איתי חוץ מלתאם את ההזמנה והתשלום בהתחלה, הרגשתי שאני צריך "לרדוף" אחריהם כל כמה ימים אני התקשרתי אחרי שהבנתי את ההתנהלות שלהם ואת זה שהם "שכחו" לומר לי שהדגם לא במלאי ומי יודע מתי ואם הם היו אומרים לי. התקשרתי 4-5 פעמים במהלך היום כשרציתי עדכון, עד שלבסוף ענו. וגם אז לא לקחו אחריות אלא תמיד האשימו מישהו אחר: "הסוכן", "הספק", "ההובלה", כולם אשמים חוץ מהם. אני לא מכיר אותם אישית ויכול להיות שהם אנשים טובים, אבל ההתנהלות שלהם גרועה ורק אחרי התראה בפני תביעה ששלחתי להם, משהו זז. מיותר לציין שאת הכסף הם לקחו מייד, ללא שום עיכובים, ובפועל התחלתי לשלם (תשלומים) שבועות לפני שהמוצר הגיע. אני לא ממליץ לאף אחד להזמין מהם מוצרים. נ.ב הם לא הביאו לי קבלה/חשבונית על הקנייה, לא במייל ולא מודפס.

שרות אדיב, נעים וסבלני. אספקה מהירה ומקצועית מחירים הוגנים ששוברים את השוק!! תודה רבה על חווית קנייה טובה.

קניתי מוצר לאחר ום התברר שהוא לא קיים אצלם. אז הציעו לי מוצר מקביל רק שהוא אמור להגיע ממוכר אאא עודפי חשמל שהביקורת עליו לא טובות. כל פניותי זכו למבוי סתום. על פניו התגובות החיוביות פה הם של עובדי החברה. כך דוד אפגן הוא זה שמכר לי את המוצר מהלל פה את החנות.ויזיה בהההה....
יעקב שלום, תסכים לנו שלא להתייחס להכפשות אשר כתבת כאן, אנו רואים זאת בחומרה רבה. רכשת מסך והחלטת לשדרג למסך אחר, לאחר מכן חייגת וביקשץ לבטל וכך עשינו. לא ברור לנו מדוע בחרת לכתוב דברים שלא קרו מעולם ובנוסף האשמות שווא. מאחלים לך כל טוב, נמשיך לתת שרות מכל הלב לכל אלפי לקוחותינו.

קניתי מהם מקרר ביום חמישי וכבר ביום ראשון קיבלתי אותו שירות מעולה מצד האתר ואספקה סופר מהיר מגיע להם שאפו

תקוע בבית בלי מקרר. היה אמור כבר להגיע לפי תנאי המשלוח אבל לא הגיע. אף אחד לא יצר קשר ולא ניתן להשיג אותם. כבר 4 ימים שבהם אני מתקשר כל יום 20 פעמים (כל איזה חצי שעה-שעה) ואף פעם לא עונים. אף פעם לא עונים. שלחתי הודעות וגם לא עונים.

חייגתי אליהם על מנת לברר לגבי מזגן לסלון דודו היה קשוב והתאים לי את בדיוק את המזגן שהייתי צריכה לסלון שרות מעל ומעבר.

לא סיפקו לאחר שבוע ימים, ששאלתי מה קורה ביטלו את ההזמנה בטענה שאני לא סבלני. שירות לקוחות זוועה ולא אמין בעליל. לא להתקרב

לא מגיע להם אפילו כוכב אחד. רכשתי מזגנים עדיין מחכה להם. באתר היה רשום שבוע אספקה. אין מענה, אין מזגנים ומקווה לקבל את הכסף חזרה.
שלום וברכה, הלקוחה גרה בשטחי הקו הירוק ונאמר לכ כי אספקה לקו הירוק היא לא עד 14 ימי עסקים טרם עברו אפילו ה-7 ימי עסקים כך של4 ברור מה הסיבה לדרוג השלילי. יתרה מכך, היום תואמה אספקה ללקוחה, צר לנו כי בחרה לדרג אותנו כך למרות שקיבלה שירות טוב ומחיר טוב. מאחלים שימוש מהנה במזגנים. צוות מבט אלקטריק.

לאחר שהתנור שלנו הלך, רכשתי מהם תנור פוגיקום דרך האתר. לאחר יומיים התנור היה בביתנו... מרוצה מאד מהמוצר וגם מהשירות שקיבלתי. ממליץ בחום.

אחלה שרות ומחירים לא שקרנים כמו בשאר האתרים שניסיתי לקנות, עמדו בכל תנאי הרכישה ובזמן. ממליץ

רוכשת קבוע אצלם את כל מותרי החשמל וכמו תמיד גם הפעם התקשרתי לברר על שואב אבק, אמרנו לי שיש במלאי, עשו מחיר מצויין ובאתי לאסוף. בהחלט ממליצה עליהם שירות טוב ומהיר.

אני כל חיי עושה את רכישותיי באינטרנט ופעם ראשונה נוכחתי לדעת ששרות ומחיר יכולים להיפגש באונליין בדרך כלל זה בא על חשבון אבל לא אצלם. הסבירו במקצועיות על המסכים והתחייבו למחיר הזול ביותר וכך היה. שאפו

רכשתי מקרר לפני 11 ימים. בנתיים לא יצרו איתי קשר והמקרר לא הגיע. לא בטוחה שבכלל מדובר בחנות אמיתית. מאכזב מאוד, מקווה שאקבל את הכסף בחזרה.
לקוח יקר, מבירור אצלנו עולה כי לא השלמת את תהליך ההזמנה ולא השארת פרטי אשראי תקינים ולכן הזמנתך לא יצאה אל הפועל מאחר ואנו מתייחסים חכך כהשארת פרטים בלבד. כל זאת למרות שנשלח לך מייל בנידון.

לא להתקרב! שירות לקוחות מבזה ללא מענה אך את התשלום גבו בזריזות! הם אכן יצאו הכי זולים אך שווה לשלם קצת יותר ולקבל את המוצר ולא להתקע בחוסר אונים ללא מוצר שרכשתי במיטב כספי כדי להציע לשדרג את המקפיא שרכשתי בתוספת תשלום הם ידעו ליצור קשר אך לאחר מכן נעלמו רכשתי מקפיא ב- 1,300 ש"ח , 1,300 אין מקפיא גם אין!

אחלה חווית קנייה קניתי גריל נינג'ה, לא רק שהגיע מהר גם שלחו מתנה קטנה של מטען נייד ממש נחמד

שירות מעולה הזמנתי באתר שואב אבק דייסון V15 נאמר כי המשלוח הוא עד 7 ימי עסקים אך ביקשתי אם יוכלו לזרז הנציג בדק ואמר שיש להם סניף בעיר מגוריי (באר שבע) והשואב יהיה אצלי עוד באותו יום ואכן כך, שלחו מישהו מהחנות עם השואב. זה נקרא שרות!! ממליצה בחום!

הזמנתי מכונת כביסה לקומה שלישית. הסבלים לא הסכימו להעלות את המכונה לקומה השלישית בטענה שמאחר ויש כמה מדרגות בכניסה לביניין הן נחשבות קומה, ולכן לא הסכימו להעלות את המכונה מעבר לקומה שנייה ודרשו תשלום נוסף!! התקשרתי לחנות ממנה רכשתי את המוצר, נציג בשם גיל סירב לקחת אחריות והפנה אותי לחברת השליחויות.
מדובר בלקוח שדרש מהמובילים לעלות לקומה רביעית ללא תשלום, וכל זאת גם לאחר שכתוב מפורש והוסבר לו שתוספת קומה כרוכה בתשלום נוסף. יתרה מכך, הלקוח קיבל זיכוי של 80 שקלים וניסה ל"סחוט" עוד. צר לנו כי לקוח שקיבל אספקה מהירה ושרות מעולה בחר להכפיש אותנו. כנראה שלא כולם יהיו מרוצים תמיד וזה בסדר. נמשיך לשרת את אלפי לקוחותינו נאמנה.