
קיבלתי שירות מעולה עם המון רצון לעזור, סבלנות אין קץ ומחיר אטרקטיבי. תודה רבה ליגאל ולבן על הסיוע, אין לי ספק שרכשתי את המוצר המתאים עבורי ושאם אזדקק למשהו יהיה לי למי לפנות. מומלץ בחום!

קיבלתי שירות מעולה עם המון רצון לעזור, סבלנות אין קץ ומחיר אטרקטיבי. תודה רבה ליגאל ולבן על הסיוע, אין לי ספק שרכשתי את המוצר המתאים עבורי ושאם אזדקק למשהו יהיה לי למי לפנות. מומלץ בחום!

התרשמתי מאד מחווית הקניה בנסקט-פרו ובמסע שלי מולם ברכישת כרטיס קול יצא לי להכיר את כל הצוות כולל אופיר הבוס שהקדיש לי בלי שציפיתי או ביקשתי כמעט שעה של יעוץ אחרי שקניתי כרטיס נהדר של סטיינברג אבל גיליתי בבית שהוא אינו רלוונטי לצרכים שלי - החלפתי את הכרטיס בלי בעיה לכרטיס אחר וקבלתי מייד את ההפרש כזיכוי. ראוי לציון יגאל שיצג את החנות מולי לכל אורך הדרך והלבטים, איש נהדר מיקצועי וחם, תודה לכולכם ! (-: ציון

שירות יוצא מהכלל, ממליצים באופן אובייקטיבי לפי מה נדרש ולא מנסים לדחוף מוצרים יקרים. נותנים חוות דעת אובייקטיבית על כל מוצר , מה היתרונות ומה החסרונות כדי שתוכלו לקבל החלטות לגבי מה מתאים. יחס מדהים ללקוחות. מאד מרוצים מהפסנתר החשמלי שקנינו.

ממליץ בחום! ציוד מעולה, שירותיות ומקצועיות ברמה הגבוה ביותר! אכפתיות ועזרה בלי לנסות "לדחוף" לך משהו שאתה לא צריך.

אווירה נפלאה ושירות מדהים, אנשים נחמדים שבאים ברצון טוב לעזור ולייעץ. מההתחלה ועד הסוף. עזרו לי לבחור את הפסנתר שיתאים לי, והצליחו בגדול.

את הקנייה שלי עשיתי טלפונית, גם דרך השיחה הטלפונית אפשר היה להרגיש שמדובר באנשים אמינים מאוד ומאוד חברותיים. בן היקר תודה רבה, רבה! הייתה סבלני ואדיב . הפסנתר הסטנד, האוזניות והפדל הגיעו מהר מאוד ושמחנו לגלות שמה שהמלצתה עלה על הציפיות. המשלוח היה מהיר ומטופל היטב. חווית הקנייה שלנו בנקסט-פרו הייתה נהדרת! כל מה שארצה בעתיד אדע לאן לפנות בחזרה. נ.ב גם גיא היה נהדר כשעזר בבחירת הכיסא לפסנתר

קניתי ציוד באינטרנט ו10 דקות אחרי שקניתי יגאל הגבר התקשר אליי ושידרג לי את הקניה גם הוביל במחיר וגם העלה רמה בציוד. בקיצור בחור מבין עניין ומוכן לעזור למי שצריך. בהחלט אחזור בעתיד!

קנתי דרך האתר מיקרופון דינאמי,ואחרי כמה דקות התקשר אלי בחור נפלא וחכם בשם בן,והוא אמר שאין במלאי והציע לי משהו חילופי,גם יותר זול וגם מאד איכותי,הוא הבטיח לי שעד יום שני זה הגיע,וכך היה בדיוק,אני מאד מודה לבן גם על היחס וגם על המומחיות שלו,ואין לי ספק שארצה לקנות משהו שיש להם באתר דבר ראשון אכנס לאתר שלהם,ישר כוח בן.

אחלה שירות, אנשים שאוהבים את העבודה שלהם נתנו לי את ההצעות הכי טובות בלי לנסות למכור לי יותר ממה שרציתי וגם פינקו איפה שיכלו. מחירים ממש ממש זולים יחסית לשוק מאוד מרוצה מהקניה ומהחנות תודה רבה

טוב מה עוד אפשר להגיד על החנות המדהימה הזאת,השירות,היחס המדהים של יגאל ובן שפשוט דואגים לך אישית,לא פעם ולא פעמיים שאני רוכש מוצר,וכמובן שאחזור:) אין לי מילים פשוט תודה על הכל ממליץ בחום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אחרי מלא המלצות על החנות הגעתי ונדהמתי מהשירות , אחרי התלבטויות רבות בין שני פסנתרים שהיו בתצוגה המוכר יגאל נתן לי הסבר מפורט ומעמיק ועזר לי למצוא את הכלי שמתאים לי בסבלנות רבה אחרי שניגנתי במשך דקות ארוכות . שוב תודה ליגאל על המקצועיות ועל המחיר ההגון שקיבלתי שאין לו תחרות . כמובן שאחזור שוב .

רכשתי בטלפון זוג מקרופונים אלחוטיים.התלבטתי בין שני מוצרים.הנציג נתן לי שירות סבלני ומקצועי בצורה באמת יוצאת דופן ועזר לי לבחור את המוצר המתאים.לפני סיום ההזמנה אמרתי לו שאני צריך את המוצר בדחיפות והוא מייד ניסה לעזור ולבסוף שלח לי את המוצר במונית ללא תשלום.

מקום מקסים, שבאמת מראה נכונות לעזור ולתמוך במוזיקאים מתחילים ומתקדמים. תחושה של בית. אחזור שוב.

הזמנתי אתמול ותוך 24 שעות קיבלתי את המוצרים , מי שביצע את ההזמנה היה בן , למרות שסכום ההזמנה היה בסך הכל קצת יותר מ- 200 ש"ח הוא היה מאד אדיב ומקצועי והסביר לי בסבלנות על כל מוצר , אין ספק שאחזור לקנות אצלם .

בתאריך ה24.08.2017 קניתי את האזניות Beyerdynamics DT770Pro מהחנות הנעימה הזו. בבוקר יצרתי קשר עם החנות והמנהל החביב בן הסביר לי למה עדיף לי לבחור דגם מסויים של האזניות מאשר הדגם שבחרתי. בן היה אדיב, ענייני ובקיא במוצר שהוא מוכר. המחיר של המוצר היה תחרותי אפילו אל מול אמזון. אני בהחלט אמשיך לקנות בחנות הזו מוצרי סאונד.

מרוצה מאוד מהשירות! חברת השליחויות פישלה ולא לקחה אחריות. כתבתי לנקסט-פרו מייל. תוך זמן קצר התקשר אלי איש מהחברה. היה אדיב. ישר הציע מתנה כפיצויי (שהגיעה יום אחרי) ולקח אחריות.

קיבלתי שרות מצוין!! הבחור היה סבלני ונעים, נתן המלצות ועצות לעניין, שרותי מאוד! בהחלט אחזור לקנות דרכם בכל הזדמנות שאצטרך :)

הי, אני מוזיקאי וקניתי כרטיס קול לא מזמן, ורק רציתי להגיד תודה גדולה על השירות המדהים, באמת עשיתם מעל ומעבר כדי לעמוד בכל הסטנדרטים השירותיים, כל הכבוד תצליחו!!

הזמנתי מנקסט פרו מקלדת מידי, נאמר לי שהיא אזלה מהמלאי ויגיעו חדשות רק בעוד חודש, עובד מאוד נחמד בשם יגאל המליץ לי על מקלדת אחרת - אחרי כמה בדיקות החלטתי ללכת עליה. המקלדת הגיעה למחרת. הייתה תקלה במקלדת - אחד הקלידים עשו רעש לא תקין, יצרתי קשר עם יגאל שמיד שלח לי מקלדת חדשה שהגיע תוך יום עסקים אחד. את המקלדת התקולה נתתי לשליח. הטיפול של יגאל היה אחלה, הוא היה סבלני, תקשרנו גם בטלפון וגם במייל, והאמת שמהנסיון שלי, מאוד נדיר סה"כ לקבל שירות כזה פה בארץ. אז מגיע לנקסט פרו וליגאל דירוג של 5 מתוך 5, אתם אחלה ובפעם הבאה שארצה צעצוע חדש, אני יודע לאן ללכת! ד"א, המקלדת אחלה ואני די שמח שלא הייתה את המקלדת המקורית שרציתי במלאי.

שירות מצויין, מענה מהיר ומקצועי! דאגו גם לשלוח הוראות שימוש מפורטות ולוודא שהכל בסדר עם המשלוח

בידורית מצוינת!!! אבל ליפני הכל היחס של המוכרים זה באמת דבר מדהים ונותן חשק לחזור לשם ללא ספק. קניתי מבחור בשם יגאל פשוט נתן לי להרגיש שאני לקוח VIP ואני בטוח שככה נותנים לכולם להרגיש. אחרי שקניתי התקשרתי כמה פעמים לחנות כדי שיעזור לי עם ההוראות פשוט כל פעם ענה לי ונתן את כל כולו בטלפון ולא ניתק עד שלא ריצה אותי. פשוט יחס מדהים!!! ממליץ בחום

שירות מעולה. התקשרתי ל - next pro דיברתי עם יגאל אדם מדהים. נתן לי המלצה ועזרה בקניית מיקסר ורמקולים. אציין גם את בן שנתן לי שירות מעולה. מה שבטוח שאמליץ לכל חבריי וכמובן כל זאת עם אחריות. תודה רבה רבה ל - next pro

שירות אישי ונעים, בן בחור מעולה וקשוב, יצאתי מרוצה ובעיקר הרגשתי בנוח. קנייה שווה ובטוחה, ממליץ!

ביום ראשון בתאריך 25/06/2017 התקשרתי אל החנות על מנת לקבל הסבר לפני רכישת בידורית ניידת. ענה לי בן שהסתבר שהוא גם מנהל החנות/רכש. אני חייב לציין שקבלתי יחס VIP למרות שאין לי שום הכירות עם בן וזאת הרכישה הראשונה שלי בחנות זו. קיבלתי הסבר מפורט על הבידורית וסיבות שהצדיקו את רכישת הבידורית בן היה ממש אדיב, סובלני ואף קיבלתי הנחה ומתנה :) תודה על שירות מקצועי, אמין, אכפתי, הגון וסובלני. נ.ב, קבלתי את המוצר בפחות מ24 שעות מרגע ההזמנה

שירות ידע ואמינות יוצאת מן הכלל יגאל נתן לי שירות ומידע לגבי מוצרים, הרגשת ביטחון שיש לאן לחזור במקרה של תקלה אחריות או אינפורמציה . מחירים טובים ושירות מצויין.