
קניתי מהחנות אוזניות המחיר הכי זול שמצאתי באינטרנט שירות מצויין המוכרים אדיבים אחרי זה צילצלתי לשאול על משהו שקשור לפלא שלי ענו לי על כל השאלות בסבלנות תודה

קניתי מהחנות אוזניות המחיר הכי זול שמצאתי באינטרנט שירות מצויין המוכרים אדיבים אחרי זה צילצלתי לשאול על משהו שקשור לפלא שלי ענו לי על כל השאלות בסבלנות תודה

רכשתי מכשיר פלא פון NOKIA 105 . המכשיר הגיע ולא עבד . שלחתי להם מייל מפורט על כך שהמכשיר לא תקין. לא הגיבו לי אני חשבתי אולי הבעייה בסים או משהו כזה החלפתי סים של כמה חברה ולא עבד. לאחר מספר ימים הלכתי לחנות סלולר בעירי אמרתי אולי זה משהו בקטנה ואמרו לי שהמכשיר תקול. יצרתי קשר טלפוני עם החנות אך הם סירבו לתת לי שרות דרכם מאחר שעבר יותר מ3 שבועות . אמרתי להם ששלחתי מייל מידי לאחר שהמכשיר הגיע אמרו לי שמייל לא נחשב ולמה לא התקשרתי. בקיצור אני עכשיו צריך ללכת לנקודת שרות צרכנים להפסיק יום עבודה בגלל שהם ראש קטן. ממש מעצבן . תחשבו פעמיים לפני שאתה מזמינים דרכם משהו כי הם לא יהיו איתכם שתצתרכו אותם ןעוד יגידו לכם שלשלוח מייל זה לא נחשב פנייה!!!!!!!!
שלום ישראל, ראשית אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. שנית, מכשיר הטלפון שרכשת הינו באחריות של היבואן הרשמי של נוקיה – חברת שיא קום. לכל בעיה במכשיר ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות של החברה הפזורים ברחבי הארץ. בנוסף לכך, ניתן גם לפנות אלינו ואנו נטפל בבעיה מול היבואן הרשמי עבורך. במקרה זה, המלצנו לך לפנות למרכז השירות של שיא קום כיוון שהוא קרוב יותר אל מקום מגוריך. אנו מתחייבים להמשיך לעמוד לשירותך גם בעתיד. בברכה, צוות נקסטק.

חנות הכי מקצועית שיש. כל פעם מופתע מחדש מהשירות המהיר וההבחנה המקצועית. המליצו לי על המטען המקורי של סמסונג במחיר טוב מרוצה מאוד.

התקשרתי לחנות ואמרו לי שיש את המכשיר בצבע שרציתי. הגעתי לרכוש את המכשיר וקיבלה אותי מוכרת מקסימה מאוד בשם אורטל עם שירות מדהים. הסבירה על המכשיר והתקינה מגן מסך במקצועיות. חווית קניה!

שלום. חווית הקניה שלי היתה ממש לא טובה. אף אחד לא חזר אלי מהחנות לומר לי שההזמנה נקלטה. גם כשהתקשרתי ושאלתי מתי יצא המשלוח, לא נתנו לי תשובה. עבר יותר משבוע מרגע ההזמנה ואין לי מושג היכן המשלוח ומתי יגיע אלי. ההזמנה בוצעה ב 3/6. היום 11/6, הנייד עדיין לא הגיע. הבטיחו 2-4 ימי עסקים. קוויתי ליותר

קיבלנו אצלם שירות מעולה מאורטל ונועם. היו אדיבים מאוד וענו על כל שאלה. יצאנו מאוד מרוצים, גם מהמוצר, גם מהמחיר ובמיוחד מהשירות שקיבלנו מהשניים. תודה לכם. מומלצים מאוד.

רכשתי באינטרנט טלפון סלולרי ומגן זכוכית מחברת נקסטק. הדביקו לי את המדבקה בלי לנקות את המסך כמו שצריך, כך שיש לכלוך שחור על המסך. אחרי זה לא הסכימו לזכות אותי על המגן אלא אם אגיע לסניף שלהם בפתח תקווה או אוריד את המגן מהפלאפון בלי שישבר (קשה מאוד) ואשלח להם אותו בדואר. בקיצור, שומר נפשו ירחק. Ss

הזמנתי טלפון מסוג xiaomi redmi note 9 pro שעלה 1,086₪, חכיתי שלושה ימים על מנת לבצע תשלום טלפוני, ביום השלישי התקשרתי לחנות אחרי שלא חזרו אליי לקבל תשלום, המוקדנית ענתה ואמרה שניסו להתקשר אלי ולא עניתי (הם לא התקשרו אלי) שאלתי אם אני יכולה לבצע תשלום עכשיו טלפונית והיא ענתה שלא מכיוון שהם מתקשרים לפי סדר לקוחות. כמובן שביקשתי לבטל את ההזמנה.

התקשרתי לחנות ודיברתי עם אורטל שהסבירה בסבלנות על כל האופציות שיש לי (ייבוא מקביל, ייבוא מורשה), תוך כדי ביצעתי הזמנה באתר ואחרי 10 דק ההזמנה היתה מוכנה לאיסוף עצמי וקיבלתי הודעה אישית מאורטל. תודה רבה

רכישה מצוינת מוצר זול אוזניות איכותית תואם לתיאור מענה בשירות לקוחות מהיר תודה רבה לכם

במשך יומיים התקשרנו לא מעט פעמים לוודא מתי יגיע הנוט 8 - בכל פעם ענו לנו בסבלנות רבה. לצערי עד שהגענו לחנות כבר נגמרו כל המכשירים מיבוא מקביל, אבל עדיין המחיר הכי זול שמצאנו ובניגוד לחברות אחרות לא דוחפים עוד מוצרים והצעות. גם המגינים באחלה מחיר. הצוות נחמד, סבלני (הגעתי ממש לפני סגירה) ויעיל.

הגעתי לחנות לאחר המלצה של חבר קרוב, חיפשתי בכמה חנויות את המתאם של סמסונג ללא הצלחה אך בסופו של דבר מצאתי אותו בחנות נקסטק ובמחיר שפוי. שירות טוב ומהיר

חנות מגניבה שיש בה הכל. רכשתי סט של אוזניות, מקלדת גיימינג, עכבר ומשטח במחיר מעולה. מוכר סבלני שהסביר לי על המוצרים, ממש ממולץ

המחירים טובים אבל חווית הקנייה זוועה. הזמנתי טלפון שהופיע באתר ובמקביל התקשרתי לחנות, אמרו שכרגע אין להם וצריך להגיע בצהריים. התקשרתי בצהריים ואמרו שצריך להגיע בערב, יחזרו אלי אחרי שיהיה להם וניתן לשלם. חזרו אלי רק למחרת בערב לביצוע תשלום אחרי שהתקשרתי מספר פעמים, אמרו שצריך להוסיף 149 שקל בשביל ערכה סגורה. הוספתי 49 שקל עבור שליח עד הבית. עברו כבר שלושה ימים, וטרם קיבלתי את המכשיר.

הזמנתי עם שליח עד הבית. התקשרו ואמרו שעולה 49 שח בניגוד ל-0 שכתב באתר (יותר מ10% מסכום הקניה). עוד התווכחו איתי ואמרו שקפץ לי חלון. כמובן שביטלתי מיד.

קנינו פלאפון שיומי רדמי 8A . ראשית חנות הכי זולה בארץ . 2. קיבלנו שירות אדיב ומקצועי מאבשלום שטיפל בנו בסבלנות רבה. קיבלנו תשובה על כל שאלה. למחרת חזרנו ושוב הסביר לנו פנים. נעים להיכנס לחנות. גם 2 המוכרים האחרים מדברים בנחת. אני ממליצה על המקום בכל לב. אסתר ןאלי.

הזמנתי כרום קאסט במחיר הוגן, המוצר הגיע תוף יומיים לביתי. אני מרוצה מאוד מהשירות האדיב והמהיר! ממליצה בחום לרכוש דרך החברv/

חווית קניה עם מוכר מקצועי ונעים, לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות ותמיד יוצאת מרוצה מאוד. תודה!

קניתי אוזניות בחנות ולאחר שהגעתי הביתה שמתי לב שהן לא מתאימות לאייפון 8, חזרתי לחנות והמוכר הסביר על ההבדל בין שלל המוצרים והמליץ לי על האוזניות המתאימות למכשיר. אוזניות מעולות במחיר שפוי ויחס נהדר, ממליצה מאוד לרכוש בחנות.

רקע: הגעתי לחנות ב 09:00 בבוקר לקנות אזניות Airpods 2 אשר מפורסמות בזאפ ב 525 ש"ח. החנות נפתחה בשעה 09:16. ביקשתי מהמוכר לקנות את האוזניות ב 525 ש"ח אך הוא אמר לי שאין אותן במלאי ושהן יגיעו בעוד כשעה (התקשרתי יום קודם לכן בסביבות השעה 16:00 לוודא שיש את האזניות במלאי). המוכר הציע לי לקנות אזניות Airpods 2 בערכה הסגורה והמקורית עם שדרוג ל 12 חודשי אחריות בתוספת תשלום של 49 ש"ח (סה"כ 574 ש"ח). הופתעתי מההצעה מכיוון שחשבתי שאני קונה ב 525 ש"ח את האוזניות באריזה המקורית עם 12 חודשי אחריות. המוכר הסביר לי שכתוב באתר של NextTech שבשביל האוזניות המקוריות צריך להוסיף 49 ש"ח והציע לי לדבר עם האחראי שאמור להגיע בעוד מספר דקות. לשלילה: - בדיקה בזאפ מעלה שחברות אחרות שמפרסמות את האזניות מציעות את המוצר באריזה המקורית עם 12 חודשי אחריות, כך שההשוואה למוצר ש NextTech מציעים בלבלה אותי כצרכן! (יוצא שעבור תוספת של 49 ש"ח לא משתלם עבורי לקנות את האוזניות האלה ב NextTech) - החנות נפתחה באיחור - לא היה את המוצר שבשבילו הגעתי (ב 525 ש"ח) למרות שהתקשרתי יום קודם לכן לוודא שיהיה למחרת בבוקר את המוצר. לחיוב: - בשיחה עם האחראי (שביצעתי טלפונית לאחר שיצאתי מהחנות) הוא הבהיר לי שמצוין באתר ש "שידרוג : 12 חודשי אחריות ע"י מעבדות היבואן הרשמי - ערכה סגורה מקורית בתוספת ₪49". ואכן זה מה שכתוב באתר (אך לא כתוב בכותרת שמתארת את האזניות שמדובר באריזה פתוחה). - האחראי הסביר לי שנגמר המלאי של האוזניות ב 525 ש"ח, ושאמור להגיע מלאי בשעתיים הקרובות. - האחראי היה סבלני וניסה למצוא פתרון שיתאים לי - הוא התקשר אלי כשעה לאחר מכן ואמר שהגיעו האוזניות שהוא מפרסם ב 525 ש"ח, ושאני מוזמן לבוא להחליף את האוזניות שרכשתי. - האחראי הסביר לי שבתקופה הזאת לעיתים יש איחורים בפתיחת החנות (למרות שזה לא מצוין באתר).

שירות הכי אמין ואדיב שיש ממליץ מכל הלב מחירים הכי זולים בארץ סחורה שלא מוצאים באף מקום

רכשתי נייד לפני שלושה וחצי שבועות. עדיין לא קיבלתי את המכשיר. יצרתי קשר והובטחה לי תשובה. כעבור שבוע, עדיין לא חזרו אלי.

שירות גרוע, יחס מזלזל מענה טלפוני אחרי יותר מ20 דקות. הזמנתי טלפון דרך האינטרנט. יום אחרי זה ניסיתי להתקשר כדי לאמת את ההזמנה, אחרי שאני יותר מעשר דקות על הקו ניתקתי כי חשבתי שהם בהפסקה. התקשרתי שוב יותר מאוחר ואותו סיפור מחכה יותר מידי זמן על הקו בלי מענה ועד שמישהו עונה לטלפון הוא עונה ביחס מזלזל ולא מכבד. יום אחרי זה התקשרתי כמה פעמים(ללא מענה) כדי לבטל את הזמנה ובמצטבר חיכיתי כמעט חצי שעה על הקו עד שענו. בקיצור תתרחקו מהחנות הזו.

שירות איכותי, מקצועי ואדיב. קיבלתי מענה מהיר מאוד ותשובה לכל שאלה. קיבלתי את המקסימום במחיר הכי טוב. מומלץ!!!!

חנות קטנה עם מוכרים צעירים ואדיבים שמבינים על מה הם מדברים - זריזים ויעילים במחירים הכי טובים