
מהשנייה שנכנסתי לחנות קיבלתי שירות מדהים ושולמי מקצועי שירותי נחמד מצחיק וואלה בחור להכיר להורים הפך לי את החווית קנייה לקלילה ונעימה אפילו נהנתי 🙂

מהשנייה שנכנסתי לחנות קיבלתי שירות מדהים ושולמי מקצועי שירותי נחמד מצחיק וואלה בחור להכיר להורים הפך לי את החווית קנייה לקלילה ונעימה אפילו נהנתי 🙂

שירות מעולה ואדיב מקצועי מתן מענה לכל הצרכים שלנו תחושה נעימה מרגע כניסת החנות ועד להעמסת המוצרים לרכב

שירות אדיב ומקצועי , לאחר השוואת מחירים , קיבלתי מחיר הוגן , כפי שפורסם במדיה. הציגו בפני אופציות שונות חלופיות, הסבירו את היתרונות והחסרונות בינהם.

אין על ג׳ורג׳ שבעולם, חווית שירות מעולה, יחס נפלא בכל מה שצריך . כיף לקבל שירות כזה

איש מכירות נחמד ועובד יפה מול לקוחות. יודע להקרין ביטחון ומפגין ידע נרחב בתחום. ממליץ בחום. בהצלחה!

כשנכנסתי לחנות לא פנו אליי עד שאני לא פניתי למוכר ושאלתי לאחר מכן ביקשתי מגהץ הצביע עם היד ואמר שמה נשאר לי אחד אחרון תסתכלי לאחר מכן היה על המוצר מחיר של 199 שח נאמר לו על החוק האומר שצריך לשלם את המחיר הזול ביותר התקשר לטענתו למנכ״ל ונאמר תתבעי אותנו כי אפשר לקבל את המחיר שרשום עליו למרות 199 שח למרות החוק ביקשתי לדבר עם המנהל או מישהו מעליו נאמר שהוא לא כאן וכמו שכבר אמרתי לך תתבעי אותנו

אין על יורי!! אלוף עוזר בהכל! נכנסתי ויצאתי אחרי רבע שעה עם מלא הבנה , עזרה אפילו עזר לי להעמיס לאוטו

שירות מקצועי ומהיר. עזר לנו בבחירה גם של טלוויזיה וגם כיריים. המחיר היה טוב. נחזור שוב.

השירות מהיר ומסביר פנים נכנסתי מוקדם בבוקר, קיבל אותי בחור נחמד. סהכ שירות אדיב. אין ספק שאחזור לקנות בסניף.

המוכר היה מעל המצופה הביא שירות מצויין מקצועי ושירותי מאוד ואפילו שזה היה בסוף המשמרת הוא חיכה עד שאני יבוא וירכוש את המוצר בחיוך ועוד בערב חג תודה רבה

חוויה מעולה. מוכר פנוי ועם סבלנות להסביר( וגם כנות להגיד כשהוא לא יודע משהו, שזה בעיני לא פחות חשוב וממש עדיף על מישהו שיחרטט אותי) נכנסתי, קיבלתי תשובות מהירות וקניתי מחשב מחודש וזול תוך רבע שעה.

ההזמנה שלי מאחרת למרות שביקשתי לאסוף אותה בסניף. כתבתי לשירות לקוחות. אחרי התמנתה של כשעה לקבלת מענה דרך וצאפ פשוט שלחו לי הודעת אומטית: "היי ההזמנה נקלטה , והועברה לסניף לצורך הצטיידות , ההזמנה תסופק במסגרת ימי עסקים , כאשר המוצר יהיה מוכן תשלח הודעת SMS 😀" ואז "לקוח יקר, קריאתך במוקד השירות נסגרה." מספר ימי עסקים לא צויין. מרכיש שמגיע יחס יותר טוב ללקוחות
הלקוח הזמין בתאריך 07/10/2024 בלנדר נינגה עם איסווף מסניף בני ברק, המוצר יצא לאספקה בתאריך ההזמנה התעכבה קצת והלקוח עודכן, המוצר ממתין לאיסוף של הלקוח מהסניף כבר כמה ימים, שרות עולם הקולנוע והחשמל

בחנות נמכרת הטלויזיה עם המלצה חד משמעית כי מדובר בטלויזיה חדשנית איכותית ומשוכללת ו-Peeless יצרן מצוין ,אך לאחר שעה קלה של שימוש נראה כי לטלויזיה יש עיוות צבעים שמומחש ביתר בתצוגה שאינה פרונטלית מלאה. נותני השירות והתמיכה לא ממהרים לתת לשירות ופתרון והמענה הממוחשב לא מספק וברור כלל. לסיכום, עדיף לקנות ביד שנייה טלויזיה בחצי מחיר ובביטחון .
היי הלקוח רכש את המוצר בחנות לאחר שראה את המוצר בתצוגה, לאחר שחיבר אצלו בבית פנה בנוגע לכך שהמוצר אינו חד מספיק הוסבר לו שאולי הבעיה בחיבורים אצלו בבית והוסבר שניתן להגיע לחנות להמשך בדיקה, שרות עולם הקולנוע והחשמל

מקצועיים מאוד. ידעו להתאים לי בדיוק את המוצר שהייתי צריך במחיר אטרקטיבי. החנות עצמה פחות מרשימה.

שירות טוב הזמינות גבוהה. המליץ על טלוויזיה לפי הצורך שלי לחדר משחקים שמתאימה לאקסבוקס של הבן שלי

אין על רוני מעולם הקולנוע!! שירותי ואמין מאוד מאוד מאוד ! ממליצה בחום לא תתאכזבו

קניה מדויקת ומהירה. נציג קיבל אותנו בכניסה עם ברכות. מיים קרים יש כוסות ושירותים נקיים.

רועי היה בחנות לבד ועם חיוך מקסים נותן שירות מדהים, חווית קניה, מחירים מעולים. ממליץ בחום

קניתי 3 מסכי טלוויזיה לחדרי הילדים, הייתי מאוד מרוצה מהשירות של שלומי שעשה המון להעניק לי חווית שירות יעילה ומהירה ובסך הכל מוצלחת .

לאחר הסבר בטלפון בהשוואה לאחרים הדגם היה זול יותר. הגעתי רכשתי ויצאתי , מהר יותר מקניית לחם וחלב במכולת

הזמנתי תנור משולב גז בחנות, הבטיחו שתוך שבוע המוצר יגיע, קיבלנו הודעה שתוך לתיאום אך לא ידענו שצריך לאשר אותה, מפה לשם עברו שבועיים שיום יום אני פונה אליהם שישלחו לי הודעה חדשה לתיאום, ואין עם מי לדבר או שלא עונים או שאומרים מבררים ולא חוזרים. הכי חוצפה זה שהם שלחו לי הודעה איך היה השירות על מוצר שלא קיבלתי. שירות זוועה ויחס מזלזל ממש התעצבו שאני "חופר" מכיוון שאני מנסה לברר למה אני לא מקבל את המוצר.
הלקוח המזין תנור גז בתאריך 17/09/2024 היה ניסיון תיאום לתאריך 24/09/24 שהלקוח לא אישר את תיאום היה ניסיון תיאום לתאריך 25/09/24 שהלקוח לא אישר את תיאום לבסוף אישר הלקוח תיאום לתאריך 10.10.2024 עקב כך תואמה אספקה, העיכוב נבע מכך שהלקוח לא אישר את תיאומים לא טלפונית ולא בSMS, שרות עולם הקולנוע

שירות מדהים. באמת...באתי לקנות מתנה לאישתי ופשוט היחס האישי והעזרה שקיבלתי לצערי אני לא יודע את השם. אבל רק להגיד המון תודה על הסבלנות והשירות המקצועי

קיבלנו שרות מאולה ומהיר. ההתניות בדרישות ובקשות שלנו והמלצות על המוצרים וגם כמובן מוצרים נילבים.

כמו בכל פעם שירות מעולה- אלופים אין עליכם שאפו תמשיכו כך, גקי ורוני אלופים אלופים

שירות אדיב, סבלני ובעיקר מקצועי. ממליצה בחום, נתנו לנו כמה אופציות ובאמת שאפשר היה לראות שזה מכל הלב וכנה.