
קניתי טלפון שולחני וקיבלתי מוצר שגוי. התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה אדיב וענייני. תוך זמן קצר (כשעה) הגיע שליח וביצע החלפה. בהחלט יש על מי לסמוך!

קניתי טלפון שולחני וקיבלתי מוצר שגוי. התקשרתי לחנות וקיבלתי מענה אדיב וענייני. תוך זמן קצר (כשעה) הגיע שליח וביצע החלפה. בהחלט יש על מי לסמוך!

התקשרתי לחנות וקיבלתי שרות מצוין המוכר הציע אביזרים נוספים במבצע הזמנתי Nokia 6303i הגיע עלי תוך יום אחד קיבלתי בדיוק מה שביקשתי כולל צבע וכרטיס זיכרון מומלץ מאוד

קיבלתי שירות מאפי. ענה מהר טיפל מהר המשלוח הגיע יום אחרי. כבר פעם שניה שהזמנתי משם סה"כ 8 יחידות שירות מעולה בוודאי אקנה שוב שם במידת הצורך

הגעתי לטליה קום דרך זאפ. צלצלתי לבקש מידע וקבלתי הסברים ממצים בטלפון. בחרתי לקנות באיסוף עצמי, בחנות עצמה השרות היה אדיב וסבלני. היה ממש נעים לקנות, קניתי גם מכשיר סלולרי וגם טלפון אלחוטי, ועזבתי בהרגשה שיש על מי לסמוך.

קיבלתי מכשיר משומש עם סוללה גמורה וזאת לאחר שבזאפ המכשיר הוצג כמכשיר חדש כמו כן הוצג כתומך דור 3 פלאפון ולא כך הדבר

אפי בחור על הכייפק. סבלני, נחמד, מחירים תחרותיים. אחלה שירות, אחלה מחיר יותר מזה?... בקיצור - מומלץ ביותר, רק חבל שאין להפ פרישה רחבה יותר בכל הארץ.

טלפונית נענתי מהשירות. המוצר הגיע מהר תוך2 ימי עבודה. התברר שהמוצר אמור לעלות יותר ממשה פורסם באתר עקב טעות החברה- לאומת זאת קיבלתי אותו במחיר הנמוך, זה שהופיע במודעה.

רכשתי לא מזמן סלולרי מדגם NOKIA 7020 מטליה קום. אני אתחיל תחילה מהשירות כי זה דבר שמאוד חשוב. חשוב לציין, כי השירות שניתן היה יוצא מן הכלל והיחס פשוט נהדר.מדובר בצוות אמין וחווית הרכישה הייתה ללא צל של ספק נעימה מאוד. וכעת בנוגע לפאלפון - הפאלפון הוא נוח לשימוש ובאיכות טובה. אין לי כל ספק, ששווה לרכוש בחנות זו!

זהירות!!! לא להתקרב לטליה קום!!! קיבלתי מכשיר תקול!! אני מודה שחששתי בהתחלה. משום שבכל זאת, מדובר ברכישה אינטרנטית. המכשיר מקורי(בדיקה קלה מול יורוקום אימתה זאת). היו במכשיר תמונה שלא אני צילמתי, אלא מישהו אחר השתמש במכשיר לפניי. עטפו אותו ביותר מדיי סלוטייפ מה שתרם למחשבה שהוא לא חדש. המכשיר אכן לא חדש. הרטט לא עבד מההתחלה. בגלל קוצר בזמן לא התקשרתי לחברה ע"מ שיתקנו את זה, אבל אחרי שהתקשרתי (לאחר כחצי שנה) הם לא מסתכלים על הקונה. לא אכפת להם(האחריות היא כביכול לשנה). מיקי-איש המכירות מדבר בצורה מאוד לא מכובדת, צועק ולא כ"כ אכפת לאיש המכירות שהיה מאוד אדיב קודם לכן מהלקוח אחרי הרכישה.הופתעתי לרעה. לאריזה לא צורפה האחריות או פירוט שלה, רק חשבונית שמהווה אחריות, דבר שמבטיח את זה שאין לכם מושג מה האחריות כוללת. לא מאחלת לאף קונה חוויה כזו קשה. העדכון של הביקורת הוא לאחר כחצי שנה מפני שרק עכשיו באמת הייתי זקוקה לעזרה שלהם, ונתקלתי בדלת סגורה. המסך נשבר כעת, ואיש המכירות מר "מיקי" טוען שבגלל זה הרטט לא עובד, אע"פ שהרטט לא עבד לכתחילה! וטוען שהאחריות "פגה" בגלל שהמסך נשבר (חוק שהוא המציא הרגע) כשיש לכם תקלה, שלחו את המכשיר חזרה באותו יום. ולא לחכות כמו שאני חיכיתי לצערי(בגלל הדחיפות למכשיר) ***עוד המלצה כללית ומאוד חשובה- כאשר אתם ממלאים את פרטי האשראי ע"מ לתת הוראה לחיוב עבור הרכישה ציינו בהערות את כל הדברים החשובים עבורכם ושימרו את מספר ההזמנה. תאריכה. שעת הזמנה וכן את הטקסט שציינתם- זהו חוזה לכל דבר ועניין.

תאור חוויית הקנייה: בחוות הדעת הזו הייתי רוצה להתמקד בשירות שניתן לי, ופחות במוצר....(המכשיר) שירות מקצועי , אמין, מהיר, מדויק, עם אחריות מלאה. אפשר לסמוך במאה אחוז על איש בשם אפי המטפל בך, ברצוני להודות במיוחד לאפי על התשומות לב הרבה שהקדיש לי עד לקבלת המוצר מבלי להתחשב בהוצאות של החברה אלא בדגש מלא לסבירות ושביעת רצון הלקוח! יישר כוח!!! התרשמתי לטובה מהשירות. די חששתי בהתחלה לרכוש את המדפסת דרך האתר ועוד מחנות שלא הכרתי בעבר ולהפתעתי השירות היה מעולה. החנות פשוט מדהימה. ואפי הנציג היה מעולה מבחינת היחס, השרות, ההסברים והבירורים שביצע עבורי. באשר לשירות האדיב שקיבלתי בטלפון אין מילים לתאר,אנשים סימפטיים נחמדים ומקצועיים! פשוט כולם! תבדקו את זה לבד! פשוט שווה, מקווה גם להחמיא על טיב המוצר אך זה רק הזמן יוכיח... מוצר: מדפסת מהירות משלוח: איסוף עצמי שירות לקוחות: מצויין נוחות ביצוע ההזמנה: קל מאד דרוג כללי: מצויין מספר חשבונית/קבלה: 250283 עוזי עוזי מודל/דגם: 3175 יצרן:סמסונג עדכן את חוות הדעת

קניתי 4 מכשירי טלפון ומספר אוזניות. ההזמנה הגיעה בזמן סביר בהחלט, ובדיוק לפי מה שנדרש. למרות שנעשתה טעות במחיר בטלפון, שתוקנה תוך מספר דקות, היה ברור שעומדים מולי אנשים ישרים, עם כוונה טובה וגם רצון להתפרנס. סה"כ שירות הלקוחות היה מצויין. כבר בצעתי הזמנה חוזרת, והפניתי אנשים נוספים לרכוש מהם. מי שעזרה לי במיוחד זוהי צביה - מומלץ לדבר איתה. אחראית, חוזרת להודעות ומבינה במוצרים.

בס"ד שלום וברכה לכולם ברצוני לציין ולשבח את היושר האדיבות והאמינות של אפי מחנות טליה קום בבני ברק שהפך את חווית הרכישה שלי לכך שבהחלט אמשיך לרכוש דרכו ולדעתי רק דרכו כי לצערי יושר ואמינות זה מוצר שכולנו מתהדרים שיש כאשר אתה מגיע לרכוש מוצר אבל אצל אפי מטליה קום זה אכן חרוט בתודעה האישית כאדם בחברה שאנו חיים בה ולאחר מכן ובמקביל כמוכר וכאיש שרות. אנ ממליץ ללא שום משוא פנים שכל מי שנתינת שרות ויושר הם ביחד גם עם מחיר הוגן להכנס לחנות טליה קום. זה המקום לציין תודה גם לזאפ שנותנת במה לאנשים שלאחר רכישה יביעו את חוות דעתם לעזר ללקוחות אחרים. שוב ממליץ על חנות זו ועל אדם זה. בברכה ותודה שלמה

הגעתי לאורסל לאחר חיפוש ארוך ומיגע לסוללה עבור הטלפון הסלולרי הישן מאוד שלי, (בן 9 שנים!). לא הצלחתי למצוא בשום מקום וכולם טענו שאין אפשרות להשיג סוללה כזו. פניתי לאורסל כדי לקנות טלפון חדש וסיפרתי להם שהקנייה מחוסר ברירה כי איני מצליח להשיג סוללה לטלפון הישן שלי. באורסל הרימו את הכפפה והציעו לי לחפש סוללה עבורי. אחרי יומיים חזרו אלי והודיעו לי כי הצליחו למצוא סוללה מתאימה. הסוללה נשלחה אלי בדאר רשום והגיעה בתוך 3 ימים. כל הכבוד לאורסל על היושר, האמינות ושרות הלקוחות המצוין והאמין שלהם ועל כך שויתרו על קניית טלפון חדש אצלם! שתזכו למצוות! אני ממליץ מכל הלב על קניה בחנות מצויינת ואמינה זו! זאב אופיר, אשקלון.

פשוט מדהים! אני כבר כחמש שנים קונה דרך האינטרנט ופעם הראשונה פוגש שירות ברמה כזו. עזרו לי עם הקניה, את המוצר קיבלתי כבר באותה יום.וכאשר היו לי בעיות (באשמתי) עזרו לי ברצון. מאוד נהנתי מהקניה

היה נחמד מאוד אמנם עוד לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי אבל אני בטוח שאני אקבל את במוצר כמה שיותר מהר

טלפונית נענתי ע"י אפי שענה בסבלנות לכל שאלותי. כשהגעתי למקום התקבלתי על ידו קבלתי את כל ההסברים וההשוואות לגבי המדפסות ששאלתי עליהן תוך כדי שהוא עונה לשיחות בטלפון - לכלם כולל אותי ענה בסבלנות ובתשובות מקיפות. נדיר ביותר.התלבט יחד איתי לגבי המכשיר ועזר לי לבחור......פתח את אריזה והדריך אותי לגבי החיבורים. ארז מחדש והוריד למכונית... אפי אין כמוך.. כמובן שאחזור!

זמינים ונוחים בפנייה טלפונית. עונים על שאלות באדיבות. כמה פעמים חזרו אלי לאחר שהיו עסוקים עם לקוחות בחנות ולקחו ממני את המספר. חסר באתר אפשרות להשוואה בין הדגמים בצורת רשימה ממוינת לפי יצרן\מחיר\נתונים של המכשיר כמו מצלמה,WIFI, זכרון,MP וכו' יש רק תמונות אבל אם אתה יודע מה אתה רוצה,או רוצה להתייעץ (וגם לקבל המלצה פשוטה וזולה בלי לנסות למכור לך דברים שאינך צריך) אז מתאים.

המוכרים נחמדים ביותר וישרים משהו נדיר בימינו בחנויות כאילו לפי נסיוני . קניתי אחלה פלאפון חדש במחיר הזול ביותר ...

קניתי מכשיר מוקיה פשוט הופתעתי לגמרי משירות שאין כמותו בארץ אנשים הכי אדיבים שראיתי ממליץ בחום לכולם לקנות רק שם אחלה מקום!!!

הגעתי לחנות פעם ראשונה,נדהמתי ממגוון עצום של מכשירים,קיבל אותי מנהל החנות-התרשמתי משירותיות ומקצויות שלו בתחום. רכשתי שני מכשירים,יצאתי מהחנות אם הרגשה שאני יחזור שוב בעתיד לרכוש. ממליץ בחום על חנות,זה המקום שיודעה גם לתת שירות ולגרום לחזור שוב בעתיד לרכישות נוספות. כל כבוד!!!

שרות אמין ומהיר מאוד,המוצר הגיע למחרת בתיאום טלפוני מראש דרך חברת UPS.טיפל בי בחור בשם אלי,ובאמת מגיע לו כל הכבוד.מומלץ מאוד

שירות מצויין. אני אישית קיבלתי שירות מאפי, השירות היה אדיב, סבלני ומקצועי. פשוט נהנתי לרכוש מהם מוצר. ממליץ לכולם.

עליי לציין את השרות המקצועי, המהיר והאדיב של החברה בכלל ושל אפי בפרט. כשהזמנתי את המכשיר לפני כשנה וחצי, הוא הגיע יום לאחר ההזמנה הטלפונית. בנוסף, מסרתי אותו אתמול בצהריים לתיקון, היום בבוקר הוא כבר היה מתוקן ומוכן לשימוש. חששתי מעלות התיקון וממשך הזמן שאאלץ להיות ללא טלפון סלולרי ולשמחתי הרבה התבדתי, השרות היה מהיר מאוד, קיבלתי מכשיר זמני (התומך בכרטיס הsim שלי), ועלות התיקון היתה זולה מאוד!! לא לחשוב פעמיים, פשוט להגיע ולהיווכח בעצמכם.

כהקדמה - אני איש צבא וזמני יקר (כמו של כולנו) ולכן אני תמיד בודק את המלצות הרוכשים כדי להמנע מבעיות ברכישה שיגזלו ממני אח"כ הרבה זמן יקר... הזמנתי דרך האתר מכשיר אל פסק תוצרת אדוויס.המחיר מאד אטרקטיבי יחסית וכמובן שלא נדרש היה לשלם תמורת המשלוח. ציינתי שאני מעדיף משלוח דרך דואר רשום (לא מומלץ!!!). ואכן שלחו לי באריזה כפולה, עם פצפצים. עם זאת המכשיר הגיע סדוק בחלקו העליון.(יודגש שהעסק בד"כ שולח דרך חברת הובלות שאני מניח שהינה טובה יותר מהדואר אבל אני העדפתי את הדואר - החלטה שגויה שלי...) מיידית התקשרתי לחברת אדוויס שהפנו אותי לחנות. שיחת טלפון עם אפי ובירור קצר העלו שיש להם במלאי מכשיר חדש אחר וללא כל שאלות מיותרות אמר שאם אני מעוניין להגיע אליהם הוא יתן לי מכשיר אחר חדש תמורתו. כמובן שלא התעצלתי, נסעתי אליהם ושם קיבל אותי שאול (מסתבר שהבחור גם תרם לכל אדם שפנה אליו בבקשת עזרה...). שאול גם הוא לא שאל שאלות מיותרות - בדק את הסדק, קבע שנראה כמו פגם בייצור ומייד צייד אותי במכשיר חדש בקופסא - לא ביקש אפילו לראות את הקבלה. בקיצור - ממליץ בחום. אני רוכש רק מעסקים שמקבלים משובים חיוביים (ממליץ גם לכם) - ימנע הרבה בעיות. בשמחות.