מפרסם ב-zap מאז 2012

‎Sim Free‎ ‏(SimFreePhone) - עמוד 13

טלפונים סלולרים מעבדת תיקונים (רמת גן)

4.53 / 5 ממוצע מבוסס על 40 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
נמצאו 1367 חוות דעת גולשים על Sim Free
tzadok.kima
tzadok.kima
04.10.2021
מוצר שנרכש: נוט 10

קניתי מכשיר נוט 10. השירות היה מצויין קיבלתי הסבר מפורט בטלפון על הרכישה והמכשיר הגיע עד הבית תוך 48 שעות.

חוות הדעת עזרה לכם?
אופל
אופל
04.10.2021
מוצר שנרכש: 767904

שרות טוב וסבלני לא מנסים לדחוף לך בכח מה שלא צריך הסברים מקצועיים והכל עם חיוך מקום מדהים מחירים מטורפים ושירות מעולה מאוד ממליצה על החנות מיקום נוח שירות מעולה מחירים הוגנים רכשתי בה בעבר מכשירים ואמשיך לבוא אם אצטרך טלפון חדש אביזרים וכל המסביב

חוות הדעת עזרה לכם?
sapirl
sapirl
03.10.2021
מוצר שנרכש: מטען לרכב

הגעתי לחנות לקנות מטען לרכב ופגשתי את מאיר שקיבל אותי בחיוך רחב, בזמן שהותי במקום התרשמתי מהשירות שהוא דואג לתת לכל לקוח התייעצתי איתו לגבי רכישת מכשיר חדש וראוי לשבח שקיבלתי תשובות אמינות ולא ״מוכרות״!!! אין ספק שהוא הרוויח אותי כלקוחה, את כל המכרים שלי ואני ממליצה לכולם להגיע למאיר בסים פרי רמת גן, מקצועי, אדיב וישר!!

חוות הדעת עזרה לכם?
רן
רן
03.10.2021
מוצר שנרכש: טלפון נייד סמסונג S10

הכול עבד חלק. דרך אתר האינטרנט. המשלוח סופק בזמן, באיכות טובה, וללא כל בעיות מיוחדות.

חוות הדעת עזרה לכם?
דודי
דודי
13.09.2021
מוצר שנרכש: טלפון סלולרי סמסונג נוט 9

לפני שאתאר את חוויתי האישית ברצוני להעיר את תשומת לבכם לטעות שאני נפלתי .והיא שבחנות זו (לפחות במוצר אותו רכשתי פלאפון סמסונג נוט 9) אין אחריות של שום חברה ידועה בעלת סניפים אלה האחריות היא רק על ידי המעבדה שלהם .ויש בזה 2 חסרונות א) שהאופציה היחידה שהייתה לי לגשת לבדוק את הבעיה במכשיר החדש שרכשתי הייתה רק בחנות שלהם במרכז רמת גן (היה גם קשה למצוא חניה) מה שהצריך אותי לבוא מירושלים(בהמשך התברר שלחינם) והיה איתי עוד לקוח שהגיע במיוחד מצפת..לעומת אם הייתה אחראית נורמלית כנראה היו סניפים קרובים יותר ב) ברגע שנמצאה תקלה (וכנראה שקורה הרבה כי שהייתי בחנות היו עוד 2 אנשים עם תקלות ) אתה נתון למצב רוח של בעל החנות שאותי אישית סילק מהחנות בצעקות של עוף מפה....ועכשיו למקרה האישי שלי .אני רכשתי לפני כשבועיים בערך פלאפון ב1400 שח .מהרגע הראשון היו בו כמה תקלות כאשר מה שבעיקר הפריע לי היה חוסר הקליטה שלו ( מדובר בנוט 9 שבזאפ יש לו המלצות מעולות) אני לתומי חשבתי שאולי הסים נדפק לי אז ניגשתי להחליף את הסים.לצערי התקלה נמשכה גם לאחר שהחלפתי עם סים של חברה אחרת...לאחר שהוברר לי מעל כל ספק שהתקלה בפלאפון עצמו התקשרתי לחנות ואמרתי שיש לי תקלה בפלאפון החדש ונאמר לי לבוא לחנות ויבדקו לי במקום. נסעתי במיוחד מירושלים לחנות המוכר לקח את הפלאפון הוציא את המדבקה מאחורה ולתדהמתי התגלה סדק/שבר מאחורה .הפלאפון בוודאות לא נפל לי הוא היה בשימוש בקושי כמה ימים (היה חגים ושבתות בתוך השבועיים בקושי הספקתי להשתמש ) וברגע שהוא ראה את זה הוא פשוט זרק אותי משם .כשניסתי להגיד לו שאין מצב שהפלאפון נפל וגם שאין קליטה מהרגע שרכשתי אותו הוא פשוט אמר לי לא מעניין אותי חבל לך על הזמן אתה מבזבז לי את הזמן לאחר שניסיתי לדבר על ליבו הוא הסכים לעשות לי טובה שתמורת 600 שקל (כמעט 50% מערך הפלאפון ללא הכיסוי)הוא יחליף לי את הפלאפון ואת שלי הוא ימכור למישהו אחר כיד שנייה..כשטענתי שזה לא נראה לי הוגן שעל פלאפון חדש שבקושי אצלי כמה ימי שימוש אצטרך להוסיף עוד כזה סכום הוא פשוט התחיל לצעוק שאני חוצפן ושאסתלק מהחנות....עד כאן חוויתי האישית.אני מוכרח לציין שבאתי עד אליו רק בגלל התגובות הטובות שיש בזאפ אבל במקרה זה פשוט טעיתי

תגובת החנות

חגים וזמנים לששון ושנה טובה! ראשית חשוב לנו לתת כמה דגשים ולהבין בין השורות את התלונה של הלקוח: אנו מאמינים שזה התבהר בצורה חדה ומיהרה במיוחד. הלקוח התמים מתאר שבר במכשיר- זה לא סדק וזה משהו שאפילו הלקוחות שהיו בחנות אמרו לו שזה לא הגיוני לבוא לקבל שרות על מכשיר שבור /מנופץ . מרגע זה והילך השתנתה הגישה והפכה לאיום שאם לא נטפל בחינם בנזק שהוא עשה הוא יפגע בנו תדמתית ויכתוב ביקורת שלילית בגלל שהוא רואה שזו חנות וותיקה עם אלף חוות דעות מעולות על שירות ומקצועיות במשך שנים רבות והוא ישתמש בכל האמצעים לקבל שירות בחינם על נזק שהוא עשה. אתם מבינים?  אין ולא יהיה אחריות על שבר ... נ.ב, במהלך השהות שלו בחנות (בזמן שהוא מאיים וצועק) אישתו של הלקוח התקשרה והוא שוחח איתה ללא כל הפרעות קליטה או שמע כפי שטען. בנוסף העניין נבדק בחינם ע"י טכנאי. ועוד דבר  - חניה יש בשפע ברחוב תובל 34 ר"ג . אתם מוזמנים לבוא לבדוק לקבל את השירות הטוב בארץ 😀

חוות הדעת עזרה לכם?
שחר
שחר
13.09.2021
מוצר שנרכש: אייפון 11

קניתי מכשיר אייפון 11 מאוקטב המכשיר הגיע ממש מהר עד הבית קיבלתי שרות מצוייןןן ממליץץ מאוד על סי פרי

חוות הדעת עזרה לכם?
econadv.az
econadv.az
09.09.2021
מוצר שנרכש: I phone 8

הסבר מהיר של איש השרות מאיר. כל מילה שנאמרה נבדקה - היתה מדוייקת. מחיר מהנמוכים במערכת. עזרה בהעברת המידע בין מכשירים. שרות מהיר מאוד וטוב // ממליץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
silberpav
silberpav
31.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung S20

אני וולטר, הייתי חייב לקנות טלפון חדש זריז, תוך כדי עבודה..מצאתי חנות סים_פרי ותוך פחות מרבע שעה יצאתי עם טלפון חדש (סמסונג S20), מוכר עזר והמליץ על הדגם ספציפי, אני מאוד מרוצה מהטלפון.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
31.08.2021
מוצר שנרכש: iPhone XR

שרות מעולה, מהיר, מקצועי ומחירים אטקטיביים - השילוב המושלם. הכנסתי הזמנה בערב, למחרת בבוקר חזרו אלי לברור פרטים נוספים. כשלא היה מה שבדיוק רציתי (צבע מכשיר) חזרו אלי שוב לדייק את ההזמנה ובצהריים המכשירים כבר היו אצלינו. פשוט תענוג וסופר ממולץ. בטוח שאחזור

חוות הדעת עזרה לכם?
gilherman69
gilherman69
23.08.2021
מוצר שנרכש: samsung s10e

שרות מהיר.מקצועי.אדיב.בלי סיפורים מיותרים.הטלפון הגיע אחרי יום למרות שאני גר רחוק מהמרכז.התקשרו לבדוק אם הגיע בזמן.סביר להניח שאקנה בחנות פעם נוספת

חוות הדעת עזרה לכם?
לירון
לירון
22.08.2021
מוצר שנרכש: 768144

שמחתי לרכוש מוצר שכבר לא מוכרים באף חנות גדולה. בסים פרי קיבלתי מענה מהיר בוואצפ והכוונה למוצר שאני צריכה באתר. רכישה מהירה עם המחיר הזול ביותר שמצאתי. בתוספת קטנה גם קיבלתי משלוח לבית למחרת :)

חוות הדעת עזרה לכם?
avraham.k60
avraham.k60
20.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung Note 20 ultra

קניתי Samsung Note 20 ultra, לטלפון הייתה בעיה עם המיקרופון. חזרנו הבעלים בדק את הבעיה ואז החלפנו את הטלפון. השירות טוב מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
erezseal
erezseal
20.08.2021
מוצר שנרכש: סמסונג 10 פלוס

שילוב קטלני של שירות מעולה ומחירים אטרקטיבים . קניה ראשונה שלי והופתעתי לטובה . ממליץ בחום .

חוות הדעת עזרה לכם?
יוני
יוני
19.08.2021
מוצר שנרכש: Galaxy note 10 Plus

ב-18 לאוגוסט רכשתי נייד מסוג Galaxy note 10 Plus סגרתי מחיר בטלפון, למרות שנאמר בשיחה כי אין אפשרות לשריין עסקה בטלפון וכי עלי לרכוש דרך האתר ולאסוף או לקבל במשלוח. כשהגעתי לחנות הקטנה במתחם הבורסה הצוות קיבל את המוסכם בטלפון, על פי דברי, יום לפני וקיבלתי את המחיר הטוב ביותר בשוק למרות שלא תאם את הפרסום באתר. הצוות היה אדיב ואפשר לי לבצע את כל הבדיקות שביקשתי לפני הרכישה, למרות שהחבילה הייתה סגורה הרמטית כשקיבלתי אותה מהנציג. תודה על שירות אדיב ונעים.

חוות הדעת עזרה לכם?
מוצרי חשמל
מוצרי חשמל
17.08.2021
מוצר שנרכש: סמסונד 9s

חווית קנייה מעולה!! שירות אדיב , התקשרו לשאול אם הגיע המכשיר החדש ואם הכל תקין… תודה לכם סים פרי

חוות הדעת עזרה לכם?
זיוון
זיוון
17.08.2021
מוצר שנרכש: אייפון 11, אייפון xr

הגעתי לחנות פיזית (אחרי בירור מחירים בזאפ), קיבלתי שרות מצויין ומענה לכל השאלות. יצאתי עם 2 טלפונים :)

חוות הדעת עזרה לכם?
Roi
Roi
09.08.2021
מוצר שנרכש: samsung s21 ultra 5g 128gb

הגיע מהר אמינים מאוד מחיר מצויין הכי טוב שמצאתי בקיצור מאוד מאוד ממליץ חווית קנייה מושלמת

חוות הדעת עזרה לכם?
תמר
תמר
04.08.2021
מוצר שנרכש: סמסונג A22

ממליצה בחום. השירות של אליהו היה מעל ומעבר, באו לקראתי ממש והתאימו לי מכשיר מעולה במחיר מעולה. כל הכבוד על הגדלת הראש ועל שירות יוצא דופן בארץ!

חוות הדעת עזרה לכם?
Yonatan
Yonatan
03.08.2021
מוצר שנרכש: Galaxy S20 5G

רכשתי היום בחנות ברחוב תובל מכשיר s20 g5. המוכר ניסה לגבות ממני מחיר גבוה במאה שקלים מהמפורסם באתר. לבסוף הסכים למחיר שפורסם באתר. לאחר הפתיחה גיליתי כי המכשיר אינו בעל סים כפול, בניגוד לפרסום. יצרתי קשר עם בעל החנות ושאלתי האם ניתן להחזיר את המוצר ולקבל את המוצר שעליו שילמתי. התלונן שאני לקוח קשה. מעבר לשירות הגרוע אציין כי המכשיר נראה משומש.

תגובת החנות

אנו בסים פרי מאמינים ששירות קודם לכל! זו הסיבה שזכינו למאות חוות דעת חיוביות: מעל 1000 חוות דעת משנת 2012 זה אומר הכל. חשוב לנו להתייחס לעובדות: 1. הלקוח הגיע לקנות את המוצר בצבע ספציפי שהיה עם תמיכה בסים 1 ולא ב-2 סימים! 2. למרות שמדובר במכשיר שהעלות שלו יותר יקרה ב-100 ש"ח הוא לא שילם את ההפרש והרי שבפרסום מופיע דגם אחר שהיה זמין עבורו אך הוא לא רצה אותו בצבע שהיה ושוב התגמשנו איתו ולפנים משורת הדין נתנו לו באותו מחיר כמו שהוא ציין ודרש. 3.חשוב לציין : הלקוח ידע שזה עם סים 1 היות והוא בדק את המוצר את המספר הסיריאלי פתח את האריזה והפעיל אותו בתוך החנות לפני רכישתו ולפני ששילם ! איך ייתכן שהלקוח ראה את המוצר בחנות , בדק אותו מכל הכיוונים שאל שאלות ובחר לרכוש את המכשיר וכעבור שעה טען שזה לא נראה חדש . אז אם כך מדוע לקנות מוצר שכזה ?? שוב נציין שהלקוח הגיע לרכישה בחנות , זה לא מוצר שהגיע אליו במשלוח. 4.כשעה לאחר שעזב את החנות יצר קשר טלפונית עם החנות והחל לרמוז שהוא רוצה פיצוי. על מה ? על זה שלא היה את הצבע שהוא רוצה עם 2 סימים. מיד בשומענו את הדרישות הללו הוצע לו מיידית החזר מלא אבל הוא סירב לקבלו. תמוהה מאוד שלקוח שראה את המכשיר בחנות, פתח את האריזה בחנות לפני ששילם, בדק את המכשיר, הסתכל עליו היה מודע למפרט ולצבע שינה את דעתו לאחר שעה. היות ואנחנו רוצים לשמור על לקוחתינו מרוצים , כאמור הצענו להחזיר לו את מלוא כספו אך הוא סרב. הבין שהתרגיל שלו לא הצליח ואיים בכתיבת חוות דעת שלילית. אלו העובדות . אנו בסים פרי נעשה את מירב המאמצים לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת לתת את שירות מקצועי, אדיב ומהיר עוד שנים רבות.

חוות הדעת עזרה לכם?
Lior PERETZ
Lior PERETZ
02.08.2021
מוצר שנרכש: S9 PLUS 64GB

כמה פשוט כמה חכם להיות עסק מנוהל איזה שרות איזה מקצועיות של מוכר שרות מהיר אדיב וואלה אכלנו גם סביח ביחד הלוואי וכל עסק ינוהל ככה בישראל מדהימים תודה לטל התותח אה וחזרתי לקנות פעם שניה שבוע אחרי עוד מכשיר

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
02.08.2021
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S10e

הגעתי לחנות דרך זאפ, חוויית רכישה אישית ונעימה. שילוח מהיר. ענו לי על כל השאלות שהיו לי.

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
28.07.2021
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
נבאחו
נבאחו
27.07.2021
מוצר שנרכש: סמסונג גלקסי 10 פלוס

הגעתי לחנות דרך זאפ ויצרתי איתם קשר טלפוני. המוצר אמור היה להישלח אליי אם שליח אך כיוון שלא הגיע תוך מספר ימים ואני הגעתי למרכז ביקשתי שימשכו חזרה את המוצר שהיה כבר בחברת השליחות אליהם ואכן כל היה. טל דאג להכל והכל התבצע בנועם וברצון לתת שירות הכי טוב שאפשר. לאחר כשבוע שמתמ לב שיש בעיה ברמקול, אנשים שהתקשרו אליי שמעו את עצמם פעמיים. התקשרתי שוב והפעם דיברתי עם אליהו בעל החנות, שמיד לקח אחריות ואמר שלא תהיה בעיה והוא יחליף לי את המכשיר. חששתי מתיקון, רציתי מכשיר חדש. אליהו הגדיל לעשות ואף שידרג לי את ה 10 פלוס ל note באותו המחיר. וככה יצאתי מרוצה ומחייכת. חנות קטנה ומטריפה, ממליצה בחום, דברו עם טל !

חוות הדעת עזרה לכם?
Golan
Golan
26.07.2021
מוצר שנרכש: Note 20 ultra 5G

שירות מעולה מחיר פצצה הסבר ברור ומובן!!! וואלהה עפתייי👍🏼👍🏼👍🏼 מרוצה מהמהירות וכל שאלה שיש תמיד יש לך מענה

חוות הדעת עזרה לכם?
איציק
איציק
22.07.2021
מוצר שנרכש: Samsung Note20 5G

שירות מהיר יעיל ואכפתי, אחלה מחירים. הגעתי, פתחנו את האריזה, התאימו לי מגן מסך וכיסוי אחורי לבקשתי, במהירות וביעילות!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון