
ביצעתי הזמנה באינטרנט, והיא הגיעה לסניף דואר הקרוב לביתי תוך 5 ימים( שזה כולל סופ"ש!)

ביצעתי הזמנה באינטרנט, והיא הגיעה לסניף דואר הקרוב לביתי תוך 5 ימים( שזה כולל סופ"ש!)

הזמנתי את המוצר צבת אמפרמטר, בשיחה עם הנציגה הסברתי לה כמה זה דחוף וביקשתי שתעשה מאמץ ושיגיע באותו יום. באמת המוצר הגיע תוך 5 שעות מרגע ההזמנה!!

רכשתי דיבורית בלוטוס אישית,אני מאוד מרוצה מהמוצר,דבר ראשון ללא כל פגם ,איכות שמע מעולה והמחיר ללא תחרות,ברור שאמשיך לרכוש בעתיד מהם עוד מוצרים,כי לא התאכזבתי,וגם השירות לאחר הקניה מעולה

רכשתי אוזניה אלחוטית פלאפון .. התקלקל , שלחתי החליפו , החדש ארוז יפה.... , שירות שכיף לקנות! ישר כוח

רכשתי 2 כרטיסי זכרון 32GB extream של sandisk, הרכישה התבצעה בצורה חלקה ללא שום בעיות, יש מגוון רחב של אפשרויות משלוח ו\או איסוף, בחרתי באיסוף עצמי לאחר שהבנתי שאני יכול לעשות זאת קרוב לביתי, כשהגעתי לאסוף תוך דקות בודדות קיבלתי את המוצר. ממליץ מאוד!

אנושיות. שירות. ואיכות. ממליץ בחום משלוח מהיר ושירות אדיב וזמין מאוד. למזמינים תתחדשו ותהנו מהמוצר החדש שרכשתם.

שירות אדיב ומהיר, כולל נכונות לעזור לי במיידית עם טעות שאני ביצעתי כשעשיתי את ההזמנה. הזמנתי ביום חמישי וקיבלתי ביום שישי למחרת.

קניתי דיבורית בלוטות' לרכב עם חיבור aux. החיבור לא עבד והחזרתי את המוצר. בשירות הלקוחות הלקוי של החברה לקח זמן עד שענו לי ושם נאמר לי להחזיר את המוצר ויזכו אותי מלבד עלות המשלוח ששילמתי פעמיים (הלוך וחזור) וגם ינכו לי 5% כי שילמתי באשראי. מיותר לציין שאת הזיכוי עבור המוצר לא קיבלתי בכלל ואני רודפת אחרי בחנות. בחיים לא אקנה בחנות הזאת יותר.
על זה בדיוק נאמר "חצי אמת גרועה משקר" הלקוחה רכשה משדר FM לרכב וקיבלה את הזמנתה במהירות, פנתה אלינו בטענה שהמכשיר לא תקין ונשמעים רעשים בשידור FM ביקשנו ממנה לעבור על הוראות ההפעלה וגם לצפות בסרטוני וידאו באתר המסבירים צעד אחר צעד את אופן ההתקנה. לטענתה עשתה זאת והמכשיר לא תקין ורוצה להחזיר. אמרנו לה מראש שבמידה והמכשיר אכן ימצא לא תקין, היא תזוכה במלוא הסכום ששולם כולל המשלוח אליה, ללא קיזוז כלשהו, אך במידה והמכשיר ימצא תקין, לא נוכל להחזיר את עלות המשלוח אליה וכן יקוזזו 5% דמי ביטול עסקה כחוק. הלקוחה שלחה את המכשיר, בדקנו אותו ומצאנו אותו תקין לחלוטין, הסתבר כי הלקוחה לא כיוונה את עוצמת השידור כלל והיא הייתה נמוכה מאד ולכן השידור היה חלש ונשמעו רעשים. שלחנו ללקוחה תמונות של מצב העוצמה הנמוך שבו חזר המכשיר אלינו ואת מצב העוצמה הרצוי, התקין, והודענו לה שנציגה מהאתר תתקשר אליה לקבל את מלוא פרטי האשראי לזיכוי. קיבלנו ממנה את פרטי האשראי וזיכינו את כרטיס האשראי שלה מייד. כנראה שגם לבדוק באתר חברת האשראי שלה ולוודא שאכן בוצע הזיכוי, היא מתקשה, כפי שמתקשה לכוון עוצמה במכשיר.

שירות מעולה!!! קיבלתי את ההזמנה תוך 3 שעות, ביקשתי משלוח דחוף. יחס אישי, יעיל ומהיר!

הזמנתי 5 מתאמים וקיבלתי2. השארתי הודעה באתר. חזרו אלי למחרת, התנצלו ושלחו מייד את החוסר. דוקא בגלל שהטיפול בתקלה היה כל כך מהיר ונעים אני ממש מעריך את השירות שקיבלתי. לא מובן מאליו.

ביום 18/11/2019 רכשנו מכשיר Olympus VN541PC - וקיבלנו את המכשיר באותו יום עצמו (באיסוף עצמי). השירות היה אישי מאוד, והנציגים נתנו שירות אישי ממש. כל הכבוד להם. נשוב ונרכוש שם, במידת הצורך. (חשבונית מס' 124752).

שירות אדיב, נעים ומקצועי הן באמצעות הדוא"ל והן טלפונית נתנו מענה הולם לכל דרישותיי משלוח מהיר

הזמנתי בשבת, המוצר היה בביתי למחרת בצהריים. הגיע באריזה המקורית ובמצב מצויין. בוודאות אקנה מהם שוב.

קנייה נעימה וחווית שירות טובה! הגעתי לאסוף את המוצר 20 דקות אחרי שההזמנה אושרה. הכל היה מהיר יעיל וטוב כמפורט באתר. ממליץ בחום!

הזמנו לוח כתיבה אלקטרוני וביום שלמחרת, פחות מ-24 שעות, קיבלנו את המוצר במשלוח עד הבית כשהוא ארוז היטב. הלוח האלקטרוני בשימוש והוא לשביעות רצוננו המלאה. שירות מהיר ויעיל של חברת "דיירקט ישראליין"!

יום חמישי אחה"צ, רגע לפני שיוצאים לסופ"ש והבוס חייב משהו דחוף בהול... לא האמנתי אבל הזמנתי אונליין, שוחחתי עם טלי המקסימה - רק לוודא שההזמנה התקבלה, ותוך זמן קצר ההזמנה היתה אצלי ביד. דיירקט ישראליין, ככה זכיתם בנו כלקוחות חוזרים! תודה! זה שירות :)

חוייה יוצאת מן הכלל. ההזמנה היתה פשוטה ומהירה, והמשלוח הגיע תוך פחות מעשרים וארבע שעות!

הזמנתי Google Chromecast 3 באמצעות שליח עד הבית. המוצר הגיע במהירות שיא!!! תוך כמה שעות. המוצר מקורי ועובד מצוין. גם המחיר משתלם. ממליצה!

משלוח מהיר מאוד הגיע תוך 4 ימים עם משלוח רגיל בחינם של דואר ישראל הזמנתי את ה כרטיס זיכרון של sandisk 64 gb במחיר מדהים ב34 שקל. מוצר מקורי כמובן. התקשרו אלי לבדוק לגבי הכתובת שלא יהיה בעיות. ממש שמח שקניתי בדיירקט ישראליין אקנה עוד מוצרים מהחנות בעתיד. ממליץ מאוד. 😊

מצאתי את המוצר שנראה יחסית זול ומלא בכל התכונות נחוצות לי המוצר שהגיע תואר בדיוק רב באתר החברה (כולל תמונות). המוצתר סופק באמצעות נקודת איסוף קרובה ונוחה לבית שלי בצד המוקדם של הטווח שהתחייבו עליו.

הזמנתי כבל OTG. בצד אחד נקבה לחיבור DISK ON KEY ובצד שני זכר מיקרו USB. המשלוח הגיע תוך שלשה ימים לתיבת דואר שלי. לאכזבתי קיבלתי כבל זכר-זכר שלא מתאים לי. פניתי לאתר החברה עם הבקשה לספק לי את ההזמנה המקורית. קיבלתי תשובה מיד עם הבטחת הספקה של החלק הנדרש. שלשה ימים אחר-כך הכבל הנכון היה בתיבת דואר שלי. כשביקשתי להחזיר את הכבל הקודם קיבלתי תשובה להחזיק בו כרצוני. בסיכום. טעויות קורות, אך טיפול בתקלות אלה מהוה מבחן אמינות ואיכות שירות. החברה עמדה במבחן זה בכבוד. אמליץ לחברים.

רכשתי פלס לייזר אשר הגיע תוך יום אבל המכשיר היה תקול. יצרתי קשר עם החברה ואחרי שיחה קצרה נאמר לי שישלחו אלי מוצר חדש - ואכן למחרת הגיע המוצר התקין. תענוג של שירות!

לכל המעוניין, אחלה חנות. אתר נוח, הזמנה קלה ופשוטה. אספקה מהירה בדואר ישראל. חוויה כללית טובה. חיים מזרחי

קניתי מהם שעון לבנות, בהזמנה היה צריך לציין צבע, ציינתי ורוד. הגיע שעון לבן, בברור מולם הסתבר שלא היה להם שעון וורוד, אבל למה שיטרחו להגיד לי? הנציג אמר לי שאני יכול להגיע אליהם לראשון לציון להחליף לשעון וורוד... מגוחך.. הנסיעה תעלה יותר מהשעון.. למזלי השעון לא היה יקר מידיי, אבל אני כבר לעולם לא אזמין מהם.. מי שמזמין דברים יקרים, כדאי שיזהר.. השירות לא ממש טוב
לא מדובר בהזמנה של שעון, הלקוח הזמין כרטיס זיכרון וקיבל אפשרות לבחור מתנה ב-3 ש"ח, שעון דיגיטלי פשוט לילדים. אנחנו מציינים באופן ברור שיש לציין בהערות להזמנה 3 צבעים לפי סדר עדיפות ולפי מלאי הצבעים אנחנו שולחים את הצבע מה-3 שנבחרו. הלקוח לא ציין 3 צבעים והצבע שצוין לא היה במלאי, שלחנו לו צבע לבן. על כך "חרב עולמו" קטנוניות !!

(המוצר עוד לא נבדק...) אבל השרות - מצוין והמחיר טוב הזמנתי זיכרון בשעות הבוקר ואספתי אותו בשעות אחה״צ של אותו יום שהמוצר ״היגיע״ אלי עד לפתח המכונית תודה