
רכשתי 3 מוצרי חשמל במחירים נוחים ואני יותר ממרוצה. שירות אדיב ומהיר. מענה אנושי סבלני ומרגיע. ממש שמחה על הבחירה.

רכשתי 3 מוצרי חשמל במחירים נוחים ואני יותר ממרוצה. שירות אדיב ומהיר. מענה אנושי סבלני ומרגיע. ממש שמחה על הבחירה.

מחירים סופר משתלמים ושירות מושלם! מהרגע הראשון עד עכשיו ליווי צמוד מענה סבלני באמת כיף גדול. תודה רבה לצוות של אלופים 🏆❤

היה עיקוב עם המכונת כביסה בגלל המוביל, בקליק אנד באיי לא ישנו בלילה עד שהמכונה הגיעה . תודה רבה במיוחד לאושר וגיל בל"נ אקנה אצלכם שוב

אני קונה הרבה באינטרנט אבל בשירות כזה עוד לא נתקלתי אושר עזר לי לבחור מסך ענה לי על כל השאלות נתן לי את המחיר הכי נמוך בזאפ כמו שהתחייב והמסך הגיע עם המתקין לאחר שלושה ימים אני בהחלט אחזור לקנות שם שוב

הזמנתי דווקא מהחנות הזאת כי הבטיחו משלוח תוך 5 ימי עסקים, בדיעבד מתחרט על הקנייה. לחנות לא היה את הדגם שהזמנתי והציעו לי לקנות דגם אחר בהנחה (בדקתי אחרי הקנייה ולא הייתה שום הנחה בהשוואה לחנויות אחרות), כשעבר זמן האספקה והמכונה לא הגיעה, הנציג אמר לי שישלחו לי את המכונה ושאחכה לטלפון לתיאום -לא קיבלתי שום טלפון. המכונה הגיעה אחרי שבעה ימי עסקים והייתי צריך לחכות עוד שבוע (ולתאם עם עוד חברה ועוד יום בבית!) כדי שיבוא טכנאי להתקין אותה. התקשרתי אליהם והשארתי הודעה שיחזרו אליי כדי לראות אם ידעו לקחת אחריות ועד היום לא חזרו אליי. בקיצור, ממש לא מומלץ.

קניתי מכונת כביסה סמסונג מהאתר הגיע בלי שום הפניה למתקין התקשרתי לחנות שנתנו לי מספר טלפון של שירות פיקס שאמור לעשות את ההתקנה שירות פיקס נתנו לי טלפון של קירור אלי שאמור לעשות עבורם את ההתקנה בדרום קירור אלי טוענים שעוד לא קיבלו פקס עם בקשה להתקנה עבורי - שירות כזה גרוע ומסורבל מעולם לא קיבלתי בשורה התחתונה אני שבועיים וחצי אחרי רכישה ואין אף אחד שהתקין עבורי את המכונת כביסה. שירות מסורבל אל תסתנוורו מהמחיר ה"זול"...
יכיר שלום רב צר לי על החוויה הלא נעימה שחווית מול שירות פיקס (שירות הטכנאים) לצערנו אתה לא עדכנת אותנו לגבי השירות שקיבלת מהם ובחרת לטפל בזה בעצמך אם היית מעדכן אותנו היינו דואגים לטפל בהתקנה בהקדם האפשרי מתנצל על החוויה הלא הנעימה מול שירות הטכנאים וחבל לי מאוד על החוות דעת שרשמת כי אינה מדברת על השירות שקיבלת אצלנו באתר אלה על שירות הטכנאים שקשור ליבואן עצמו השירות שלנו הוא ברמה מאוד גבוהה ואין לקוח שפונה אלינו ולא מקבל טיפול לשביעות רצונו מאחל לך להתחדש ושתהנה מהמכונה החדשה

הזמנו מקרן קול ,מתנה ליום הולדתו של בעלי ,שירות מצויין ! הגיע עד הבית ! ליווה אותי מרגע הקנייה ועד הגעת המוצר עובד בשם עמית,דאג שנקבל את המוצר ,דאג שחברת השליחים יתקשרו אלינו ,היה בקשר מתמיד איתי. מעבר לזה שקבלנו מוצר מדהים ,חיכינו לצבע השחור שאותו לא היה במלאי ,למרות שהובטח שיגיע לפני . עדין המחיר הכי זול בין כל היבואנים ,מוצר מדהים ,שירות ,הרגשתי שיש לי עם מי לדבר ועל מי לסמוך ,בהחלט מוצרים נוספים אזמין מקליק אנד ביי ושוב תודה לעמית סוכן המכירות שדאג עד לפרט האחרון .

מקצוענים באמת שירות מצויין דאגו לי למחיר הכי זול שמצאתי והכי חשוב לאחר שלושה ימים והמכונה כבר אצלי כל הכבוד בהחלט אקנה שוב בקליק אנד ביי

הם עזרו לי למצוא מקרן קול והיום מאוד סבלנים, אחד העובדים עבד קרוב אלי ועשה לי ג'סטה והביא לי את המוצר עד הבית לאחר שהיו לי מספר תקלות עמית העובד שדרכו הזמנתי את המוצר הביא לי את המספר האישי שלו ולא עזב אותי עד שהכל נפתר, הוא עשה מעל ומעבר ולא יכולתי לבקש שירות לקוחות יותר טוב, בקניה הבאה שלי אני אחזור אליהם וספציפית לעמית ואמליץ לכל החברים שלי שמעוניינים לעשות קנייה של מוצר טכנולוגית רק דרכו 5/5 שירות מצויין

נראה בול כמו בתמונה קיבלתי שרות מקצועי ענו לי על כל השאלות והשידה הגיעה אחרי יומיים ממליץ בחום אין ספק שאקנה שם גם בפעם הבא

שירות לקוחות נדיב ומהיר. אתר אמין. המוצר הגיע מהר, מומלץ בחום. כמו כן בדקו לאחר האספקה שהמוצר לשביעות רצוני

היתה בעיה עם הספק שלהם. נתתי להם בהתחלה כוכב אחד, אבל הם פתרו את הבעיה מהר ולשביעות רצוני. אין אפשרות לצערי לשנות כאן מספר כוכבים. הם בסדר!

קניתי מדיח בוש, מאד מרוצה ממנו, עושה אחלה עבודה ומאד שקט. אני חייב לציין שצוות האתר קליק אנד ביי היו סופר נחמדים ושירותיים, הם עזרו לי בהתלבטות שלי בין דגמים, היו מאד מקצועיים בהסברים על המוצרים וגם דאגו שאקבל את המדיח באספקה מהירה. ממליץ בחום.

פניתי אליכם ועובד בשם גיל טיפל בי. אני חייבת לציין שכשקניתי את המוצר הוא התנהג באדיבות ובאורך רוח. הסביר בצורה מקצועית את ההבדלים בין המוצרים וחווית הקניה מולו הייתה טובה מאוד שבוע לאחר מכן ביום הספקת המוצר לא הצלחתי לשוחח עם חברת ההובלה. התקשרתי אליכם וגיל ענה לי. הוא היה נחמד, עזר לי,התקשר לחברת ההובלות הרגיע אותי ובסופו של דבר בזכותו, נהג ההובלה יצר איתי קשר. זה לא מובן מאליו, בארצנו הקטנטונת לזכות ביחס כזה. ובוודאי שכארצה לקנות דברים נוספים אצור קשר איתכם. אני מודה לגיל על עזרתו איריס נהרי

המוצר. הגיע במהירות. משום מה עד למועד זה לא קיבלתי חשבונית והרחבת אחריות כפי שסוכם. למרות שביקשתי מספר פעמים

קניתי מכונת כביסה של LG קיבלתי שירות אדיב ומקצועי ומאוד אשמח לקנות שם שוב ..ממליצה בחום

הזמנתי מכונת כביסה קריסטל במחיר מאוד מפתה. התקשר אלי נציג מכירות שניסה לשכנע אותי לקנות דגם אלמוני במקום ושלא כדאי לקנות קריסטל. בדקתי את ההמלצה שלו- המחיר היה לא אטרקטיבי יחסית לחנויות אחרות וחוות הדעת קטלו את החברה עליה המליץ. לא אהבתי את זה וביקשתי להמשיך בהזמנת הדגם שרציתי מלכתחילה. חזר אלי נציג- מסתבר שאין במלאי את הדגם שביקשתי. הציעו לי דגמים של חברות אחרות שלא רציתי וסוכם על שידרוג מסויים של הדגם אבל תוך 14 ימי עבודה. קצת הרגיז אבל הסכמתי. כעבור כמה זמן נציג התקשר ואמר שחלה טעות ויש בעיה באספקה של קריסטל. למרות ההתנהלות הזאת, שמאוד לא אהבתי והרגישה לא כנה, ולאחר פירסום חוות דעת שלילית בזאפ החברה פיצתה אותי משמעותית והטיפול בהזמנה שלי היה מצויין, עם שירות מעל ומעבר.

זהירות!!!! הזמנו מקרר של שארפ מעל 7000 ש"ח , נאמר לנו שיש במלאי הצבע שרצינו ואין כל בעיה, הובטח לנו אספקה תוך ימי עסקים. בפועל המקרר לא הגיע בזמן תוך 5 ימי עסקים כפי שהובטח לנו! נשארנו משפחה שלמה ללא מקרר במשך כמה ימים. אף אחד מהחברה לא לקח אחריות כנדרש. קליק אנד ביי זורקים את האחריות על חברת ההובלות, חברת ההובלות טוענים שאין את הצבע (לבן) במלאי, קליק אנד ביי טוענים שיש. בקיצור חובבני מאוד! יד ימין אינה יודעת מה יד שמאל רוצה.. אחרי שנשארנו בלי מקרר למשך החג הציעו לנו ביטול עיסקה (חחח) שירות מהגיהנום ! לא יאומן ז-ה-י-ר-ו-ת!!!!

בחנות זו חווינו את חווית הקנייה הקשה ביותר שחווינו בכל חיינו, ואנו אנשים בגיל הביניים. קנינו כבר עשרות מוצרים בזאפ ועוד מוצרים רבים באתרים אינטרנטיים מגוונים. לא חווינו עד היום צירוף בוטה של חוסר אמינות. יחס משפיל. שקרים. והכפשות עלינו, על זה שאנו מטרידים אותם פעמיים ביום אחד! מכונת כביסה ותנור נקנו לפני חודש וחצי. המכשירים עדיין לא הגיעו. גבו כסף ובינתיים מסרבים לבטל. קבעו מועדי אספקה כל יומיים וביטלו. ביטלנו 7 ימי עב ודה כדי להמתין למובילים שביטלו באותו היום. הגשנו תביעה בבית המשפט בבאר שבע. מקווים שנסיים שם את הסיוט.

שירות מדהים ומהיר, המלצה מעולה ויחס אדיב באופן אישי ובלתי רגיל ממליץ בחום ! והכי חשוב המחירים הכי טובים בשוק ובדקתי!

פעם ראשונה שקונה באתר שלכם והייתה לי חוויה מצוינת. המוצר הגיע בזמן קצר מאוד. הטיפול בהזמנה היה מהיר וענייני. בהחלט אשוב לרכוש באתר בעתיד.

לאחר 6 ימי עסקים ו12 שיחות בניסיון לתאם מועד אספקה ומספר התחייבויות שיתאמו מולי אספקה, החלטתי לבטל את העסקה. ככל הנראה החנות לא מצליחה לתאם מול הספק ואינה עומדת במחוייבות שלה היא התחייבה. בסופו של דבר רצו לתאם איתי 4 ימים לאחר תום 7 ימי העסקים.

תקשורת מצויינת!!! חזרו אלי בשל בעיות שהיו באספקה ובעניין הגעת הטכנאי של ניופאן. המליצו על מוצר שאני מרוצה ממנו. עמית תודה.

לפני חודש קניתי מקרר. לפני הקנייה עשיתי בדיקת מדדים וכל הגדלים המינימאלים הנידרשים כדי להכניס מקרר ספציפי זה ללא פירוק דלתות בכניסות והמעברים בחדר מדרגות. נציגי חברת ההובלה פירקו את הדלתות בצורה אולטימטיבית (גם לחדש וגם לישן).פעולה זאת עלתה לנו עוד 10% ממחיר. ביקשנו מהחברת click&buy לברר ולטפל בנושא. עדיין אין תגובה. אחר כך גילינו שחסר חלק אחד של המוצר. ביקשנו מהחברה לטפל בנושא. עדיין אין תגובה. הבטיחו לחזור אלינו ולא חזרו.

שירות מעולה ומקצועי. מקרר מעולה ויפה, קיבלנו את המקרר באספקה מהירה תוך יומיים מרגע ההזמנה. מומלצים מאוד.