
אילאי מסניף חולון מקצוען המליץ על טלוויזיה בדיוק מה שחיפשתי שירות מצויין אישי דאג לי שיתקינו כבר ביום הקנייה ממליץ

אילאי מסניף חולון מקצוען המליץ על טלוויזיה בדיוק מה שחיפשתי שירות מצויין אישי דאג לי שיתקינו כבר ביום הקנייה ממליץ

שירות אדיב ומקצועי, שמחה לשוב ולקנות מהחנות כל פעם מחדש, חווית קנייה הכי טובה שיש, ממליצה בחום על החנות ועל שי

אריק וליאב מסניף חולון תודה רבה על השרות המקצועי והאדיב כן ירבו אנשי מקצוע כמוכם מרוצה מהכל עד הגג כולל מהשואב האחרון

רכשתי טלויזיה. תיאמו חלון למועד אספקה של ארבע שעות. ההובלה הגיעה ארבע שעות מעבר לחלון הזמן, כשכבר לא הייתי בבית. אף אחד לא טרח להתנצל. פניתי בבקשה לקבל פיצוי המגיע על פי חוק. בהתחלה אמרו שהם לא אחראיים לאספקה אלא חברת LG. לאחר שורת טלפונים גיליתי שזה הם. דרשתי פיצוי. בתגובה איימו שלא לספק לי את הטלויזיה. אח"כ טענו שזו אשמת מחסן המשלוחים. במחסן אמרו שאדרוש פיצוי מהנהג. לאחר דין ודברים הבטיחו לי פיצוי של חצי מהסכום, אבל גם את זה לא ביצעו. זה לא סטנדט שירות סביר, לא באספקה ולא בעמידה בסיכומים.

לאחר הרכישה ביקשו שאוסיף 495 ש"ח עבור אחריות כולל *התקנה* ע"י היבואן הרשמי. אלא שאחרי ששילמתי להם, היבואן הרשמי דרש שאשלם עוד 199 ש"ח *נוספים* עבור ההתקנה. כשפניתי לחנות הם הבטיחו שיחזירו לי את ה- 199 ש"ח באופן מידי. נכון להיום בחשבון הבנק שלי מופיע זיכוי כלשהו. כנראה שזו האמינות שלהם.
היי תמיר, כפי שעולה מדבריך ה 199 ש"ח כבר הוחזרו לך לחשבון הבנק. + מבדיקה שערכנו מול חברת האשראי קיבלת זיכוי מלא לחשבונך ע"ס 200 ש"ח. אז לא מובנת מהות הפנייה ומהי הטענה ?!?! תודה ויום טוב

הזמנתי כיריים של בוש לפני כמעט חודש. באתר כתוב שיגיעו תוך 5 ימי עסקים. עדיין מחכה לכיריים... כשמנסה לברר איתם, בווטצאפ ובמייל הם לא עונים, בטלפון לשירות לקוחות לפעמים עונים ולפעמים מנתקים בלי אפשרות לשיחה חוזרת או השארת הודעה. אומרים שהזמינו את הכיריים מחו"ל והמשלוח מתעכב, אבל כל פעם משנים את התאריך שהכיריים יגיעו אלינו. כמובן שצריך לרדוף אחריהם כדי לקבל את המידע הזה כי הם לא שולחים עדכונים מרצונם. במקרה כזה, הייתי מצפה שיהיה עדכון קבוע בSMS שיודיע לי מה קורה עם המוצר (שכבר שילמתי עליו) ומתי הוא יגיע. אצפה שאם אין את המוצר במלאי שיודיעו על זה מראש לפני שאזמין אותו. בינתיים מבשלים על להבה אחת שלפעמים כבה כבר חודש. שירות לקוחות על הפנים.

רכשתי אצלהם עד כה מספר פעמים ב7 שנים האחרונות. נתנו תמיד שירות מעולה ומחירים טובים. טוב שיש אנשים פרטיים לפנות אליהם ושירות אישי בעולם שבכל כבר נהיה ללא יחס אישי. ממליץ בחום. מוטי נוהיאן מחולון.

אמינות ללא תחרות, אספקה סופר מהירה וכל זאת במחירים הכי תחרותיים בשוק שתמצאו. קונה את כל מוצרי החשמל רק אצלם. מה שתמצאו כאן זו גם המלצה פרקטית שתפורה לצרכים שלכם גם אם זה אומר שאתם לא קונים בהכרח את הכי יקר. שקיפות ואמינות!

רכשתי את כל מוצרי החשמל אצל שלומי מסיף חולון (הנגר ומעצב הפנים המליצו) ובאמת השרות הייחס שווה הכל ושלא תבינו בדקתי מחירים ממליץ

ביצעתי הזמנה של Samsung QE65Q80A 4K 65 אך לא הצלחתי לבחור חלוקה לתשלומים. ההזמנה נשלחה בכל זאת. במשך יום שלם ניסיתי לדבר עם החברה בטלפון ובוואצאפ, התקשרתי גם לאחד הסניפים. לקראת סוף היום התקשרו אליי רק גדי להגיד לי שלא יכולתי לחלק לתשלומים משום שהם כבר לא מוכרים את הטלוויזיה הזאת. הנציג ניסה לדחוף לי טלוויזיה אחרת, יקרה יותר. מאז עברו יומיים, אני עדיין רואה את הדגם הזה בזאפ תחת שם החברה, מדוע אם כן הם מטעים וממשיכים לפרסם כאילו יש להם את הטלוויזיה כאשר זה לא נכון. זה לא משדר אמינות !

היי קראתי המלצות על סופר אלקטריק באתר זאפ וכל מילה בסלע איליי נתן לי שרות של חול !! עלו והצליחו.. רכשתי את כל המוצרים לבית חדש

ממליצה בחום רב! הזמנתי מסניף כפר סבא. תוך כמה שעות מרגע הקניה הגיעה הטלויזיה. שירות נהדר. מחיר הוגן ביותר. ממליצה בחום! וכדאי לפנות לשי . אני בטוח אחזור.

חייבת לציין ולשבח את שי מסופר אלקרטיק סניף כפר סבא. התנור שלנו שווק חיים ושי עזר לי מהיום להיום דאג לי לתנור עד הבית. אין עליו איש משכמו ומעלה ממליצה עליו בענק תודה רבה לך שי כל זה לא היה קורה בלעדיך חייבת לך ובענק

ממליץ בחום קניתי בחנות סופר אלקטריק לאחר שיחה עם נציג הכל הגיע בזמן כמו הובטח במהלך הקניה גם המוביל היה שרותי כל הכבוד

חנות פצצה אין דברים כאלה סיפקו לי מסך באותו היום ומחיר מקום ראשון בזאפ גם החברה בסניף היו מאד נחמדים ממליץ בחום

ממליץ בחום על סופר אלקטריק קניתי מספר פעמים מהרשת גם מחולון וגם מראשון ותמיד קיבלתי יחס אדיב שרות ועמידה בזמנים ישר כח

חנות מומלצת שירות מצויין אספקה בזמן בדיוק מה שהבטיחו תודה כבר ביום ההזמנה היה אצלנו בבית

חנות מצוינת שירות מצויין יחס אין דברים כאלו מקצועי אמין מוכרנים עם סבלנות ממש אין לי מילים

חווית קנייה מצויינת קניתי מסך סמסונג וביום אחד כבר היה מותקן על קיר שירות מצויין

שירות מצויין אנשים נחמדים חנות של מקצוענים לאחר סקר מחירים שבדקנו הגענו לסופר אלקטריק חולון ממש הופתענו אנשי מכירות ברמה עם יכולת שירות מצויינת המליצו לנו על הכל וכל מוצר בול שירות ברמה גבוהה שעדיין לא ראיתי חווית שירות מדהימהההה מבטיח לחזור שוב

אחלה חנות ושירות, מחיר מעולה! עזרו לי עם ההתלבטויות עד שמצאתי משהו מתאים, אחזור לשם שוב.

שירות ממש מעולה, יחס הוגן, מחירים זולים, יועצי מכירות מומחים. ממש שווה לקנות מסופר אלקטריק

ממליצה בחום חנות מדהימה צוות מדהים עוזרים מסבירים קיבלנו שירות מצויין עד שהגיע אלינו לבית תודה ממליצה בחום

שירות מצויין מוכר אמין הסביר לנו בסבלנות מכר לנו בדיוק מה שרצינו אין מילים תודה רבה

ניתן שירות מקצועי, אדיב ואמין, קיבלתי את כל המוצרים תוך יום אחד בהחלט אחזור לקנות שם, ישר כח גדול