
חשמל לצרכן נתנו לי שרות נפלא. יעוץ מקצועי בבחירת מקרר חדש. מענה רציני לכל שאלה וואספקה מהירה היתה לי חווית קנייה מעולה ואני ממליצה עליהם בחום

חשמל לצרכן נתנו לי שרות נפלא. יעוץ מקצועי בבחירת מקרר חדש. מענה רציני לכל שאלה וואספקה מהירה היתה לי חווית קנייה מעולה ואני ממליצה עליהם בחום

קנינו מקרר-כריים-תנור-קולט אדים-שואב אבק. שרות מצויין. מחירים טובים. אין ספק שאחזור לשם כדי לקנות. אגב יש חניה שלהם צמוודה לחנות. כל המחירים היו נמוכים משמעותית ממה שפורסם בזאפ.

לאחר סקר שוק ובדיקה בכמה רשתות שונות, התקשרתי עם דודי מ- "החשמל לצרכן" סניף פתח תקווה. דודי ליווה אותי לאורך כל הדרך, הסביר, ענה, עזר. המוצר הוזמן ביום ראשון, ויום למחרת הטלוויזיה כבר הייתה אצלי בבית (פחות מ-24 שעות!). שירות מעולה, מחיר טוב - מה עוד ניתן לבקש?

רכשתי תנור בילד אין סאוטר באתר של חשמל לצרכן באמצעות זאפ מכיוון שנמחיר היה הזול ביותר. עוד באותו יום יצר איתי קשר אפי ותאם שליחה של התנור לאחר שלושה ימים. לאחר ההתקנה הסתבר שמאוורר הקירור של התנור מרעיש. יצרתי קשר עם אלקטרה אשר שלחו טכנאי שאמר שיש להחליף את המאוורר בתנור. אני כמובן לא רציתי שתנור חדש לחלוטין יתוקן ופניתי לאפי מהחשמל לצרכן. אפי מיידית אמר לי להשאיר לו את הטיפול ולאחר יומיים קיבלתי תנור חדש ותקין. וזה בדיוק המקום שצריך להגיד: באתי בגלל המחיר ואשאר בגלל השירות. מאד הערכתי את הגישה את המהירות ואת העובדה שאפילו לרגע לא נאלצתי להסביר או להתווכח. תענוג לראות שיש מי שעובד כמו שצריך

ברצוני להמליץ על חנות הרשת ביבנה, בניהולו של אסף. קניתי אצלו מספר פעמים, רמת השירות הכי גבוהה שניתן לקבל. עד כדי כך שעוזר גם מול הספק. מוצרים טובים, שירות אדיב, יחס אישי, מקצועיות , מחיר הוגן

קנינו תנור אפיה של סימנס, קיבלנו שירות מעולה ואדיב. כמו כן, גם מחיר הכי זול בארץ. ממליצים בחום!!!

קניתי לבית החדש את כל מוצרי החשמל שלי בחשמל לצרכן, מהרגע שנכנסנו לחנות קיבלנו עזרה ושירות מצויין , הכול הגיע בזמן והתאים בדיוק לצרכים שלנו והכי חשוב כשנזקקתי לעזרתם לאחר זמן מה פעלו ללא דופי!!! שאפו ענק על שירות יוצא מגדר הרגיל, אין כמוכם! , פשוט הוכחתם את עצמכם כשהייתי זקוק לכם. הרווחתם לקוח מרוצה וממליץ בחום כי בסופו של דבר השירות זה מה שחשוב, ישר כח!

קודם כול מה שקונה אותי בחנות שנותנות שירות זה היחס והעזרה שקיבלתי שהוא מעל ומעבר בראשם גל, אם זה מספר טלפון ל"חפירות שלי" ואם זה מיילים והסברים אפילו בשעות שהחנות סגורה עכשיו לגבי המחירים, אין דברים כאלו, זוללללללללללל בטירוף תגיעו לשם עם מחיר מחנות אחרת והם ישוו או יוזילו יותר, ככה או ככה אתם תרוויחו קניתי שם מוצרי חשמל לכל הבית מהחברות הכי טובות במחיר אדיר!!

שירות מקצועי אמין מאוד וזול ,עונים באדיבות וסבלנות כל הכבוד על מדיח מדגם הכי חדש תודה רבה

רכשתי מקרר ומדיח, השירות היה סופר מהיר ואדיב. הייתי ממש לחוצה בזמנים והצוות ממש התחשב והכל הגיע אליי במהירות ובדיוק כמו שרציתי. חנות מהממת וצוות עובדים נהדר שאפשר לסמוך עליו! ממליצה בחום..

רכשנו מכונת כביסה AEG בסניף ראשל״צ (צמוד לטיב טעם). קבלנו שירות מאוד מקצועי ואדיב. אנו רוצים לציין לשבח את ליאור, שעזר לנו מאוד גם במהלך הרכישה עצמה וגם אחריה. הוא עשה מעל ומעבר על מנת שמכונת הכביסה תגיע בזמן ושהטכנאי המתקין יגיע ללא עיכובים. בקיצור, התרשמנו מאוד מהחנות, ואם נזדקק למכשיר חשמל נוסף אין לנו ספק שנחזור אליכם.

רכשתי טלוויזיה בחנות בפתח-תקווה, בסגולה. השירות שקיבלתי מדודי היה מקצועי, אדיב, אמין ובעיקר שירותי. הוא הקשיב לצרכים שלי והתאים בהתאם את הקנייה. חווית השרות הטובה המשיכה בתיאום מיידי להרכבה ובדיוק שאנשי השירות הגיעו. כמו כן, בזמן שהותי בחנות מצאתי שיש קונים שחזרו לקנות בשל האמינות, המחיר וגם השירות. מה שעזר לי לבחור לקנות שם. כמו כן, אציין, שבתוך כל קהילת הקונים, שהיו כעשרה בו זמנית, בחנות, דודי, מצא זמן לענות לכל אחד, וזאת בסבלנות וחיוך. ממליצה ויודעת שאם אצטרך מוצרי חשמל אחזור לשם.

רכשתי ב"חשמל לצרכן" בראשון לציון כיריים דה לונג'י ותנור ברנדט מובנה. לרוע המזל בשני הפריטים התגלו תקלות. יוסי, בעל החנות דאג להחלפה...כל הכבוד

קניתי טלוויזיה סמסונג מדגם QE65Q7FN באמצעות הזמנה טלפונית. דיברתי עם בחור בשם אפי. הבחור מקצועי סבלני מנומס. קיבלתי את הטלוויזיה בתאריך שנקבע לי מראש. עשיתי את הקניות בסניף ראשון לציון. בקיצור מומלץ!

רכשתי כיריים עקב פיצוץ הזכוכית בכיריים הישנים. לכן ביקשתי מועד אספקה מיידי. החשמל לצרכן סיפקו את הדגם שביקשתי תוך שני ימי עבודה, למרות שבאתר הם מתחייבים לאספקה תוך שבעה ימים. שרות אדיב, מחיר הוגן.

שירות מעולה ומהיר. המוכרת הייתה מאוד אדיבה , ואף ניסתה והצליחה לקדם את זמן ההספקה {לפני החג} של המוצר.

ממליצה במיוחד במיוחד על הסניף בפתח תקווה , אנשי מכירות מקצועיים ואדיבים מחירים טובים והכי חשוב שירות אמין

רכשתי חבילה גדולה של מוצרי חשמל, אחרי שעשיתי סקר שוק מקיף , בחשמל לצרכן בסגולה בפ״ת קיבלתי. לא רק מחירים טובים אלא גם שירות מאוד אישי ואמין, גם לאחר ביצוע הרכישה היה לי למי לפנות וקיבלתי עדין יחס אישי. מעבר לכך שהם ייבואנים רשמיים גיליתי תופעה מפתיעה במוצרים של בוש וסימונס כשהייתי בחנות לא רשמית כשיהפכו את המוצר היה רשום ייצור סין ובחשמל לצרכן כשפתחו את המוצר היה רשום ייצור גרמניה או אוסטריה . לדעתי לפני רכישה שווה לבדוק. ממליצה בחום !

ממליצה בחום על החנות במיוחד בפתח תקווה (סגולה) את כל הרכישות שלי ושל משפחתי אני עושה דרכם , יש שם את שירלי ודודי שני תותחים שבכל קניה שעשיתי ליוו אותי מההתלבטות בין המותגים ועד שלב האספקה והזמנת טכנאי לפתיחת המוצרים . אחלה שירות ואחלה מוצרים !!!!!!! נדיר למצוא אנשי מקצוע בתחום, המתאימים את המוצר לצורך האמיתי של הלקוח ואני מצאתי .... לקוחה מרוצה 😘

שירות מהיר יעיל ביותר ואמין... הלך לי המזגן בחדר בשיא חודש אוגוסט התקשרתי לחשמל לצרכן ותוךדקות נתנו לי את כל האופציות שיש להם להציע לי... לאחר סקר שוק קצר הבנתי שזה המקום הטוב ביותר גם בגלל המחיר אבל יותר בגלל השירות וזמן ההספקה הקצר כל כך בשיא הקיץ( פחות מחצי מהזמן מכל מקום אחר)... לאחר ההתקנה התקשרו לברר עם הכל עבר לסביעות רצוני. בשורה התחתונה שירות מצויין ותמורה טובה מאוד למחיר

קיבלתי שירות מקצועי ואיכותי, הנציג שעזר לי היה סבלני ומיקד אותי באופציה שהכי מתאימה לצרכים שלי, המחיר היה אטרקטיבי ביחס לחנויות אחרות, אני מאוד מרוצה מהמכונית כביסה אין ספק שאקנה מוצרים נוספים בחשמל לצרכן וכמובן אמליץ למשפחה וחברים.. תודה תמשיכו כך

רכישה מוצלחת של מס' פריטים בסניף יבנה בראשותו של אסי, שקודם כל בירר מה הצרכים והתנאים הפיזיים של מיקום המוצרים בבית שלי. לפני שהמליץ על מוצר מסוים הסביר את היתרונות של כל מוצר (ואפילו על החסרונות) וגילה בקיאות יתרה! האווירה בחנות נעימה, אספקת המוצרים הגיעה בזמן ואין ספק שמהיום זה המקום בשבילי לרכישות הבאות! מחיר טוב, אמינות ואין על אסי המדהים!!!

ברצוני להמליץ על סניף יבנה ,קיבלתי שירות מצויין אדיב, סבלני שהתאים לצרכים שלי. ובמיוחד לציין את הנציג אסף.

רכשתי בסניף יבנה אצל המוכרת המדהימה גל מוצרי חשמל לדירה החדשה, חייבת לציין שלא נתקלתי במקצועיות כזו אצל מוכר. פשוט חוויית קנייה מדהימה, אין ספק שאחזור אליה כשאצטרך מוצרים נוספים.