
השירות סה"כ היה טוב . המסך שקיבלתי מצוין ולדעתי במעמד הקניה הסבירו לי כמה דברים חשובים שנתן לחנות נקודות זכות כי מה לעשות ההבנה שלי במסכים לא גבוהה. המוצר הקטן יותר שהזמנתי היה אזניות שבטעות התקבלו אזניות אחרות שאומנם נחשבים יותר טובים אבל לא התאימו לי ולכן עשיתי TRADE עם חבר אבל אם הייתי צריך לשלוח אותם ולקבל חזרה מוצר אחר אז ממש הייתי מתבאס מבזבוז הזמן . נכון , הציעו לי להחליף אבל הנציג היה צריך ללכת וכבר לא חזרתי אליו והעדפתי לעשות TRADE עם חבר. בעיקרון, הדירוג שלי לחנות הוא טוב-ממוצע ולא מצוין בגלל טעות במשלוח האזניות וניסיון להוסיף לי מחיר משלוח לאחר ההזמנה כאשר רשום שהמחיר המשלוח הוא חינם למסך כמו כן , חווית הקניה לדעתי בינונית בגלל הדברים הקטנים שבסופו של דבר הופכים עסק לממש מוצלח או לבינוני-טוב . בסופו של דבר 50 ש"ח לפה או לשם לא משנים לי אבל אם היו נותנים לי את ההרגשה ששילמתי 700~ אבל קיבלתי ערך של 1000 בעזרת חווית הקניה מדהימה שלא הייתה כאן לצערי . בסיכומו של דבר: אם החנות לא תבצע שינוים רציניים בתהליך המכירה היא תהפוך לדינוזאור תוך זמן לא ארוך והסיבה שנתתי ציון "טוב" היא בגלל שניסו בחנות לעזור לי עם ההתקנה של האזניות שלא הצליחה. בקשר לקניית שוב בחנות : מה אתה חושבים? כאשר אצטרך משהו נוסף עוד חודשים הסיכוי שאפנה אליהם קלוש כי חוות הקניה היא סבירה אבל לא מעבר ואין להם מערך לשמירה על קשר לאחר הקניה כדי ליצור לקוחות חוזרים ככה שאולי אני יקנה ואולי לא אבל כנראה שלא.
אכן הלקוח קיבל בטעות אוזניות Hp דיגיטליות במקום האוזניות הפשוטות שהזמין והצענו לו החלפה ותיקון של הטעות כולל המשלוח על חשבוננו. בסיכומו של עניין הלקוח העדיף להשאיר אותן אצלו מהסיבות שלו...(בטוח שלא הפסיד מכך בלשון המעטה...) בנוגע לדמי המשלוח אנו מציעים משלוח מהיר לבית הלקוח כאופצייה ולא כחובה במקום משלוח של 5 ימי עבודה לסניף הדואר. אין שום הכרח להיענות לשדרוג המשלוח ולקוח יכול להשאיר את המשלוח כמו שהוא ללא תוספת תשלום. אנו מאוד מעריכים את דאגת הלקוח לגביי עתידנו העיסקי ושלא נהפוך לעסק"דינוזאור". אנו איננו נוהגים להציק ללקוחות במיילים ויודעים כי לקוח מרוצה יחזור אלינו גם בלי שנשלח לו מיילים חדשות לבקרים... אמנם זו לא הגישה העסקית המקובלת אך זו הגישה שלנו .





















